דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים חברת הדירקטוריון המכובדת והמנמ"רית לשעבר ב-Fortune 100, אנאבל בקסיגה, מצטרפת לדירקטוריון Quantexa
חברת הדירקטוריון המכובדת והמנמ"רית לשעבר ב-Fortune 100, אנאבל בקסיגה, מצטרפת לדירקטוריון Quantexa
חיים נוי 20/09/22 |  צפיות: 272

חברת הדירקטוריון המכובדת והמנמ"רית לשעבר ב-Fortune 100, אנאבל בקסיגה, מצטרפת לדירקטוריון Quantexa

לונדון, 20 בספטמבר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Quantexa, מובילה גלובלית בפתרונות מודיעין לקבלת החלטות למגזר הציבורי והפרטי, הודיעה כי אנאבל בקסיגה (Annabelle Bexiga) מצטרפת לדירקטוריון שלה. אנאבל משמשת כיום כדירקטורית שאינה ביצועית ב-DWS Group, Stonex Group (SNEX) ו-Triton International (TRTN). לפני תפקידיה הנוכחיים, היא שימשה כיועצת למנמ"ר בזום עם התמקדות בעבודה עם צוותי פיתוח המוצר והשיווק שלה החברה. היא גם הקימה ועמדה בראש המועצה לתעשיית השירותים הפיננסיים של זום.

לאנבל ניסיון של 30 שנה בתעשיית השירותים הפיננסיים ו-11 שנים בתפקידי מנמ"ר בחברות Fortune 100. כחברת דירקטוריון, אנאבל מביאה ל-Quantexa את הידע התפעולי שלה, כמו גם מנהיגות ציבורית, פרטית וללא מטרות רווח, וניסיון בייעוץ.

"המסע המדהים הזה של למידה מתמשכת מטכנולוגים מבריקים ומנהיגים אמיצים ממשיך דרך העבודה שלי בדירקטוריון והייעוץ", אמרה אנאבל. "אני נרגשת במיוחד להצטרף למועצת המנהלים של Quantexa כי הם באמת מבינים שכיום עם תנאים שמשתנים במהירות, ארגונים צריכים להניע דיוק רב יותר בקבלת החלטות ובחדשנות עם טכנולוגיית נתונים ואנליטיקה שנמצאים בליבה. הצוות של Quantexa פועל כדי לעזור לארגונים לפתור את האתגרים הגדולים של היום בניצול יעיל של נתונים כדי לשפר את התפעול שלהם ואת השירותים שהם מספקים ללקוחותיהם".

"הרקע של אנאבל כולל מערך מגוון של עסקים בחברות כמו JPMorgan Chase, זום ו-AIG, כמו גם ניסיון גלובלי ממגוריה בניו יורק, סינגפור, טוקיו ובוסטון", אמר וישאל מריה, מנכ"ל Quantexa. "אנאבל תרמה תרומה נפלאה ל-Quantexa במהלך השנתיים האחרונות בעבודה כיועצת לעסק שלנו, לכן אחנו נרגשים לאור ההצטרפות שלה לדירקטוריון שלנו. הניסיון שלה עולה בקנה אחד עם המטרות והתרבות שלנו, ואנו מצפים לשלב את המומחיות שלה כדי לעזור ללקוחות שלנו להשתמש בנתונים שלהם בקנה מידה כדי לאחד את הנתונים, ניהול הסיכונים, ואת הבטחת הציות ולזהות הזדמנויות ליעילות".

אודות QUANTEXA

Quantexa היא חברה גלובלית המספקת תוכנת נתונים ואנליטיקה פורצת דרך בתחום של מודיעין לקבלת החלטות מבוסס הקשרים המאפשר לארגונים לקבל החלטות תפעוליות מהימנות על ידי הפיכת הנתונים למשמעותיים. באמצעות ההתקדמויות האחרונות בתחום הביג דאטה והבינה מלאכותית, הפלטפורמה של Quantexa חושפת סיכונים נסתרים והזדמנויות חדשות על ידי מתן תצוגה הקשרית ומקושרת של נתונים פנימיים וחיצוניים במקום אחד. היא פותרת אתגרים גדולים בניהול נתונים, תהליכי לימוד לקוחות, מודיעין לקוחות, פשיעה פיננסית, סיכונים, הונאה ואבטחה, לאורך כל מחזור חיי הלקוח.

פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות מבוססת ההקשרים של Quantexa משפרת את הביצועים התפעוליים עם דיוק של למעלה מ-90% והיא מציעה מהירות של עד פי 60 במודל ברזולוציה גבוהה יותר מאשר בגישות מסורתיות.

Quantexa, שנוסדה בשנת 2016, מעסיקה כיום יותר מ-500 עובדים ואלפי משתמשים העובדים עם מיליארדי עסקאות ונקודות נתונים ברחבי העולם. לחברה משרדים בלונדון, ניו יורק, בוסטון, וושינגטון הבירה, בריסל, טורונטו, סינגפור, מלבורן וסידני. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר עם Quantexa כאן או עקבו אחרינו בלינקדאין.

פניות לתקשורת:

C: Laurel Case, VP, Fight or Flight

T: +1 315 663 6780

E: [email protected]

C: Adam Jaffe, SVP of Corporate Marketing

T: +1 609 502 6889

E: [email protected]

– or –

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI