דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים צוות המשימה של GMAC ממפה מחדש את תקני הדיווח לקבלה לבתי ספר למנהל עסקים
צוות המשימה של GMAC ממפה מחדש את תקני הדיווח לקבלה לבתי ספר למנהל עסקים
חיים נוי 24/03/23 |  צפיות: 207

צוות המשימה של GMAC ממפה מחדש את תקני הדיווח לקבלה לבתי ספר למנהל עסקים

מטרת העדכון היא לתמוך בבתי ספר למנהל עסקים במאמצי הדירוג של ימינו ולעזור למועמדים פוטנציאליים להשוות בין תוכניות בשדה משחק שווה

רסטון, וירג'יניה, 23 במרץ 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC), אגודה עולמית המייצגת בתי ספר מובילים למנהל עסקים, פרסמה גרסה מעודכנת של תקני הדיווח לקבלה ללימודי תואר שני. התיקון, שבוצע בעזרת צוות משימה שהורכב מ-14 בתי ספר שחברים ב-GMAC, נועד להבטיח שהתקנים יתאימו לנוף המשתנה של לימודים עסקיים לתארים מתקדמים ולשיטות העבודה המומלצות של ימינו לזיהוי מגדר, גזע ואתניות, ותואר ראשון, בין שאר הקריטריונים הנפוצים בהם משתמשיםבתהליך הקבלה.

על פי הסקר השנתי של GMAC על תלמידים פוטנציאליים ברחבי העולם, המועמדים מסתמכים במידה רבה על אתרי ודירוגי בתי הספר בתהליך בחירת התוכנית שלהם. הסקר לשנת 2023 בקרב האלפים שרוצים להירשם לבתי ספר לעסקים - שיתפרסם בתחילת החודש הבא - מראה שאתרי בתי ספר ודירוגי תוכניות שפורסמו היו שני הגורמים המובילים בקבלת ההחלטות של אנשים השוקלים להגיש מועמדות לתארים מתקדמים במנהל עסקים. בהתבסס על ממצא זה, GMAC מאמינה שחשוב מאוד שהמידע המוצג לתלמידים פוטנציאליים יהיה מעוגן בהגדרות משותפות של המונחים בהם משתמשים בתי הספר ופרסומים שונים בעת שהם אוספים נתונים.

"עבודה זו, שנעשתה בתגובה לרצון עז לעקביות ושקיפות מצד קהילת בתי הספר לעסקים שאנו משרתים, נעשית כדי ליצור אמון עם ובקרב אנשי מקצוע בתחום הקבלה לבתי הספר למנהל עסקים, במיוחד אלה החדשים בתחום. ללא ספק, אימוץ קריטריוני הדיווח הסטנדרטיים בקנה מידה גדול יאפשר לסטודנטים פוטנציאליים ולארגוני דירוג כאחד להשוות תפוחים לתפוחים ותפוזים לתפוזים על פני הספקטרום הרחב של אפשרויות התוכנית הזמינות כיום בשוק", אמרה ג'וי ג'ונס, מנכ"לית GMAC. "בשם המועצה, אני מושיטה את תודתנו הכנה לכוח המשימה על הזמן, המאמץ והטיפול המוקדשים לתיקון וקידום התקנים".

"צוות המשימה השקיע שעות רבות בבדיקת שאלוני סקר ובאיסוף נתונים, כמו גם בדיון על תיקונים מוצעים במהלך שיחות עם בעלי עניין בכנסים, וזאת כדי להתמודד עם השאלות הקשות מקהילת בתי הספר למנהל עסקים כיצד אפשר לשקף טוב יותר את השינויים הרבים בתעשייה - והחברה - שאנו פוגשים כיום. לדוגמה, יש יותר הכרה וכבוד והעדפות זהות ועניין במגזרים כמו דור ראשון וסטודנטים מהצבא", אמרה מרסי ארמסטרונג, פרופסור לתרגול, שיווק בבית הספר למנהל עסקים קוקס באוניברסיטת סאות'רן מתודיסט ויו"ר שותף בצוות המשימה שמוביל לשינוי התקנים. "אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים, היינו מודעים לחלוטין למה שעומד על הפרק ולא שימשנו רק כ​​חותמת גומי לתקנים החדשים".

בשנת 2019, GMAC הקימה צוות משימה כדי לשנות את הקריטריונים לדיווח ל-MBA – קריטריונים שפורסמו לראשונה בידי GMAC ב-2000 ואומצו בידי כ-200 בתי ספר למינהל עסקים – לכדי תקני דיווח לקבלה לתואר שני בלימודי ניהול. התקנים, שאושרו לאחר מכן על ידי חברי GMAC בקיץ 2020, נועדו להיבדק מחדש כל שנתיים כדי להבטיח שהם ימשיכו להוות קווים מנחים עבור בתי ספר למנהל עסקים עם הפצת נתוני קבלה אמינים, מדויקים, שימושיים וברי-השוואה עבור סטודנטים פוטנציאליים וארגוני דירוג. צוות משימה חדש הוקם בתחילת 2022 כדי להתמודד עם סקירה ותיקון התקנים בשלושה חלקים - מידע על בית ספר ותוכניות לימוד, תהליכי הגשת בקשה, ודיווח על קבלה ופרופיל של סיווגים, עם השלמות לפי אזור ותחומי לימוד.

"בשלוש השנים האחרונות - במיוחד בתגובה למגפה העולמית - התעשייה שלנו התחדשה וצמחה מאוד. דוגמה מצוינת היא העברת תוכניות מקוונות", אמרה ניטה סווינסיק, דיקנית עמיתה לקבלה לתוכניות לתואר שני ומנהלים בבית הספר למנהל עסקים מקדונו באוניברסיטת ג'ורג'טאון ויו"ר משותף של כוח המשימה. "בעוד שה-MBA המסורתי בקמפוס, בן שנתיים, נותר התואר המבוקש ביותר בניהול תואר שני, יש מספר רב של תוכניות המציעות מגוון רחב של גמישות ואורך ועדיין מובילות לקריירות עסקיות מצליחות".

"GMAC תמשיך להיות מנהלת התקנים ותפרסם רשימה של בתי ספר ותוכניות מתאימות שיחליטו לאמץ את התקנים ולפעול לפיהם. בתי ספר שיאמצו ויאושרו כעומדים בתקנים יכולים גם לקבל תג מ-GMAC לשימוש בחומרי ההסברה שלהם כדי לאותת למועמדים, לפרסומי הדירוג ובעלי עניין אחרים שהם עומדים בתקנים", אמרה סברינה ווייט, סגנית נשיא למעורבות בתי הספר והתעשייה ב-GMAC. "אנו מקווים שיותר חברים בקהילת בתי הספר למנהל עסקים - כמו גם גופי פרסום דירוגים - יתחילו למנף את התקנים הללו כדי להועיל לאנשים השואפים לשפר את עצמם ואת העולם באמצעות לימודי ניהול לתואר שני".

בתי ספר לעסקים, סוכנויות דירוג ובעלי עניין אחרים ברחבי העולם המעוניינים לקבל עותק של תקני הדיווח העדכניים ביותר או להתחיל לאמץ אותם, יכולים לפנות ל-GMAC באמצעות האימייל: [email protected].

אודות GMAC

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC) היא ארגון מכוון משימה של בתי ספר למינהל עסקים למוסמכים מובילים מכל העולם. GMAC מספקת מחקר ברמה עולמית, כנסים של הענף, כלי גיוס והערכות לענף לימודי הניהול למוסמכים, וגם כלים, משאבים, אירועים ושירותים שעוזרים להדריך מועמדים במסע ההשכלה הגבוהה שלהם. הבחינה Graduate Management Admission Test™ (GMAT™) שבבעלות וניהול GMAC היא ההערכה לבתי ספר למינהל עסקים למוסמכים שנעשה בה השימוש הרחב ביותר.

יותר מ-12 מיליון מועמדים ללימודים של מנהל העסקים או MBA ביקרו באתר של GMAC mba.com -כדי ללמוד על תוכניות לתואר שני במנהל עסקים וכדי לבחון אפשרויות לבחירת בית ספר למינהל עסקים, להתכונן ולהירשם למבחנים, ולקבל ייעוץ על תהליך הקבלה לתוכניות MBA ומאסטר עסקי. BusinessBecause ו-The MBA Tour הן חברות בנות של GMAC, ארגון גלובלי עם משרדים בסין, הודו, בריטניה וארצות הברית.

למידע נוסף על עבודתנו בקרו בכתובת www.gmac.com

קשרי מדיה

Teresa Hsu
Sr. Manager, Media Relations
Mobile: 202-390-4180
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.

Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI