דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Mashreq ו-i2c משלבים כוחות כדי לאפשר פתרון לביצוע תשלומים דיגיטליים באיחוד האמירויות הערביות
Mashreq ו-i2c משלבים כוחות כדי לאפשר פתרון לביצוע תשלומים דיגיטליים באיחוד האמירויות הערביות
חיים נוי 09/03/23 |  צפיות: 275

Mashreq ו-i2c משלבים כוחות כדי לאפשר פתרון לביצוע תשלומים דיגיטליים באיחוד האמירויות הערביות

מוסד בנקאי אזורי מוביל משתף פעולה עם חברת עיבוד גלובלית כדי להאיץ את הצמיחה האזורית בתחום הטכנולוגיה הפיננסית

רדווד סיטי, קליפורניה, 8 במרץ 2023, (BUSINESS WIRE):

.i2c Inc , ספקית מובילה של טכנולוגיית תשלומים דיגיטליים ובנקאות, הכריזה על שותפות עם Mashreq, מוסד בנקאי מוביל באיחוד האמירויות הערביות, כדי להציע פתרון לביצוע תשלומים דיגיטליים עבור תעשיית הטכנולוגיה הפיננסית האזורית הצומחת.

השותפות תמנף את פלטפורמת ה-SaaS הזריזה והגמישה של i2c כדי לאפשר ל-Mashreq להציע חוויות תשלום חדשניות עבור צרכנים, סוחרים ולקוחות בתחום הטכנולוגיה הפיננסית. הגישה של 'חיבור והפעלה' לניהול התוכנית תאפשר גם גישה מהירה וקלה ליכולות חדשות. השותפות תספק תמיכה למערכת האקולוגית של ענף הטכנולוגיה הפיננסית באיחוד האמירויות הערביות, עם יתרונות של מהירות, מהימנות ואבטחה ללא תחרות.

קארתיק טנג'ה, ראש חטיבת התשלומים ב-Mashreq, אמר: "איחוד האמירויות הערביות חווה צמיחה מהותית ושפע של הזדמנויות במרחב הטכנולוגיה הפיננסית שהופכות את המדינה למרכז פיננסי. בעת שאנו ממשיכים להתמקד בקידום צמיחה וחדשנות באזור, השותפות שלנו עם i2c מאפשרת לנו לתמוך במערכת האקולוגית של ענף הטכנולוגיה הפיננסית ולספק מהירות, זריזות וגמישות".

אמיר יאזדנפנה, מנהל כללי של אזור CEMEA ב-i2c, אמר: "אנו נרגשים לחבור ל-Mashreq כדי לספק פתרון חדשני לביצוע תשלומים דיגיטליים באיחוד האמירויות הערביות. הפלטפורמה המדרגית, הזריזה והגמישה שלנו, בשילוב עם הניסיון של Mashreq יאפשרו לנו לספק פתרונות חדשניים לביצוע תשלומים לצרכנים ולארגונים עסקיים באזור. אנו מצפים בכיליון עיניים לספק תמיכה במשימתה של Mashreq לקדם צמיחה וחדשנות עבור המערכת האקולוגית של ענף הטכנולוגיה הפיננסית".

יחדיו, שתי החברות שואפות לתמוך בנוף הטכנולוגיה הפיננסית המתפתח באיחוד האמירויות הערביות באמצעות שיתוף ניסיונן העשיר אספקת הפתרונות הטכנולוגיים החדשניים ביותר.

אודות Mashreq

Mashreq היא חברה בת 50 ולמרות גילה, ממשיכה לפעול כחברת הזנק חדשנית. כאחד מהמוסדות הבנקאיים הוותיקים ביותר באזור, Mashreq מצטיינת בפיתוח פתרונות חדשניים לענף הבנקאות, החל בפתרונות בסיסיים ללקוחות שעושים שימוש בבנקאות דיגיטלית בפעם הראשונה וכלה באספקת פתרונות לארגונים הגדולים והעשירים ביותר באזור.

הבנק שם לעצמו מטרה לעזור ללקוחותיו לנווט את דרכם כדי להמשיך ולהצליח מדי יום – הוא מקפיד לספק תמיכה, הן במקרים של הצלחות והן בימים קשים – כדי לעזור להם לעמוד ביעדיהם העסקיים ולממש בהצלחה את חזונם.

למרות נוכחותה במרכזים הפיננסיים הגדולים בעולם, נותר המטה של Mashreq במזרח התיכון והיא ממשיכה להציע ללקוחותיה שירותים שיעזרו להם לנצל הזדמנויות בכל מקום ובכל עת.

מצאו את הדרך שתאפשר לכם להמשיך ולהצליח מדי יום בכתובת www.Mashreq.com/RiseEveryDay

אודות i2c Inc.‎

i2c היא ספקית גלובלית של פתרונות תשלומים ובנקאות שמאוד ניתנים להגדרה. באמצעות הטכנולוגיה הקניינית של "אבני בניין" של i2c, הלקוחות יכולים בקלות ליצור ולנהל קבוצה מקיפה של פתרונות לאשראי, חיוב, תשלום מראש, הלוואות ועוד במהירות ובאופן משתלם. i2c מספקת גמישות, זריזות, אבטחה ואמינות ללא מקבילים מפלטפורמת תוכנה כשירות גלובלית אחת. טכנולוגיית הדור הבא של i2c, שהוקמה ב-2001 והמטה שלה בעמק הסיליקון, תומכת במיליוני משתמשים ביותר מ-200 מדינות/ טריטוריות ובכל אזורי הזמן. למידע נוסף בקרו באתר www.i2cinc.com ותעקבו אחרינו בכתובת @i2cinc.

למידע נוסף:

קריסטין אלמני 
סמנכ"לית שיווק, i2c Inc.‎ 
[email protected] 

ראנה אלבורנו 
יחסי ציבור, Mashreq 
טלפון:‎+971551686991 
דוא"ל: [email protected]

מקור: i2c Inc.‎

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI