דף הבית
אינדקס עסקים
הכותבים הפעילים ביותר
המאמרים הניצפים ביותר
תגיות פופולריות
תנאי שימוש
צור קשר
דף הבית
תוכנה
פלטפורמה למשחקים של שני שחקנים
פרסום המאמר באתרך
פרסום המאמר באתרך
באפשרותך לפרסם את המאמר הזה באתרך בכפוף
לתנאי השימוש
.בפרסום המאמר עליך להקפיד על הכללים הבאים: יש לפרסם את כותרת המאמר, תוכנו,
וכן פרטים אודות כותב המאמר
. כמו כן יש לכלול
קישור לאתר
מאמרים עסקיים ומקצועיים (http://www.portal-asakim.com)
.
בחזרה למאמר
כותרת המאמר:
תקציר המאמר:
פירוט פלטפורמה שמאפשרת לפתח בצורה פשוטה משחקים של שני שחקנים (לדוגמא כמו שש-בש, שחמט ודמקה), יתרונות השימוש בפלטפורמה וגם רשימת חלקית של האפשרויות הקיימות בה, פלטפורמה זו היא הפיתרון הטוב ביותר לכל מתכנת פלאש שרוצה לתכנת משחק של שני שחקנים.
מילות מפתח:
קישור ישיר למאמר:
גירסת HTML:
<html> <head> <title>פלטפורמה למשחקים של שני שחקנים</title> <meta name="description" content="פירוט פלטפורמה שמאפשרת לפתח בצורה פשוטה משחקים של שני שחקנים (לדוגמא כמו שש-בש, שחמט ודמקה), יתרונות השימוש בפלטפורמה וגם רשימת חלקית של האפשרויות הקיימות בה, פלטפורמה זו היא הפיתרון הטוב ביותר לכל מתכנת פלאש שרוצה לתכנת משחק של שני שחקנים."> <meta name="keywords" content="מתכנת פלאש, משחקים, פלטפורמת משחקים, תיכנות בפלאש"> <meta name="expires" CONTENT="never"> <meta name="language" CONTENT="hebrew"> <meta name="distribution" CONTENT="Global"> <meta name="robots" content="index, follow"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1255"> </title> <body dir="rtl"> <h1>פלטפורמה למשחקים של שני שחקנים</h1><br/> <br/><strong>נכתב על ידי: <a title="פלטפורמה למשחקים של שני שחקנים" href="http://www.portal-asakim.com/Authors//Author990.aspx ">אלעד כהן</a></strong><br/> <br/><p><strong>למה להשתמש בפלטפורמה?</strong><br /> בשנתיים האחרונות פיתחתי פלטפורמה למשחקים של שני שחקנים עם משחק אחד לדוגמא (שפועל על גבי הפלטפורמה) - <a href="http://www.win.co.il/backgammon-game/">משחק שש-בש</a>.<br /> היתרון בפיתוח פלטפורמה הוא שכעת ניתן לפתח משחקים אחרים בהם שני שחקנים משחקים אחד נגד השני (לדוגמא: שחמט ודמקה), ללא פיתוח מחדש של כל המערכת, אלא רק החלק הספיציפי של המשחק. כל יתר החלקים (כגון: ממשק הניהול, לובי, טורנירים וכדומה) נשארים זהים וניתן לעצב אותם מחדש. הסיבה שכתבתי את המאמר היא להציע למתכנתים אחרים להשתמש בפלטפורמה כדי לפתח כל משחק של שני שחקנים. זמן הפיתוח, עקב השימוש בפלטפורמה, מתקצר באופן משמעותי מכיוון שהמתכנת מקבל מערכת מוכנה עם המון אפשרויות קיימות.</p> <p><strong>רשימת אפשרויות חלקית בפלטפורמה</strong><br /> לובי, מערכת טורנירים, דירוג, וידאו-צ'אט וצ'אט בין השחקנים, אינטגרציה למערכות קיימות, כסף וירטואלי ואמיתי, קופה, צ'אט-תמיכה, הצגת פרסומות, סוכנים וסוכני-משנה (Affiliates), דמויות (Avatars), מערכת בונוסים, דגלי-מדינות, שיחזור משחק במידה ואחד השחקנים מתנתק, מסך-מלא, ממשק ניהול, גניה (Rake), החזר-גניה (Rake-back), סינון מילים בצ'אט, עדכון אוטומטי, מעקף חומת-אש (Firewall), התראה כאשר תורו של השחקן, תצוגת לובי כחדר וירטואלי עם שולחנות ודמויות, מאזנים, וריאציות משחק שונות, מחולל מספרים אקראיים מבוסס-חומרה, רשתות ואתרים שונים למשחק (Networks & Brands), מנוי חודשי, שעוני-זמן למהלך ולכל המשחק, כניעה, קובית הכפלה, חטיפת הכפלה, ריבוי-מטבעות, ריבוי-שפות, משחקים יחידים וסדרות משחקים, אפשרות צפיה במשחקים, השתקת צופים בצ'אט, שינוי מהירות משחק ועוד המון אפשרויות אחרות...</p> <p><strong>ארכיטקטורה</strong><br /> הפלטפורמה משתמשת בטכנולוגיות של שניים מבתי התוכנה הגדולים בעולם: אדובי ומיקרוסופט. כל משחק שפועל על גבי הפלטפורמה יכול לפעול על כמות שרתים בלתי-מוגבלת ובכך כמות השחקנים שתוכל לשחק במשחק בו-זמנית היא אין-סופית. המערכת תוכננה להגיע לרמות-עומסים גבוהות ולעמוד בהם.</p> <p><strong>אבטחת מידע</strong><br /> כל משחק שמפותח על גבי הפלטפורמה הופך להיות משחק מאובטח, מכיוון שכל פעולה של השחקן נבדקת בצד-השרת, בנוסף מפעיל המשחק יכול לקבל שרותי <a href="http://www.win.co.il/games-security/">אבטחת משחקים</a> מחברת <a href="http://www.win.co.il">GameDev</a>.</p> <p><strong>יצירת קשר</strong><br /> אם אתה <a href="http://www.win.co.il/about/">מתכנת פלאש</a> ורוצה להשתמש בפלטפורמה כדי לפתח משחק, צור איתי קשר, כתובת הדואר האלקטרוני שלי: elad@win.co.il<br /> כל מה שתצטרך לעשות הוא להכין קובץ פלאש (FLA) לפי הנחיות שלי שמיישם API מסויים, עיקר העבודה תהיה ביישום חוקי המשחק החדש, אחרי שתסיים תקבל את כל האפשרויות של הפלטפורמה, באופן אוטומטי.</p> <br/><br/> <strong><u>פרטים אודות כותב המאמר</u></strong> <br/> <p>המאמר נכתב ע"י אלעד כהן - <a href="http://www.win.co.il">מתכנת פלאש</a> בחברת GAME DEV LTD.</p> <br/><a href="http://www.portal-asakim.com"> מקור המאמר: אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים</a>
גירסת טקסט:
פלטפורמה למשחקים של שני שחקנים למה להשתמש בפלטפורמה? בשנתיים האחרונות פיתחתי פלטפורמה למשחקים של שני שחקנים עם משחק אחד לדוגמא (שפועל על גבי הפלטפורמה) - משחק שש-בש. היתרון בפיתוח פלטפורמה הוא שכעת ניתן לפתח משחקים אחרים בהם שני שחקנים משחקים אחד נגד השני (לדוגמא: שחמט ודמקה), ללא פיתוח מחדש של כל המערכת, אלא רק החלק הספיציפי של המשחק. כל יתר החלקים (כגון: ממשק הניהול, לובי, טורנירים וכדומה) נשארים זהים וניתן לעצב אותם מחדש. הסיבה שכתבתי את המאמר היא להציע למתכנתים אחרים להשתמש בפלטפורמה כדי לפתח כל משחק של שני שחקנים. זמן הפיתוח, עקב השימוש בפלטפורמה, מתקצר באופן משמעותי מכיוון שהמתכנת מקבל מערכת מוכנה עם המון אפשרויות קיימות. רשימת אפשרויות חלקית בפלטפורמה לובי, מערכת טורנירים, דירוג, וידאו-צ'אט וצ'אט בין השחקנים, אינטגרציה למערכות קיימות, כסף וירטואלי ואמיתי, קופה, צ'אט-תמיכה, הצגת פרסומות, סוכנים וסוכני-משנה (Affiliates), דמויות (Avatars), מערכת בונוסים, דגלי-מדינות, שיחזור משחק במידה ואחד השחקנים מתנתק, מסך-מלא, ממשק ניהול, גניה (Rake), החזר-גניה (Rake-back), סינון מילים בצ'אט, עדכון אוטומטי, מעקף חומת-אש (Firewall), התראה כאשר תורו של השחקן, תצוגת לובי כחדר וירטואלי עם שולחנות ודמויות, מאזנים, וריאציות משחק שונות, מחולל מספרים אקראיים מבוסס-חומרה, רשתות ואתרים שונים למשחק (Networks & Brands), מנוי חודשי, שעוני-זמן למהלך ולכל המשחק, כניעה, קובית הכפלה, חטיפת הכפלה, ריבוי-מטבעות, ריבוי-שפות, משחקים יחידים וסדרות משחקים, אפשרות צפיה במשחקים, השתקת צופים בצ'אט, שינוי מהירות משחק ועוד המון אפשרויות אחרות... ארכיטקטורה הפלטפורמה משתמשת בטכנולוגיות של שניים מבתי התוכנה הגדולים בעולם: אדובי ומיקרוסופט. כל משחק שפועל על גבי הפלטפורמה יכול לפעול על כמות שרתים בלתי-מוגבלת ובכך כמות השחקנים שתוכל לשחק במשחק בו-זמנית היא אין-סופית. המערכת תוכננה להגיע לרמות-עומסים גבוהות ולעמוד בהם. אבטחת מידע כל משחק שמפותח על גבי הפלטפורמה הופך להיות משחק מאובטח, מכיוון שכל פעולה של השחקן נבדקת בצד-השרת, בנוסף מפעיל המשחק יכול לקבל שרותי אבטחת משחקים מחברת GameDev. יצירת קשר אם אתה מתכנת פלאש ורוצה להשתמש בפלטפורמה כדי לפתח משחק, צור איתי קשר, כתובת הדואר האלקטרוני שלי: elad@win.co.il כל מה שתצטרך לעשות הוא להכין קובץ פלאש (FLA) לפי הנחיות שלי שמיישם API מסויים, עיקר העבודה תהיה ביישום חוקי המשחק החדש, אחרי שתסיים תקבל את כל האפשרויות של הפלטפורמה, באופן אוטומטי. נכתב על ידי המאמר נכתב ע"י אלעד כהן - מתכנת פלאש בחברת GAME DEV LTD. מקור המאמר:אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים http://www.portal-asakim.com
בחזרה למאמר
לכותבי מאמרים
התחבר
הרשמה למערכת
שחזור סיסמה
מאמרים בקטגוריות
אימון אישי
אינטרנט והחיים ברשת
בידור ופנאי
ביטוח
בית משפחה וזוגיות
בניין ואחזקה
הודעות לעיתונות
חברה, פוליטיקה ומדינה
חוק ומשפט
חינוך ולימודים
מדעי החברה
מדעי הטבע
מדעי הרוח
מחשבים וטכנולוגיה
מיסים
מתכונים ואוכל
נשים
ספורט וכושר גופני
עבודה וקריירה
עיצוב ואדריכלות
עסקים
פיננסים וכספים
קניות וצרכנות
רוחניות
רפואה ובריאות
תחבורה ורכב
תיירות ונופש
© כל הזכויות שמורות לאתר מאמרים עסקיים ומקצועיים
שיווק באינטרנט
על ידי WSI