דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מובילות השוק והחדשנות של Anaqua בפתרונות ניהול קניין רוחני זוכים להכרה מצד אנליסט בכיר בתעשייה
מובילות השוק והחדשנות של Anaqua בפתרונות ניהול קניין רוחני זוכים להכרה מצד אנליסט בכיר בתעשייה
חיים נוי 28/09/22 |  צפיות: 581

מובילות השוק והחדשנות של Anaqua בפתרונות ניהול קניין רוחני זוכים להכרה מצד אנליסט בכיר בתעשייה

הדו"ח MarketView™ של Hyperion Research שם זרקור על יכולות האינטגרציה ה-'המאפשרות המרה' של Anaqua AQX ואת הגישה ה-'מתייעלת' של PATTSY WAVE לניהול מסמכים

בוסטון, 28 בספטמבר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Anaqua, ספקית הטכנולוגיה הגלובלית המובילה לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP), הוכרה שוב כמובילת שוק וחדשנית במיוחד בדו"ח MarketViewTM ל-2022 שפורסם לאחרונה על ניהול IP מאת Hyperion Research, המקור המוביל לפתרונות בינת שוק משפטיים המכסה את שוק ניהול הקניין הרוחני.

הדו"ח מעניק ל-AQX® Corporate ו-Law Firm IP, פלטפורמות הניהול של Anaqua ציון של מובילי שוק בתחומי המפתח של ניהול קניין רוחני עסקי (IPBM)/ניהול משרד עורכי דין בתחום הקניין הרוחני ואנליטיקה תמיכת החלטות.

בשני המקרים, ניהול קניין רוחני עסקי וניהול משרד עורכי דין בתחום הקניין הרוחני, מציין Hyperion כי AQX Corporate ומשרד עורכי הדיןAQXקובעים את התקן כיום, על ידי "מתן מערך יכולות מאפשרות המרה ליצירת חיבור בין מחזיקי העניין המשפטיים, התפעוליים והעסקיים (לקוח) של הארגון כדי לזהות, לתת מענה, וכדי למזער ולפתור את האתגרים של הקניין הרוחני".

בנוגע ל- Decision Support Analytics המוביל בשוק של, Hyperionממשרד עורכי הדיןAQXאומרים על שתי הפלטפורמות: "Anaqua מספקת יכולות אנליטיות מובילות בכיתה לניהול IP, תוך שילוב תוכן וטכנולוגיה כדי לספק מסגרת הקשרית התומכת בקבלת החלטות IP".

Hyperion העניק בנוסף ל-AQX Corporate ולמשרד עורכי הדיןAQXאת התואר 'חדשני במיוחד' עבור פלטפורמות האינטגרציה שלהם, תוך שהוא מציין שרכישת SeeUnity במאי 2021 (הספקית המובילה של מוצרי אינטגרציה והעברה של תוכן ארגוני מבוססי API) "מוסיפה לארכיטקטורת טכנולוגיה שהיא כבר חזקה ממילא, ומאפשרת אספקת נתונים בכל הארגון, יכולת מפתח של IPBM".

PATTSY WAVE® של Anaqua, הרושם הופעה ראשונה חזקה ברשימת הפתרונות המתקדמים של Hyperion עבור משרדי עורכי דין בתחום הקניין הרוחני, זוכה לציון כמוביל שוק עבור יעילות התיעוד שלו, כשהדו"ח אומר: "גישת המסך היחיד הייחודי של PATTSY WAVE לתיעוד מסמכים מספקת את הגישה ויעילות הנדרשת על ידי מקצועני התיעוד של ימינו".

הדו"ח מכיר בשלושת הפלטפורמות כחדשניות ביותר עבור מפות הדרכים שלהן המונעות באמצעות משוב לקוחות, המהווה עדות לכך שה-DNA הממוקד בלקוחות של Anaqua עובר בכל ההיבטים של העסק.

אייל איפרגן, מייסד ומנכ"ל Hyperion, קבוצת Epiq Legal Business Advisory, אמר: "Anaqua זירזה את המודל התפעולי של ניהול עסקי קניין רוחני, תוך מתן חבילת פתרונות המניעה את הערך האסטרטגי של הקניין הרוחני. בהינתן הגישה החדשנית, מונעת הלקוחות המיושמת בפיתוח המוצר, אין זה מפתיע שפלטפורמת AQX של Anaqua מספקת מערך יכולות מובילות מסוגן לשילוב בעלי עניין לאורך התפקודים, לרבות ניתוח מבוסס הקשרים לקבלת החלטות אסטרטגיות".

בוב רומיאו, מנכ"ל Anaqua, אמר: "לקבל הכרה ושבחים מ-Hyperion זה דבר משמח ביותר. זה גם עדות למחויבות המתמשכת של Anaqua לספק לשוק פתרונות מובילים מקצה לקצה, עבור ניהול קניין רוחני תאגידי ומשרד עורכי דין. המשכנו להשקיע רבות ב-AQX Corporate בשיתוף עם לקוחותינו כדי להוסיף יכולות באופן אורגני ובאמצעות רכישות אסטרטגיות. הכרה זו מהווה גם תוקף להתמקדות המתמשכת שלנו בשוק משרדי עורכי הדין, לרבות מאמצים לשלב ולשפר את PATTSY WAVE ולהרחיב את היכולות של AQX עבור לקוחות משרדי עורכי הדין".

למידע נוסף על המוצרים של Anaqua, הורידו את VendorView Report של Hyperion Researchעבור AQX Corporate, AQX Law Firm או PATTSY WAVE.

אודות Anaqua

Anaqua, Inc היא ספקית פרימיום של פתרונות ושירותים משולבים של טכנולוגיית ניהול קנין רוחני (IP) עבור תאגידים ומשרדי עורכי דין. פתרונות התוכנה שלה לניהול קניין רוחני פלטפורמת AQX ו- PATTSY WAVE מציעים שניהם זרימות עבודה מומלצות עם עם ניתוחי ביג דאטה ויכולות טכנולוגיות אחרות במטרה ליצור סביבה חכמה המעודכנת באסטרטגיית הקנין הרוחני, מאפשרות לקבל החלטות הקשורות בקניין הרוחני, ומייעלות את הפעולות הנוגעות לקניין רוחני המותאמות לצורך של כל מגזר. כיום, כמעט מחצית מ-100 מגישי הפטנטים והמותגים הגלובליים המובילים בארה"ב, כמו גם מספר גדל והולך של משרדי עורכי דין ברחבי העולם, משתמשים בפתרונות של Anaqua. למעלה ממיליון בכירים בתפקידי קנין רוחני, עורכי דין, עוזרים משפטיים, מנהלים וממציאים בחברות גדולות ובינוניות משתמשים בפלטפורמה לצרכי ניהול הקנין הרוחני שלהם. מרכזה של החברה ממוקם בבוסטון, ולה משרדים ברחבי ארה"ב, אירופה, אסיה ואוסטרליה. למידע נוסף, אנא בקרו ב-anaqua.com או ב-LinkedIn.

אודות Hyperion Research

Hyperion Research, חברת בת של Epiq, היא המקור המוביל בתעשייה לפתרונות בינת שוק משפטיים. המובילים, החדשנים ויוצרי המגמות במקצוע מסתמכים על Hyperion כספקית המובילה של שירותי מחקר, ניתוח וייעוץ עצמאיים של השוק. Hyperion מספקת תובנה חסרת תקדים לגבי המגמות המובילות באסטרטגיה משפטית, תפעול וטכנולוגיה. Hyperion Research הוא ארגון מחקר שוק עצמאי. הכיסוי המחקרי של כל ספק מבוסס על משמעותם בשוק; Hyperion Research אינה מקבלת תגמול כלשהו בתמורה להשתתפות בתוכנית ובדו"חות של MarketView Research. Hyperion Research שומרת על עצמאות עריכה מלאה בכל דו"חות המחקר, ממצאי המחקר ותוצרי העבודה של אנליסטים אחרים.

למידע נוסף:

Amanda Hollis
Director, Communications
Anaqua
617-375-2626
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI