דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Nyxoah הגישה למנהל המזון והתרופות האמריקאי את המודול הרביעי והאחרון בבקשת האישור טרום שיווק עבור Genio
Nyxoah הגישה למנהל המזון והתרופות האמריקאי את המודול הרביעי והאחרון בבקשת האישור טרום שיווק עבור Genio
חיים נוי 01/07/24 |  צפיות: 83

Nyxoah הגישה למנהל המזון והתרופות האמריקאי את המודול הרביעי והאחרון בבקשת האישור טרום שיווק עבור Genio

מונט-סנט-גיברט, בלגיה, 1 ביולי 2024, (GLOBE NEWSWIRE) :

Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), הודיעה היום כי החברה הגישה למנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) את המודול הרביעי והאחרון בבקשת האישור טרום שיווק (PMA) שלה עבור Genio.

Genio היא גישה שונה לגירוי עצבי היפוגלוסלי (HGNS).מערכת Genio מציעה למטופלים פתרון סוללה ללא עופרת, עם תאימות ל-MRI לגוף מלא, שאין צורך להשתיל, והוא מופעל ונשלט באמצעות מכשיר לביש. הודות לרכיב הלביש, הניתן לשדרוג מלא, מטופלי Genio יכולים תמיד לקבל גישה לטכנולוגיה המתקדמת ביותר מבלי להזדקק לניתוח נוסף. במרץ 2024, הודיעה Nyxoah כי נתוני המחקר המרכזי של DREAM US הראו ירידה מובהקת סטטיסטית בנקודות הקצה העיקריות המשותפות בשיעור ההגבה של ה-AHI לאורך 12 חודשים, בהתאם לקריטריונים של Sher, ושל שיעור ההגבה ל-ODI, שניהם על בסיס כוונה לטפל, וכי Genio הוא פתרון ה-HGNS היחיד שהראה תוצאות דומות בשינה במנח שכיבה על הגב ושלא על הגב.


"אני גאה להשיג ציון דרך חשוב זוה, שמקרב אותנו צעד אחד קרוב יותר להצעת Genio לחולי דום נשימה חסימתי בשינה בארה"ב. אני רוצה לברך את כל הצוות שלנו על העבודה הקשה שלהם בהשלמת הגשת PMA. לא יכולתי להיות נרגש יותר לקראת המשך 2024, הכוללת הצגת נתוני DREAM המלאים במפגש האגודה הבינלאומית לשינה כירורגית בספטמבר והכנה להשקה בארה"ב עד סוף השנה", אמר אוליבייה טלמן, מנכ"ל Nyxoah.

אודות Nyxoah

Nyxoah היא חברת טכנולוגיות רפואית שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים למצבי הפרעות נשימה בשינה (OSA). הפתרון המוביל של Nyxoah הוא המערכת Genio®, טיפול על ידי גירוי של העצב התת לשוני ללא עופרת וללא סוללות שמתמקד במשתמש ב-OSA, מצב הפרעות הנשימה בשינה הנפוץ ביותר בעולם שקשור לסכנת מוות מוגברת ותחלואה נלווית כולל מחלות לב וכלי דם, דיכאון ושבץ. Nyxoah מונעת על ידי החזון כי חולי OSA צריכים ליהנות מלילות נינוחים ולהרגיש שניתן לחיות את חייהם במלואם.

לאחר השלמתו המוצלחת של מחקר BLAST OSA, מערכת Genio®קיבלה את סימן תו התקן CE האירופי שלה בשנת 2019. Nyxoah השלימה שתי הנפקות מוצלחות: ביורונקסט בריסל בספטמבר 2020 ובנאסד"ק ביולי 2021. בעקבות התוצאות החיוביות של מחקר BETTER SLEEP, Nyxoah קיבלה אישור CE להרחבת האינדיקציות הטיפוליות שלה לטיפול בחולי קריסה קונצנטרית מלאה (CCC), הנוגדת כיום את הטיפול של המתחרים. בנוסף, החברה עורכת כעת את המחקר המרכזי DREAM IDEלאישור ה-FDA ומסחור בארה"ב.

למידע נוסף, אנא בקרו באתרhttp://www.nyxoah.com/

אזהרה - סימן CE מאז 2019. מכשיר ניסיוני בארצות הברית. מוגבל בחוק הפדרלי לשימוש ניסיוני בארצות הברית.

ליצירת קשר ולמידע נוסף:

Nyxoah
David DeMartino, Chief Strategy Officer
[email protected]

למדיה
Belgium/France
Backstage Communication – Gunther De Backer
[email protected]

בינלאומי/גרמניה
MC Services – Anne Hennecke
[email protected]

קובץ מצורף

ENGLISH_Nyxoah Submits Final Module in PMA Application_FINAL

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
CSL Behring מכריזה על שני חולים ראשונים שטופלו ב- HEMGENIX® (etranacogene dezaparvovec) טיפול גנטי להמופיליה B באירופה
מובילת הביוטכנולוגיה העולמית CSL Behring (ASX: CSL) הודיעה היום כי שני חולי המופיליה B טופלו בטיפול הגנטי HEMGENIX® (etranacogene dezaparvovec) במרכזים לטיפול בהמופיליה בצרפת.

Capital.com חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם TradingView כדי להציע ללקוחות כלי גרפים משופרים כאינפורמציה עבור המסחר שלהם
Capital.com, פלטפורמת המסחר הגלובלית בעלת הצמיחה הגבוהה וקבוצת הפינטק שמחזורי המסחר שלה חצו את קו ה-1 טריליון דולר ב-2023, הודיעה על הקמת שותפות עם TradingView, הספקית המובילה בעולם של כלי רישום ואנליטיקה.

פלטפורמת NIQ Activate זמינה כעת ב- Microsoft Azure Marketplace
לקוחות Microsoft Azure ברחבי העולם מקבלים כעת גישה ל-NIQ Activate כדי לנצל את המדרגיות, האמינות והזריזות של Azure בהנעת פיתוח אפליקציות ועיצוב אסטרטגיות עסקיות

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה
Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מוביל, נרגשת להכריז על השקת קמפיין הקיץ החדש שלה המציג קולקציות קיץ של יותר מ-36 מותגי Apparel Group.

אדריאן רידג' מונה למנכ"ל קבוצת ניקיסו אנרגיה נקייה וגזים תעשייתיים
החל מ-1 ביולי 2024, אדריאן רידג' (Adrian Ridge) הוא מנכ"ל Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group, חלק מהחטיבה התעשייתית של Nikkiso Co. Ltd. רידג' מחליף את פיטר וגנר (Peter Wagner), שנשאר בתפקיד דירקטוריון כיו"ר פעיל של Nikkiso CE&IG Group.

Presidio Investors מקבלים בברכה את מרדית' מוס כשותפת התפעול החדשה
Presidio Investors שמחה להכריז כי מרדית' מוס הצטרפה אל שורותיה כשותפת התפעול החדשה של החברה. מרדית' מביאה עמה ניסיון עשיר בתחום הפינטק, הכולל תפקידי ניהול משמעותיים כגון מנכ"לית Finomial, מנהלת SEI ויו"ר מועצת המנהלים של Alliant National Title Insurance Company.

Pearl Pipelines מבית EIG משלימה את תוכנית המימון מחדש של חובות בכירים בשווי של כ-11 מיליארד דולר
דבר המביא את סך ההון המושקע עבור אחזקותיה ב-49% ב- Aramco Oil Pipelines לכ-13 מיליארד דולר; השקעה זרה ישירה עבור ממלכת ערב הסעודית עם כ-65% מההון המושקע מחוץ לממלכה

AM Green חותמת על חוזה מהגדולים בעולם עם SJVN לאספקת אנרגיה מתחדשת ללא פחמן
כ-4,500 מגוואט אנרגיה מתחדשת יניעו את כ-4,500 מתקני האמוניה הירוקה הבאים של AM Green. · נכון להיום, השקעה זו היא, פוטנציאלית, ההשקעה היחידה הגדולה ביותר של SJVN Green בפרויקט אנרגיה מתחדשת.

Nyxoah חתמה על הסכם מסגרת להלוואה בסך 37.5 מיליון אירו עם בנק ההשקעות האירופי
Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), הודיעה כי חתמה על הסכם מסגרת להלוואה בסך 37.5 מיליון אירו עם בנק ההשקעות האירופי (EIB).

DigiAsia Corp מודיעה על השלמת המימון של שטר להמרה עם Helena Partners ומוחקת חובות שטרם נפרעו
מחיקה מיידית של חוב בעקבות הרישום לאחרונה כחברה ציבורית עם תעדוף לאחריות פיננסית ומבנה הון בריא
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI