דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ThreatLocker® חושפת את העתיד של אבטחת אפס אמון עם מוצרים חדשים
ThreatLocker® חושפת את העתיד של אבטחת אפס אמון עם מוצרים חדשים
חיים נוי 03/02/23 |  צפיות: 264

ThreatLocker® חושפת את העתיד של אבטחת אפס אמון עם מוצרים חדשים

מובילת אבטחת הסייבר העולמית מאחד מרכיבים קריטיים בערמת התוכנה שלה עם אפשרויות תפעול חדשות ותכונות אחרות

אורלנדו, פלורידה, 2 בפברואר 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

ThreatLocker®, חלוצה בטכנולוגיות הגנה עבור נקודות קצה, הכריזה ב-Zero Trust World על השקת ThreatLocker Ops, כלי זיהוי איומים מונע קהילה. מוצר חדש זה מסייע למנהלי מערכות לזהות פרצות או חולשות במערכות שלהם.

"אבטחת אפס אמון היא הבסיס הנדרש לאבטחה עבור כל הארגונים", אמר דני ג'נקינס, מנכ"ל ומייסד שותף של ThreatLocker. "על ידי שילוב של בקרות עם תפעול, ארגונים יכולים להפיק תועלת מהידע שקיבלה ThreatLocker על ניסיונות התקפות, ומעבר לכך להשיג זאת מעסקים דומים המגינים על המערכת שלהם מפני התקפות אלו".

ThreatLocker Ops היא מערכת מונעת מדיניות המשתמשת בנתונים המתקבלים מסוכן ThreatLocker כדי לקבוע אם התנהגות היא טובה או רעה. ניתן להשתמש בנתונים אלה כדי להתריע בפני מנהלי IT על ניסיונות התקפות או לגרום הפעלת פעולות שיספקו הקשחה נוספת של סביבה העבודה באמצעות רכיבים אחרים של הפלטפורמה. פלטפורמת Ops משתלבת גם בקהילה החדשה של ThreatLocker, המאפשרת לעסקים דומים לפרסם מדיניות הרלוונטית לעסק שלהם, מה שמאפשר שיתוף מידע ומערך נרחב יותר של התראות.

"אני אוהב כשאתה יכול לקחת את החוכמה הכוללת של קבוצה שלמה ולשתף אותה בקהילה", אמר ברנט יאקס, מנכ"ל Awecomm. "ThreatLocker Ops יוצרת סביבה שתעודד מומחי IT לחלוק ידע ומומחיות מנקודת מבט של הפחתת איומים ותפעל ככלי נוסף להפחתת סיכונים ועבור התגובה לאותם סיכונים".

Ops מגבילה את ההסתמכות על משאבי IT אחרים עם יותר בקרות אבטחה, פחות רפיון סוכנים והיא לא מוסיפה תקורה במחשבים אישיים.

בנוסף מכריזה ThreatLocker על השילוב של התוסף Third Wall בפלטפורמת אבטחת האפס אמון שלה. הודעה זו באה בעקבות רכישת Third Wall בנובמבר האחרון.

מנהל התצורות החזק עבור Windows מורכב מ-58 סוגי מדיניות שמובילה לנעילה ולפעולות חירום כדי להרחיב את היקף המניעה של תוכנות הכופר, וכדי להבטיח שהמשתמשים עומדים בתקני HIPAA, PCI, NIST ו-GDPR.

"ערמת האבטחה שלנו כוללת את Third Wall כדי לעזור לנו להבטיח שיש לנו מדיניות בסיסית טובה לאבטחה ולמניעת פעילות זדונית במערכות שלנו, ואת ThreatLocker כדי לוודא שרק יישומי צד שלישי מורשים יכולים לפעול", אמר הארי בוין, מייסד שותף ומנהל טכני ב-Chalkline. "אנו שמחים לראות ששני המוצרים עובדים יחד, מה שיעזור לנו עוד יותר לשפר את עמדת האבטחה של הלקוחות שלנו ואת היעילות".

"העתיד של גישת האפס אמון הוא פשוט: יותר בקרות, יותר מיכון, יותר התראות ועזרה ותמיכה של הקהילה", דני ג'נקינס, מנכ"ל ומייסד שותף של ThreatLocker.

התוספות החדשות של ThreatLocker עומדות ברגולציות ממשלתיות רבות לגבי יישום אסטרטגיות אבטחת אפס אמון למניעת התקפות מודרניות.

ThreatLocker תשיק את המוצרים החדשים שלה לשותפים חדשים וקיימים. כיום היא מגנה על יותר ממיליון נקודות קצה ברחבי העולם.

הצטרפו לקהילת ThreatLocker®

ThreatLocker’s Ops זמין בגישה מוקדמת וייכנס לזמינות כללית במהלך החודשים הקרובים.

*למידע נוסף על ההשקה של Ops, בקרו בכתובת www.threatlocker.com/platform/threatlocker-ops

* למידע נוסף על התוסף Third Wall, בקרו בכתובת www.threatlocker.com/thirdwall

*כדי להירשם לוובינר שלנו ב-15 במרץ, 2023 להדגמת מוצר בשידור חי, בקרו בכתובת www.threatlocker.com/threatlocker-ops-webinar

אודות ThreatLocker®

ThreatLocker® היא מובילה בטכנולוגיות אבטחת נקודות קצה, ומספקת כלי אבטחת סייבר ברמה ארגונית לשיפור האבטחה של שרתים ונקודות קצה. הפתרונות המשולבים הכוללים הרשאת יישומים, Ringfencing™, בקרת אחסון, בקרת גובה ובקרת גישה לרשת קצה (NAC) של ThreatLocker מובילים את שוק אבטחת הסייבר לעבר גישה בטוחה יותר של חסימת ניצול פגיעויות לא ידועות של יישומים.

לקבלת מידע נוסף על ThreatLocker®, בקרו בכתובת: www.threatlocker.com

קובץ מצורף:

ThreatLocker® Unveils the Future of Zero Trust with New Products

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI