דף הבית
אינדקס עסקים
הכותבים הפעילים ביותר
המאמרים הניצפים ביותר
תגיות פופולריות
תנאי שימוש
צור קשר
דף הבית
זהות
שתי מדינות לשני עמים / טל פרי
פרסום המאמר באתרך
פרסום המאמר באתרך
באפשרותך לפרסם את המאמר הזה באתרך בכפוף
לתנאי השימוש
.בפרסום המאמר עליך להקפיד על הכללים הבאים: יש לפרסם את כותרת המאמר, תוכנו,
וכן פרטים אודות כותב המאמר
. כמו כן יש לכלול
קישור לאתר
מאמרים עסקיים ומקצועיים (http://www.portal-asakim.com)
.
בחזרה למאמר
כותרת המאמר:
תקציר המאמר:
שוחחתי היום על השאלה מדוע פחות אנשים מגיבים לדבריי לאחרונה. אני סבור שזה כי לאחרונה נמנעתי מלהשמיץ דתיים. הגעתי למסקנה הזאת תוך כדי שיחה, והמשכתי ואמרתי, בלצון, כי אולי כדאי שאחזור להשמיץ דתיים, הרי זה הדבר הנכון לעשות. בן-שיחי הסכים שהרי באמת הם ראוים להשמצה. אפשר לדוגמא לדבר על "דב ליאור".
מילות מפתח:
קישור ישיר למאמר:
גירסת HTML:
<html> <head> <title>שתי מדינות לשני עמים / טל פרי</title> <meta name="description" content="שוחחתי היום על השאלה מדוע פחות אנשים מגיבים לדבריי לאחרונה. אני סבור שזה כי לאחרונה נמנעתי מלהשמיץ דתיים. הגעתי למסקנה הזאת תוך כדי שיחה, והמשכתי ואמרתי, בלצון, כי אולי כדאי שאחזור להשמיץ דתיים, הרי זה הדבר הנכון לעשות. בן-שיחי הסכים שהרי באמת הם ראוים להשמצה. אפשר לדוגמא לדבר על "דב ליאור"."> <meta name="keywords" content="יהדות, דתיים, זהות יהודית"> <meta name="expires" CONTENT="never"> <meta name="language" CONTENT="hebrew"> <meta name="distribution" CONTENT="Global"> <meta name="robots" content="index, follow"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1255"> </title> <body dir="rtl"> <h1>שתי מדינות לשני עמים / טל פרי</h1><br/> <br/><strong>נכתב על ידי: <a title="שתי מדינות לשני עמים / טל פרי" href="http://www.portal-asakim.com/Authors//Author938.aspx ">צו פיוס</a></strong><br/> <br/><p>שוחחתי היום על השאלה מדוע פחות אנשים מגיבים לדבריי לאחרונה. אני סבור שזה כי לאחרונה נמנעתי מלהשמיץ דתיים. הגעתי למסקנה הזאת תוך כדי שיחה, והמשכתי ואמרתי, בלצון, כי אולי כדאי שאחזור להשמיץ <a href="http://www.tzavpius.org.il/">דתיים</a>, הרי זה הדבר הנכון לעשות. בן-שיחי הסכים שהרי באמת הם ראוים להשמצה. אפשר לדוגמא לדבר על "דב ליאור".</p> <p>פה נדלקה לי נורה אדומה. אומנם יש לי ביקורת רבה לחברה הדתית, אני סולד מהאידיאלים שלה ותרבותה, עדיין אני לא חושב שהרב דב ליאור הוא מייצג שלה. אני מקווה שהרב דב ליאור הוא לחברה הדתית מה שפאסטור הייגי היא עבור החברה האמריקאית. כלומר דמות משמעותית אך לא מרכזית.</p> <p>ונשארתי עם השאלה - מה בין לדבר על דב ליאור לצו פיוס? כלומר למה נראה לבן שיחי הגיוני שבמקום שבו מנסים להתפייס, המודל של הצד השני הוא דב ליאור?</p> <p>הרי ביום שאני אתחיל לכלול את כל ה<a href="http://www.tzavpius.org.il/">דתיים</a> תחת הכותרת של דב ליאור באמת שאסגור את הדלת האחרונה לפיוס. עם דב ליאור אני לא יכול להתפייס. כך אני אמרתי.</p> <p>בן-שיחי הסכים שאי אפשר להתפייס עם דב ליאור, ולכן אי אפשר להתפייס "איתם", הדב-ליאורים, קרי כל הדתיים. שאנחנו הולכים לשתי מדינות לשתי עמים.</p> <p>בשיחה אחרת עם אדם אחר, דנו בשתי מדינות לשני עמים במובן היותר שגור. במקרה זה נתקלתי בחוסר נכונות לשקול את הרעיון, כי "הם כולם חאלד משעל", קרי "דב ליאור". ועל הרעיון הזה, ש- "הם" כולם חאלד משעל, בכוח אם לא בפועל, אנחנו צריכים לגשת להתבונן במציאות.</p> <p>אני מרגיש מאוד היפי לכתוב את זה, אבל לא נמאס לכם לשנוא? ומילא לשנוא, אבל לפחות תנסו להפסיק לשנוא? להושיט יד, לפצוח הגה, כדי לדבר עם מי שהוא חשוד להיות דב ליאור. אתה, שגר חמש דקות מיהודה ושומרון ומתייחס למתנחלים כאילו הם החייזרים מהנוסע השמיני, ואתה שגר שתי דקות מבית לחם ומתייחס לערבים כאילו הם נולדו עם תאוות דם.</p> <p>די! קומו בבוקר, תסתכלו על מי שאתם מפחדים ממנו ותגידו לו "תשמע, אני מפחד ממך, אני סולד מכל מה שאתה מאמין בו, אני חושב שאתה רוצה להרוג אותי, לגזול לי את הרכוש ולקחת את אשתי. בוא נדבר על זה!"</p> <p>זה מה שאני מנסה להגיד בבלוג הזה.</p> <br/><br/> <strong><u>פרטים אודות כותב המאמר</u></strong> <br/> <br/><a href="http://www.portal-asakim.com"> מקור המאמר: אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים</a>
גירסת טקסט:
שתי מדינות לשני עמים / טל פרי שוחחתי היום על השאלה מדוע פחות אנשים מגיבים לדבריי לאחרונה. אני סבור שזה כי לאחרונה נמנעתי מלהשמיץ דתיים. הגעתי למסקנה הזאת תוך כדי שיחה, והמשכתי ואמרתי, בלצון, כי אולי כדאי שאחזור להשמיץ דתיים, הרי זה הדבר הנכון לעשות. בן-שיחי הסכים שהרי באמת הם ראוים להשמצה. אפשר לדוגמא לדבר על "דב ליאור". פה נדלקה לי נורה אדומה. אומנם יש לי ביקורת רבה לחברה הדתית, אני סולד מהאידיאלים שלה ותרבותה, עדיין אני לא חושב שהרב דב ליאור הוא מייצג שלה. אני מקווה שהרב דב ליאור הוא לחברה הדתית מה שפאסטור הייגי היא עבור החברה האמריקאית. כלומר דמות משמעותית אך לא מרכזית. ונשארתי עם השאלה - מה בין לדבר על דב ליאור לצו פיוס? כלומר למה נראה לבן שיחי הגיוני שבמקום שבו מנסים להתפייס, המודל של הצד השני הוא דב ליאור? הרי ביום שאני אתחיל לכלול את כל הדתיים תחת הכותרת של דב ליאור באמת שאסגור את הדלת האחרונה לפיוס. עם דב ליאור אני לא יכול להתפייס. כך אני אמרתי. בן-שיחי הסכים שאי אפשר להתפייס עם דב ליאור, ולכן אי אפשר להתפייס "איתם", הדב-ליאורים, קרי כל הדתיים. שאנחנו הולכים לשתי מדינות לשתי עמים. בשיחה אחרת עם אדם אחר, דנו בשתי מדינות לשני עמים במובן היותר שגור. במקרה זה נתקלתי בחוסר נכונות לשקול את הרעיון, כי "הם כולם חאלד משעל", קרי "דב ליאור". ועל הרעיון הזה, ש- "הם" כולם חאלד משעל, בכוח אם לא בפועל, אנחנו צריכים לגשת להתבונן במציאות. אני מרגיש מאוד היפי לכתוב את זה, אבל לא נמאס לכם לשנוא? ומילא לשנוא, אבל לפחות תנסו להפסיק לשנוא? להושיט יד, לפצוח הגה, כדי לדבר עם מי שהוא חשוד להיות דב ליאור. אתה, שגר חמש דקות מיהודה ושומרון ומתייחס למתנחלים כאילו הם החייזרים מהנוסע השמיני, ואתה שגר שתי דקות מבית לחם ומתייחס לערבים כאילו הם נולדו עם תאוות דם. די! קומו בבוקר, תסתכלו על מי שאתם מפחדים ממנו ותגידו לו "תשמע, אני מפחד ממך, אני סולד מכל מה שאתה מאמין בו, אני חושב שאתה רוצה להרוג אותי, לגזול לי את הרכוש ולקחת את אשתי. בוא נדבר על זה!" זה מה שאני מנסה להגיד בבלוג הזה. נכתב על ידי מקור המאמר:אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים http://www.portal-asakim.com
בחזרה למאמר
לכותבי מאמרים
התחבר
הרשמה למערכת
שחזור סיסמה
מאמרים בקטגוריות
אימון אישי
אינטרנט והחיים ברשת
בידור ופנאי
ביטוח
בית משפחה וזוגיות
בניין ואחזקה
הודעות לעיתונות
חברה, פוליטיקה ומדינה
חוק ומשפט
חינוך ולימודים
מדעי החברה
מדעי הטבע
מדעי הרוח
מחשבים וטכנולוגיה
מיסים
מתכונים ואוכל
נשים
ספורט וכושר גופני
עבודה וקריירה
עיצוב ואדריכלות
עסקים
פיננסים וכספים
קניות וצרכנות
רוחניות
רפואה ובריאות
תחבורה ורכב
תיירות ונופש
© כל הזכויות שמורות לאתר מאמרים עסקיים ומקצועיים
שיווק באינטרנט
על ידי WSI