דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Curia משתפת פעולה עם Corning כדי לקדם תוכניות פיתוח וייצור ביו-פרמצבטיקה בזרימה מתמשכת
Curia משתפת פעולה עם Corning כדי לקדם תוכניות פיתוח וייצור ביו-פרמצבטיקה בזרימה מתמשכת
חיים נוי 24/03/23 |  צפיות: 257

Curia משתפת פעולה עם Corning כדי לקדם תוכניות פיתוח וייצור ביו-פרמצבטיקה בזרימה מתמשכת

אולבני, ניו יורק, 23 במרץ 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

Curia, חברה מובילה למחקר, פיתוח וייצור לפי חוזים, הודיעה על שיתוף פעולה עם Corning Incorporated להרחבת והאצת תוכניות פיתוח וייצור בזרימה מתמשכת עבור התעשיות הכימיות והביו-פרמצבטיות ברחבי העולם. שיתוף הפעולה עם קבוצת Advanced-Flow™ Reactor (AFR) של Corning כולל התקנה ראשונה של מערכת הייצור G1 של Corning, המיועדת לייצור תעשייתי מתמשך של מרכיבים פרמצבטיים פעילים (API).

כימיה של זרימה רציפה נחשבת לקריטית לפיתוח וייצור של תוצרי ביניים פרמצבטיים ו-API, והיא מספקת יתרונות בהשוואה לעיבוד אצווה מסורתי. מדובר בטכנולוגיה שהינה בטוחה יותר מטבעה, והיא מספקת ייצור חומרים מהיר וחזק יותר עם יכולה תיעדוף גבוהה יותר של מוצרים רצויים.

"חדשנות בפיתוח וייצור תרופות דורשת בטיחות במהירות גבוהה יותר", אמר כריסטופר קונוויי, נשיא למחקר ופיתוח, Curia. "היישום של כור הייצור G1 של Corning במתקן שלנו באלבני מרחיב את יכולתנו לספק פתרונות מדרגיים הנותנים מענה לדרישות הפיתוח והייצור המורכבות עמם צריך להתמודד בתעשיית התרופות. באמצעות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ותזרימי עבודה מתוקננים, Curia מציעה כימיה בזרימה מתמשכת לפיתוח ממוקד ועד לייצור בקנה מידה מסחרי ברחבי העולם".

כור הייצור G1 כולל מערך מעודכן של קווי מינון ובקרות המאפשרים פעילות רציפה ועמידה בתקני cGMP.

"שיתוף פעולה עם חברה ממוקדת חדשנות כמו Curia יעזור להניע התקדמות בתעשיית העיבוד הכימי", אמרה אלסנדרה ויזה, מנהלת עסקית, Corning Advanced-Flow Reactors. "הטמעת מערכת הייצור G1 של Corning יכולה לספק שורה של יתרונות. המערכת מציעה טכנולוגיה בטוחה יותר באופן טבעי, והיא תעזור ל-Curia לקצר את זמן היציאה לשוק עם עיבוד כימי ו-API באיכות גבוהה יותר, יעילות מוגברת של סינתזת כימיקלים ו-API ועלויות ייצור נמוכות יותר".

"בנוסף, היתרונות של טכנולוגיית ה-AFR של Corning שחוסכות מקום, חוסכות אנרגיה ומצמצמות פסולת עשויות לסייע ללקוחות להפחית את ההשפעה הסביבתית של עסקי הייצור שלהם - תכונה מרכזית שכן התחום ממשיך לצבור תאוצה בארצות הברית וברחבי העולם", אמרה ויזה.

המומחיות של Curia ורשת המתקנים הגלובלית, בשילוב עם טכנולוגיית הזרימה הרציפה של קורנינג, יכולות לעזור להניע יעילות עסקית, ובסופו של דבר, לשפר את חיי המטופלים.

אודות Curia

Curia הוא ארגון מוביל למחקר, פיתוח וייצור המספק מוצרים ושירותים ממו"פ דרך ייצור מסחרי ללקוחות פרמצבטיים וביו-פרמצבטיים. קרוב ל-4,000 העובדים של Curia ב-29 מיקומים ברחבי ארה"ב, אירופה ואסיה עוזרים ללקוחותיה להתקדם מסקרנות לריפוי. קבלו מידע נוסף ב-CuriaGlobal.com.

אודות Corning Incorporated

קורנינג (www.corning.com) הם מהממציאים המובילים בעולם במדע החומרים, עם רקורד של 170 שנה של המצאות משנות חיים. קורנינג מיישמת את המומחיות חסרת התקדים שלה במדעי הזכוכית, מדעי הקרמיקה והפיזיקה האופטית יחד עם יכולות הייצור וההנדסה העמוקות שלה כדי לפתח מוצרים מגבילי קטגוריות שמשנים תעשיות ומשפרים את חייהם של אנשים. קורנינג מצליחה באמצעות השקעה מתמשכת ב- RD&E, שילוב ייחודי של חדשנות חומרית ותהליכית, וקשרים עמוקים ומבוססי אמון עם לקוחות שהם מובילים עולמיים בתעשיות שלהם. היכולות של קורנינג הן רב-תכליתיות וסינרגטיות, מה שמאפשר לחברה להתפתח כדי לענות על צרכי השוק המשתנים, תוך סיוע ללקוחותיה לתפוס הזדמנויות חדשות בתעשיות דינמיות. כיום, השווקים של קורנינג כוללים תקשורת אופטית, אלקטרוניקה צרכנית ניידת, תצוגה, רכב, אנרגיה, מוליכים למחצה ומדעי החיים.

למידע נוסף וליצירת קשר:

Curia Contact Information:
Sue Zaranek
+1 518 512 2111
[email protected]

Corning Contact Information:
Sarah Pakyala
+1 607 974 4902
[email protected]


*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI