דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מזקקת Glen Grant חושפת וויסקי סינגל מאלט סקוטי חדש בן 21 החוגג פיצוץ טרופי של טעם
מזקקת Glen Grant חושפת וויסקי סינגל מאלט סקוטי חדש בן 21 החוגג פיצוץ טרופי של טעם
חיים נוי 23/03/23 |  צפיות: 224

מזקקת Glen Grant חושפת וויסקי סינגל מאלט סקוטי חדש בן 21 החוגג פיצוץ טרופי של טעם

ההשקה יוצאת הדופן מסמנת שלב חדש של חדשנות עבור המזקקה המהוללת בספייסייד

מזקקת גלן גרנט חושפת וויסקי סינגל מאלט סקוטי חדש בן 21 שנה החוגג פיצוץ טרופי של טעם

מזקקת גלן גרנט, הממוקמת בלב ספייסייד, הכריזה על השקה משמעותית של הוויסקי הסקוטי סינגל מאלט החדש שלה בן 21 השנים.

רות'ס, סקוטלנד, 22 במרץ 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

מזקקת Glen Grant , הממוקמת בלב אזור הספייסייד, הודיעה על השקה משמעותית של וויסקי סינגל מאלט סקוטי חדש בן 21. וויסקי בן 21 זה הופך לביטוי הוותיק ביותר באוסף הקבוע של המזקקה. הוא יהיה זמין החל ממרץ 2023, והוא מסמן את תחילתו של עידן חדש של חקר טעמים של המזקקה בת 180 השנים.

מזקקתGlen Grantמונעת בידי חזון יחיד מזה למעלה מ-180 שנה. היא חותרת באופן מתמיד ליצור סינגל מאלטים ייחודיים, ארומטיים ומעוררים ביותר. בהשראת המורשת של ה-'מייג'ור' ג'יימס גרנט - הכוח המניע יוצא הדופן ובעל החזון שהוביל את המותג לדרך רבת כוח המצאה - אנו מפגישים השראה מכל העולם ויוצרים סוגי וויסקי יוצאי דופן ומסקרנים החוגגים את רוח החדשנות. אפיון זה, ששואב מהשראה גלובלית, הוא מה שמפריד בין Glen Grant לרבות משכנותיה בספייסייד, ומה שהנחה אותה לאורך דרך ייחודית המגדירה את המורשת המתמשכת של המזקקה מאז 1840.

במהלך מסעותיו למקומות רחוקים, היה המייג'ור אוסף אוספים אקלקטיים של פירות וצמחים, אותם החזיר לרות'ס והציג בחממות הוויקטוריאניות אותן עיצב בעצמו, ולאחר מכן בגן בשטח של 27 דונם הממוקם בלב המזקקה.

יצירתו של ה-Glen Grant בן ה-21 מייצגת רגע מכריע בהתפתחות של Glen Grant ומסמנת פרק חדש בסיפור שלה. וויסקי בן 21 זה ממוקם היטב כביטוי יוקרתי לפורטפוליו של Glen Grant, והוא מצטרף למשפחת הוויסקי סינגל מאלט עם יצירות בנות 10, 12, 15 ו-18 שנה, והוא מספק ונותן את הטון למגוון חדשני של מהדורות חדשות שאמורות להיחשף מ-2023 ואילך.

עבור המזקק הראשי דניס מלקולם OBE, וויסקי זה גם מסמן הישג שיש להתגאות בו בכהונתו שנמשכת כבר יותר מ-60 שנה. בחירה ידנית של השילוב המושלם של שרי אולורוסו, חביות עץ וחביות שהכילו בעבר בורבון ממחסן מספר 4, מחסן השמירה המסורתי העתיק ביותר במזקקה, דניס התחתן שילב יחד את הכל כדי ליצור את הטעמים שובי הלב שמביאים לחיים טעם אינטנסיבי עם אופי פירותי.

בהתייחסו להשקה זו אמר המזקק הראשי דניס מלקולם, "הוויסקי בן ה-21 הזה מסמן רגע משמעותי ביותר בעידן הנוכחי עבור Glen Grant, והוא יסלול את הדרך לעידן חדש. זוהי התפתחות מרגשת ואני יודע שהוא ייקח אותנו קדימה אל העתיד בגאווה ותשוקה. כל אחד מסוגי הוויסקי שלנו מספר את הסיפור שלו וחושף את מסע הטעמים המוגדר שלו עם אופי שובה לב, עם רבדים שנפרשים ועם מורכבות מפתיעה. אני גאה ונרגש להיות מסוגל לחלוק את הוויסקי הנפלא הזה עם העולם ולהמשיך את המחויבות שלנו לאיכות עקבית שלדעתי באמת מייחדת אותנו".

מבוקבק ב-46%, עם צבע טבעי ולא מסונן בצינון, וויסקי בן 21 זה מוצע במנות קטנות כדי לשמר את שלמות הטעמים המעודנים ולהבטיח איכות מוחלטת. כל זה נעשה באתר במזקקה שבסיסה ברות'ס, ומחזק את האתוס הייחודי להפליא של Glen Grant.

האפיון המתקבל מבוסס על גוון טרופי, המתחיל בניחוחות של אפרסקים בשלים מתוקים, טופי וצימוקים, מה שמוביל לפיצוץ של פירות טרופיים עשירים, כגון קוקוס, ונגיעות חמאה קרמית לפי הטעם. התחושה בפה רכה ומסבירת פנים, והיא מובילה ברמז אל סיומת מתמשכת של קרם ברולה מקורמל.

ה-Glen Grant בן 21 זמין החל מחודש מרץ 2023 בשווקי מפתח גלובליים כולל בארצות הברית, בריטניה ואסיה במחיר מומלץ לצרכן של 360 דולר.

למידע נוסף

צרו קשר ב-[email protected]

עקבו אחרינו באינסטגרם @theglengrantscotch

תמונת יח"צ המצורפת להודעה לעיתונות זו זמינה בכתובת:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/d51931e3-3337-4646-ac5c-fc1844c8122a

התמונה זמינה גם ב-Newscom, www.newscom.com ובאמצעות AP PhotoExpress.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI