דף הבית בניין ואחזקה בית חכם מטבחים
מטבחים
Kamila 02/06/10 |  צפיות: 5705

כל תושב חדש אשר ירצה למלא ביתו באיבזור חדשני ישלב את החידוש גם במקומות הטבעיים בבית במטבח, באמבטיה ובחדר השינה. מטבחים הם אחד מן הדברים החמים הבאים בתור לעיצוב חדשני מעניין ומרשים יותר. חברות המטבחים הקיימות היום בשוק מפתחות רעיונות ואמצעים טכנולוגיים לשימוש נוח יותר ויפה יותר למקום שהפך מזמין, פתוח , מואר, מרשים ומושך יותר מן הסלון או חדר העבודה הפרטי. נגרים פרטיים הבונים מטבחים באופן עצמאי, ישלבו רעיונות "גנובים" מאותם חברות וחלקם אף ייצרו עצמאית רעיונות ואופציות לשילוב במטבח. מטבחים מעוצבים היום כוללים שילובים של גבהים בארונות המטבח, ידיות מיוחדות יותר, אפילו מצחיקות מעט, מגירות נשלפות במטרה שייסגרו לבד ועוד ועוד רעיונות. הצרכן הפרטי יוכל בזמן ישיבה והחלטה על המטבח הפרטי אשר הוא עומד לרכוש לבקש מאיש המטבחים שלנו להוסיף פרט נוחות, או עיצוב יצירתי אישי, תוספת העבודה תדרוש בד"כ תוספת תשלום אך הרעיון ישתלב בחיוב. מטבחים בעידן המודרני נראים משוכללים יותר גם טכנולוגית, אבזור חדשני בעל ערך מוסף יוכל להעניק לכל אחת מפינותיו של המטבח את הדרוש לו על מנת לגרום לעונג לכל בני הבית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Kamila

קמילה עיצוב מטבחים. בקמילה שמים דגש על שימוש בחומרים איכותיים, פרזוול יוקרתי, רמת שרות גבוהה ויחס אישי. משחק של עץ וצבע, שילוב של אלמנטים עכשווים, נירוסטה, זכוכית, אלומיניום, עץ פראי, מטבחים העומדים על רגליים וכל דבר שיגרום למטבח שלכם להיראות מעניין ולא בנאלי.



 


מאמרים נוספים מאת Kamila
 
מטבח
אחד מן המקומות האהובים עלינו בבית, זה אשר נותן לנו את מירב החמימות וההרגשה הטובה, המטבח, אך לא כולנו יודעים את אשר עלינו להקפיד בזמן בנייתו של מטבח.

מטבחים
02/06/10 | בית חכם
מטבחים הם אחד מן הדברים החמים הבאים בתור לעיצוב חדשני מעניין ומרשים יותר.

ארונות מטבח
ארונות מטבח הם הרהיט החשוב ביותר במטבח , ארונות מטבח הם הרהיט שמיד מושך את העין המתבוננת. אנשים שעומדים לרכוש מטבח חדש או לבנות מטבח חדש מתלבטים הרבה עד שהם בוחרים את ארונות המטבח המתאימים לטעם העיצובי שלהם ואשר עונים לצרכים שלהם.

כיורים וברזים –אביזרי חובה במטבחים
כיורים וברזי מטבח הם פריטים חשובים ושימושיים ביותר במטבח. כיורי מטבח יכולים להיות עשויים מחומרים שונים ובצורות שונות, יש כיורי מטבח העשויים מנירוסטה ויש כיורי מטבח שעשויים מקרמיקה, יש גם כיורי מטבח יצוקים שנראים כיחידה אחת יחד עם משטח העבודה של המטבח.

מטבחים לא רק לשם בישול וארוחות
שנויים בתרבות שלנו ובאורחות החיים שלנו באים לידי ביטוי בולט במקום שבו אנו חיים. יחידת המגורים שלנו, היא המקום שבו ניתן לראות בצורה בולטת, כיצד חל שנוי משמעותי באורח החיים לנו ובסגנון החיים שלנו, שינוי שמושפע מהקדמה הטכנולוגית, מהשנויים בהרגלי התרבות שלנו, ובסוג התרבות שאנו צורכים.

מטבחים
המטבח כמו שאר חדרי המגורים שלנו עבר כברת דרך גדולה, המטבחים הפשוטים והצנועים שהכרנו לפני 50 שנה הפכו להיות מטבחים משוכללים עתירי מכשירים טכנולוגיים, מטבחים שנועדו בעבר לבישול ולאחסון כלי אוכל למינהם, הפכו להיות מטבחים שהם מרכז הבית, המטבח של היום הוא החדר שבו נערכים מפגשים משפחתיים, במטבח אנו יושבים שעות ומשוחחים, יש מטבח שבו כל המשפחה רואה טלויזיה על מסך הפלזמה הגדול. ויש גם מטבח עם פינת ישיבה לילדים קטנים או עם פינת עבודה לאמא שגם מבשלת וגם עובדת מהבית.

עיצוב מטבח
עיצוב מטבח נועד להשיג את המטרה של חלל מטבח מעוצב ומנוצל היטב, עיצוב מטבח נועד להתאים את חלל המטבח לצרכים הספציפים של אלו המשתמשים במטבח, בין אם זה מטבח של סטודנטים בדירה שכורה או מטבח של משפחה עם ילדים.

עיצוב מטבחים
ניתן למצוא היום שפע של סגנונות עיצוב למטבחים, יש מטבחים בסגנון כפרי היוצר תחושה של חמימות , יש מטבחים בסגנון המטבחים החכמים שבהם הכל נעשה באמצעות לחיצת כפתור, ויש מטבחים המשלבים שימוש בחומרים שונים כמו עץ, מתכת או זכוכית.

מטבחים מעוצבים
היום המגמה בתעשיית המטבחים היא לייצר ולשווק מטבחים מעוצבים, מטבחים שעוצבו בידי מעצבי מטבחים מומחים. היום המגמה של הלקוחות היא לרכוש מטבחים מעוצבים שעברו תהליך של עיצוב מטבחים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח, ולכן רוב המטבחים החדשים שיש היום בשוק הם מטבחים שמעוצבים בהתאמה אישית לצרכים ולטעם העיצובי של הלקוח.

תכנון מטבח
תכנון מטבח אינו נעשה היום רק ע"י בעלי המטבח, יש אנשים רבים המעבירים את כל התהליך של תכנון מטבח לידי מעצב המתמחה בתחום זה, יש אחרים הנעזרים בחברות השונות המייצרות מטבחים אשר מספקות עזרה ויעוץ מקצועי בכל הקשור לתהליך של תכנון מטבח ועיצוב מטבח.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI