דף הבית תיירות ונופש אטרקציות ירח דבש
ירח דבש
שון 16/12/09 |  צפיות: 2823

ליל הכלולות חלף עבר. אתם מתעוררים לבוקר חדש, נהדר. בוקר של זהב.ץ בוקר של דבש. מעתה מתחיל זמן האיכות והעונג שלכם. מתחילה ספירה חדשה. אתם עושים את הצעדים הראשונים כזוג נשוי. אתם רוצים שטעמה המתוק של חגיגת הכלולות ייוותר צרוב כחוויה שלא תשכחו לעולם. מן הסתם תכננתם את ירח הדבש מבעוד מועד. הגיע הזמן. עכשיו תורכם לבלות וליהנות מהדבש.

מלונות רבים ובעליהם של צימרים מציעים דילים מיוחדים למי שבוחרים לבלות בהם ירח דבש. הם מפנקים  ומצ'פרים אותם  ברוחב לב ובנדיבות. הם מפתיעים ומרגשים אותם, נותנים להם חושה שהם אורחים רצויים מאוד.

ירח דבש עשוי להיות היפה בתקופות הנישואין. רבים נזכרים בו בערגה ובגעגוע שנים רבות לאחר שהם מזה שנים כבר לא רודים דבש  מהחיים בכלל ומבן או בת זוג בפרט...

ירח דבש הוא מבחנה הראשון של הזוגיות. אתם נמצאים זה עם זו.  גם אפ יש רבים סביבכם, אין איש  מלבדכם. הנישואין שלכם היא הממלכה שלכם. עליכם מוטלת החובה - כלומר הזכות והרצון - לשמור עליה, לטפחה, להעשירה. ירח דבש הוא זמן מתאים לכך. אין טוב ממנו. בהעדר אילוצים ומחויבויות, במקום ובזמן שבו כל מה שעליכם לעשות הוא לחוות וליהנות ולמצות את כל אפשרויות ההנאה והכיף, שניכם בלבד -  הוא ואת חוט השני של אהבתכם ששוזר את שניכם ליחידה אחת, מאוהבת.

זוגות יוצאים אל ירח דבש בציפייה וגם בחשש. בתשוקה ובספקות. האם יהיה להם טוב? האם  הקשר הזוגי, שזה עתה, עם חתונתם, קיבל אישור ותוקף רשמיים יצמיח  ויפרה ויעצים אותם?

ימים יגידו. עכשיו כשהם יוצאים לבלות ירח דבש- לפי שעה הכול ( או הרוב) דבש. אל חשש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שון


 


מאמרים נוספים מאת שון
 
למי מתאים ניתוח הסרת משקפיים בלייזר?
אז מי בעצם יכול לעבור ניתוח הסרת משקפיים ומי לא יכול, ולמה? ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר הופכים ליותר ויותר פופולאריים, הבעיה היא שכרגע רק כשני שליש ממרכיבי המשקפיים יכולים לעבור את הניתוח. מאמר זה מסביר לאיזו קבוצה אתם שייכים - לקבוצה שמתאימה לעבור את הניתוח או לצערכם לא.

מידע עסקי ו SWOT
הזדמנויות עסקיות הן הזדמנויות פוטנציאליות, אלא אם הארגון משכיל להשתמש במשאביו ולנצל את ההזדמנויות וע"י כך להשיג יתרון מול מתחריו

שיטות להצרת היקפים
11/08/11 | השמנת יתר
השיטה העיקרית להצרת היקפים הינה פעולה בה מגרים את השרירים באמצעות תדר אלקטרוני.

הלבנת שיניים בלייזר
ניתן לקבוע כי היתרונות בהלבנת שיניים בלייזר אל מול השיטה המסורתית במרפאה הן לא רבות ואפילו לא משמעותיות.

למי לא מתאים ניתוח הסרת משקפיים?
במידה ואתם מעוניינים לבצע ניתוח הסרת משקפיים בלייזר ואתם רוצים לדעת דווקא למי אינו מתאים הניתוח, או שייתכן שאתם חלק מאלו שבאמת חבל שתחשבו על הניתוח ועל האפשרות של לבצע ניתוח הסרת משקפיים

שתלים מסיליקון להגדלת חזה
הגדלת חזה באמצעות שתלי סיליקון הינו הניתוח הפופולארי והנפוץ ביותר בקרב נשים בעשור האחרון, ולכך סיבות שונות ומגוונות, הסיבות העיקריות הינן שיפור הדימוי העצמי, פתרון לבעיות אסתטיות, פסיכולוגיות, פיזיולוגיות, מיניות ועוד.

הזרקת בוטוקס
הזרקת בוטוקס הינו טיפול המטפל בקמטים הנוצרים כתוצאה מתנועת שרירים בלבד. מילוי קמטים בעזרת בוטוקס אינו אפשרי בכל קמט הנוצר על הפנים, אלא רק בקמטים אשר מקורם בכיווץ של שריר.

השיטות לניתוחי אף
בניתוחי האף הפלסטיים קיימות שתי שיטות ניתוחיות המתבצעות בשתי טכניקות, הטכניקה הסגורה והטכניקה הפתוחה עליהם נסביר במאמר זה.

הסרת שיער באמצעות IPL
הסרת שיער באמצעות קרן אור מוכרת בישראל גם כהסרת שיער באינפרא אדום, אולם הדבר כלל אינו נכון ואין שום קשר לאינפרא אדום (IR)

אופטומטריה
אופטומטריה הינו מקצוע העוסק בעיקרו במדידה של שבירת קרני אור בעיניים ובחוש הראייה אצל האדם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI