דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Outseer ממנה את יוגש פאטל, מנהל לשעבר ב-Callsign ומנהיג טכנולוגי בכיר ב-HSBC ו-Lloyds Bank למנהל טכנולוגיה ראשי ומדען נתונים ראשי
Outseer ממנה את יוגש פאטל, מנהל לשעבר ב-Callsign ומנהיג טכנולוגי בכיר ב-HSBC ו-Lloyds Bank למנהל טכנולוגיה ראשי ומדען נתונים ראשי
חיים נוי 06/12/22 |  צפיות: 202

Outseer ממנה את יוגש פאטל, מנהל לשעבר ב-Callsign ומנהיג טכנולוגי בכיר ב-HSBC ו-Lloyds Bank למנהל טכנולוגיה ראשי ומדען נתונים ראשי

המוביל הטכנולוגי המוכח מביא ניסיון רב שנים עם פתרונות לפתרון למניעת הונאות פיננסיות באמצעות למידת מכונה ומדעי נתונים

בדפורד, מסצ'וסטס, 6 בדצמבר 2022, (BUSINESS WIRE):

Outseer, ספקית מובילה של פתרונות אימות תשלומים וניטור חשבונות, הודיעה היום על מינויו של יוגש פאטל לתפקיד מנהל טכנולוגיה ראשי ומדען נתונים ראשי. בתפקידו החדש יוביל פאטל את צוותי הטכנולוגיה ומדעי הנתונים במרדף להשגת המשימה של Outseer, והיא לשחרר את העולם מהונאות פיננסיות.

לאורך הקריירה שלו פאטל הוביל את הארכיטקטורה, הפיתוח והיישום של פתרונות לטיפול בהונאות פיננסיות. בעיקר הוא מוכר כמי שהוביל את הארכיטקטורה של מערכות הלחיצה בהונאות בשניים מהבנקים הגדולים בעולם, HSBC ו-Lloyds Bank. בנוסף, הוא הוביל את התכנון והפיתוח של מערכות מניעת הונאה אצל כמה מספקי הפתרונות, לרבות NICE Actimize ו-Callsign. נקודת המבט הייחודית הזו, מצד הלקוח הארגוני וגם של ספק הפתרונות, ממקם את פאטל כאחד שיכול להשפיע באופן מיידי ב-Outseer.

פאטל מצטרף ל-Outseer מתפקידו האחרון כמנהל טכנולוגיה ראשי ומדען נתונים ראשי ב-Callsign. הוא סיפק מנהיגות טכנית בנושאי אבטחה ולימוד מכונה כדי להקל על מסלול הצמיחה של Callsign באמצעות אספקת פתרון זהות דיגיטלית, המשתמש בביומטריה התנהגותית וזיהוי מכשירים, לתעשיית השירותים הפיננסיים.

לפני Callsign, פאטל שימש כאדריכל האבטחה ומניעת ההונאה הארגונית ב-HSBC, שם הוא בנה את אסטרטגיית טכנולוגיית האבטחה ומניעת ההונאה הגלובלית שלהם. כן הוא שימש כאדריכל תחום ההונאה והפשיעה הפיננסית ב-Lloyds Banking Group, שם תפקידו היה לתכנן וסבפק תוכניות מניעת הונאה ופשע פיננסי מובילות בבריטניה.

"אנחנו מרגישים ברי מזל שמצאנו את יוגש", אמר ג'ון פילבי, מנכ"ל ב-Outseer. "ניסיונו בהובלת הארכיטקטורה, הפיתוח והיישום של פתרונות מניעת הונאה בשניים מהבנקים הגדולים בעולם, יחד עם ניסיונו בתכנון פתרונות אצל ספקי פתרונות מניעת הונאה מתאימים באופן מושלם עבור Outseer. נקודות המבט הייחודיות שלו יהדהדו עם לקוחות ועובדים כאחד, כאשר אנו מתמודדים ביחד עם הונאה פיננסית המתפתחת במהירות".

"אני נרגש להתמנות לתפקיד הזה ב-Outseer", אמר פאטל. "אני מכיר ממקור ראשון את המורכבות במאבק בהונאה פיננסית ומה נדרש כדי להישאר צעד אחד לפני הרמאים. ל-Outseer יש רקורד מרשים במאבק במניעת הונאה דיגיטלית עבור כמה מהמוסדות הפיננסיים המתוחכמים ביותר בעולם. אני מצפה לעבוד עם הצוות שלנו כדי לקדם את הפתרונות שלנו ולספק ערך ללקוחות ולצרכנים שלנו ברחבי העולם".

אודות Outseer

Outseer אאוטסיר נמצאת במשימה לשחרר את העולם מהונאות עסקאות. פתרונות מעקב התשלומים והחשבונות המובילים בשוק שלנו מגנים על תשלומים שנתיים בהיקף של למעלה מ-200 מיליארד דולר, תוך הגדלת ההכנסות ומקטינים את החיכוך עם הלקוח עבור בנקים שמנפיקים כרטיסי אשראי, חברות שמעבדות תשלומים וסוחרים בכל רחבי העולם. המדע מבוסס הזהויות שלנו, הממנף מיליארדי עסקאות שנתיות מיותר מ-6,000 מוסדות ברחבי העולם, מספק את שיעורי איתור ההונאות הגבוה ביותר ועם המעורבות הנמוכה ביותר של לקוחות בתעשייה. ראו מה אחרים לא יכולים לעשות ב outseer.com.

הצטרפו לקהילת Outseer בלינקדאין ובטוויטר.

למידע נוסף:

Scott Olson
[email protected]

מקור: Outseer.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI