דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Seraphic מקדמת את צוות הניהול שלה עם הוספת כריסטוף באומגרטנר למנהל הכנסות ראשי
Seraphic מקדמת את צוות הניהול שלה עם הוספת כריסטוף באומגרטנר למנהל הכנסות ראשי
חיים נוי 19/01/23 |  צפיות: 342

Seraphic מקדמת את צוות הניהול שלה עם הוספת כריסטוף באומגרטנר למנהל הכנסות ראשי

שכירת שירותיו של מנהלי בכיר חדש תומכת בפיתוח העסקי הגלובלי של החברה ומעודדת את השאיפה הארגונית להציג חידושים משני משחק לשוק אבטחת נקודות הקצה

תל אביב, 19 בינואר 2023, (BUSINESS WIRE):

Seraphic Security הודיעה היום על מינויו של כריסטוף באומגרטנר Christof Baumgärtner למנהל הכנסות ראשי. בתפקידו זה יפקח באומגרטנר על מאמצי הפיתוח העסקי של החברה ברחבי העולם, ותוך כך יאפשר את מימוש החזון של Seraphic, לספק אבטחת דפדפן ברמה ארגונית כדי להגן על ארגונים ברחבי העולם.

לפני שהצטרף ל-Seraphic, באומגרטנר עבד עשר שנים עם פלטפורמת האבטחה הארגונית MobileIron, שם בנה את עסקי החברה ב-EMEA מהיסוד עד לרמת הכנסה שנתית חוזרת (ARR) שעומדת על 100 מיליון דולר. מאוחר יותר בכהונתו ב-MobileIron, באומגרטנר לקח על עצמו את תפקיד מנהל ההכנסות הראשי (CRO), ועזר לעסק לחצות את רף ה-ARR של 200 מיליון דולר.

"במהלך הקריירה שלי, היה לי כישרון לגלות טכנולוגיות משנות משחק לפני העקומה ולהשתמש בהן עוד בקומת הקרקע", אמר באומגרטנר. "בתפקיד האחרון שלי כשותף תפעולי ב-Planven Entrepreneur Ventures, חברתי מוקדם ל-Seraphic והבנתי במהירות את הפוטנציאל שיש לחברה הזו לשמש כמובילה באבטחת נקודות קצה, ולהציע לארגונים פתרון אבטחת דפדפן שאינו דומה לשום דבר שנמצא כיום בשוק".

התוספת של באומגרטנר באה בעקבות ההשקה והחשיפה בפועל של Seraphic באוגוסט 2022. לאחר תקופת פיתוח של כמעט שנתיים, Seraphic חשפה את פתרון האבטחה הייחודי שלה לדפדפן שנועד להבטיח גלישה בטוחה באינטרנט ולאפשר עבודה היברידית באמצעות אכיפת המדיניות הארגונית. גיוס מפתח זה עוזר ל-Seraphic להשיג רמה חדשה של צמיחה ברמת הניהול כדי להתחיל את השנה במטרה לבנות לחברה טווח הגעה רחב יותר ברחבי העולם.

Seraphic מציעה פתרון אבטחה ייחודי המציג אבטחת דפדפן ברמה ארגונית בכל דפדפן, בכל מכשיר, תוך שהוא מגן על העובדים ועל הנכסים הארגוניים כאחד, כל זאת תוך שהוא מספק לצוותי האבטחה יכולת משילות ואכיפת מדיניות מתקדמים. הפתרון של Seraphic קל לפריסה, אין לו השפעה על הביצועים, אינו פוגע גלל בחוויית המשתמש ותואם באופן מלא בכל הדפדפנים, כל מערכות ההפעלה וכל המכשירים (כולל מכשירי Android ו-iOS ניידים).

עם Seraphic, צוותי אבטחה נמצאים במרחק דקות מסגירת הנקודה העיוורת המשמעותית ביותר בהגנת הסייבר של הארגון שלהם, מאבטחת כל דפדפן, בכל מכשיר, בכל מקום.

למידע נוסף על Seraphic, בקרו בכתובת: www.seraphicsecurity.com.

אודות Seraphic Security

Seraphic מציעה פתרון אבטחה ייחודי המציג אבטחת דפדפן ברמה ארגונית בכל דפדפן, בכל מכשיר, תוך שהוא מגן על העובדים ועל הנכסים הארגוניים כאחד, כל זאת תוך שהוא מספק לצוותי האבטחה יכולת משילות ואכיפת מדיניות מתקדמים. הפתרון של Seraphic קל לפריסה, אין לו השפעה על הביצועים, אינו פוגע גלל בחוויית המשתמש ותואם באופן מלא בכל הדפדפנים, כל מערכות ההפעלה וכל המכשירים (כולל מכשירי Android ו-iOS ניידים). עם Seraphic, צוותי אבטחה נמצאים במרחק דקות מסגירת הנקודה העיוורת המשמעותית ביותר בהגנת הסייבר של הארגון שלהם, מאבטחת כל דפדפן, בכל מכשיר, בכל מקום. קבלו מידע נוסף ב-seraphicsecurity.com.

תמונות/גלריית מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/53277337/en

למידע נוסף:

Media Contact
Dan Warren
[email protected]

מקור: Seraphic Security

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI