דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Analytics ‎ Pyramid מרחיבה את הצוות בגרמניה עם מינויו של מרטין מקדונלד לסמנכ"ל חדש לאזור DACH
Analytics ‎ Pyramid מרחיבה את הצוות בגרמניה עם מינויו של מרטין מקדונלד לסמנכ"ל חדש לאזור DACH
חיים נוי 05/02/23 |  צפיות: 219

Pyramid Analytics ‎ מרחיבה את הצוות בגרמניה עם מינויו של מרטין מקדונלד לסמנכ"ל חדש לאזור DACH

מקדונלד ירחיב את רשת השותפים של Pyramid Analytics באזור המדינות דוברות הגרמנית ויוביל את אסטרטגיית SAP באזור

מינכן וניו יורק ותל אביב, 5 בפברואר 2023,(BUSINESS WIRE‏):

Pyramid Analytics‏ (פירמיד), חברה פורצת דרך בתחום אנליטיקה עסקית ובינה תומכת החלטות, מינתה את מרטין מקדונלד לסגן נשיא לאזור המדינות האירופיות הדוברות גרמנית (DACH)‏.‎ מקדונלד מילא תפקידי ניהול שונים בחברות טכנולוגיה גלובליות שהיו מעוניינות להיכנס לשוק דובר הגרמנית, כולל FredHopper ו-CoreMetrics. תפקידו האחרון היה סמנכ"ל לאזור DACHEE ודרום אירופה בחברת Tealium, המתמחה בנתוני לקוחות.‎

נקודות מרכזיות‎:

*Pyramid Analytics, המספקת את הפלטפורמה המובילה בשוק לבינה תומכת החלטות, גייסה את מרטין מקדונלד, מנהיג מנוסה בתחום הטכנולוגיה, כדי להאיץ את הצמיחה באזור דובר הגרמנית.

*בתפקידו החדש כסמנכ"ל לאזור DACH מקדונלד מביא עימו מעל 15 שנות ניסיון בפיתוח עסקי של חברות בינלאומיות שהיו מעוניינות להיכנס לשוק דובר הגרמנית.

*מרחיבה את השקעתה באזור DACH בתחומי גיוס טאלנטים, מכירות, שיווק והרחבת רשת השותפים.

*לחצו כאן כדי לקבוע הדגמה של הפלטפורמה של Pyramid לבינה תומכת החלטות.

מקדונלד מצטרף אל Pyramid לאחר שהוביל צוותים מצליחים וחדשניים ברחבי העולם בענף התוכנה הארגונית ובחברות המתמחות בנתונים ואנליטיקה‎. לפני Pyramid הוא פעל כסמנכ"ל לאזור DACHEE‎ ודרום אירופה בחברת Tealium, המתמחה בנתוני לקוחות‎.‎

במסגרת תפקידו ב-Pyramid‏, ‎מקדונלד יהיה אחראי לפיתוח וביצוע האסטרטגיה האזורית בשוק‎ דובר הגרמנית. ‎תפקיד זה יכלול פעילות ופיתוח עסקיים, פיתוח כוח אדם, ניהול חשבונות מפתח, הגדלת המכירות והרווחיות באזור, וחיזוק מעמדה של Pyramid בשוק של גרמניה, אוסטריה ושוויץ. כמו כן, הוא גם יפקח על רשת השותפים של ‎ Pyramid Analytics באזור DACH וירחיב אותה. רשת השותפים כוללת אינטגרטורים של מערכות‎ (‏SI)‏, ‎משווקים עם ערך מוסף‎‏ (VAR‏), ‎מפיצים, שירותי מידע גלובליים וחברות ייעוץ, וכן חברות טכנולוגיה משלימות.‎ ‎תוכנית השותפים היא חלק חשוב מאסטרטגיית הצמיחה של ‎Pyramid‏, ‎המיועדת להביא את הטכנולוגיה החלוצית והטרסנפורמטיבית של החברה ללקוחות בכל רחבי העולם.

מקדונלד יוביל את אסטרטגיית שוק‎ ה-SAP‎ של‎ Pyramid ‎באזור ‎DACH‏. SAP‏ ‎נוסדה בגרמניה והיא החברה הגדולה ביותר במדינה לפי שווי שוק. עבור המערכת האקולוגית המשגשגת של משתמשי‎ SAP ‎ארגוניים, Pyramid מציעה ערך מוסף ייחודי המאפשר לממש את מלוא הפוטנציאל של‎ SAP ‎באמצעות אנליטיקה בשירות עצמי, ישירות על מחסני הנתונים (BW) של SAP ועל נתוני SAP HANA.

הבינה העסקית עולה לרמה הבאה

כיום, עסקים מונעי נתונים מקבלים החלטות מהירות ומדויקות יותר המבוססות על עובדות ולא על האופן בו אנו רואים אותן‎. אבל כדי שעסק יהיה 'מונע נתונים' באמת, הוא צריך פלטפורמה שממנפת את כל הנתונים שלו, באופן מלא‎. ארגונים רבים גילו שפלטפורמות הבינה העסקית הנוכחיות שלהם אינן שלמות ואינן מתאימות למטרתן‎. כך הם נשארים תקועים בעבר, אינם מצליחים לקבל החלטות או שהם מקבלים החלטות באופן איטי, או גרוע מכך - מקבלים החלטות גרועות.

הפלטפורמה של Pyramid לבינה תומכת החלטות משנה את המצב. היא מעצימה אנשים בעזרת תובנות מרובדות, אוטומטיות ושיתופיות, שמנחות את המשתמש כיצד להשתמש בנתונים בצורה פשוטה במהלך קבלת ההחלטות‎. הפלטפורמה משלבת אנליטיקה בשירות עצמי מנוהל יחד עם בינה מלאכותית (AI‏). היא מחברת בין שלב הכנת הנתונים, הניתוח העסקי ומדעי הנתונים ומאחדת אותם לפלטפורמה אחת יחידה ושוטפת. המשתמשים מקבלים תובנות התומכות בקבלת החלטות אפקטיבית ומהירה. זהו Decision Intelligence - בינה תומכת החלטות.

בינה מלאכותית מורידה את מחסום המיומנויות על ידי אוטומציה של העבודה הטכנית מאוד הדרושה להכנת הנתונים ולניתוחם, וליצירה ושיתוף של דוחות ושל מסכי מחוונים. הורדת מחסום המיומנויות מעניקה לכולם - החל מהמנהלים הבכירים ‎ועד לעובדי הפרונט-ליין - את היכולת לשלב בארגון קבלת החלטות מהירה וחכמה יותר.

ציטוטים‎:

עומרי קוהל, מנכ"ל ומייסד שותף של Pyramid Analytics‎‏: ‎ ‎"‎אנו שמחים לקבל את מרטין ל-Pyramid. מרטין הוא בעל רקורד מרשים של הצלחה בענף הטכנולוגיה, והמומחיות העמוקה שלו בתחום הערך של נתונים ואנליטיקה תזכה להערכה רבה מצד שותפיה ולקוחותיה של Pyramid. ניסיונו הנרחב כמנהיג בינלאומי יהיה חיוני ככל שנאיץ את צמיחתה החזקה של Pyramid באזור דובר הגרמנית‏".‎

מרטין מקדונלד, סמנכ"ל אזור DACH‏, Pyramid Analytics‏: ‎‎"הפלטפורמה של Pyramid לבינה תומכת החלטות ‎נבנתה עבור הדור הבא בתחום הנתונים והאנליטיקה. אני שמח לייצג את הפלטפורמה השלמה והמאוחדת היחידה בשוק לבינה תומכת החלטות, ולהביא את הכוח של בינה עסקית ואנליטיקה מתקדמת לכל מקבלי ההחלטות בארגון. אזור המדינות דוברות הגרמנית, DACH‏, נמצא בלב הכלכלה האירופית ומהווה את ביתם של ארגונים מובילים בעולם השואפים לקדם את השימוש בנתונים. אזור זה ‎הוא גם ביתה של‎‏ SAP‏ - ‎מרחב שבו ל‎-‏Pyramid‏ ‎יש סדרת יכולות רבת עוצמה, שאני מצפה לחלוק עם שותפים ולקוחות בחודשים ובשנים שיבואו. אני גאה להצטרף לצוות הזה, הכולל את המוחות המבריקים ביותר בתחום, ולהרחיב את העסק ואת הצלחתו באזור דובר הגרמנית".

אודות ‎ Pyramid Analytics

Pyramid Analytics‏ ‎היא הדור הבא של אנליטיקה עסקית. הפלטפורמה עטורת הפרסים של Pyramid לבינה תומכת החלטות מעצימה אנשים בעזרת תובנות מרובדות, אוטומטיות ושיתופיות, שמנחות את המשתמש כיצד להשתמש בנתונים בצורה פשוטה במהלך קבלת ההחלטות.‎ ‎הפלטפורמה של Pyramid Analytics‏ ‎מספקת גישה ישירה לכל הנתונים, מאפשרת שירות עצמי מנוהל לכל משתמש ועונה על כל צורך באנליטיקה, וזאת בסביבה שאינה דורשת כתיבת קוד. היא מחברת בין שלב הכנת הנתונים, הניתוח העסקי ומדעי הנתונים ומאחדת אותם לפלטפורמה יחידה ושוטפת, ומעניקה לכל אחד מהעובדים את העוצמה של קבלת החלטות חכמה. הפלטפורמה מאפשרת גישה אסטרטגית, כלל-ארגונית לבינה עסקית ולאנליטיקה, החל מגישה פשוטה ועד לתובנות מתוחכמות. קבעו הדגמה.

Pyramid Analytics‏ היא חברה ה‎מאוגדת באמסטרדם ומחזיקה משרדי מטה אזוריים במרכזי חדשנות ועסקים גלובליים, כולל לונדון, ניו יורק ותל אביב. אנשי הצוות שלנו חיים בכל רחבי העולם. גיאוגרפיה אינה מהווה מחסום בפני כישרון והזדמנויות. המשקיעים שלנו כוללים את H.I.G. Growth Partners‏, Jerusalem Venture Partners‏ (JVP)‏, Sequoia Capital, ו-Viola Growth. למידע נוסף פנו אל Pyramid Analytics.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

אנשי קשר

תקשורת
גרמניה
ארנו לוכט
Resonance
‎+44 1575 244 3749
[email protected]

בריטניה
אלכס איזה 
Resonance
‎+44 (0) 208 819 3170
[email protected]

Pyramid Analytics
פיטר וומוציל
SVP‏, Global Marketing‏, Pyramid Analytics
[email protected]

מקור: Pyramid Analytics

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI