דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים קבוצת הנמל של טיאנג'ין וואווי מכריזות על העמקת שיתוף הפעולה לבניית תאום דיגיטלי של הנמל
קבוצת הנמל של טיאנג'ין וואווי מכריזות על העמקת שיתוף הפעולה לבניית תאום דיגיטלי של הנמל
חיים נוי 21/01/23 |  צפיות: 268

קבוצת הנמל של טיאנג'ין וואווי מכריזות על העמקת שיתוף הפעולה לבניית תאום דיגיטלי של הנמל

טיאנג'ין, סין, 20 בינואר 2023, (BUSINESS WIRE):

קבוצת הנמל של טיאנג'ין (Tianjin Port Group) ו-וואווי (Huawei) הודיעו השבוע ששתי החברות יעמיקו את שיתוף הפעולה כדי לבנות תאום דיגיטלי של הנמל, מה שיהפוך אותו לממוכן וחכם יותר. יאנג ג'ימין, סגן נשיא של קבוצת הנמל של טיאנג'ין, הסביר כי תוכנית זו מורכבת משלושה חלקים: בניית מסופים ממוכנים חדשים, שדרוג מסופים מסורתיים והמרה דיגיטלית מקיפה.

המתחם של טרמינל C באזור נמל בייג'יאנג בנמל טיאנג'ין היה מסוף הנמל החכם הראשון בעולם עם אפס פליטת פחמן. הוא נכנס לפעילות מסחרית בקנה מידה גדול באוקטובר 2021, ומאז הוא פועל ביציבות. טכנולוגיות נהיגה אוטונומית מבוססות 5G ו-L4 מיושמות בטרמינל זה כדי להפוך אותו לבטוח יותר ויעיל יותר. במסוף, מנופי מכולות פועלים באופן ממוכן ורובוטים חכמים של מערכת התחבורה האופקית מגיעים והולכים לעתים קרובות. מנופי רציף הנשלטים מרחוק מרימים מכולות עמוסות מאוניות משא ומציבים אותם על הרובוטים החכמים להובלה אופקית. עם תמיכה מצד מערכת לוויין הניווט BeiDou, רובוטים אלו מנווטים לתחנות נעילה/פתיחה אוטומטיות לפתיחת המכולות, ולאחר מכן אל חצר המכולות לאורך מסלולי נסיעה מיטביים המחושבים בזמן אמת. כל התהליך מתנהל בצורה חלקה.

יאנג ג'ימין הסביר כיצד הפתרון החדש, המשלב טכנולוגיות נהיגה אוטונומית מבוססות 5G ו-L4, הוכנס לראשונה ליישום מסחרי בקנה מידה גדול, אם כי באופן חלקי, בתרחיש הציבורי של המתחם בטרמינל C. זה סיפק מודל חדש לשדרוג והפיכת מסופי מכולות מסורתיים קיימים ברחבי העולם. "החידושים האלה שנמצאים בשימוש בנמל טיאנג'ין משפיעים מאוד על תעשיית הנמלים. הם יוצרים ערך חדש לנמלים על ידי שיפור סביבות תפעול, הנעת פיתוח ירוק ודל בפליטת פחמן והגברת היעילות התפעולית. אנו מאמינים ששיטות עבודה אלו יקדמו הפיתוח החכם של תעשיית הנמל העולמית", אמר יאנג.

יו קאן,מנהל הטכנולוגיה הראשי של היחידה העסקית לכבישים, דרכי מים ונמלים חכמים בוואווי, הצהיר, "הנמלים הם חוליה חיונית בתחבורה ימית, המחברת בין שווקי סחר ואספקה ​​על פני הגלובוס. בניית נמלים חכמים ויעילים יותר הופכת לדרישה דחופה יותר ויותר לשרשרת האספקה של ההיצע העולמי. טרמינל C בנמל טיאנג'ין פועל ביציבות כבר למעלה משנה. זה מוכיח כי נהיגה אוטונומית מבוססת 5G ו-L4 כבר אומצה בהצלחה בידי התעשיות בסין, והיא יוצרת ערך מסחרי וחברתי אמיתי". יו מאמין שהתקדמות זו תועיל לתעשיות שונות, עם טכנולוגיות דיגיטליות מהדור הבא, כמו 5G ובינה מלאכותית, שישולבו כדי לפתור בעיות בתעשייה, לקדם את ההמרה והשדרוג של התעשייה הדיגיטלית, וכדי ליצור ערך חברתי.

כנמל מודרני מרכזי, נמל טיאנג'ין מתגאה בטרמינלים ברמה אספקה של 300,000 טון עם עומק תעלה של 22 מטר. יש בו 213 עמדות מסוגים שונים. ב-2022 תפוקת המכולות שלו עלתה על 21 מיליון TEU, והוא מדורג בין עשרת הנמלים המובילים בעולם.

אודות Huawei

נוסדה בשנת 1987, Huawei היא ספקית גלובלית מובילה של תשתיות טכנולוגיית מידע ותקשורת (ICT) ומכשירים חכמים. יש לנו 195,000 עובדים ואנחנו פועלים ביותר מ-170 מדינות ואזורים, ומשרתים יותר משלושה מיליארד אנשים ברחבי העולם.

החזון והמשימה שלנו הם להביא את הדיגיטל לכל אדם, בית וארגון לעולם מחובר וחכם באופן מלא. לשם כך, נפעל למען קישוריות בכל מקום וגישה מכלילה לרשת, ונניח את היסודות לעולם חכם; לספק כוח מחשוב מגוון היכן שאתם זקוקים לו, כדי להביא ענן ובינה לכל ארבע פינות כדור הארץ; לבנות פלטפורמות דיגיטליות שיעזרו לכל התעשיות והארגונים להפוך לזריזים, יעילים ודינמיים יותר; ולהגדיר מחדש את חוויית המשתמש באמצעות בינה מלאכותית, מה שהופך אותה לחכמה ומותאמת אישית יותר עבור אנשים בכל תחומי החיים שלהם, בין אם הם בבית, בדרכים, במשרד, נהנים או מתאמנים. לקבלת מידע נוסף אודות Huawei, בקרו באופן מקוון בכתובת www.huawei.com או עקבו אחרינו ב:

http://www.linkedin.com/company/Huawei
http://www.twitter.com/Huawei
http://www.facebook.com/Huawei
http://www.youtube.com/Huawei

אודות Tianjin Port Group

נמל טיאנג'ין ממוקם בקצה המערבי של מפרץ בוהאי באזור החדש של בינחאי, טיאנג'ין, סין, ומשמש כקישור בין צפון מזרח אסיה למרכז ומערב אסיה. זוהי גם תחנה חשובה לאורך המסדרון הכלכלי החדש של הגשר היבשתי של אירואסיה ומרכז בינלאומי לפתיחתה של סין לעולם החיצון.

בשנת 2022, תפוקת המכולות שלה עלתה על 21 מיליון TEU, ודורגה בין 10 הנמלים המובילים בעולם. כנמל מודרני מרכזי, נמל טיאנג'ין מתגאה בטרמינלים ברמת אספקה של 300,000 טון עם עומק תעלה של 22 מ'. יש בו 213 עמדות מסוגים שונים, והוא כולל בעיקר שישה אזורים: בייג'יאנג, דונגג'יאנג, נאנג'יאנג, דאגוקואו, גאושאלינג ודאגאנג.

נמל טיאנג'ין מקיים סחר עם יותר מ-500 נמלים ביותר מ-180 מדינות ואזורים ברחבי העולם. לקבלת מידע נוסף אודות קבוצת נמל טיאנג'ין, בקרו בכתובת: https://www.ptacn.com/

ליצירת קשר:

Huang Daohen
[email protected]

מקור:Huawei.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI