דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים משרד עורכי הדין כהן מילשטיין מגיש תביעה בשם חברת נורת'ווסט ביותרפיוטיקס נגד משפיעני שוק גדולים בגין מניפולציה בשוק
משרד עורכי הדין כהן מילשטיין מגיש תביעה בשם חברת נורת'ווסט ביותרפיוטיקס נגד משפיעני שוק גדולים בגין מניפולציה בשוק
חיים נוי 03/12/22 |  צפיות: 631

משרד עורכי הדין כהן מילשטיין מגיש תביעה בשם חברת נורת'ווסט ביותרפיוטיקס נגד משפיעני שוק גדולים בגין מניפולציה בשוק

נתוני המסחר מראים כי שבעה עושי שוק בולטים עסקו במניפולציות שוק באמצעות זיוף כדי להוריד את מחירי המניות של נורת'ווסט ביותרפיוטיקס בזמן שהחברה פעלה לגיוס כספים כדי להביא לשוק טיפולים פורצי דרך לסרטן

ניו יורק, 1 בדצמבר 2022, (ACCESSWIRE) :

Northwest Biotherapeutics נורת'ווסט ביותרפיוטיקס (OTCQB:NWBO) הגישה היום תביעה נגד כמה מעושי השוק הגדולים והמשפיעים ביותר בעולם, כולל Citadel Securities LLC, Canaccord Genuity LLC, G1 Execution Services LLC(חברה בת של קבוצת Susquehanna International), GTS Securities LLC, Virtu Americas LLC(כולל Knight Securities), Instinet LLC ו- Score Priority Corp, בטענה למניפולציה חוזרת ונשנית במניות החברה במשך חמש שנים.

Northwest Biotherapeutics, חברת ביוטכנולוגיה בשלב הקליני המתמקדת בפיתוח חיסונים מותאמים אישית לסרטן DCVax®, טוענת כי עושי שוק אלה נוקטים בטקטיקת מניפולציה מטעה בשוק המכונה זיוף, הכוללת הצבת כמויות עצומות של פקודות מכירה כדי להטעות את השוק לפיחות במניית החברה כדי שעושי השוק יוכלו לקנות במחיר נמוך יותר. עושי השוק מבטלים מיד את פקודות המכירה כדי שיוכלו לקצור רווחים, במקרה זה למורת רוחם של חולי סרטן בהווה ובעתיד, כמו גם על חשבון נורת'ווסט ביותרפיוטיקס ומשקיעיה. התנהגות מסחר בלתי חוקית לכאורה זו הקשתה משמעותית על החברה לגייס את הכספים הדרושים כדי להביא את הטיפול בסרטן לשוק, שם החברה מאמינה שיש לה פוטנציאל להאריך את חייהם של אלפי חולים.

"זה כבר לא מובן מאליו לעסוק במניפולציה בשוק, אבל לעשות זאת על חשבון חולי סרטן, שלחלקם אין טיפולים אחרים לתלות בהם את תקוותיהם, זה חסר מצפון", אמרה לורה פוזנר, שותפה במשרד כהן מילשטיין סלרס & טול PLLC. "אנו מצפים להטיל על עושי השוק הללו את האחריות לנזק שהם גרמו, ולהביא שקיפות קריטית והכרחית לשווקים אלה".

בהתבסס על הנתונים המפורטים שהוצגו בתביעה, אחת הדוגמאות הבולטות ביותר להתנהגות זו התרחשה ב -10 במאי 2022, ממש ברגע שתוצאות פריצת הדרך המובילות של הניסוי הקליני שלב 3 של DCVax-Lלטיפול בגליובלסטומה, הצורה הנפוצה והאגרסיבית ביותר של סרטן המוח, הוכרזו בכנס הרפואי היוקרתי של האקדמיה למדעים של ניו יורק. למרות הצגת נתונים חיוביים משמעותיים, החברה טוענת כי במהלך ההודעה ולאחריה ביצעו הנתבעים זיופים נרחבים, שאילצו את מחיר המניה של החברה לרדת. בשוק נקי ממניפולציות, תגובת השוק הייתה צריכה להיות חיובית מאוד, לא שלילית באופן דרמטי, בתגובה לחדשות החיוביות. במקום זאת, התוצאה הייתה הפסד של 1.6 מיליארד דולר בשווי השוק, כאשר מחיר המניה צנח מהשיא של 2.05 דולר ב-9 במאי לשפל של 36.4 סנט ב-10 במאי 2022 - ירידה תלולה של 82%.

מוקדם יותר החודש, נורת'ווסט ביותרפיוטיקס הכריזה על תוצאות הניסוי הקליני החדשני הזה עבור DCVax-Lבכתב העת היוקרתי JAMA Oncologyבמאמר שעבר ביקורת עמיתים וחיברו למעלה מ-70 מנתחי מוח ואונקולוגים. תוצאות הניסוי הראו כי החיסון נקשר להארכת חיים מובהקת סטטיסטית ובעלת משמעות קלינית לראשונה מזה שנים רבות הן בגליובלסטומה שאובחנה לאחרונה והן בגליובלסטומה חוזרת, עם פוטנציאל ליותר מהכפלת ההישרדות של 5 שנים, וכמעט ללא תופעות לוואי חמורות של תופעות לוואי. החברה מאמינה כי טכנולוגיית חיסונים פורצת דרך זו עשויה גם לסלול את הדרך לטיפולים בחולים הסובלים מסוגים רבים של סרטן גידול מוצק.

נטען כי הזיופים נגד החברה התרחשו שוב ושוב במשך כמעט חמש שנים, לעתים מספר פעמים ביום. נורת'ווסט ביותרפיוטיקס טוענת כי מכרה יותר מ-49 מיליון מניות במחירים מניפולטיביים ופוחתים כתוצאה מפעולות עושי השוק. החברה מאמינה כי עושי השוק השפיעו ישירות על מחיר המניות של נורת'ווסט ביותרפיוטיקה בשוק על ידי מניפולציה חוזרת ונשנית ונועזת של השוק באמצעות הזיוף שלהן, מה שגרם לנורת'ווסט ביותרפיוטיקה לספוג הפסדים משמעותיים מכיוון שהיא מכרה מיליוני מניות במחירים מדוכאים באופן מלאכותי והאטה בהבאת התרופות המעודדות שלה לשוק.

Northwest Biotherapeutics מיוצגת על ידי משרד עורכי הדין הלאומי כהן מילשטיין סלרס & טול PLLC.

ליצירת קשר:

Tess Roy, [email protected], 561-596-6443

אודות Northwest Biotherapeutics

Northwest Biotherapeutics, Inc היא חברת ביוטכנולוגיה בשלב הקליני המתמחה בפיתוח חיסונים חדשניים לסרטן המיועדים לטפל במגוון רחב של סוגי סרטן מוצקים בצורה יעילה יותר מהטיפולים הנוכחיים בשוק וללא תופעות הלוואי של כימותרפיה. לחברה טכנולוגיית פלטפורמה רחבה לחיסונים מבוססי תאים דנדריטיים DCVax®, כולל DCVax®-Lלגידולים הניתנים להפעלה ו- DCVax®-Directלגידולים שאינם ניתנים לניתוח. טכנולוגיית הייצור הקניינית של החברה מאפשרת ייצור יעיל וחסכוני של חיסונים חדשניים אלה, עם סט מלא של מנות רב שנתיות המיוצרות באצווה ייצור אחת ולאחר מכן מאוחסנות קפואות במנות בודדות, מה שהופך את הטיפול "מהמדף" לאורך כל משטר הטיפול תוך התאמה אישית מלאה.

אודות Cohen Milstein Sellers & Toll

משרד כהן מילשטיין סלרס & טול PLLC מוכר כאחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בארצות הברית המטפלים בליטיגציה גדולה ומורכבת בצד התובע. עם יותר מ-100 עורכי דין, כהן מילשטיין מחזיקים משרדים בוושינגטון; שיקגו, אילינוי; ניו יורק; פאלם ביץ' גרדנס, פלורידה; פילדלפיה, פנסילבניה; וראלי, ניו יורק. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת www.cohenmilstein.com או התקשרו למספר 202.408.4600.

מקור: Cohen Milstein Sellers & Toll PLLC

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI