דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Legitify, כלי אבטחת הקוד הפתוח של Legit Security, מוסיף תמיכה עבור GitLab ו-GitHub Enterprise Server
Legitify, כלי אבטחת הקוד הפתוח של Legit Security, מוסיף תמיכה עבור GitLab ו-GitHub Enterprise Server
חיים נוי 26/01/23 |  צפיות: 281

Legitify, כלי אבטחת הקוד הפתוח של Legit Security, מוסיף תמיכה עבור GitLab ו-GitHub Enterprise Server

תל אביב, 26 בינואר 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

Legit Security , חברת אבטחת סייבר עם פלטפורמה ארגונית המגנה על שרשרת אספקת התוכנה של ארגונים מפני התקפה ומבטיחה אספקת יישומים מאובטחת, הודיעה היום כי התמיכה של Legitify, כלי האבטחה בקוד פתוח שהיא מחזיקה בנוסף לפלטפורמת התוכנה כשירות הארגונית שלה, הורחבה כך שהיא כוללת עתה את GitHub Enterprise Server ו-GitLab. כעת צוותי אבטחה ופיתוח תוכנה יכולים לזהות ולתקן בקלות תצורות ופגיעויות לא מאובטחות במערכות ניהול קוד המקור (SCM) הפופולריות הללו מעבר ל-GitHub.com. כדי להוריד את Legitify, בקרו באתר של Legit Security.

Legitify הוא סורק תצורות שגויות בניהול קוד מקור (SCM) המסייע לצוותי אבטחה, DevOps ופיתוח לנהל ולאכוף תצורות SCM בצורה מאובטחת וניתנת להרחבה. Legitify פותח כדי לספק לקהילת הקוד הפתוח כלי אבטחה למניעת מקור נפוץ מאוד להתקפות שרשרת אספקת תוכנה על ידי זיהוי ותיקון פגיעויות שמקורן בתצורות SCM שגויות.

לאחר השחרור הראשוני של Legitify ב-2022 התקבלו מספר בקשות על ידי Legit Security להרחיב את התמיכה של Legitify למוצרי SCM פופולריים נוספים המשמשים ארגונים גדולים. GitHub Enterprise Server ו-GitLab Server הם שתיים ממערכות ה-SCM בהתקנה מקומית הפופולריות ביותר באופן גלובלי. תצורות לא מאובטחות במערכות SCM אלו ואחרות פתחו את הדלת למספר רב של התקפות סייבר, פרצות מידע וניצולים שהפכו לכותרות. Legitify נועדה לזהות ולטפל בתצורות SCM לא מאובטחות בזמן אמת, תוך הבטחה שגם יישומי SCM בענן וגם בהתקנה מקומית הנם מאובטחים ותואמים לרגולציות. ניתן גם לתזמן את Legitify לפעול מעת לעת כדי לאמת תצורות מאובטחות באופן רציף.

בנוסף לתמיכה רחבה יותר ב-SCM, המהדורה האחרונה של Legitify כוללת עוד תכונות חדשות, כולל:

*עשרות סוגים של מדיניות אבטחת SCM חדשות שנוספו, כולל קטגוריית מדיניות אבטחה חדשה בשם Runner Groups שיכולה לזהות הגדרות שגויות בקבוצות הרצה של GitHub. ניתן לעיין בכל סוגי מדיניות האבטחה של Legitify בכתובת legitify.dev.

*פעולת GitHub חדשה בה ניתן להשתמש כדי להפעיל את Legitify כחלק מצינור ה-CI/CD של הארגון, וכך לאפשר למשתמשים לזכות בהגנה רציפה ולקבל התראות מיידיות כאשר מזוהה תצורה שגויה חדשה.

*כדי לשפר את אבטחת שרשרת אספקת ​​ התוכנה של משתמשי Legitify, כל מהדורה של Legitify מכילה כעת אישור SLSA Level 3 Provenance בו ניתן להשתמש כדי לאמת את האותנטיות של הכלי.

"אנו נתקלים באירועי אבטחה על בסיס שבועי עם לקוחות פוטנציאליים הכוללים מניפולציה של צינורות, גניבת קוד וחשיפת נתונים רגישים - ורבים מהם נובעים מתצורות SCM גרועות", אמר ליאב כספי, CTO ומייסד שותף של Legit Security. "אנו רואים ביקוש עצום לכלי קוד פתוח כמו Legitify כדי לאמת במהירות את התצורה המאובטחת של משאבי SCM. המשימה שלנו עם Legitify היא לספק כלי אבטחה שימושי במיוחד, בקוד פתוח, כדי להשלים את פלטפורמת האבטחה Legit הזמינה מסחרית ומציעה יכולות גבוהות יותר. אנחנו מתכננים לשחרר עוד הרבה יכולות מרגשות עבור Legitify לאורך זמן".

היכולות של Legitify מייצגות קבוצת משנה של יכולות האבטחה הרחבות יותר הזמינות בפלטפורמת Legit Security ברמה ארגונית. פלטפורמת Legit Security חורגת הרבה מעבר לתצורות שגויות של SCM על ידי אבטחת סביבות שלמות של שרשרת אספקת תוכנה, כולל נכסי פיתוח אחרים, שרתי בנייה, רישומי חפצים, צינורות פיתוח קוד לענן ועוד. מידע נוסף על פלטפורמת האבטחה Legit ניתן למצוא באתר החברה: https://www.legitsecurity.com.

אודות Legit Security

Legit Security מגינה על שרשרת אספקת התוכנה של הארגון מפני התקפה ומבטיחה אספקת יישומים מאובטחת, משילות וניהול סיכונים מהקוד עד לענן. מישור בקרת אבטחת האפליקציות האחוד בפלטפורמה, ויכולות הגילוי והניתוח האוטומטיות של SDLC מספקים נראות ובקרת אבטחה על סביבות משתנות במהירות, ומאפשרים לתעדף בעיות אבטחה בהתבסס על הקשרים ועל רמת הקריטיות העסקית כדי לשפר את יעילות צוותי האבטחה.

קשרי מדיה

Media Contact

Tony Keller

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

בכנס האוקיינוס שלנו, ארגון Global Fishing Watch מקדם בברכה שותפויות בינלאומיות לשיפור ניהול האוקיינוסים
שיתופי פעולה מרכזיים יחזקו את ממשל הדיג באמצעות שקיפות רבה יותר, שיתוף נתונים ורפורמה במדיניות

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל
Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.

TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo
TradeSun ו-Wells Fargo חתמו על הסכם שיאפשר ל-Wells Fargo למנף את הפתרון המוביל בענף המסחר בפיננסים ודיגיטציית התאימות של TradeSun, תוך שימוש בבינה מלאכותית (AI) ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות לפישוט התהליכים הידניים והמורכבים שמתבצעים בענף הבנקאות בכל רחבי העולם.

תרו מכריזה על אסיפה כללית יוצאת מגדר הרגיל ואסיפת בעלי מניות רגילה לאישור מיזוג עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd
תרו תעשיות פרמצבטיות TARO (NYSE:TARO) הודיעה כי כינסה אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה ("אסיפה כללית שלא מן המניין"), שתתקיים ביום 22 במאי 2024, בשעה 10:00, שעון ישראל, ואסיפת סוג ("אספת סוג רגילה" ויחד עם האסיפה הכללית היוצאת מן הכלל, "האסיפות") של מחזיקי המניות הרגילות של החברה ("המניות הרגילות"), שיתקיימו ביום 22 במאי 2024, בשעה 11:00 בבוקר, שעון ישראל, או מיד לאחר סיום האסיפה הכללית שלא מן המניין, לפי מה שמאוחר יותר, במשרד עורכי דין מיתר בכתובת דרך אבא הלל 16, קומה 10, רמת גן, ישראל. לאחר אסיפת סוג הרגילה, תתקיים אסיפה ייצוגית של מחזיקי מניות מייסדי החברה ("מניות המייסדים").
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI