דף הבית אימון אישי NLP NLP-טכניקות נגישות לשיפור עצמי
NLP-טכניקות נגישות לשיפור עצמי
רות אהרוני 28/02/10 |  צפיות: 3868

NLP – טכניקות נגישות לשיפור עצמי

מאת רות אהרוני - NLP Master Practitioner

הסמכה בינלאומית בתרפיית קו הזמן - Master Practitioner of TLT

אנחנו מורכבים מגוף ונפש, ובמערכת מורכבת זו נאספות ונאגרות במשך השנים חוויות שונות – טובות, טובות פחות ואף טראומטיות. כל החוויות מאוחסנות בתת מודע שלנו ומשפיעות על אופן החשיבה שלנו, על דרך ההתנהלות היומיומית שלנו, ולמעשה על כל תחומי חיינו.

שיטת ה-נל"פ כוללת אוסף של טכניקות שונות שנועדו ליצור שינוי ארוך טווח בדפוסי החשיבה וההתנהגות. הנחת הבסיס של שיטת ה-נל"פ היא שהמחשבות שלנו מייצרות התנהגויות והתנהלויות מסוימות אשר יוצרות את המציאות שלנו, ועל כן כאשר אנו משנים את מחשבותינו, אנו משנים את ההתנהגויות שלנו ואת הדרך שבה אנו מנהלים את חיינו. באמצעות הטכניקות של ה-נל"פ אנחנו מתכנתים את מערכת הגוף-נפש שלנו, ויוצרים מצב שבו אנו מנהלים באופן פעיל את חיינו במקום שחוויות העבר והמחשבות המגבילות שלנו ינהלו אותם.

ההבנה כיצד המוח האנושי ומערכת העצבים שלנו פועלים (Neuro) וכיצד ניתן להשתמש בשפה (Linguistic) בצורה מעצימה מאפשרת למטפל NLP להשפיע לטובה על האדם שבא לטיפול ע"י ניתוב המחשבות, הפעולות וההתנהגויות שלו (Programming) לעבר השגת המטרות שהוא מציב לעצמו.

שילוב כלי ה-NLP-נל"פ בחיי היומיום מתרחש באופן טבעי ויכול להביא לשיפור מיידי בכל תחומי החיים. על פי ה-נל"פ אם אדם מסוים יכול לעשות משהו, כל אחד יכול ללמוד איך לעשות זאת, ועל כן השיטה בנויה על מודלים של אנשים מצליחים שהגיעו להישגים יוצאי דופן בתחומי התמחות שונים. עיקרון מפתח נוסף ב-נל"פ אומר, שלכל אחד יש את כל המשאבים שהוא זקוק להם כדי להגשים כל מטרה שהוא רוצה להגשים. על כן, מטפל נל"פ מתאים את המודלים והטכניקות למפה האישית של כל אחד מכם, ומסייע לכם להתחבר באופן עוצמתי למשאבים הפנימיים שלכם.

באמצעות הטכניקות של שיטת ה-נל"פ היכולות הטבעיות שלכם נחשפות, וכאשר תהיו זקוקים להן, תוכלו להתחבר אליהן באופן מודע ולגייס אותן לתועלת שלכם. הטכניקות האלה הן פשוטות ונגישות לכל אחד, ובעזרתן תוכלו להתחבר למקורות הכוח הפנימיים שלכם, לעורר את הכישרונות החבויים בכם, להתגבר על קונפליקטים, לפתור ביתר קלות מצבים בעייתיים בחייכם, ולהגיע לתוצאות הרצויות לכם תוך זמן קצר.

©  כל הזכויות שמורות ל-רות אהרוני

מנחה סדנאות ומחברת ספרים למודעות עצמית ולהתפתחות רוחנית, אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי, מאמנת ומטפלת הוליסטית בעזרת: אסטרו-קואצ'ינג – שילוב אסטרולוגיה ואימון, דמיון מודרך, נל"פ-NLP, ריבּרסינג-נשימה מעגלית, שחזור גלגולים, תרפיית קו הזמן. Master Coach Israel,  Master Practitioner NLP, Master of Yoga,


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רות אהרוני

רות אהרוני  - מנחה סדנאות ומחברת ספרים למודעות עצמית ולהתפתחות רוחנית, www.astro-coaching.co.il

אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי, מאמנת ומטפלת הוליסטית בעזרת: אסטרו-קואצ'ינג – שילוב אסטרולוגיה ואימון, דמיון מודרך, נל"פ-NLP, ריבּרסינג-נשימה מעגלית, שחזור גלגולים, תרפיית קו הזמן. Master Coach Israel,  Master Practitioner NLP,  Master of Yoga



 


מאמרים נוספים מאת רות אהרוני
 
יוגה-בריאות והנאה לכל המשפחה
יוגה מתאימה לכולם – קטנים, גדולים, ואפילו קשישים. תנוחות היוגה משפיעות לטובה על כל מערכות הגוף, הן משחררות חסימות ומרגיעות את הנפש. כל תרגיל ותועלתו עמו. יש תרגילים שנועדו לחזק את האיברים ולהגמיש את השרירים, יש תרגילים שתורמים לשיפור היציבה ושיווי המשקל, ואחרים שמטרתם ריכוז מנטלי.

משמעות הצבעים
הצבעים נחלקים לצבעים חמים, שמעוררים וממריצים והם בעלי איכות יאנגית-גברית, ולצבעים הקרים שמרגיעים וממתנים והם בעלי איכות יינית-נשית.
כאשר אתם מרגישים משיכה לצבע מסוים, זה יכול להיות סימן לכך שיש לכם חסר באיכויות שהוא מייצג, וכאשר צבע מסוים מופיע במדיטציה, הרי שתת ההכרה מאותת לכם למצוא דרכים להוסיף צבע זה לחייכם.


NLP-טכניקות נגישות לשיפור עצמי
28/02/10 | NLP
שיטת ה-נל"פ כוללת אוסף של טכניקות שונות שנועדו ליצור שינוי ארוך טווח בדפוסי החשיבה וההתנהגות. הנחת הבסיס של שיטת ה-נל"פ היא שהמחשבות שלנו מייצרות התנהגויות והתנהלויות מסוימות אשר יוצרות את המציאות שלנו, ועל כן כאשר אנו משנים את מחשבותינו, אנו משנים את ההתנהגויות שלנו ואת הדרך שבה אנו מנהלים את חיינו.

יוגה לי ולך ולגיל הרך-יוגה לילדים
בעולם הטכנולוגי שלנו, עולם שבו הסיסמה השגורה היא "תן לאצבעות ללכת במקומך", שבו אתה יכול לחיות חיים (וירטואליים) שלמים מכיסא המחשב או מכורסת הטלוויזיה, עולם שבו ההישגיות והתחרותיות הן מילות מפתח, חשוב להציג כבר בגיל צעיר את שיטת היוגה הן כדרך לפיתוח כשרים פיזיים ומנטליים והן כדרך להשגת רגיעה ולשיפור איכות החיים.

אימון אישי הוליסטי ליצירת מציאות רצויה
האימון מתאים לכל אחד. הן למי שחש שהוא נמצא במבוי סתום ואינו יודע איך להיחלץ, והן למי שרוצה לשדרג את חייו ולהרחיב את טווח המימוש של יכולתו. תמיד אנו יכולים יותר, ולאו דווקא ממקום של אי הסתפקות במה שיש, אלא דווקא ממקום של עוצמה וסיפוק עצמי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI