דף הבית רפואה ובריאות השמנת יתר שיטות להצרת היקפים
שיטות להצרת היקפים
שון 11/08/11 |  צפיות: 5510

השיטה להצרת היקפים

השיטה העיקרית להצרת היקפים הינה פעולה בה מגרים את השרירים באמצעות תדר אלקטרוני. חלק מהמכשירים משתמשים בגלי קול הנקראים הנקרא אולטרא סאונד וחלק באמצעות קרני אינפרא אדום המחממות את האזור המטופל. הגירוי גורם לשריפת קלוריות ואף לחיזוק השרירים באמצעות התדר האלקטרוני והוא למעשה כמו פעילות אירובית. התדר האלקטרוני שולח סדרת פולסים חשמליים היישר אל השרירים וגורמים לכיווץ השרירים, כתוצאה מכך נצרכת אנרגיה על ידי השרירים כאילו עשינו ספורט, וזאת מביאה לשריפת קלוריות ותוצאתו של תהליך זה גורם להצרת ההיקפים. זה אמנם נשמע כמו פעילות ספורטיבית לעצלנים, אך מלבד זאת, פעולות אלה מעלות את המטבוליזם (קצב חילוף החומרים) בתאי השומן, ומצמצמות את קבוצות השומן ומעניקות לעור מראה חלק יותר.

בתחילת התהליך מזהה המכשיר את השכבות הקיימות בעור ומתחתיו (אפידרמיס, דרמיס, היפודרמיס, מסת השריר, מסת העצם ורקמת השומן) ולאחר מכן מזהה את רקמת השומן, את עובייה, עומקה וצפיפותה. לאחר הזיהוי מותאמת עוצמת האות של המכשיר לרקמת השומן הספציפית והטיפול מתחיל ע"י שידור הרטט אל עבר האזור המטופל. הטיפול לא כואב לחלוטין אך לאחריו, תתכן אדמומיות קלה על העור החיצוני שבד"כ תפוג לאחר מספר שעות.

שימו לב, מכון רציני אשר מבצע הצרת היקפים לא יבטיח לכם תוצאות מהירות ומיידיות ויסביר כי מדובר בתהליך שבסיומו תיראנה התוצאות, ממש כאילו נכנסתם לתהליך של פעילות אירובית.

בכל מקרה הטיפול אינו חד פעמי ותמיד נדרשת סדרת טיפולים על מנת להגיע לתוצאות משמעותיות של הצרת היקפים. מי שמבטיח לכם אחרת אינו אלא שרלטן. מומלץ לבקש מהמכון לתעד את התהליך, מתחילתו ועד סופו כך ששני הצדדים, המטפל והמטופל, יוכלו לבחון את התוצאות לאורך זמן.

תוצאות משביעות רצון בתהליך של הצרת ההיקפים יושגו על ידי שימוש במכשיר מתאים, אך יחד עם זאת כדאי ומומלץ לשלב גם תזונה נכונה ואורח חיים בריא שישמרו את תוצאות סדרת הטיפולים שעבר המטופל לצורך הצרת היקפים, אם המטופל גם יוסיף לעשות פעילות ספורטיבית כלשהי, התוצאות יהיו מרחיקות לכת.

מאמר - כל השיטות להצרת היקפים

http://www.fats.co.il/Hikfim-methods.asp


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שון


 


מאמרים נוספים מאת שון
 
למי מתאים ניתוח הסרת משקפיים בלייזר?
אז מי בעצם יכול לעבור ניתוח הסרת משקפיים ומי לא יכול, ולמה? ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר הופכים ליותר ויותר פופולאריים, הבעיה היא שכרגע רק כשני שליש ממרכיבי המשקפיים יכולים לעבור את הניתוח. מאמר זה מסביר לאיזו קבוצה אתם שייכים - לקבוצה שמתאימה לעבור את הניתוח או לצערכם לא.

מידע עסקי ו SWOT
הזדמנויות עסקיות הן הזדמנויות פוטנציאליות, אלא אם הארגון משכיל להשתמש במשאביו ולנצל את ההזדמנויות וע"י כך להשיג יתרון מול מתחריו

שיטות להצרת היקפים
11/08/11 | השמנת יתר
השיטה העיקרית להצרת היקפים הינה פעולה בה מגרים את השרירים באמצעות תדר אלקטרוני.

הלבנת שיניים בלייזר
ניתן לקבוע כי היתרונות בהלבנת שיניים בלייזר אל מול השיטה המסורתית במרפאה הן לא רבות ואפילו לא משמעותיות.

למי לא מתאים ניתוח הסרת משקפיים?
במידה ואתם מעוניינים לבצע ניתוח הסרת משקפיים בלייזר ואתם רוצים לדעת דווקא למי אינו מתאים הניתוח, או שייתכן שאתם חלק מאלו שבאמת חבל שתחשבו על הניתוח ועל האפשרות של לבצע ניתוח הסרת משקפיים

שתלים מסיליקון להגדלת חזה
הגדלת חזה באמצעות שתלי סיליקון הינו הניתוח הפופולארי והנפוץ ביותר בקרב נשים בעשור האחרון, ולכך סיבות שונות ומגוונות, הסיבות העיקריות הינן שיפור הדימוי העצמי, פתרון לבעיות אסתטיות, פסיכולוגיות, פיזיולוגיות, מיניות ועוד.

הזרקת בוטוקס
הזרקת בוטוקס הינו טיפול המטפל בקמטים הנוצרים כתוצאה מתנועת שרירים בלבד. מילוי קמטים בעזרת בוטוקס אינו אפשרי בכל קמט הנוצר על הפנים, אלא רק בקמטים אשר מקורם בכיווץ של שריר.

השיטות לניתוחי אף
בניתוחי האף הפלסטיים קיימות שתי שיטות ניתוחיות המתבצעות בשתי טכניקות, הטכניקה הסגורה והטכניקה הפתוחה עליהם נסביר במאמר זה.

הסרת שיער באמצעות IPL
הסרת שיער באמצעות קרן אור מוכרת בישראל גם כהסרת שיער באינפרא אדום, אולם הדבר כלל אינו נכון ואין שום קשר לאינפרא אדום (IR)

אופטומטריה
אופטומטריה הינו מקצוע העוסק בעיקרו במדידה של שבירת קרני אור בעיניים ובחוש הראייה אצל האדם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI