דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Taro מספקת את התוצאות הכספיות לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2023
Taro מספקת את התוצאות הכספיות לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2023
חיים נוי 24/05/23 |  צפיות: 235

Taro מספקת את התוצאות הכספיות לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2023

התורן, ניו יורק, 23 במאי 2023, (BUSINESS WIRE):

.Taro Pharmaceutical Industries Ltd תרו (סימול בורסת ניו-יורק: TARO)סיפקה היום תוצאות כספיות לא מבוקרות לרבעון ולשנה שהסתיימו ביום 31 במרץ 2023.

דגשי הרבעון שהסתיים ביום 31 במרץ 2023* - בהשוואה ליום 31 במרץ 2022

*המכירות נטו היו בסך של 146.6 מיליון דולר, עלייה של 3.3 מיליון דולר או 2.3%.

*הרווח הגולמי היה 75.7 מיליון דולר (51.6% מהמכירות נטו) בהשוואה לסך של 77.3 מיליון דולר (54.0% מהמכירות נטו).

*הוצאות מחקר ופיתוח (R&D) היו בסך של 16.3 מיליון דולר, גידול של 1.4 מיליון דולר.

*הוצאות מכר, שיווק, הנהלה וכלליות (SG&A) היו בסך של 50.1 מיליון דולר, עלייה של 9.0 מיליון דולר.

*הכנסה תפעולית בסך של 9.3 מיליון בהשוואה להכנסה תפעולית של 21.3 מיליון דולר.

*הכנסה מרבית והכנסה פיננסית אחרת בסך של 8.0 מיליון דולר, עלייה של 7.4 מיליון דולר.

*הוצאות מטבע חוץ (FX) היו בסך 0.5 מיליון דולר בהשוואה להכנסה ממטבע חוץ שהייתה בסך של 2.5 מיליון דולר - שינוי לא חיובי בסך של 3.0 מיליון דולר.

*הוצאות מיסים היו בסך 11.0 מיליון דולר בהשוואה להטבות מס בסך של 2.4 מיליון דולר - שינוי לא חיובי בסך של 13.4 מיליון דולר.

*ההכנסה נטו המיוחסת ל-Taro הייתה בסך של 6.9 מיליון דולר בהשוואה להכנסה נטו של 27.4 מיליון דולר, שהיא הכנסה למניה בשיעור של 0.18 דולר בהשוואה להכנסה למניה של 0.73 דולר.

דגשי השנה שהסתיימה ביום 31 במרץ 2023* - בהשוואה ליום 31 במרץ 2022

*המכירות נטו היו בסך של 573.0 מיליון דולר, עלייה של 11.6 מיליון דולר.

*הרווח הגולמי היה 268.3 מיליון דולר (46.8% מהמכירות נטו בהשוואה לשיעור של 52.2%), ירידה של 24.8 מיליון.

*הוצאות מחקר ופיתוח היו בסך של 52.2 מיליון דולר, ירידה של 2.3 מיליון דולר.

*הוצאות מכר, שיווק, הנהלה וכלליות היו בסך של 198.4 מיליון דולר, עלייה של 84.7 מיליון דולר.

*בשנה הקודמת, אירועי ישוב חשבון והפסד בסך של 61.4 מיליון דולר כללו 60 מיליון דולר בגין אירועים משפטיים הנוגעים לענייני הגבלים עסקיים אזרחיים בתחומי שיפוט מרובים וכן 1.4 מיליון דולר הנוגעים לפתרון גלובלי מול משרד המשפטים ("DOJ") בקשר עם חקירות שמנהל המשרד האמור לגבי תעשיית הפרמצבטיקה בארצות הברית.

*הכנסה תפעולית בסך של 17.7 מיליון דולר בהשוואה לסך של 63.5 מיליון דולר. ההכנסה התפעולית הייתה בסך של 124.9 מיליון דולר, לא כולל ההשפעה של חיובים בגין אירועי ישוב חשבון והפסד בשנה קודמת בסך של 61.4 מיליון דולר.

*הכנסה מרבית והכנסה פיננסית אחרת בסך של 20.9 מיליון דולר, עלייה של 12.7 מיליון דולר.

*הוצאות מטבע חוץ היו בסך 2.8 מיליון דולר בהשוואה להכנסה ממטבע חוץ שהייתה בסך של 2.0 מיליון דולר - שינוי לא חיובי בסך של 4.8 מיליון דולר.

*הוצאות מיסים היו בסך 12.8 מיליון דולר בהשוואה להוצאות מיסים בסך של 19.6 מיליון דולר - ירידה בסך של 6.8 מיליון דולר.

*ההכנסה נטו המיוחסת ל-Taro הייתה בסך של 25.4 מיליון דולר בהשוואה להכנסה 58.3 מיליון דולר, שהיא הכנסה למניה בשיעור של 0.68 דולר בהשוואה להכנסה למניה של 1.55 דולר. ההכנסה נטו הייתה בסך של 126.4 מיליון דולר, לא כולל ההשפעה מחיובים בגין אירועי ישוב חשבון והפסד בשנה קודמת, שהביאה להכנסה למניה בדילול מלא של 3.36 דולר.

דגשים בתזרים המזומנים והמאזן

*תזרים המזומנים מתפעול לשנה שהסתיימה ביום 31 במרץ 2023 היה 31.8 מיליון דולר בהשוואה למזומנים ששמשו לתפעול בסך של 158.7 מיליון דולר לשנה שהסתיימה ביום 31 במרץ 2022. תזרים המזומנים מתפעול היה בסך של 99 מיליון דולר בהשוואה לסך של 165.6 מיליון דולר לשנה שהסתיימה ביום 31 במרץ 2022, לא כולל חיובים בגין אירועים של תשלומי ישוב חשבון, ישוב חשבון והפסד המשפיעים על שתי התקופות.

*נכון ליום 31 במרץ 2023, מזומנים ושווי מזומנים, פיקדונות בנקאיים לזמן קצר וניירות ערך סחירים (לטווח קצר וארוך) היו בסך של 1.3 מיליארד דולר, כמו ביום 31 במרץ 2022; בעיקר עקב תשלומי ישוב חשבון.

* התוצאות נכון ליום 31 במרץ 2023 כוללות תוצאות לשנה המלאה מיום 28 בפברואר 2022, מועד הרכישה של Alchemee.

החברה מזהירה כי המידע הפיננסי המפורט לעיל לגבי שנת 2023 אינו מבוקר וכפוף לשינוי.

אודות תרו

.Taro Pharmaceutical Industries Ltd היא חברת פרמצבטיקה רב-לאומית מבוססת מדע המוקדשת לענות על צורכי הלקוחות באמצעות תגליות, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי שירותי בריאות באיכות הגבוהה ביותר. למידע נוסף על .Taro Pharmaceutical Industries Ltd בקרו באתר האינטרנט של החברה בכתובת www.taro.com.

למידע נוסף:

ויליאם ג'יי קוטג'
סגן נשיא, סמנכ"ל כספים
345-9001 (914)
[email protected]

מקור: Taro Pharmaceutical Industries Ltd.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI