דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Phoenix Software מספקת JES3plus® מהיר יותר עם V1R2
Phoenix Software מספקת JES3plus® מהיר יותר עם V1R2
חיים נוי 28/09/22 |  צפיות: 535

Phoenix Software מספקת JES3plus® מהיר יותר עם V1R2

Phoenix Software שחררה עדכונים לקו המוצרים שלה בספטמבר 2022

אל סגונדו, קליפורניה, 27 בספטמבר 2022, (GLOBE NEWSWIRE):

Phoenix Software International, Inc, הודיעה היום על כוונתה להפוך את JES3 plus V1R2, עבודה נגזרת המבוססת על z/OS® JES3 של יבמ, זמינה באופן כללי החל ב-30 בספטמבר 2022. מהדורה זו מספקת תפקודיות חדשה ומשלבת פריטים שסופקו באופן שוטף במהלך שנים עשר החודשים האחרונים. הודות למועצת הייעוץ ללקוחות JES3plus של Phoenix, ארגונים שעוברים ל-JES3plus יכולים לקצור את היתרונות של תכונות חדשות שדורגו במונחים של מתן ערך עסקי אמיתי ללקוחות של עמיתיהם.

דגשים תפקודיים:

JES3plus V1R2

* Parallel SPOOL I/O - תכונה שמנצלת את מלוא היתרונות של טכנולוגיית Parallel Access Volumes הנתמכת בידי מחשבי מיינפריים מודרניים מסוג DASD באמצעות תמיכה בעד שמונה תוכניות ערוצי STARTIO הפועלות במקביל בהיקף של SPOOL יחיד. זהו שיפור משמעותי בהשוואה לגישת ה-JES3 המסורתית של מתן אפשרות לערוץ STARTIO אחד בלבד בכל פעם לכל SPOOL.

* הקטנת התחרותיות על נעילה מקומית – אחת התכונות המהותיות כעת לאופן פעולתו של JES3plus היא ש-SRB מרובים מבצעים השלמת פעולות קלט/פלט בו-זמנית על ידי רכישת הנעילה המקומית רק אם וכאשר צריך. בנוסף, אם הקלט/פלט המשלים מכיל בקשות ממרחב כתובות יחיד בלבד, ה-SRB מתוזמן ישירות לאותו מרחב כתובות ולא למרחב הכתובות של JES3plus.

* WLM Batch Initiator Balancing משופר - הפעלת ההתקן הזה גורמת לכך ש-JES3plus מציב עבודות אצווה באמצעות יוזמות סרק ברחבי ה-JESplex תוך שימוש באחוז יעד הנגזר מהקצאת היוזמות של ה-WLM. עד כה התנהגות זו התרחשה במערכות JES2 בלבד.

"המעבר ל-JES3plus הוא הבחירה הברורה עבור לקוחות IBM JES3 קיימים", אמר אד ג'אפה, מנהל טכנולוגיה ראשי ב-Phoenix Software International, "וחזקנו את הנקודה הזו על ידי שיפור הביצועים עם תוצאות אמפיריות כה דרמטיות שהן מדברות בעד עצמן. מבדקים עתירי פעולות קלט/פלט ב-SPOOL שנערכו ב-z15 הראו ש-JES3plus מריצה כמעט פי שניים יותר עבודות מ-IBM JES3 ובו זמנית הקטינה את ניצולת ערוצי ה-FICON ב-92%! תוצאות חיוביות דומות נצפו בהשוואה מול JES2. ומכיוון שמפת הדרכים שלנו לשיפורים מונעת ב-100% בידי הלקוחות, אנו מאמינים שההגירה ל-JES3plus היא לא רק הבחירה הקלה והפחות מסוכנת, היא פשוט הגיונית".

(E)JES® V6R2

(E)JES V6R2, המהדורה המעודכנת של כלי הניהול המודרני z/OS JESplex של Phoenix Software, כוללת שיפורים לצפייה וניהול של חיבורים ומבנים של התקני צימוד, סביבות תזמון WLM, סיווגי/קבוצות עבודה, חברי Sysplex ו-Z/OS UNIX mounts. בנוסף, נוספה תמיכה במאגר מסננים המספק למשתמשי קצה יכולת לשמור מסננים ולטעון אותם מחדש.

עדכוני מוצרי התוכנה של Phoenix: ספטמבר 2022

Phoenix Software מרעננת החודש את קו המוצרים שלה. הורדות מוצרים יהיו זמינות ללקוחות דרך פורטל התמיכה הבינלאומי של Phoenix Software. למידע נוסף בקרו בכתובת https://phoenixsoftware.com/support.htm#downloads. מהדורות מוצרים חדשים כוללות:

*(E)JES V6R2

* CONDOR® z/OS 26.2 z/VSE 32.1

* CYGNET® z/OS 26.2 z/VSE 32.1

* Entrypoint® 16.3

* FALCON® z/OS 26.2 z/VSE 32.1

* Falcon64® 11.2

* JES3plus V1R2

* Key/101® 9.2

* PHX-Adders®/PHX-Guest® 7.4

* PHX-BDT® V1R2

* PHX-KeyPlus® 5.4

* PHX-ODE® 7.4

אודות Phoenix Software International

Phoenix Software International, Inc (https://www.phoenixsoftware.com) היא חברה לפיתוח תוכנת מערכות המספקת יישומי תוכנה מתקדמים לארגונים ברחבי העולם. החברה מציעה מגוון רחב של פתרונות לאתגרים עסקיים מודרניים.

קשרי מדיה

(310) 338-0400
[email protected]

† סיכום ניתוח ונתוני SMF של אמת מידה גולמית זמינים על פי בקשה.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI