דף הבית רוחניות נומרולוגיה פנינה רוזנבלום – רוקדת עם כוכבי הנומרולוגיה...
פנינה רוזנבלום – רוקדת עם כוכבי הנומרולוגיה...
ציונה אבירם 08/11/09 |  צפיות: 14481

כשמה כן היא. הפנינה שבחבורה. כשאומרים "שנינו ביחד וכל אחד לחוד"  מתכוונים לפנינה רוזנבלום - האחת והיחידה!  אישה יפה בעלת חשיבה מקורית ושופעת רעיונות  עם צורך לפעול " ביחד" מתוך שיתוף פעולה, הרמוניה ונעימות. קשה לה להיות לבד. היא זקוקה לגבר בעל אופי חזק  ורגשות עזים שיהיה מחובר  לצד הגברי והנשי שלו. זאת, כדי שיוכל להכיל את  עוצמת הרכות של הפנינה שלצידו.אבל מצד שני יש את "כל אחד לחוד" וכאן היא מאד חזקה. פנינה רוזנבלום מאד עקשנית ודעתנית. בעלת כוח רצון אדיר, נחושה, תקיפה והחלטית. בעלת שליטה  עצמית גבוהה, כושר ניהול ויכולת לעמוד בקשיים.

 רוצים לראות איך אפשר לחיות ילדה \ אישה בגוף של פנינה??? פנינה רוזנבלום  נולדה בתאריך 30.12.1954. מספר היום שלושים, מייצג את הילדה שבה.יש לה צורך לבטא את עצמה מבחינה מקסימאלית . היא משוחררת, זורמת ו...רוקדת את החיים.רוצה למצות אותם עד תום כי היא "סופר ילדה". אולם מצד שני לעיתים קורה,  שהילדה לא גדלה מספיק. ואחד השיעורים שלה בהתמודדות היומיומית היא התגובות הילדותיות שבה.הוצאה מפרופורציה ועשיית דרמה מכל דבר. 

מספר הייעוד של פנינה שהוא שבע. מספר זה  מאד עוזר לה לחקור, להבין, להתבונן פנימה ולהגיע לתובנות בחיים. מספר זה הינו אחד המרכיבים החשובים באישיות שמאזן אותה. הוא מאפשר לה להתחבר  לאינטואיציות. יכולה להגיע  לחשבון נפש מעמיק ע"י התבודדות והתכנסות פנימה. כמו כן, יש לה מודעות עצמית גבוהה לתובנות החיים.מצד שני, היא מפתחת אמון רב באנשים אשר לפעמים מאכזבים אותה. האשליות מתנפצות לה בפנים ולא פעם שואלת את עצמה: " למה זה קורה לי?" 

סוד האות נ' הכפולה  בשמה של פנינה רוזנבלום עוזר לה  להפוך מילדה לאישה.  מתלותיות רגשית לאישה בעלת בטחון עצמי אשר סומכת רק על עצמה.האות נ' באות השנייה  של שמה מייצגת מיניות וחושניות וגם נאמנות לבן הזוג.שוב מופיעה נ' באות הרביעית של שמה והיא מציגה  את פנינה רוזנבלום הסמכותית המושכת אליה הרבה תשומת לב, הערצה אבל לעיתים  גם קנאה ומלחמות. ואפרופו מלחמות- עליה לעבוד על האגו שלה. ולמה?  כי יש לה כבוד עצמי ואגו גדול. 

משאלת הלב של פנינה רוזנבלום היא לעשות שינוי אצל אחרים באמצעות מתן דוגמא אישית.ואומנם, מהלך החיים של פנינה הוביל אותה לכך שמגיל אפס עד שלושים ואחד,פנינה מאותגרת מכל הכיוונים. העוצמות באישיותה סייעו להתגבר על המכשולים בחייה. למזלה, היא מלאה במוטיבציה לעשות שינויים, לצמוח ולהגיע הכי רחוק שאפשר.וכאמור, זו משאלת הלב שלה שאותה היא מגשימה ומהווה עבורנו דוגמא אישית שהכול אפשרי. 

דרך החיים של פנינה להגשים את הייעוד שלה בחיים, היא באמצעות המשפחה כמובן. ועל זה נאמר " שנינו ביחד"! תמיכת המשפחה והאמון שהיא מקבלת מהם, מחזקים את אישיותה של פנינה. ואל תראו אותה ככה...היא זקוקה להם. כמה שהיא עוצמתית מבחוץ- היא פי אלף רכה מבפנים. היא זקוקה לגבר שישא אותה על כפיים. היא אישה רכה כחמאה, אלא שחמאה זו מרוחה על שכבות אדירות של תקיפות ותוקפנות. הילדים שלה מעניקים לה את הביטחון לו היא זקוקה ומחזקים את האמון שלה בדרך החיים שבחרה.  

שורש הנשמה, דהיינו הייעוד הרוחני של הנשמה של פנינה מאפשר לה להגשים את הייעוד שלה בחיים. בנוסף על זה שהיא בת מזל גדי הידוע בשאפתנותו להגיע להישגים, גם שורש הנשמה הוא גדי. נשמתה של פנינה אחראית על החוקים וההישגים בחיים. היא באה ללמד אותנו שאהבה היא חוכמה ומצד שני עליה ללמוד גם לוותר ו...לשים את האגו בצד. 

התינוקת הנצחית השוכנת בגופה של הפנינה שלנו , מסתבר שבאה איתה מגלגולים קודמים.אותה תלותיות רגשית שהזכרתי מקבלת חיזוקים גם מכאן. הרגלי הילדות עלולים לעכב צמיחה. נטייה למצבי רוח ושליטה באחרים דרך התגובות הרגשיות - לעיתים משרתות את המטרה.חשוב לה שיערסלו אותה. שיגידו לה כמה מדהימה היא. דחייה רגשית עלולה לרסק אותהואומנם, פנינה עשתה דרך ארוכה להיטיב עם הילדה שבה. ההתמקדות בקריירה הוציאה את פנינה מהכבלים הרגשיים שכבלו אותה בילדותה. למדה בחיים להגיב ממקום בוגר, וגם למדה לאהוב ולהעריך את עצמה בלי לחפש הזנה והערכה מאחרים. 

הכוכב  השולט של פנינה רוזנבלום הוא מרקורי. כוכב התקשורת. הוא מעניק לה גמישות שכלית, תקשורת טובה עם הזולת, חוש הומור וחוכמה להצליח בלימודים ללא מסגרת מחייבת. בזכות כוכב זה פנינה אומנית הדיבור. יש לה יכולת להתבטא ולהביא את עצמה לקדמת הבמה. ובנוסף, הסקרנות, חוסר המנוחה והרצון לדעת הכול - גם באו מכאן. חשוב לה להירגע. להתביית. לתת לנשמה גם קצת  לנוח.  

החל מ-12.2009 ועד 12.2010 פנינה רוזנבלום בשנה מעודדת ויציאה לדרך חדשה.( לעומת התקופה המאתגרת  עד 12.2009)  פנינה בפתחה של שנת התחזקות ופריצה החוצה. שנה טובה להשקעות, חוזים וצמיחה כלכלית. חשוב לשמור על סדר ולהקדיש את הזמן להוצאה לפועל תוכניות שנרקמו קודם לכן. "רוקדים עם כוכבים" כנראה הייתה  תוכנית שנרקמה לה שנים רבות קודם לכן. כולי תקווה בשביל פנינה, שההוצאה לפועל של תוכנית זו תניב לה פירות  שאין ספק בכך- שפנינה יותר מכולם, ראויה להם.

 בהצלחה מכל הלב,

 ציונה אבירם - נומרולוגית

מאמנת ויועצת בתחום הנישואין והזוגיות

www.roga2002.com

052-8231669

  

 

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ציונה אבירם

ציונה אבירם- נומרולוגית 

מאמנת ויועצת בתחום הנישואין והזוגיות



 


מאמרים נוספים מאת ציונה אבירם
 
חופש, התבוננות פנימה והנומרולוגיה שביניהם :)
להיות חופשי ומאושר :)
כמה משמעות יש לשתי המילים הללו...
דרך ארוכה על האדם לעבור על מנת להגיע לשלמות שכזאת...
מה קורה כאשר אדם אוהב חופש , אבל לא מממש את אהבתו?


פנינה רוזנבלום – רוקדת עם כוכבי הנומרולוגיה...
כשמה כן היא. הפנינה שבחבורה. כשאומרים "שנינו ביחד וכל אחד לחוד" מתכוונים
לפנינה רוזנבלום – האחת והיחידה!
אישה יפה בעלת חשיבה מקורית ושופעת רעיונות עם צורך לפעול " ביחד" מתוך שיתוף פעולה, הרמוניה ונעימות. קשה לה להיות לבד. היא זקוקה לגבר בעל אופי חזק ורגשות עזים שיהיה מחובר לצד הגברי והנשי שלו. זאת, כדי שיוכל להכיל את עוצמת הרכות של הפנינה שלצידו.אבל מצד שני יש את "כל אחד לחוד" וכאן היא מאד חזקה.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI