Triller Inc מבטיחה מימון הון עצמי בהיקף של 310 מיליון דולר משווקים מתעוררים גלובליים (GEM) בהקשר להנפקה הראשונה לציבור בקרוב
החברה מצפה להיסחר באופן ציבורי בתחילת הרבעון הרביעי תחת הסימול ILLR
לוס אנג'לס, 29 בספטמבר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :
Triller Inc (Triller) ו-GEM Global Yield LLC SCS (GGY) הכריזו על השקעה מחייבת של 310 מיליון דולר מ-GEM, קבוצת ההשקעות האלטרנטיביות הפרטית היושבת בלוקסמבורג, בצורה של שטרות המירים למניות. במסגרת ההסכם, GEM תספק ל-Triller עד 310 מיליון דולר הון עצמי לטווח של 36 חודשים לאחר רישום פומבי של המניות הרגילות של Triller.
Triller לא תהיה מחויבת למשוך את מלוא ה-310 מיליון דולר, אך תוכל לעשות זאת באופן חלקי או מלא בהתאם לשיקול דעתה. Triller צשלוט בתזמון ובכמות של כל המשיכות ותנפיק מניות ל-GEM בכל משיכה מהסכום העומד. Triller גם תנפיק צווים ל-GEM, תוך התאמה נוספת של האינטרסים של החברות.
Triller הגישה את ה-S-1 הפרטי שלה לרשות ניירות הערך האמריקאית בחודש שעבר והיא מגישה את מה שהיא צופה שיהיה ה-S-1 הסופי במקביל לסגירת המתקן הזה. הצפי הוא שהמסחר יחל בתחילת הרבעון הרביעי של 2022.
" Trillerגדלה מאוד", אמר מאהי דה סילבה, מנכ"ל ויו"ר Triller. "עם הקמתנו ב-2019, היינו חברה עם אפס הכנסה. עכשיו אנחנו בדרך לשבור את הקו של 100 מיליון דולר בהכנסות השנה. אפליקציית Triller הורדה יותר מ-350 מיליון פעמים, והחברה עובדת עם עשרות מהמותגים הגדולים בעולם ואלפי אמנים מובילים, ומכניסה שינוי בכל קהילת היוצרים".
ל-Triller יש עשרה קווים עסקיים, שמונה מהם נמצאים בנקודת איזון או רווחיות, והיא זוכה ל-750 מיליון אינטראקציות ברבעון, שכל אחת מהן מהווה עסקה פוטנציאלית לרווחים עתידיים עבור החברה.
עם הזרמת ההון מ-GEM, Triller תוכל לבצע רכישות נוספות כדי לחזק את ארגז הכלים שלה עבור קהילת היוצרים ולהגיע לאיזון או לרווחיות בטווח הקצר. בהנחה שהיא תמשוך את מלוא הקצאת ההון העצמי, כל ה-310 מיליון דולר, Triller תגייס יותר מ-600 מיליון דולר ועם ההנפקה שלה, תהיה כמעט נקייה מחובות.
" Trillerשוברת את כל הכללים של מערכות הגן הסגור. זה מאתגר את הדרך שבה הממסד הישן מנצל את היוצרים והמשתמשים בכך שהוא שומר לעצמו 99% מהכסף בתוך המערכת", אמר דה סילבה. "הסיבה שהתעשייה כל כך מתבססת על MAU, DAU וכדומה היא כמות הזמן שמישהו מבלה בגן סגור מסוים של חברה אחת, ומשמעות הדבר היא שלרשתות החברתיות יש 'בעלות' על המשתמש, ההכנסות, המותג והמידע".
" Trillerשוברת את המערכת הזאת לרווחה. כגן פתוח, המטרה שלנו היא להחזיר את הכוח לידיים של היוצרים והמשתמשים, ולאפשר ליוצרים ולמותגים להתחבר ישירות. אנו מספקים כלים כדי למקסם את הקשרים הללו ועד כמה ניתן להפיק רווחים מכל אחד מהם. בנוסף, הסתכלות על מספר האינטראקציות שאנו מאפשרים עוזרת לנו לחזות הכנסות עתידיות מכיוון שכל אחת מהן היא עמלת עסקה פוטנציאלית עבורנו".
אודות Triller
Triller היא פלטפורמת טכנולוגיית הגן הפתוחה המופעלת על ידי בינה מלאכותית ליוצרים. משלבת תרבות מוזיקה עם ספורט, אופנה, בידור ומשפיענים באמצעות מבט של 360 מעלות של תוכן וטכנולוגיה, טרילר מעודד את המשפיעים שלה לפרסם את התוכן שנוצר באפליקציה בפלטפורמות שונות של מדיה חברתית ומשתמש בטכנולוגיית AI קניינית כדי לדחוף ולעקוב אחר תוכן ויראלי שלהם לאתרים ולרשתות קשורים ולא קשורים, המאפשר להם להגיע למיליוני משתמשים נוספים. טרילר מחזיקה בנוסף ברשותו של VERZUZ, פלטפורמת המוזיקה בשידור חי; מותגי הספורט הקרבי Triller Fight Club, Triad Combatו- BKFC; Amplify.ai, פלטפורמת מעורבות לקוחות מובילה; FITE.tv, אתר סטרימינג PPV, AVOD ו-SVOD סטרימינג מוביל; Thuzio, מובילה באירועים וחוויות של משפיעני B2B פרימיום; Fangage, פלטפורמה ליוצרים למעורבות אוהדים ולהפקת רווחים מתוכן, ו-Julius, פלטפורמה למותגים וסוכנויות לרתום יוצרים למעורבות חברתית ולמסחר חברתי.
אודות GEM
Global Emerging Markets ("GEM") היא קבוצת השקעות אלטרנטיביות פרטית בלוקסמבורג בשווי 3.4 מיליארד דולר, שבסיסה בלוקסמבורג, עם משרדים בפריז, ניו יורק ואיי בהאמה. GEM מנהלת מערך מגוון של כלי השקעה המתמקדים בשווקים מתעוררים והשלימה למעלה מ-530 עסקאות בלמעלה מ-70 מדינות. לכל כלי השקעה יש מידה שונה של בקרה תפעולית, תשואה מותאמת סיכון ופרופיל נזילות. משפחת הקרנות וכלי ההשקעה מספקת ל-GEM ולשותפיה חשיפה ל: רכישות ניהול קטנות-בינוניות, השקעות פרטיות במניות ציבוריות והשקעות סיכון נבחרות. למידע נוסף: http://www.gemny.com
ליצירת קשר ולמידע נוסף
Tony Freinberg
President, Edendale Strategies
[email protected]
(310) 614-1435
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE
חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים