דף הבית אימון אישי אימון אישי אימון אישי הוליסטי ליצירת מציאות רצויה
אימון אישי הוליסטי ליצירת מציאות רצויה
רות אהרוני 28/02/10 |  צפיות: 3788

 

אימון אישי הוליסטי ליצירת מציאות רצויה

מאת

רות אהרוני

אם אתם מעוניינים להתחבר למשאבים הפנימיים שלכם כדי ליצור שינוי, לעשות פריצת דרך בחייכם, להגשים את המטרות שלכם ולהצליח בגדול, להעצים את כוח הרוח שלכם ולחיות באיזון ובשלווה פנימית  – אימון אישי הוליסטי יכול להיות בדיוק מה שחיפשתם.

מטרות האימון האישי

אימון הוא תהליך שיטתי להיכרות עצמית ולמימוש הפוטנציאל, שמתייחס למכלול חייו של האדם, וניתן ליישום בכל תחום ותחום בחיים. זהו תהליך תכליתי שמכוון להשגת תוצאות תוך זמן קצר, שבמהלכו מגדירים חזון, מציבים יעדים, בונים תוכנית פעולה ומתמקדים בהשגת המטרות. ליבו של האימון הוא דיאלוג פורה ושיתוף פעולה הדוק בין המאמן למתאמן, כשהמטרה העיקרית היא העצמה פנימית של המתאמן באמצעות חיבורו למשאביו ולמקורות הכוח שלו. בכך פועלים לצמצום הפער שקיים בין המצוי לרצוי. פער זה נובע בדרך כלל מגישתו של האדם, המונע על ידי פחדים וספקות ומתמקד על המכשולים שבדרך, במקום להיות מונע על ידי ראיית החזון ועל ידי הרצון המתמיד למימוש עצמי. הפחד הוא האויב הגדול של הגשמת החלומות. כשהפחד מטשטש את הראייה החזונית, המוטיבציה לשינוי נחלשת, וכשאין מוטיבציה, קשה לחולל שינוי. כך עלול להיווצר מעגל סגור שאין ממנו מוצא. תפקידו של המאמן הוא, בין השאר, לסייע בזיהוי הפחדים ובהסרת המכשולים, ולעזור למתאמן לראות בבהירות את החזון שלו, להתחבר ליעדיו ולייעודו, כדי שיצליח בכל תחום שבו יבחר.

למי מתאים האימון

האימון מתאים לכל אחד. הן למי שחש שהוא נמצא במבוי סתום ואינו יודע איך להיחלץ, והן למי שרוצה לשדרג את חייו ולהרחיב את טווח המימוש של יכולתו. תמיד אנו יכולים יותר, ולאו דווקא ממקום של אי הסתפקות במה שיש, אלא דווקא ממקום של עוצמה וסיפוק עצמי. העוצמה הפנימית מזינה עשייה ומניעה התפתחות, ומאפשרת התחברות מיטבית לכל הרבדים שלנו, כי אדם שלם הוא מי שמחובר בצורה מאוזנת לכל הרבדים שלו: הפיזי, הנפשי, השכלי והרוחני.

כלי האימון

כלי האימון הם כלים מעשיים שנועדו לשנות תבניות חשיבה ודפוסי התנהגות שגורמים לתקיעות ולחסימות ומונעים או מעכבים אפשרות של שינוי. על פי עקרונות האימון כל התשובות נמצאות אצל המתאמן, ועל כן על המאמן לשאול את השאלות הנכונות, להיות אוהד ותומך, קשוב ויצירתי על מנת לאתר את המשאבים העומדים לרשותו של המתאמן ולמצוא את הדרך לעורר את המוטיבציה שלו לשינוי.

הדרכים להגיע לשינוי הן רבות, ומסלול האימון יכול להשתלב עם מסלולים אחרים של התפתחות אישית ורוחנית. כדי למקסם את התוצאות אני נעזרת בשיטות שונות כגון:

דמיון מודרך ו-NLP שיטות שמסייעות לאיתור ולשינוי דפוסי חשיבה והתנהגות מגבילים, או טיפול ריברסינג – טכניקת נשימות שמאפשרת לשחרר חסימות אנרגטיות בגוף-נפש.

אסטרו-קואצ'ינג היא שיטה ייחודית נוספת שאני מסתייעת בה,  שיטה שמשלבת את עקרונות האימון והאסטרולוגיה להשגת הבנה מעמיקה ולהבטחת תוצאות טובות יותר. שיטה זו מיועדת לבירור עניינים ספציפיים ולפתרון בעיות ממוקדות, ופעמים רבות מספיקות פגישה אחת או שתיים לליבון העניין ולהתוויית תוכנית פעולה.

אני נעזרת במפת הלידה האסטרולוגית של האדם ובתקשור כדי להרחיב את שדה הראייה שלי, כך שאוכל לעזור למתאמן להרחיב גם את שדה הראייה שלו. שיטות אלה משמשות כפנסים שמאירים את מפת האפשרויות. מפה אסטרולוגית גם מאפשרת לגלות מבעוד מועד את חלונות ההזדמנויות או את המשוכות הפזורות בדרך, ולהיערך בהתאם, בלי לוותר על חופש הבחירה ועל האחריות הפעילה של האדם על כל צעד שהוא עושה.

תוצאות תהליך האימון

במהלך האימון לומד המתאמן להתחבר למקורות הכוח שלו, לעורר את משאביו הפנימיים, לגלות מי הוא באמת, לבטוח במאמן הטבעי שבתוכו, להקשיב ליועץ הפנימי שלו, ולהאמין בזכותו הטבעית להיות מוצלח ומצליח. תהליך האימון הוא תהליך של יצירת המציאות הרצויה למתאמן מתוך מחויבות נחושה להביא שינוי חיובי ושגשוג לחייו.

©  כל הזכויות שמורות ל-רות אהרוני

מנחה סדנאות ומחברת ספרים למודעות עצמית ולהתפתחות רוחנית, אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי, מאמנת ומטפלת הוליסטית בעזרת: אסטרו-קואצ'ינג – שילוב אסטרולוגיה ואימון, דמיון מודרך, נל"פ-NLP, ריבּרסינג-נשימה מעגלית, שחזור גלגולים, תרפיית קו הזמן. Master Coach Israel,  Master Practitioner NLP, Master of Yoga,


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רות אהרוני

רות אהרוני  - מנחה סדנאות ומחברת ספרים למודעות עצמית ולהתפתחות רוחנית, www.astro-coaching.co.il

אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי, מאמנת ומטפלת הוליסטית בעזרת: אסטרו-קואצ'ינג – שילוב אסטרולוגיה ואימון, דמיון מודרך, נל"פ-NLP, ריבּרסינג-נשימה מעגלית, שחזור גלגולים, תרפיית קו הזמן. Master Coach Israel,  Master Practitioner NLP,  Master of Yoga



 


מאמרים נוספים מאת רות אהרוני
 
יוגה-בריאות והנאה לכל המשפחה
יוגה מתאימה לכולם – קטנים, גדולים, ואפילו קשישים. תנוחות היוגה משפיעות לטובה על כל מערכות הגוף, הן משחררות חסימות ומרגיעות את הנפש. כל תרגיל ותועלתו עמו. יש תרגילים שנועדו לחזק את האיברים ולהגמיש את השרירים, יש תרגילים שתורמים לשיפור היציבה ושיווי המשקל, ואחרים שמטרתם ריכוז מנטלי.

משמעות הצבעים
הצבעים נחלקים לצבעים חמים, שמעוררים וממריצים והם בעלי איכות יאנגית-גברית, ולצבעים הקרים שמרגיעים וממתנים והם בעלי איכות יינית-נשית.
כאשר אתם מרגישים משיכה לצבע מסוים, זה יכול להיות סימן לכך שיש לכם חסר באיכויות שהוא מייצג, וכאשר צבע מסוים מופיע במדיטציה, הרי שתת ההכרה מאותת לכם למצוא דרכים להוסיף צבע זה לחייכם.


NLP-טכניקות נגישות לשיפור עצמי
28/02/10 | NLP
שיטת ה-נל"פ כוללת אוסף של טכניקות שונות שנועדו ליצור שינוי ארוך טווח בדפוסי החשיבה וההתנהגות. הנחת הבסיס של שיטת ה-נל"פ היא שהמחשבות שלנו מייצרות התנהגויות והתנהלויות מסוימות אשר יוצרות את המציאות שלנו, ועל כן כאשר אנו משנים את מחשבותינו, אנו משנים את ההתנהגויות שלנו ואת הדרך שבה אנו מנהלים את חיינו.

יוגה לי ולך ולגיל הרך-יוגה לילדים
בעולם הטכנולוגי שלנו, עולם שבו הסיסמה השגורה היא "תן לאצבעות ללכת במקומך", שבו אתה יכול לחיות חיים (וירטואליים) שלמים מכיסא המחשב או מכורסת הטלוויזיה, עולם שבו ההישגיות והתחרותיות הן מילות מפתח, חשוב להציג כבר בגיל צעיר את שיטת היוגה הן כדרך לפיתוח כשרים פיזיים ומנטליים והן כדרך להשגת רגיעה ולשיפור איכות החיים.

אימון אישי הוליסטי ליצירת מציאות רצויה
האימון מתאים לכל אחד. הן למי שחש שהוא נמצא במבוי סתום ואינו יודע איך להיחלץ, והן למי שרוצה לשדרג את חייו ולהרחיב את טווח המימוש של יכולתו. תמיד אנו יכולים יותר, ולאו דווקא ממקום של אי הסתפקות במה שיש, אלא דווקא ממקום של עוצמה וסיפוק עצמי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI