דף הבית
אינדקס עסקים
הכותבים הפעילים ביותר
המאמרים הניצפים ביותר
תגיות פופולריות
תנאי שימוש
צור קשר
דף הבית
אטרקציות
עשרת ימי תשובה: שלושה ספרים ,סליחות ושופר
פרסום המאמר באתרך
פרסום המאמר באתרך
באפשרותך לפרסם את המאמר הזה באתרך בכפוף
לתנאי השימוש
.בפרסום המאמר עליך להקפיד על הכללים הבאים: יש לפרסם את כותרת המאמר, תוכנו,
וכן פרטים אודות כותב המאמר
. כמו כן יש לכלול
קישור לאתר
מאמרים עסקיים ומקצועיים (http://www.portal-asakim.com)
.
בחזרה למאמר
כותרת המאמר:
תקציר המאמר:
שלושה ספרים נפתחים בראש השנה: אחד של צדיקים גמורים, ואחד של רשעים גמורים, ואחד של בינוניים (לא רשעים ולא צדיקים). צדיקים גמורים – נכתבים ונחתמים לאלתר לחיים; רשעים גמורים – נכתבים ונחתמים למיתה; בינוניים תלויים ועומדים מראש השנה עד ליום הכיפורים, זכו – נכתבים לחיים, לא זכו – נכתבים למיתה.
מילות מפתח:
קישור ישיר למאמר:
גירסת HTML:
<html> <head> <title>עשרת ימי תשובה: שלושה ספרים ,סליחות ושופר</title> <meta name="description" content="שלושה ספרים נפתחים בראש השנה: אחד של צדיקים גמורים, ואחד של רשעים גמורים, ואחד של בינוניים (לא רשעים ולא צדיקים). צדיקים גמורים – נכתבים ונחתמים לאלתר לחיים; רשעים גמורים – נכתבים ונחתמים למיתה; בינוניים תלויים ועומדים מראש השנה עד ליום הכיפורים, זכו – נכתבים לחיים, לא זכו – נכתבים למיתה."> <meta name="keywords" content="ראש השנה 2011, אירועי ראש השנה 2011, פעילויות לראש השנה 2011"> <meta name="expires" CONTENT="never"> <meta name="language" CONTENT="hebrew"> <meta name="distribution" CONTENT="Global"> <meta name="robots" content="index, follow"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1255"> </title> <body dir="rtl"> <h1>עשרת ימי תשובה: שלושה ספרים ,סליחות ושופר</h1><br/> <br/><strong>נכתב על ידי: <a title="עשרת ימי תשובה: שלושה ספרים ,סליחות ושופר" href="http://www.portal-asakim.com/Authors//Author1375.aspx ">SEOM</a></strong><br/> <br/><p><a name="OLE_LINK14"></a><a name="OLE_LINK13"></a><a name="OLE_LINK12"></a><a name="OLE_LINK11">שלושה ספרים נפתחים בראש השנה: אחד של צדיקים גמורים, ואחד של רשעים גמורים, ואחד של בינוניים (לא רשעים ולא צדיקים). צדיקים גמורים – נכתבים ונחתמים לאלתר לחיים; רשעים גמורים – נכתבים ונחתמים למיתה; בינוניים תלויים ועומדים מראש השנה עד ליום הכיפורים, זכו – נכתבים לחיים, לא זכו – נכתבים למיתה.</a></p> <p><strong> </strong></p> <p>לאדם שחטא, עדיין יש שהות לתקן את הטעון תיקון, על מנת להיכנס ליום הכיפורים בלב טהור. בראשית החודש תשרי פותח אלוהים את שערי תשובה, מחילה וסליחה והם פתוחים במשך עשרה ימים לתשובת רשעים וחוטאים, עד זמן נעילת שערים ביום הכיפורים.</p> <p>עשרת ימי תשובה נקראים גם "בין כסה לעשור", כלומר ימים בין האחד בתשרי, שבו מכוסה הלבנה ("כסה") ויום הכיפורים, שחל בעשרה לחודש ("עשור").</p> <p><strong>עשרת ימי תשובה</strong> – אלה הם הימים מראש השנה (א' בתשרי) עד ליום הכיפורים (י' בתשרי). ימים אלה מוקדשים לתשובה, לתפילה ולצדקה. בימים אלה מברך איש את רעהו בברכת "חתימה טובה" ו"לשנה טובה תכתבו ותחתמו!"</p> <p><strong>מחזור</strong> - התפילות הנאמרות בימים הנוראים (כמו בשלוש רגלים) מרוכזות בקובץ הנקרא "מחזור".</p> <p><strong>סליחות</strong> - החל מראש חודש אלול ועד ערב יום הכיפורים נוהגים יהודי המזרח לקום באשמורת השלישית של הבוקר, לומר סליחות ותחנונים, כדי לעורר את הלבבות לתשובה ולמעשים טובים לפני יום הדין. יהודי תימן קוראים לסליחות "אשמורות", על שם הקימה באשמורת לתפילה.</p> <p>אצל האשכנזים נהוג לומר סליחות רק בשבוע שלפני ראש השנה. גם ב"עשרת ימי תשובה" אומרים סליחות.</p> <p>ברוב קהילות ישראל היה מוטל על שמש בית-הכנסת להשכים קום ולהעיר משנתם את הישנים לקום לעבודת הבורא ולומר סליחות</p> <p><strong> תשליך </strong>- לפי מנהג עתיק. שנתפשט בתוך עדות-אשכנז, הולכים ביום א' של ראש-השנה אחרי תפילת מנחה, לפני שקיעת השמש אל הים, או אל הנהר, או אגם או אל באר-מים, להתפלל, כדי לקיים מה שנאמר: <strong>"ותשליך במצולות ים כל חטאותם" </strong>(מיכה ז', י"ט).</p> <p>בירושלים נוהגים לעלות על גגות, שמהם רואים את ים המלח או שמתפללים תפילת תשליך ליד הבורות, שלא כלו בחם המים. בצפת עולים על גגות בתים, שמהם רואים את ים כנרת. בתל-אביב ובחיפה, הולכים אל שפת הים.</p> <p><strong>השופר</strong> – ב"ימים הנוראים" נהוגים לתקוע בבית-הכנסת בשופר. התרועה, תרועת השופר. שימשה בימי קדם אות אזעקה. לקול השופר נתכנס העם למפקד ונזעק למלחמה.</p> <p>לשופר תפקיד רב באחרית הימים. תקיעת השופר תסמן את בוא הגאולה, שחזו אותה הנביאים .</p> <p>בימינו לשופר תפקיד בתפילה בלבד. למה תוקעים בראש-השנה בשופר של איל? כדי לזכור אתעקדת-יצחק בן אברהם. מלאכת תקיעה בשופר היא אמנות שיש ללמדה ולהתאמן בה.</p> <p>לשופר תפקיד חשוב, כי קולו פותח את שערי הרקיע ומפנה דרו לתפילות, שתחדורנה ישר אל לב השמים.</p> <p>ראש השנה 2011 במיני ישראל-חג מתוק במיוחד!</p> <br/><br/> <strong><u>פרטים אודות כותב המאמר</u></strong> <br/> <p>מיני ישראל עם אטרקציות לילדים בפסח ששוות ביקורים...</p> <p>SEOM ייעוץ שיווקי בתיירות <a href="http://www.travel-israel.com/">Israel Travel</a></p> <p>הקמה ,ניהול וקידום במנועי חיפוש של אתרי אינטרנט בתחום התיירות הנכנסת בשפות שונות וע"פ מדינות יעד</p> <br/><a href="http://www.portal-asakim.com"> מקור המאמר: אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים</a>
גירסת טקסט:
עשרת ימי תשובה: שלושה ספרים ,סליחות ושופר שלושה ספרים נפתחים בראש השנה: אחד של צדיקים גמורים, ואחד של רשעים גמורים, ואחד של בינוניים (לא רשעים ולא צדיקים). צדיקים גמורים – נכתבים ונחתמים לאלתר לחיים; רשעים גמורים – נכתבים ונחתמים למיתה; בינוניים תלויים ועומדים מראש השנה עד ליום הכיפורים, זכו – נכתבים לחיים, לא זכו – נכתבים למיתה. לאדם שחטא, עדיין יש שהות לתקן את הטעון תיקון, על מנת להיכנס ליום הכיפורים בלב טהור. בראשית החודש תשרי פותח אלוהים את שערי תשובה, מחילה וסליחה והם פתוחים במשך עשרה ימים לתשובת רשעים וחוטאים, עד זמן נעילת שערים ביום הכיפורים. עשרת ימי תשובה נקראים גם "בין כסה לעשור", כלומר ימים בין האחד בתשרי, שבו מכוסה הלבנה ("כסה") ויום הכיפורים, שחל בעשרה לחודש ("עשור"). עשרת ימי תשובה – אלה הם הימים מראש השנה (א' בתשרי) עד ליום הכיפורים (י' בתשרי). ימים אלה מוקדשים לתשובה, לתפילה ולצדקה. בימים אלה מברך איש את רעהו בברכת "חתימה טובה" ו"לשנה טובה תכתבו ותחתמו!" מחזור - התפילות הנאמרות בימים הנוראים (כמו בשלוש רגלים) מרוכזות בקובץ הנקרא "מחזור". סליחות - החל מראש חודש אלול ועד ערב יום הכיפורים נוהגים יהודי המזרח לקום באשמורת השלישית של הבוקר, לומר סליחות ותחנונים, כדי לעורר את הלבבות לתשובה ולמעשים טובים לפני יום הדין. יהודי תימן קוראים לסליחות "אשמורות", על שם הקימה באשמורת לתפילה. אצל האשכנזים נהוג לומר סליחות רק בשבוע שלפני ראש השנה. גם ב"עשרת ימי תשובה" אומרים סליחות. ברוב קהילות ישראל היה מוטל על שמש בית-הכנסת להשכים קום ולהעיר משנתם את הישנים לקום לעבודת הבורא ולומר סליחות תשליך - לפי מנהג עתיק. שנתפשט בתוך עדות-אשכנז, הולכים ביום א' של ראש-השנה אחרי תפילת מנחה, לפני שקיעת השמש אל הים, או אל הנהר, או אגם או אל באר-מים, להתפלל, כדי לקיים מה שנאמר: "ותשליך במצולות ים כל חטאותם" (מיכה ז', י"ט). בירושלים נוהגים לעלות על גגות, שמהם רואים את ים המלח או שמתפללים תפילת תשליך ליד הבורות, שלא כלו בחם המים. בצפת עולים על גגות בתים, שמהם רואים את ים כנרת. בתל-אביב ובחיפה, הולכים אל שפת הים. השופר – ב"ימים הנוראים" נהוגים לתקוע בבית-הכנסת בשופר. התרועה, תרועת השופר. שימשה בימי קדם אות אזעקה. לקול השופר נתכנס העם למפקד ונזעק למלחמה. לשופר תפקיד רב באחרית הימים. תקיעת השופר תסמן את בוא הגאולה, שחזו אותה הנביאים . בימינו לשופר תפקיד בתפילה בלבד. למה תוקעים בראש-השנה בשופר של איל? כדי לזכור אתעקדת-יצחק בן אברהם. מלאכת תקיעה בשופר היא אמנות שיש ללמדה ולהתאמן בה. לשופר תפקיד חשוב, כי קולו פותח את שערי הרקיע ומפנה דרו לתפילות, שתחדורנה ישר אל לב השמים. ראש השנה 2011 במיני ישראל-חג מתוק במיוחד! נכתב על ידי מיני ישראל עם אטרקציות לילדים בפסח ששוות ביקורים... SEOM ייעוץ שיווקי בתיירות Israel Travel הקמה ,ניהול וקידום במנועי חיפוש של אתרי אינטרנט בתחום התיירות הנכנסת בשפות שונות וע"פ מדינות יעד מקור המאמר:אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים http://www.portal-asakim.com
בחזרה למאמר
לכותבי מאמרים
התחבר
הרשמה למערכת
שחזור סיסמה
מאמרים בקטגוריות
אימון אישי
אינטרנט והחיים ברשת
בידור ופנאי
ביטוח
בית משפחה וזוגיות
בניין ואחזקה
הודעות לעיתונות
חברה, פוליטיקה ומדינה
חוק ומשפט
חינוך ולימודים
מדעי החברה
מדעי הטבע
מדעי הרוח
מחשבים וטכנולוגיה
מיסים
מתכונים ואוכל
נשים
ספורט וכושר גופני
עבודה וקריירה
עיצוב ואדריכלות
עסקים
פיננסים וכספים
קניות וצרכנות
רוחניות
רפואה ובריאות
תחבורה ורכב
תיירות ונופש
© כל הזכויות שמורות לאתר מאמרים עסקיים ומקצועיים
שיווק באינטרנט
על ידי WSI