דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Nyxoah מדווחת על תוצאותיה הכספיות והתפעוליות לרבעון הרביעי ולשנת 2022 כולה 2022
Nyxoah מדווחת על תוצאותיה הכספיות והתפעוליות לרבעון הרביעי ולשנת 2022 כולה 2022
חיים נוי 23/03/23 |  צפיות: 296

Nyxoah מדווחת על תוצאותיה הכספיות והתפעוליות לרבעון הרביעי ולשנת 2022 כולה 2022


השלימה את כל 115 השתלים במחקר המרכזי של
DREAM U.S

מון-סן-גיבר, בלגיה, 22 במרץ 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

Nyxoah SA(נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה חסימתי בשינה (OSA), דיווחה היום על תוצאות כספיות ותפעוליות לרבעון הרביעי ולשנת 2022 כולה.

דגשים פיננסיים ותפעוליים אחרונים

*השלימה את כל 115 השתלים בניסוי המרכזי של DREAM U.S., עם נתונים של 12 חודשים הצפויים בתחילת השנה הבאה.

*הגישה את המודול הראשון בהגשת PMA מודולרית.

*הוגשו נתונים של 12 חודשים1 על 34 מטופלי DREAM הראשונים כתקציר מאוחר ל- SLEEP 2023 המדגים שיעור מגיבים AHI של 65%, שיעור מגיב ODI של 76% ובטיחות בהתאם לציפיות. נתונים אלה הם ראשוניים ואינם חד משמעיים להצלחה הסופית של DREAM.

*השיגה מכירות רבעוניות של 1.3 מיליון אירו וכתוצאה מכך עלייה רצופה בנתח השוק הגרמני.

*סיימה את השנה עם 38 חשבונות גרמניים פעילים, לעומת 12 שנכנסו ל-2022.

*חיזוק שרשרת האספקה כאשר מתקן הייצור בבלגיה קיבל אישור מהגוף המודיע של האיחוד האירופי.

*השתילה את המטופלים הראשונים במחקר המרכזי של ACCCESS U.S. IDEלטיפול בקריסה קונצנטרית מוחלטת (CCC). השלמת השתל צפויה בשנת 2024.

*מצב מזומנים כולל של 94.8 מיליון אירו בסוף 2022.

יעדים מרכזיים לשנת 2023

*התמקדות במעקב אחר המטופלים במחקר DREAM וכתוצאה מכך להגיע לנקודות הקצה העיקריות.

*מוכנות הרגולציה, הייצור והגישה לשוק בארה"ב.

*לעודד צמיחה נוספת בהכנסות ובנתח השוק בגרמניה.

"עם כל 115 השתלים שהושלמו במחקר DREAM ומודול ה-PMA הראשון שלנו שהוגש, השגנו אבני דרך מרכזיות לקראת אישור ה-FDA האמריקני. תשומת הלב שלנו מתמקדת כעת במעקב אחר המטופלים. עם אישור אתר הייצור השני שלנו, חיזקנו את שרשרת האספקה שלנו כדי לענות על הביקוש הגובר", ציין אוליבייה טלמן, מנכ"ל Nyxoah.

מר טלמן המשיך, "מבחינה מסחרית באירופה, אנו נרגשים לראות את המשך הגידול בביקוש למערכת ג'ניו Genio® בגרמניה. הניסיון ההולך וגדל שלנו עם מטופלי CCC באירופה, המונע על ידי התווית המורחבת שלנו, מחזק את האמון שלנו במחקר ACCCESS המתמשך שלנו בארה"ב".

הכנסות

ההכנסות עמדו על 1.3 מיליון אירו ברבעון הרביעי שהסתיים ב-31 בדצמבר 2022, בהשוואה ל-295 אלף אירו ברבעון הרביעי שהסתיים ב-31 בדצמבר 2021. ההכנסות לשנת 2022 כולה הסתכמו ב-3.1 מיליון אירו, בהשוואה ל-0.9 מיליון אירו בשנת 2021 כולה. הגידול בהכנסות מיוחס למסחור מערכת Genio®על ידי החברה, בעיקר בגרמניה.

עלות הסחורות שנמכרו

עלות הסחורות שנמכרו עמדה על 465,000 אירו בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2022, המייצגים רווח גולמי של 0.8 מיליון אירו, או שולי רווח גולמי של 64.4%. זאת בהשוואה לעלות הכוללת של סחורות שנמכרו בסך 105,000 אירו ברבעון הרביעי של 2021, לרווח גולמי של 190,000 אירו, או שולי רווח גולמי של 64.4%.

עבור השנה המלאה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2022, העלות הכוללת של הסחורות שנמכרו הייתה 1.2 מיליון אירו, המייצגות רווח גולמי של מיליון אירו, או שולי רווח גולמי של 62.7%. זאת בהשוואה לעלות הכוללת של סחורות שנמכרו בסך 303,000 אירו לשנת 2021 כולה, לרווח גולמי של 0.5 מיליון אירו או שולי רווח גולמי של 64.4%.

הוצאות מחקר ופיתוח

הוצאות המחקר והפיתוח עמדו על 4.6 מיליון אירו לשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2022, לעומת 3.3 מיליון אירו בתקופה המקבילה אשתקד, המשקפות את השקעות החברה בפיתוח גרסאות הדור הבא של מערכת Genio®וכן מחקרים קליניים מתמשכים, ובראשם DREAM בארה"ב.

עבור השנה המלאה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2022, הוצאות המחקר והפיתוח עמדו על 15.9 מיליון אירו, לעומת 12.3 מיליון אירו לשנת 2021 כולה.

הוצאות מכירה, הנהלה וכלליות

הוצאות מכירה, הנהלה וכלליות עלו ל-5.4 מיליון אירו ברבעון הרביעי של 2022, לעומת 3.9 מיליון אירו ברבעון הרביעי של 2021. הדבר נבע בעיקר ממאמצים מסחריים מוגברים בגרמניה ובשווקים אירופיים אחרים, כמו גם מהשקעות בתשתית התאגידית של Nyxoah. החברה מצפה להמשיך ולהוסיף את מספר העובדים ברחבי הארגון לקראת ההשקה המסחרית בארה"ב.

עבור השנה המלאה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2022, הוצאות מכירה, הנהלה וכלליות עמדו על 18.9 מיליון אירו, לעומת 14.7 מיליון אירו לשנת 2021 כולה, בשל מאמצים מסחריים מוגברים בגרמניה והשקעות בתשתית התאגידית של Nyxoah.

הפסד תפעולי

סך ההפסד התפעולי ברבעון הרביעי ובשנת 2022 כולה הסתכם ב-9.1 מיליון אירו ו-32.5 מיליון אירו, בהתאמה, לעומת 6.5 מיליון אירו ו-26.2 מיליון אירו ברבעון הרביעי ובשנת 2021 כולה, בהתאמה. הדבר נבע מההאצה בהוצאות המו"פ של החברה, כמו גם מהפעילות המסחרית והקלינית השוטפת.

תזרים מזומנים

נכון ליום 31 בדצמבר 2022, מזומנים ונכסים פיננסיים הסתכמו ב-95 מיליון אירו, בהשוואה ל-135.5 מיליון אירו ביום 31 בדצמבר 2021. סך הוצאות המזומנים עמדו על כ-3.4 מיליון אירו בחודש במהלך 2022.

דו"ח שנתי מלא 2022

הדו"ח הכספי של Nyxoah לשנת 2022 כולה, כולל פרטים על התוצאות המאוחדות המבוקרות, זמין בדף המשקיעים באתר האינטרנט של Nyxoah (https://investors.nyxoah.com/financials).

שיחת ועידה ומצגת שידור אינטרנט

Nyxoah תקיים שיחת ועידה הפתוחה לקהל הרחב היום בשעה 22:30 CET / 16:30 ET, אשר תשודר גם באינטרנט. כדי להשתתף בשיחת הוועידה, אנא גשו לקישור הבא כדי להירשם לקבלת קוד חיוג: https://register.vevent.com/register/BI84592a0d5f1d4395a204ebca89873f13

מפגש של שאלות ותשובות ילווה את הצגת התוצאות. כדי לגשת לשידור האינטרנט החי, הכנסו לכתובת אל https://investors.nyxoah.com/events. שידור האינטרנט המאוחסן בארכיון יהיה זמין להפעלה חוזרת זמן קצר לאחר סיום השיחה.

אודות Nyxoah

Nyxoah היא חברת טכנולוגיות בריאות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים למצבי הפרעות נשימה בשינה (OSA). הפתרון המוביל של Nyxoah הוא המערכת Genio®, טיפול על ידי גירוי של העצב התת לשוני ללא עופרת וללא סוללות שמתמקד במשתמש ב-OSA, מצב הפרעות הנשימה בשינה הנפוץ ביותר בעולם שקשור לסכנת מוות מוגברת ותחלואה נלווית כולל מחלות לב וכלי דם, דיכאון ושבץ. Nyxoah מונעת על ידי החזון כי חולי OSA צריכים ליהנות מלילות נינוחים ולהרגיש שניתן לחיות את חייהם במלואם.

לאחר השלמתו המוצלחת של מחקר BLAST OSA, מערכת Genio® קיבלה את סימן תו התקן CE האירופי שלה בשנת 2019. ניקסואה השלימה שתי הנפקות מוצלחות: ביורונקסט בריסל בספטמבר 2020 ובנאסד"ק ביולי 2021. בעקבות התוצאות החיוביות של מחקר BETTER SLEEP, Nyxoah קיבלה אישור CEלטיפול בחולי קריסה קונצנטרית מלאה (CCC), כיום בטיפול של המתחרים. בנוסף, החברה עורכת כעת את המחקר המרכזי DREAM IDEלאישור ה-FDA ומסחור בארה"ב.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר http://www.nyxoah.com/.

אזהרה - סימן CE מאז 2019. מכשיר ניסיוני בארצות הברית. מוגבל בחוק הפדרלי לשימוש ניסיוני בארצות הברית.

ליצירת קשר:

Nyxoah
David DeMartino, Chief Strategy Officer
[email protected]
+1 310 310 1313

1כדי שהניסוי יצליח, מתוך 115 החולים, לפחות 63% מהחולים צריכים להיות מגיבי AHI ו-ODI במעקב של 12 חודשים.

קובץ מצורף

ENGLISH_Q4 2022 Earnings PR_FINAL


*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI