דף הבית
אינדקס עסקים
הכותבים הפעילים ביותר
המאמרים הניצפים ביותר
תגיות פופולריות
תנאי שימוש
צור קשר
דף הבית
בידור תחביבים ופנאי - אחר
1194צרלי מנדלבאום-להקת המחול אמיר קולבן-סוזן דלל-ביקורת
פרסום המאמר באתרך
פרסום המאמר באתרך
באפשרותך לפרסם את המאמר הזה באתרך בכפוף
לתנאי השימוש
.בפרסום המאמר עליך להקפיד על הכללים הבאים: יש לפרסם את כותרת המאמר, תוכנו,
וכן פרטים אודות כותב המאמר
. כמו כן יש לכלול
קישור לאתר
מאמרים עסקיים ומקצועיים (http://www.portal-asakim.com)
.
בחזרה למאמר
כותרת המאמר:
תקציר המאמר:
הקבלה בין פוינט צרלי בברלין לבין מעבר מנדלבאום בירושלים
מילות מפתח:
קישור ישיר למאמר:
גירסת HTML:
<html> <head> <title>1194צרלי מנדלבאום-להקת המחול אמיר קולבן-סוזן דלל-ביקורת</title> <meta name="description" content="הקבלה בין פוינט צרלי בברלין לבין מעבר מנדלבאום בירושלים"> <meta name="keywords" content="ELYBIKORET"> <meta name="expires" CONTENT="never"> <meta name="language" CONTENT="hebrew"> <meta name="distribution" CONTENT="Global"> <meta name="robots" content="index, follow"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1255"> </title> <body dir="rtl"> <h1>1194צרלי מנדלבאום-להקת המחול אמיר קולבן-סוזן דלל-ביקורת</h1><br/> <br/><strong>נכתב על ידי: <a title="1194צרלי מנדלבאום-להקת המחול אמיר קולבן-סוזן דלל-ביקורת" href="http://www.portal-asakim.com/Authors//Author1062.aspx ">ELYBIKORET</a></strong><br/> <br/><p> 1194צ'רלי מנדלבאום-כוריאוגרפיה אמיר קולבן צילומים-אלי ליאוןכאשר הולך אני לראות מחול מודרני תמיד עומד אני בפני דילמההאם לקרוא מה שהיוצר כתב במילים ספורות על יצירתו או לא לקרוא ולנסות לפרשבעצמי לפי מה שראיתי את כוונות היוצר ולהשוות לאחר מכן עם מה שהיוצרכתב. הפעם לא קראתי ולא היתי צריך לקרוא כי הכוונה היתה ברורהמהכותרת-מעברי צ'רלי בברלין ומנדלבאום בירושלים.ראיתי את המחול וחיפשתי למצוא איך היוצר מבטא ביצירתו אתכוונותיו ומצדיק את הכתותרת. ביוצאי מתוך הנחה כי היצירה איך שהוא קשורה בשני המעבריםניסיתי בכל כוחי למצוא אותם ובאין ברירה מצאתי אותם עם הרבהדמיון,בקושי.המחול בטרם התחיל בפועל בעצם התחיל ב"טריקים". הכניסה לאולם היתה דרך שני מעברים.אחד לגברים בלבד והשנילנשים בלבד. אני דמינתי לי שזה החלוקה למעבר של מערב ברלינאים אויהודים והשני למזרח ברלינאים או לערבים או לפלסטינאים.כל נכנס התבקש להזדהות ע"י תעודת זהוי וללא שהראת את תעודתהזהוי ,כרטיס בלבד למחול לא הספיק לך. ההקבלה-בדיקות הבטחון במעבר.כאשר התחיל המחול תוך כדי ריקוד כל אחד מהרקדנים עבר לידרקדן מסויים שקרע מחולצתו חתיכת בד-בדיקות קפדניות במעברים עד כדי הפשטה חלקית שלהעוברים. בבדיקה הוא מנצל את ההזדמנות ממשמש ,נוגע,מכריח את האנשיםלהוציא לשון ונותן לעבור. מקביל לבדיקות הקפדניות במעברים.במחול דיברו בעברית ובגרמנית,היה נסיון של טיפוס על חומה,היורקדנים-צלפים,הרוגים,הרבה ריצותעל הבמה,בריחות,רדיפות,קפיצות,נפילות. הרקדנים ירדו אל הקהל טיפסו מעל הקהל ועברו בטיפוס משורהלשורה על הכסאות. בריחה רצופה במכשולים. הורגש שהרקדנים מיואשים ומשלימים עם המציאות.קהל שלא ידע או לא קישר בין המעברים לא יכול היה להביןמהמתרחש על הבמה דבר. כפי שכתבתי רק בעזרת דמיוני ואולי זו היתה כוונת היוצר,מצאתי פרוש כמעט לכל דבר שהתרחש על הבמה הקושר את המתרחש לכותרת. אפשר היה לתת למחול שם אבסטרקטי כל שהוא והכל היה מתאים לשםהאבסטרקטי.עיצב את התאורה שי יהודאי,את התלבושות חגית אביר ואת התפאורהגלילי ניר חום מקומטים שהורמו מהרצפה ונראו כהקמת חומה-אמיר קולבן. הרקדנים שהיה להם גם חלק ביצירה היו עירית עמיחי,ניצןברדיצ'ב,ענבר שלו,ארין שנד,הראל גרדוטיס,אביב שם טוב,דניאל מסר ורוןמטלון. הביצוע של 8 הרקדנים מהם 5 רקדניות היה טוב.היו הרבה תמונותמיוחדות לא שיגרתיות.בסוף המופע כל הרקדנים נשכבו על הבמה בלבוש תחתון בלבד והקהלהוזמן לעלות לבמה.אולי זה היה רמז לסקרנות ולנהירת ההמונים לראות את חומת ברליןשכבר לא היתה שלמה כמו לבוש הרקדנים או אולי רמז למה שיהיה כאשר יבוא השלום בארץוהמונים יבואו לראות מה קורה ויתאכזבו כי התמונה לא תיהיה שלמה כלבושהרקדנים...לראות או לא לראות:נהנתי מעצם המחול וביצועו הטוב ומההזדמנותלהפעיל את הדמיון.נכתב על ידי <a href="mailto:elybikoret@gmail.com">elybikoret</a>-אלי ליאון ,18/12/2013 07:31 אלי ליאון<br /><a href="mailto:elybikoret@gmail.com">elybikoret@gmail.com</a><br /><a href="http://www.elybikoret.022.co.il/">www.elybikoret.022.co.il</a><br />טל03-6856786<br />054-249-34-88<br />עיתונאי-מבקראמנות,<br />חבר אגודת העיתונאים ת"א ותא המבקרים שליד האגודה</p> <br/><br/> <strong><u>פרטים אודות כותב המאמר</u></strong> <br/> <p>אלי ליאון-ELYBIKORET</p> <br/><a href="http://www.portal-asakim.com"> מקור המאמר: אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים</a>
גירסת טקסט:
1194צרלי מנדלבאום-להקת המחול אמיר קולבן-סוזן דלל-ביקורת 1194צ'רלי מנדלבאום-כוריאוגרפיה אמיר קולבן צילומים-אלי ליאוןכאשר הולך אני לראות מחול מודרני תמיד עומד אני בפני דילמההאם לקרוא מה שהיוצר כתב במילים ספורות על יצירתו או לא לקרוא ולנסות לפרשבעצמי לפי מה שראיתי את כוונות היוצר ולהשוות לאחר מכן עם מה שהיוצרכתב. הפעם לא קראתי ולא היתי צריך לקרוא כי הכוונה היתה ברורהמהכותרת-מעברי צ'רלי בברלין ומנדלבאום בירושלים.ראיתי את המחול וחיפשתי למצוא איך היוצר מבטא ביצירתו אתכוונותיו ומצדיק את הכתותרת. ביוצאי מתוך הנחה כי היצירה איך שהוא קשורה בשני המעבריםניסיתי בכל כוחי למצוא אותם ובאין ברירה מצאתי אותם עם הרבהדמיון,בקושי.המחול בטרם התחיל בפועל בעצם התחיל ב"טריקים". הכניסה לאולם היתה דרך שני מעברים.אחד לגברים בלבד והשנילנשים בלבד. אני דמינתי לי שזה החלוקה למעבר של מערב ברלינאים אויהודים והשני למזרח ברלינאים או לערבים או לפלסטינאים.כל נכנס התבקש להזדהות ע"י תעודת זהוי וללא שהראת את תעודתהזהוי ,כרטיס בלבד למחול לא הספיק לך. ההקבלה-בדיקות הבטחון במעבר.כאשר התחיל המחול תוך כדי ריקוד כל אחד מהרקדנים עבר לידרקדן מסויים שקרע מחולצתו חתיכת בד-בדיקות קפדניות במעברים עד כדי הפשטה חלקית שלהעוברים. בבדיקה הוא מנצל את ההזדמנות ממשמש ,נוגע,מכריח את האנשיםלהוציא לשון ונותן לעבור. מקביל לבדיקות הקפדניות במעברים.במחול דיברו בעברית ובגרמנית,היה נסיון של טיפוס על חומה,היורקדנים-צלפים,הרוגים,הרבה ריצותעל הבמה,בריחות,רדיפות,קפיצות,נפילות. הרקדנים ירדו אל הקהל טיפסו מעל הקהל ועברו בטיפוס משורהלשורה על הכסאות. בריחה רצופה במכשולים. הורגש שהרקדנים מיואשים ומשלימים עם המציאות.קהל שלא ידע או לא קישר בין המעברים לא יכול היה להביןמהמתרחש על הבמה דבר. כפי שכתבתי רק בעזרת דמיוני ואולי זו היתה כוונת היוצר,מצאתי פרוש כמעט לכל דבר שהתרחש על הבמה הקושר את המתרחש לכותרת. אפשר היה לתת למחול שם אבסטרקטי כל שהוא והכל היה מתאים לשםהאבסטרקטי.עיצב את התאורה שי יהודאי,את התלבושות חגית אביר ואת התפאורהגלילי ניר חום מקומטים שהורמו מהרצפה ונראו כהקמת חומה-אמיר קולבן. הרקדנים שהיה להם גם חלק ביצירה היו עירית עמיחי,ניצןברדיצ'ב,ענבר שלו,ארין שנד,הראל גרדוטיס,אביב שם טוב,דניאל מסר ורוןמטלון. הביצוע של 8 הרקדנים מהם 5 רקדניות היה טוב.היו הרבה תמונותמיוחדות לא שיגרתיות.בסוף המופע כל הרקדנים נשכבו על הבמה בלבוש תחתון בלבד והקהלהוזמן לעלות לבמה.אולי זה היה רמז לסקרנות ולנהירת ההמונים לראות את חומת ברליןשכבר לא היתה שלמה כמו לבוש הרקדנים או אולי רמז למה שיהיה כאשר יבוא השלום בארץוהמונים יבואו לראות מה קורה ויתאכזבו כי התמונה לא תיהיה שלמה כלבושהרקדנים...לראות או לא לראות:נהנתי מעצם המחול וביצועו הטוב ומההזדמנותלהפעיל את הדמיון.נכתב על ידי elybikoret-אלי ליאון ,18/12/2013 07:31 אלי ליאון elybikoret@gmail.com www.elybikoret.022.co.il טל03-6856786 054-249-34-88 עיתונאי-מבקראמנות, חבר אגודת העיתונאים ת"א ותא המבקרים שליד האגודה נכתב על ידי אלי ליאון-ELYBIKORET מקור המאמר:אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים http://www.portal-asakim.com
בחזרה למאמר
לכותבי מאמרים
התחבר
הרשמה למערכת
שחזור סיסמה
מאמרים בקטגוריות
אימון אישי
אינטרנט והחיים ברשת
בידור ופנאי
ביטוח
בית משפחה וזוגיות
בניין ואחזקה
הודעות לעיתונות
חברה, פוליטיקה ומדינה
חוק ומשפט
חינוך ולימודים
מדעי החברה
מדעי הטבע
מדעי הרוח
מחשבים וטכנולוגיה
מיסים
מתכונים ואוכל
נשים
ספורט וכושר גופני
עבודה וקריירה
עיצוב ואדריכלות
עסקים
פיננסים וכספים
קניות וצרכנות
רוחניות
רפואה ובריאות
תחבורה ורכב
תיירות ונופש
© כל הזכויות שמורות לאתר מאמרים עסקיים ומקצועיים
שיווק באינטרנט
על ידי WSI