דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ דירה בצפת - בעד ונגד
דירה בצפת - בעד ונגד
דוד כהן 22/02/10 |  צפיות: 3266

כאשר חושבים על צפת לא בטוח שהדבר הראשון שעולה בראשנו הוא דירה להשכרה בצפת, לקנות שם בית או איזה קוטג' נחמד, אלא יותר בכיוון של טיול או צימר לכמה ימים. האמת היא שלצפת כמו לכל עיר אחרת יש כמה חסרונות שהופכים אותה לא בדיוק למקום הכי חם בשוק הנדל"ן כרגע והחיסרון העיקרי של העיר הוא תהליך ההתחרדות שהיא עוברת בשנים האחרונות מה שדי הבריח ממנו סטודנטים או זוגות צעירים חילוניים.

עקב העובדה כי צפת אינה מקום מבוקש במיוחד להשכרת דירות או לקניית בית פרטי, מחירי הדירות שם הם מהנמוכים בארץ והמחייה בצפת זולה מאוד. מרבית תושביה של צפת הם חרדים ובסופי שבוע ניתן לראות שם גם לא מעט ישראלים או תיירים המגיעים להתארח בצימרים. אחת המשיכות התיירותיות העיקריות של צפת היא עצם היותה מרכז רוחני ויותר מכך מרכז חשוב לקבלה שהיא תורת הנסתר היהודית.

תלמידי קבלה רבים מגיעים לצפת על מנת להשתטח על קברי צדיקים שכן מאמינים כי מצווה זו תביא שידוך, זוגיות מוצלחת, אהבה ואושר. בצפת יש לא מעט מרכזי קבלה שמציעים שיעורי קבלה רוחניים ואלו המעוניינים לקחת שיעורים כאלו יוכלו להשתכן באחת מהאכסניות, צימרים או אפילו לשכור דירה בצפת לכמה חודשים במחיר לא מאוד גבוה.

צפת ידועה בייחוד באווירה הקסומה והרומנטית שלה שכן מדובר בעיר עם רובע עתיק ומיוחד ובו סמטאות צרות. אלו המחפשים להשכיר דירה בעיר יכולו לבחור בין השכונות החדשות יותר של העיר לבין השכרת דירה באחד מהבתים העתיקים של העיר. עד לא מזמן שכן ברובע היהודי העתיק של צפת רובע אמנים שוקק, כאשר אמנים רבים הציעו למבקרים בעיר צימר באווירה אומנותית וקסומה. גם כיום הרובע העתיק לא איבד מקסמו ואלו המעוניינים למצוא פיסת נדל"ן בעיר יוכלו אולי למצוא את מזלם בעיר העתיקה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד כהן

מיזם גרופ בניית אתרי מכירות באינטרנט עם שיווק באינטרנט להצלחת המכירות.



 


מאמרים נוספים מאת דוד כהן
 
מדריך מקיף לגיוס כישרונות ביוטק
26/04/24 | ניהול
תעשיית הביוטכנולוגיה מתפתחת ובגדול ובחברות ביוטק רבות נדרשים עובדים למשרות ותפקידים ראשיים וחשובים. המאמר להלן יעשה לכם סדר באופן גיוס עובדים חכם לביוטק כדי שתצליחו עם תהליך ההשמה בארגון.

על שעוני מייקל קורס לגברים ולנשים וההבדלים ביניהם
23/07/23 | אופנה
גם לגבר וגם לאישה, שעוני מייקל קורס אופנתיים ואלגנטיים עם פונקציונאליות מתקדמת. בואו לבחור את השעון שלכם.

ככה תבחרו שעון יד לכל אירוע ולכל סביבה
18/06/23 | אופנה
זהב או כסף, מחוגים או דיגיטלי, אלגנטי או ספורטיבי? ככה תתאימו את שעון היד שלכם לאירוע הקרוב.

גיוס עובדים בעסקים קטנים ובינוניים כחלק מהצלחת החברה
בעסק קטן ובינוני, הליך גיוס העובדים חשוב במיוחד. גיוס נכון יביא לעובדים מסורים שישארו בעסק לאורך זמן והצלחת העסק תגדל. קיראו כיצד לעשות את זה נכון.

גיוס עובדים שנעשה בצורה חכמה ומחזיק לאורך זמן
מהו גיוס עובדים, איך עושים השמה בצורה נכונה שתחזיק לאורך זמן ומדוע גיוס חשוב להצלחת העסק.

הכל על חנות וירטואלית באינטרנט - מהי חנות מקוונת, היתרונות שלה וטיפים להצלחה
כל מה שחשוב לדעת על חנות אינטרנטית. מהי בכלל חנות מקוונת? מה היתרונות שלה על פני חנות פיסית? איך להצליח במכירות בחנות הווירטואלית? הכנסו לקריאה.

תאורה לבית ובחירת מנורות לפי חדרים
ככה תשלבו תאורה לבית ולחדרים השונים בצורה חכמה, כדי ליצור אווירה נעימה, חמה ומלטפת.

מה אפשר למכור בחנות וירטואלית באינטרנט
האם כל מוצר ניתן למכור באינטרנט? האם המעבר מהעולם הפיסי לעולם הווירטואלי הוא פשוט יחסית? כיצד לעשות את המכירות באינטרנט לממירות יותר? למען הצלחת העסק שלכם בדיגיטל, הכנסו למאמר שמסכם את הנושא.

כל הדברים שצריך לקחת בחשבון בעת בניית חנות וירטואלית באינטרנט
קראו מדוע הקמת חנות וירטואלית הינה הכרח המציאות וחובה שבית העסק יקים אותה, ואיך להקים חנות אינטרנטית מצליחה.

רעיונות לפירסום עסקים באינטרנט
השלב הבא לאחר בניית חנות וירטואלית לעסק או אתר כלשהו, זה שיווק. השיווק יכול להתבצע באמצעות קידום אורגני, העלאת פודקאסטים, הפצת מאמרים, קמפיינים ממומנים ועוד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI