דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים קונג'ן חושפת ייצור מסחרי של סלידרוסיד שאינו GMO בטוהר גבוה
קונג'ן חושפת ייצור מסחרי של סלידרוסיד שאינו GMO בטוהר גבוה
חיים נוי 29/09/22 |  צפיות: 339

קונג'ן חושפת ייצור מסחרי של סלידרוסיד שאינו GMO בטוהר גבוה

מיטבי לשימוש עבור פתרונות תוספי אדפטוגן וחומרים משמרים טבעיים במזון ומשקאות

בדפורד, מסצ'וסטס, 29 בספטמבר 2022, (GLOBE NEWSWIRE):

Conagen הכריזה על מסחור של סלידרוסיד בעל טוהר גבוה של 99% במיוחד המיוצר באמצעות טכנולוגיית המרה ביולוגית, מרכיב פעיל מהצמח Rhodiola Rosea (שורש זהב). התכונות נוגדות החמצון החזקות שלו כאדפטוגן מקשורות להפחתת דלקת, הגנה מפני מתח חמצוני בתאים, והקלה על דיכאון, עייפות ומתח. סלידרוסיד שימש גם כדי להקל על מחלת גבהים.

בניגוד לשאר מוצרי הסלידרוסיד הקיימים כיום בשוק, הסלידרוסיד של Conagen הוא אינוט GMO. Conagen מינפה את טכנולוגיית ההמרה הביולוגית מובילת התעשייה שלה כדי לייצר סלידרוסיד נקי ובר-קיימא, זהה לתרכובת המצוי באופן טבעי בצמח Rhodiola Rosea - אותה טכנולוגיה המשמשת לייצור רבדיוסיד M שאינו GMO, גליקוזידים סטביולים אחרים וחוסמי מרירות עבור פתרונות הפחתת סוכר הזמינים מהשותפה Sweegen.

הסלידרוסיד של Conagen בטוהר גבוה של 99%, המיוצר באמצעות המרה ביולוגית, הוא אידיאלי עבור פתרונות תוספי תזונה שאינם GMO לגיבוש מוצרים בעלי משיכה צרכנית ברת-קיימא וטבעית. הוא מתמוסס בקלות במים הוא מאוד מתאים לשימוש ביישומי מזון ומשקאות.

"אנחנו מדמיינים מחדש את הדרך ליצור מקורות של מרכיבים נדירים כדי להפוך אותם בטוחים ואיכותיים יותר לשימוש במוצרים מקדמי בריאות", אמר קייסי ליפמאייר, Ph.D, סגן נשיא בכיר לחדשנות ב-Conagen. "טכנולוגיית ההמרה הביולוגית שלנו מאפשרת לנו לספק מוצרים שאינם GMO. באמצעות טכנולוגיה זו, אנו פותחים את הפוטנציאל הגדול של הסלידרוסיד כמרכיב בריאותי פעיל רב עוצמה וככלי ליצרני מזון ומשקאות לאמץ דרך טבעית יותר לשימור מזון ומשקאות".

יצרני מזון ומשקאות נהנים מהסלידרוסיד של Conagen מכיוון שהוא גם מציע תכונות אנטי-מיקרוביאליות, מה שהופך אותו לשימושי כפתרון משמר טבעי למותגים המחפשים חלופות לחומרים משמרים מלאכותיים. סלידרוסיד מרחיב את סל החומרים המשמרים הטבעיים של Conagen, כגון Taxifolin BC-DHQ® והחומצה הרוזמרינית Rosavel™, הזמינה כעת משותפה אחרת בצינור הייצור, Blue California.

הפחתת מתח היא דרישה פופולרית בקרב צרכנים, ובדרך כלל מטופלת באמצעות פעילות גופנית או פינוק במזון ומשקאות. יותר צרכנים נוקטים בגישה הוליסטית לבריאותם, כולל הרווחה הנפשית והשינה שלהם. הם חוקרים אדפטוגנים כאחת הדרכים החיוביות הנוספות להוסיף יתרונות לתזונה ולאורחות החיים שלהם.

"סלידרוסיד הוא אחת מהמולקולות הנדירות והטבעיות עם פעילות אדפטוגנית מוכחת המתואמת להפחתת מתח", אמר ליפמאייר. " האדפטוגנים, שזוהו בתחילה בתמציות בוטניות, מבטיחים אפשרויות חדשות בחיפוש להקל על הלחץ בחיי היומיום שלנו. מגמה זו פותחת הזדמנויות חדשות עבור מותגי תוספי מזון ויצרני מזון ומשקאות שיכולים לאמץ פרופיל ממוקד בריאות עבור המוצרים שלהם".

Conagen האיץ את ייצור הסלידרוסיד על ידי מינוף אחת מהפלטפורמות המולקולריות הקנייניות שלה, אשר שימשו לייצור נוגדי החמצון הנקיים הידרוקסיטירוסול ולייצור חומצה p-coumaric. סלידרוסיד הוא גלוקוזיד של טירוסול. התרכובות האנטי-מיקרוביאליות ונוגדי החמצון של Conagen, ההידרוקסיטירוסול והחומצהp-coumaricזמינים כעת גם דרך Blue California.

תשומות התסיסה מבוקרות באופן הדוק, ומפחיתות באופן דרמטי את הסיכוי לזיהום עם מתכות כבדות, רעלנים פטרייתיים וחומרים לא בטוחים אחרים שעלולים להימצא בתכשירים לרפואה מסורתית. תמצית רודיולה רוזה היא הנפוצה ביותר באירופה ובאסיה. את השימוש הרפואי שלה להפחתת מתח ודיכאון ניתן לייחס לשושלת מינג בכתבי המרפא הקלאסיים Compendium של Materia Medica.

אודות Conagen

אנחנו הופכים את הבלתי אפשרי לאפשרי. Conagen קונג'ן היא חברת מו"פ ביולוגית מלאכותית הממוקדת במוצר עם יכולות ייצור בקנה מידה גדול. המדענים והמהנדסים שלנו משתמשים בכלי הביולוגיה המלאכותית החדשניים ביותר כדי לפתח מולקולות בנות קיימא על בסיס טבעי המיוצרות באופן ביולוגי למוצרים בעלי האיכות הגבוהה ביותר שקיימים. אנו מתמקדים בייצור ביולוגי של מרכיבים בעלי ערך גבוה לתעשיות המזון, התזונה, הטעמים וניחוחות, התרופות והחומרים מתחדשים. למידע נוסף, בקרו באתרwww.conagen.com

קבצים מצורפים

  • Conagen's salidroside, an active ingredientfrom Rhodiola Rosea
  • Unlike other salidroside products currentlyon the market, Conagen’s salidroside is non-GMO.

ליצירת קשר:

Ana Arakelian

Conagen

+1.781.271.1588

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI