דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים תוכנית הנתונים הכוללת של אוניברסיטת ברקלי בקליפורניה מעוררת השראה בלומדים מ-30 מדינות עם הכוח של הנתונים והאנליטיקה באמצעות פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Pyramid
תוכנית הנתונים הכוללת של אוניברסיטת ברקלי בקליפורניה מעוררת השראה בלומדים מ-30 מדינות עם הכוח של הנתונים והאנליטיקה באמצעות פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Pyramid
חיים נוי 28/09/22 |  צפיות: 337

תוכנית הנתונים הכוללת של אוניברסיטת ברקלי בקליפורניה מעוררת השראה בלומדים מ-30 מדינות עם הכוח של הנתונים והאנליטיקה באמצעות פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Pyramid

התוכנית Step Into Data של מרכז פישר לאנליטיקה עסקית, כחלק מיוזמת Alliance for Inclusive AI עם בית הספר לעסקים האס, תומכים בגישה ובקידום קריירה לנתונים ואנליטיקה

לונדון וניו יורק ותל אביב, 26 בספטמבר 2022, (BUSINESS WIRE):

השותפות הציבורית/פרטית בת ארבע השנים בין אוניברסיטת ברקלי בקליפורניה ובית הספר לעסקים האס, מנהל התוכנית של מרכז פישר לאנליטיקה עסקית, גוטייה וסיאור, ו-Pyramid Analytics (Pyramid), ספקית חלוצית של פלטפורמת מודיעין לקבלת החלטות, חגגה היום ציון דרך של 2,000 לומדים ב-30 מדינות. התוכנית Alliance for Inclusive AI (AIAI) של מרכז פישר מספקת סדנאות נתונים ואנליטיקה לשיפור ההכלה והנגישות לאנליטיקה. תוכנית Step Into Data משתמשת בשילוב של למידה אישית ולמידה מרחוק כדי להגיע לאנשים שאינם מיוצגים מספיק טוב בתחומי הבינה המלאכותית, לימוד מכונה ואנליטיקה של נתונים. התוכנית תתרחב בקרוב להולנד, צרפת, גאורגיה, הודו ולמקומות חדשים ברחבי ארצות הברית.

נקודות מפתח:

* Pyramid Analytics תומכת במנהל התוכנית, גוטייה וסיאור, בסדנאות בנות 15 שעות של Step Into Data, באמצעות יוזמת Alliance for Inclusive AI של מרכז פישר ו-אקדמיית Data Wise.

* פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Pyramid נמצאת בליבת תכנית הלימודים.

* Pyramid Analytics מספקת רישיונות בחינם למשתתפי התוכנית.

* AIAI מספקת הזדמנויות לנשים, מיעוטים ואנשים אחרים בקהילות מוחלשות עם גישה להדרכה וחינוך לאוריינות נתונים.

* לווסיאור רקע נרחב בנתונים, לאחר שבילה עשור בעמק הסיליקון עם חברות טכנולוגיה כולל Brio, גוגל, ,Hyperion, אורקל וחברות סטארטאפ שונות בתחום.

במשך יותר מעשור, עבד וסיאור עם צוותים עסקיים וסטודנטים ברחבי העולם כדי לעזור להם להתמחות בתחום הדאטה והאנליטיקה. הוא קול מוביל אוניברסיטת ברקלי בתחום האנליטיקה של הנתונים, בניית קשרים עם אוניברסיטאות, איגודים מקצועיים וחברות Fortune 500. ב-AIAI וסאור מוביל את המאמצים ליצור מרחב מוכלל יותר לאנליטיקה עסקית, והוא מסייע לחבר את יתרונות הטכנולוגיה אל קהילות מוחלשות ברחבי העולם.

סדנת Step Into Data מספקת התנסות מעשית עם פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Pyramid. התוכנית AIAI היא לעתים קרובות בית ללומדים שהגיעו לרמה גבוהה בעת שימוש ב-Excel או בכלי בינה עסקית (BI) בסיסיים ורוצים ללמוד עוד. הם עוברים תהליך מהיר של הכנה ואנליטיקה של נתונים באמצעות פלטפורמת השירות העצמי המנוהלת של Pyramid. הלומדים בסדנאות אלו יכולים להתנסות בבעיות מבית הספר או מהעבודה ולתכנן פתרונות באמצעות Pyramid. גם כשהתוכניות מסתיימות, המשתתפים יכולים להמשיך ללמוד ולחדד את כישורי מדעי הנתונים שלהם - כשהגישה היא באמצעות שרת ייעודי של Pyramid באוניברסיטת ברקלי.

התלמידים זוכים למערך הטבות מהסדנאות המשותפות של אוניברסיטת ברקלי ו-Pyramid, כולל פיתוח מיומנויות אנליטיות רבות ערך המספקות לעתים קרובות הזדמנויות לקידום מקצועי. המשוב של לומדים שהשתתפו בתוכנית הוא חיובי באופן עקבי, ורבים מדווחים כי כעת יש להם את הכישורים ליישם מודיעין לקבלת החלטות כדי לפתור בעיות ולהניע שינוי חיובי. הגיוון בנתונים והאנליטיקה מעשיר את כל ההיבטים של שרשרת הערך של הנתונים, ומביא נקודות מבט שונות לפתרון בעיות וקבלת החלטות ברחבי העסק.

מודיעין לקבלת החלטות הוא הדבר הגדול הבא באנליטיקה של ביג דאטה

החידוש המשמעותי הבא באנליטיקה הוא בינה מלאכותית (AI). יישום בינה מלאכותית בהכנת נתונים, אנליטיקה עסקית ומדעי הנתונים הוא מה שמפריד בין מודיעין לקבלת החלטות לבין כלי בינה עסקית מסורתיים כמו Microsoft Power BI, Qlik ו-Tableau. הבינה המלאכותית מורידה את מחסום הכישורים הנדרש על ידי מיכון של העבודה היותר טכנית הדרושה להכנה ולניתוח נתונים וליצירה ושיתוף של דוחות ולוחות עבודה.

פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Pyramid מספקת תובנות מונעות נתונים עבור כל אחד כדי לקבל החלטות מהירות וחכמות יותר. הפלטפורמה של Pyramid מספקת גישה מיידית לכל נתון, מאפשרת שירות עצמי מנוהל באופן ממוכן לכל אדם, ומשרתת כל צורך אנליטי, מהפשוט ועד המורכב. על ידי שילוב ייחודי של הכנת נתונים, אנליטיקה עסקית ומדעי נתונים בהנחיית בינה מלאכותית ובסביבה אחת, הפלטפורמה של Pyramid מפחיתה עלויות ומורכבות תוך האצת צמיחה וחדשנות. זה מאפשר גישה אסטרטגית כלל ארגונית לבינה עסקית ואנליטיקה.

ציטוטים

עומרי קוהל, מנכ"ל ומייסד שותף, Pyramid Analytics: "היתרונות של הטכנולוגיה צריכים להיות זמינים לכולם. בינה עסקית ואנליטיקה מהווים תחום מהפכני וחיוני בכלכלה של ימינו ולא צריך רקע במדעי הנתונים כדי להפיק ממנו את המרב. ב-Pyramid, אנו פותחים את הדלת לקבלת החלטות מהירות וחכמות יותר עם נתונים בפני כמה שיותר אנשים. אנו מרגישים כבוד לשתף פעולה עם מנהל התוכנית, גוטייה וסיאור, במאמץ זה. הוא כוח מוביל לטובה בתעשייה שלנו, שעוזר לאנשים ועסקים להפוך את העולם למקום טוב יותר באמצעות נתונים".

גוטייה וסיאור, מנהל ביצועי של מרכז פישר לאנליטיקה עסקית באוניברסיטת ברקלי, קליפורניה, בית הספר לעסקים של האס ונשיא משותף של AIAI: "הנתונים אינם חשובים. מה שאתם עושים איתם הוא מה שהופך את זה למשמעותי. כשמשתמשים בהם בצורה נכונה, יש להם את היכולת לשנות את העולם, לעזור לדמיין מחדש פתרונות חדשים לבעיות הגדולות ביותר שאנו מתמודדים איתם כיום. הטכנולוגיה נמצאת שם כולה. הבעיה היא הרבה יותר עמוקה: כלכלה שבה אנשים מכל הגילאים והרקעים מונעים משימוש בנתונים בגלל חוסר מיומנויות.

"אני נלהב להשתמש בפלטפורמה שלי כדי להפיץ בעולם את ידע האנליטיקה של הנתונים, להעצים אנשים לקבל החלטות מהירות ומושכלות יותר עם נתונים. בליבת עבודה זו עומדת יצירת מרחב ניתוח עסקי מגוון ושוויוני יותר. DEI הוא לא רק משהו שאנחנו צריכים לעשות; אנחנו חייבים לעשות את זה. שרשרת ניתוח הנתונים עדיין נשלטת מדי על ידי אותן קבוצות חברתיות, עם אותן נקודות מבט מוגבלות בעת קריאת אלגוריתם או פיסת ניתוח. גיוון מחשבתי מביא עמו תובנות, כישורים וגישות רעננים - מניע דרכים חדשות וחדשניות לעשות דברים ברחבי העסק.

"אני שמח לעבוד עם Pyramid Analyticsעל המאמץ הזה. הם חברה המחויבת באמת לשיפור הגישה וההזדמנויות בניתוח נתונים, ומשקיעה בשיעורים אלה עבור תלמידים מרחבי העולם. אני כל הזמן מתפעל מהיכולות של פלטפורמת Pyramid. זהו מחליף משחקים אמיתי עבור התעשייה שלנו, המספק פלטפורמה אינטואיטיבית ומרתקת כדי לשים את כוח הניתוח בידיים של כולם. אני מצפה לעוד הרבה שנים של שותפות ביחד".

אודות פירמיד אנליטיקס

Pyramid היא הדבר הבא באנליטיקה. פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות האחודה שלנו מספקת תובנות לכל אחד לקבל החלטות מהירות ומודעות יותר. היא מספקת גישה מיידית לכל נתון, מאפשרת שירות עצמי מנוהל וממוכן לכל אדם, ומשרתת כל צורך באנליטיקה בסביבה ללא קוד. פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות משלבת באופן ייחודי הכנת נתונים, אנליטיקה עסקית ומדעי נתונים בסביבה אחת עם הכוונת בינה מלאכותית, מפחיתה עלויות ומורכבות תוך האצת הצמיחה והחדשנות. הפלטפורמה של Pyramid מאפשרת גישה אסטרטגית כלל ארגונית לבינה עסקית ואנליטיקה, מהצרכים הפשוטים ועד המתוחכמים. תזמנו הדגמה.

פירמיד אנליטיקס מאוגדת באמסטרדם ויש לה משרדים במרכזי חדשנות ועסקים גלובליים, כולל בלונדון, בניו יורק ותל אביב. הצוות שלנו חי ברחבי העולם כי גיאוגרפיה לא צריכה להיות מחסום לכישרון והזדמנות. בין המשקיעים ניתן למנות את H.I.G. Growth Partners, Jerusalem Venture Partners(JVP), Sequoia Capital ו- Viola Growth. קבלו מידע נוסף ב-Pyramid Analytics.

ליצירת קשר וקשרי מדיה

UK
Alex Izza
Resonance
+44 759 189 9654
[email protected]

US
Heather Racicot
Resonance
+1 360-632-5616
[email protected]

Chas Kielt
Vice President of Global Corporate Communications and Partner Marketing, Pyramid Analytics
617.687.3371
[email protected]

מקור: Pyramid Analytics

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI