דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Eidosmedia משתפת פעולה עם Sophi.io למיכון הדפסה מונע בינה מלאכותית
Eidosmedia משתפת פעולה עם Sophi.io למיכון הדפסה מונע בינה מלאכותית
חיים נוי 29/09/22 |  צפיות: 294

Eidosmedia משתפת פעולה עם Sophi.io למיכון הדפסה מונע בינה מלאכותית

השותפות משלבת את טכנולוגיית הבינה המלאכותית של Sophi.io בפלטפורמת העריכה של Eidosmedia, ומביאה ללקוחות Eidosmedia מיכון חלק של סידור הדפסה המופעל באמצעות לימוד מכונה

טורונטו, 29 בספטמבר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Eidosmedia, מפתחת פתרונות פרסום דיגיטליים עבור קבוצות מדיה חדשותית מובילות ברחבי העולם, משתפת פעולה עם Sophi.io, פלטפורמת מיכון, מיטוב וחיזוי המופעלת על ידי בינה מלאכותית שפותחה על ידי The Globe and Mail כדי להביא מיכון חלק של סידור הדפסה ללקוחות Eidosmedia.

הפתרון מקצר את כל תהליך סידור ההדפסה משעות לדקות בלבד, ללא שימוש בתבניות. מפיצים יכולים לשפר באופן דרמטי את הפרודוקטיביות ולצמצם עלויות, הכול מתוך פלטפורמת ה-Méthode שבה הם משתמשים כעת.

"המורכבות של תבניות להדפסת דפים מנעה עד כה את המיכון הקל שמאיץ את הפרסום של פורמטים מקוונים", אמר מרקו סטולה, מנהל תוכנית המכירות והשותפים של Eidosmedia. "עבור הלקוחות שלנו, במיוחד קבוצות אזוריות גדולות וכותרים לאומיים, מהדורות מודפסות ממשיכות להיות מקור הכנסה עיקרי. יש עניין עז בדרכים לקצץ בזמני הפקה ובעלויות בערוץ ההוצאה לאור החשוב הזה".

"ההתאמה בין שגרות בניית המהדורה המודפסת שלנו לבין מנוע הבינה המלאכותית של Sophi התבררה כטובה מאוד", אמר מרקו. "הצלחנו במהירות להתחיל לאמן את מודל העימוד על פריסות קיימות, והגענו לתוצאות ראשונות תוך מספר ימים".

"הדחיפה הפרודוקטיבית המתקבלת היא יוצאת דופן", אמר מרקו, "במיוחד עבור פרסומים יומיים בהם פעולת עיצוב הדפים מתבצעת בדרך כלל נגד השעון." למעשה, מהדורה מודפסת טיפוסית של 32 עמודים ניתנת לעימוד תוך דקות לעומת מספר שעות בפעולה ידנית.

מיכון ההדפסה המופעל באמצעות Sophi שונה מפתרונות הפקת הדפסה אחרים בכך שין בכלל תבניות. הוא משתמש בבינה מלאכותית חכמה כדי להבטיח שהדפים המודפסים של המוציאים לאור ייראו וירגישו כאילו הם הופקו על ידי עורכים ומעצבי דפים מנוסים. כל עמוד מעוצב מאפס לפי אוצר המילים העיצובי של כל מותג בנפרד. הפלט הסופי הוא קובץ PDF או InDesign מוכן להדפסה שמוכן תוך דקות.

בין אלה שעומדים ליהנות מהטכנולוגיה החדשה הם מעצבי הדפים עצמם. מעצבי דפים היו תחת לחץ זה זמן מה להגדיל את הפרודוקטיביות שלהם כאשר מפרסמים מנסים לצמצם עלויות. עם פחות ידיים שזמינות לפריסת מספר גדל והולך של דפים, עבודתו של המעצב הפכה במקרים רבים למרוץ מלחיץ נגד השעון. מנוע המיכון יוריד מידיהם משימות שגרתיות כדי שיוכלו להקדיש יותר זמן לעמודים הראשיים, לתכונות ולפריסות מיוחדות שבהן היצירתיות שלהם יכולה באמת להוסיף ערך.

"אוטומציה של דפים היא החידוש הגדול ביותר בתעשיית ההוצאה לאור מאז שהמחשב האישי החליף את מכונות הכתיבה", אמר מרקו.

גייב גונדה, סגן נשיא ב-Sophi.io, הגיב: "Spohi שמחה להיכנס לשותפות עם Eidosmedia כדי לספק את טכנולוגיית מיכון ההדפסה שלנו דרך פלטפורמת Méthode. Eidosmedia היא ספקית CMS ממדרגה ראשונה עם ידע מעמיק בצרכים המתפתחים של לקוחותיה. שותפות זו תסייע לספק פתרון ייחודי ובעל ערך גבוה לכמה מהמוציאים לאור של העיתונים הטובים בעולם".

אודות Eidosmedia

Eidosmedia (www.eidosmedia.com) היא מובילה עולמית בניהול תוכן ופרסום דיגיטלי. פתרונות Eidosmedia משמשים ארגוני מדיה חדשותיים ברחבי העולם כדי ליצור ולספק תיקי עבודות של מוצרי חדשות, החל מפורמטים דיגיטליים מתקדמים וכלה בעיתונים ומגזינים מסורתיים.

אודות Sophi.io

Sophi.io (https://www.sophi.io) פותחה על ידי The Globe and Mail כדי לעזור למפרסמי תוכן לקבל החלטות אסטרטגיות וטקטיות חשובות. זאת חבילה של פתרונות אוטומציה, כלים המופעלים על ידי בינה מלאכותית שכוללת את Sophi Automation של אתרים ו-Sophi for Paywalls וגם את Sophi for First Party Data. Sophi גם מפעילה את Naviga Publisher עבור פריסה אוטומטית בלחיצה אחת של הדפסה והוצאה לאור של נייר אלקטרוני. Sophi מתוכננת לשפר את המדדים שהכי חשובים לעסק שלכם.

קשרי מדיה

Marco Cetola

Sales and Partner Program Director

Eidosmedia SpA

[email protected]

+390236732202

Jamie Rubenovitch

Head of Marketing

Sophi Inc.

[email protected]

416-585-3355

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI