דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים דו"ח על נוהלי משילות בת קיימא של 30 הבנקים הגלובליים מציע ממצאים מעניינים משמעותיים ביותר
דו"ח על נוהלי משילות בת קיימא של 30 הבנקים הגלובליים מציע ממצאים מעניינים משמעותיים ביותר
חיים נוי 20/01/23 |  צפיות: 179

דו"ח על נוהלי משילות בת קיימא של 30 הבנקים הגלובליים מציע ממצאים מעניינים משמעותיים ביותר

לונדון, 19 ינואר 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

Morrow Sodali ו-Nestor Advisors - חברת בת של Morrow Sodali, שמחים להכריז על פרסום Governance of sustainability in the largest global banks: A study of the top 30 European and North American banks.

דו"ח זה בוחן את נוהלי המשילות בת הקיימא של 30 הבנקים הגדולים באירופה ובצפון אמריקה. בהכנת הדו"ח סקרנו תיעוד זמין לציבור וכן ראיינו נציגים מחמישה עשר בנקים מובילים, כולל תשעה יושבי ראש דירקטוריון, חברי דירקטוריון אחרים ומנהלים בכירים. המרואיינים שופכים אור על פרקטיקות שונות, ומדוע בחרו בנקים להמשיך בהן. הדוח המתקבל משווה בין הבנקים לפי מספר נקודות נתונים ומנתח את הממצאים הללו מול מדד כפול של קיימות וביצועים פיננסיים.

סטילפון נסטור, המחבר המוביל של הדו"ח קבע, "קיימות היא אחת הבעיות הגדולות העומדות בפני הבנקים והמנהלים שלהם. בעלי מניות ובעלי עניין שונים, כולל רגולטורים, מצפים מהבנקים להיות פרואקטיביים בהיבט של הקיימות. בצד האסטרטגיה, "הפיכת הספרים לירוקים" הוא האתגר הגדול, במיוחד בשווקים עם מגזרים "חומים" גדולים. בצד של הסיכון, חלק מהרגולטורים מצפים מהבנקים לשלב סיכוני קיימות במסגרת ליבת ניהול הסיכונים וקטגוריות המפתח שלהם. הם גם מצפים לפרספקטיבה ברורה של קיימות במסגרת הרצון ליטול סיכון. על מנת לספק את הנדרש בתחומים אלה, בנקים גלובליים עיצבו מחדש את סדרי המשילות והארגון הקיימים ופיתחו כמה חדשים. הדו"ח שלנו בוחן את ההסדרים הללו ומעלה ממצאים מעניינים, לפעמים מנוגדים".

בין הממצאים הללו הודגשה סוגיית כישורי הדירקטוריון ביחס לקיימות. כל הבנקים שראיינו אינם חושבים ששילוב מומחי קיימות בדירקטוריון נמצא בראש סדר העדיפויות. העדיפות שלהם היא להפוך את חברי הדירקטוריון הקיימים שלהם למודעים יותר בתחום הקיימות. במובן זה, הם שמים דגש על פיתוח כישורי הדירקטורים.

כיצד חבר המנהלים בונה עצמו כדי לטפל בקיימות? במקרים רבים הדבר נעשה באמצעות הקמת ועדה חדשה. עם זאת, המבנה משקף לרוב את רמת הבשלות של ההיבטים השונים בבנק. אחד הממצאים המעניינים של הדו"ח הוא שהבנקים המתקדמים יותר ב"ספקטרום הבשלות" ביטלו ועדות מיוחדות ודנים בקיימות כחלק מהאסטרטגיה הכללית והרצון לקחת סיכונים.

ממצא מרכזי נוסף מתייחס לתפקיד ההנהלה להבטיח שכל הפונקציות העסקיות יחזקו את היכולות שלהם להבין קיימות. מדובר בנושא הנוגע לכל תחומי העסקים של הבנק, בין אם מדובר בבנק תאגידי, קמעונאי או פרטי, וכן בתפקודי הסיכונים, הפיננסים והביקורת פנימית. זו הסיבה שרוב הבנקים הגלובליים הקימו ועדות ניהול בכירות כדי לפקח על העבודה הרוחבית הזו. הוותק של חברי ועדה זו הוא המפתח. ב-50% מהבנקים עומדים המנכ"לים עצמם בראש ועדת התיאום הבכירה הזו.

רוב הבנקים כללו גם פרמטרים של קיימות בגישת תגמול המנהלים שלהם. הדו"ח מצא כי בשיקולי הקיימות יש "משקל" משמעותי יחסית, בין היתר, בקביעת התגמול המשתנה.

אנו מקווים שתמצאו את המחקר הזה כמספק תובנות, ושהממצאים יהיו מועילים מנקודת המבט של כל בעלי העניין.

לחצו כאן כדי לבקש את הדו"ח במלואו.

אודות Morrow Sodali

Morrow Sodali היא ספקית מובילה של ייעוץ אסטרטגי ושירות לבעלי מניות עבור לקוחות ארגוניים ברחבי העולם. המשרד מספק לדירקטוריונים ומנהלים ארגוניים ייעוץ ושירותים אסטרטגיים הקשורים לממשל תאגידי, ESG, תקשורת ומעורבות של בעלי מניות ומחזיקי אג"ח, מודיעין בשוקי ההון, שידול פרוקסי, אקטיביזם של בעלי מניות ומיזוגים ורכישות.

החל ממשרדים ראשיים בניו יורק ובלונדון ומשרדים בשוקי ההון הגלובליים, Morrow Sodaliמשרתת למעלה מ-1,000 לקוחות ביותר מ-80 מדינות, כולל רבים מהתאגידים הרב-לאומיים הגדולים בעולם. עם לקוחות המשרד נמנות חברות בורסאיות ופרטיות, קבוצות קרנות נאמנות, בורסות ואגודות חברות.

למידע נוסף על Morrow Sodali, אנא בקרו באתר www.morrowsodali.com.

אודות NESTOR ADVISORS

נסטור יועצים היא חברת הבת המייעצת לדירקטוריון ולממשל של Morrow Sodali. אנו חברת ייעוץ גלובלית המתמחה בממשל תאגידי, קיימות ועיצוב ארגוני, ועובדים עם הדירקטוריונים וההנהלה הבכירה של מוסדות פיננסיים, חברות וארגונים ללא כוונת רווח כדי לשפר את קבלת ההחלטות, המבנים הארגוניים, הבקרות והתמריצים.

בשילוב מלא עם Morrow Sodali, שתי החברות מספקות לבסיס הלקוחות הגלובלי של המשרד חבילה מקיפה של שירותי ייעוץ הנוגעים לממשל תאגידי, ESG, קיימות ומעורבות בעלי עניין.

השירותים שלנו מתפרשים על פני ספקטרום רחב הכולל הערכות הוליסטיות המניבות עיצוב מחדש משמעותי של מערכת הממשל של החברה, הערכות דירקטוריון, ניהול קבוצות, הדרכת דירקטוריון, ניהול סיכונים ופיתוח מדיניות ובקרות ספציפיות. לא משנה מה ההיקף, השירותים שלנו תמיד מותאמים באופן הדוק לצרכי הלקוחות שלנו.

לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת nestoradvisors.com.

למידע נוסף

Elena Cargnello
Corporate Director, Marketing
[email protected]
+44 (0)20 4513 6913

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI