דף הבית
אינדקס עסקים
הכותבים הפעילים ביותר
המאמרים הניצפים ביותר
תגיות פופולריות
תנאי שימוש
צור קשר
דף הבית
מוסיקה
1210קאמן צ'אנב-ראיון-ריקרדו מנשף המסכות
פרסום המאמר באתרך
פרסום המאמר באתרך
באפשרותך לפרסם את המאמר הזה באתרך בכפוף
לתנאי השימוש
.בפרסום המאמר עליך להקפיד על הכללים הבאים: יש לפרסם את כותרת המאמר, תוכנו,
וכן פרטים אודות כותב המאמר
. כמו כן יש לכלול
קישור לאתר
מאמרים עסקיים ומקצועיים (http://www.portal-asakim.com)
.
בחזרה למאמר
כותרת המאמר:
תקציר המאמר:
זמר אורח מבולגריה באופרה הישראלית
מילות מפתח:
קישור ישיר למאמר:
גירסת HTML:
<html> <head> <title>1210קאמן צ'אנב-ראיון-ריקרדו מנשף המסכות</title> <meta name="description" content="זמר אורח מבולגריה באופרה הישראלית"> <meta name="keywords" content="ELYBIKORET"> <meta name="expires" CONTENT="never"> <meta name="language" CONTENT="hebrew"> <meta name="distribution" CONTENT="Global"> <meta name="robots" content="index, follow"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1255"> </title> <body dir="rtl"> <h1>1210קאמן צ'אנב-ראיון-ריקרדו מנשף המסכות</h1><br/> <br/><strong>נכתב על ידי: <a title="1210קאמן צ'אנב-ראיון-ריקרדו מנשף המסכות" href="http://www.portal-asakim.com/Authors//Author1062.aspx ">ELYBIKORET</a></strong><br/> <br/><p> 1210קאמן צ'אנב-ראיון-סולן בתפקיד הראשי של ריקרדו באופרה"נשף המסכות" המוצגת כעת האופרהצילומים-אלי ליאוןקאמן צ'אנב הנו טנור המבקר זו הפעם השלישית בישראל כאורחהאופרה הישראלית הוא שר בפעם הראשונה כאן בתפקיד טורידו ב"קבלריה רוסטיקנה",בתפקיד קברדוסי ב"טוסקה", שר עם תז רשל"צ וכעת בתפקיד ריקרדו באופרה "נשף המסכות"מאת ורדי.צ'אנב יליד בולגריה שר בכל האופרות הגדולות בעולם.עדיין לאיצא לו לשיר בלה סקאלה והמטרופוליטן כי האופרות שבהן הציעו לו לשיר לא היולטעמו. את הקריירה שלו התחיל באופרה של סופיה משם עבר לאופרה שלוינה ומאז הוא מופיעה ברוב בתי האופרה הגדולים בעולם כגוןפילדלפיה,אמסטרדם,רומא,מינכן,טוקיו,ברלין,בייגין ונציה ועוד רבים. בעקבות הופעתו כעת בארץ קיימתי ראיון איתו וזכיתי לשמוע ממנותשבוחות על ישראל,על האמנים הישראליים המופיעים איתו בנשף המסכות,על מזג האוירהמקסים,על היחס אליו מכל הסובבים אותו בין אם מכירים אותו או לו. הוא נהנה להופיע בארץ וישמח אם יציעו לו תפקידים אחריםבעתיד.שאלתי אותו מה דעתו על השיטה הנהוגה בארץ בה מציגים ברציפותכל אופרה מספר פעמים ,תקופה מסויימת אין אופרה ולאחר מכן מעלים אופרהאחרת. כל זה בניגוד לשיטה הקיימת למשל בשתי אופרות המוכרות לוהיטב סופיה ווינה שם אלו אופרות רפרטואריות המציגות כל יום אופרהאחרת."אני בדעה שהשיטה אצלכם טובה יותר מכל הבחינות.קודם היא הרבהיותר חסכונית.שנית בשיטה זו אפשר להביא אורחים מגוונים מחו"ל כי רבים הזמריםהמוכנים לבוא לתקופה קצרה בעוד שאם היו צריכים להציג כל יום אופרה אחרת היו צריכיםלהתבסס על הכוחות המקומיים בלבד והופעות אורח להופעות ספורות כל פעם.שיטה השניהמגוונת יותר ואם אתה רוצה לראות כמה אופרות בפרק זמן קצראתה יכול. "צאנב מוסיף ואומר: 'התפלאתי שיש לכם תזמורת אופרה כל כךטובה. ביחוד התרשמתי מחטיבת כלי הקשת שהיתה טובה מאוד. כמעט ואין תזמורת אופרה ברמה כזו בבתי האופרה הגדולים בעולםבהם שרתי. נאמר לי שתזמורת האופרה היא גוף עצמאי שנותן גם קונצרטיםעצמאיים ללא קשר עם האופרה.אני גם יודע זאת מידיעה אישית כי הופעתי לא מזמן כסולןאיתה ביחד עם הזמרת קריידן.יתכן וזו הסיבה לטיב המעולה של התזמורת".שאלתי את מר צ'אנב באיזו סוג של אופרות הוא אוהב יותר לשיר.בכאלו שבויימו בימוי מודרני או קונבנציונלי מסורתי."הכל תלוי בבמאי.אם הבמאי יודע את מלאכתו ואינו מסתמך רק עלאפקטים חיצוניים אלא בונה את הבימוי בצורה הגיונית וטובה אין לי בעיה לשיר גםבאופרות שבוימו בצורה מודרנית אך דבר אחד יכול אני להגיד בבטחון. אינני אוהב לשירבאופרות מאת מלחינים מודרניים כולל האופרות של וגנר.הקול שלי אינו מתאיםלכך.""הכי מתאים לקול שלי ולצורת השירה שלמדתי ורגיל אליה לשיר הן האופרות האיטלקיות.מאחר ויש שפע מהן אין לי בעיה ויכול אני להרשות לעצמי להיותבררן.כמובן שאינני שולל שירה באופרות לא איטלקיות אך באיטלקיות אני מרגיש בבית.אנישר גם בארצות דוברות גרמנית ומדי פעם יוצא לי לשיר גם בגרמנית אך לרוב באופרותאיטלקיות."שאלתי את קאמן צ'אנב' מה דעתו על האופרה הישראלית ועל הזמריםאיתם הוא שר הפעם. "לא רק אני אלא הדעה ברוב המקומות שאני מבקר היא חיוביתביותר על האופרה הישראלית.מדינה קטנה עם היסטוריה אופראית לא גדולה המצליחה להציגמספר לא מבוטל של הפקות כל שנה וללהק אותן תמיד בכחות טובים מאוד.זהו השיג שלא כל אופרה יכולה להתברך איתו.כל זאתכמובן אודות למאמצים של מנהלת האופרה חנה מוניץ והמנהל המתאם מיכאל איזנשטדטהמשתדלים מעל ומעבר ""גם אותי מצא מיכאל שבא לשמוע אותי באופרה במקום שהופעתיושאינני זוכר היכן זה היה,התרשם משירתי והציע לי לשיר בקבלריה רוסטיקנה.התאריכים שהיציע לי התאימו לי ומיד הסכמתי. קיבלתי אתההזמנה ברצון רב למרות שלא ביקרתי לפני כן בישראל אך שמעתי רק דברים טובים עלהמדינה,על התפתחותה ועל הפיכת מדבר לגן פורח ומה שהכי חשוב היה לי באותו רגע השםהטוב של האופרה שיש בעולם לאופרה הישראלית.""אני מוצף הזמנות אך אינני מוכן לקבל כל הצעה אלא אם התפקידהוא משמעותי,האופרה לטעמי וזמני פנוי." כבר מזמן עברתי את התקופה שהיתי מוכן לשיר בכל תפקיד ובכלבית אופרה."למרות שאני "מטייל" בעולם כל הזמן, מפעם לפעם קופץלמולדת-בולגריה כדי לשיר באופרה של סופיה.לאחר שאסיים בסוף החודש את ביקורי כאןאתחיל לשיר ב"האידה" ובעוד אופרה בסופיה."שאלתי מה דעתו על התפקיד של ריקרדו באופרה "נשףהמסכות" "תפקיד גדול,בנוי היטב,יש בו אריות טובות,דורש מאמץ רב.אחדהתפקידים המעטים באופרות, אם לא היחיד, שבו הטנור מת בסוף ולא הגיבורה הראשית.תענוגגדול בשבילי לשיר בתפקיד זה"לשאלתי האם יש לו תחביב כל שהוא או משהו שהוא מתעסק איתומחוץ לשירה עונה מר צ'אנב בכנות שהיה רוצה לעסוק בעוד דברים אך לצערו זמנו החופשיאינו מאפשר לו זאת. הוא חייב להתאמן ולשיר כל יום לפחות 40-60 רגע אחרת הואמרגיש שקולו אינו ב"פורמה"איחלתי למר צ'אנב שהות נעימה בישראל, בהצלחה ושנשמח לארחאותו ולהנות מקולו גם בעתיד הקרוב.נכתב על ידי <a href="mailto:elybikoret@gmail.com">elybikoret</a>-אלי ליאון , 23/1/2014 16:19 אלי ליאון<br /><a href="mailto:elybikoret@gmail.com">elybikoret@gmail.com</a><br /><a href="http://www.elybikoret.022.co.il/">www.elybikoret.022.co.il</a><br />טל03-6856786<br />054-249-34-88<br />עיתונאי-מבקראמנות,<br />חבר אגודת העיתונאים ת"א ותא המבקרים שליד האגודה</p> <br/><br/> <strong><u>פרטים אודות כותב המאמר</u></strong> <br/> <p>אלי ליאון-ELYBIKORET</p> <br/><a href="http://www.portal-asakim.com"> מקור המאמר: אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים</a>
גירסת טקסט:
1210קאמן צ'אנב-ראיון-ריקרדו מנשף המסכות 1210קאמן צ'אנב-ראיון-סולן בתפקיד הראשי של ריקרדו באופרה"נשף המסכות" המוצגת כעת האופרהצילומים-אלי ליאוןקאמן צ'אנב הנו טנור המבקר זו הפעם השלישית בישראל כאורחהאופרה הישראלית הוא שר בפעם הראשונה כאן בתפקיד טורידו ב"קבלריה רוסטיקנה",בתפקיד קברדוסי ב"טוסקה", שר עם תז רשל"צ וכעת בתפקיד ריקרדו באופרה "נשף המסכות"מאת ורדי.צ'אנב יליד בולגריה שר בכל האופרות הגדולות בעולם.עדיין לאיצא לו לשיר בלה סקאלה והמטרופוליטן כי האופרות שבהן הציעו לו לשיר לא היולטעמו. את הקריירה שלו התחיל באופרה של סופיה משם עבר לאופרה שלוינה ומאז הוא מופיעה ברוב בתי האופרה הגדולים בעולם כגוןפילדלפיה,אמסטרדם,רומא,מינכן,טוקיו,ברלין,בייגין ונציה ועוד רבים. בעקבות הופעתו כעת בארץ קיימתי ראיון איתו וזכיתי לשמוע ממנותשבוחות על ישראל,על האמנים הישראליים המופיעים איתו בנשף המסכות,על מזג האוירהמקסים,על היחס אליו מכל הסובבים אותו בין אם מכירים אותו או לו. הוא נהנה להופיע בארץ וישמח אם יציעו לו תפקידים אחריםבעתיד.שאלתי אותו מה דעתו על השיטה הנהוגה בארץ בה מציגים ברציפותכל אופרה מספר פעמים ,תקופה מסויימת אין אופרה ולאחר מכן מעלים אופרהאחרת. כל זה בניגוד לשיטה הקיימת למשל בשתי אופרות המוכרות לוהיטב סופיה ווינה שם אלו אופרות רפרטואריות המציגות כל יום אופרהאחרת."אני בדעה שהשיטה אצלכם טובה יותר מכל הבחינות.קודם היא הרבהיותר חסכונית.שנית בשיטה זו אפשר להביא אורחים מגוונים מחו"ל כי רבים הזמריםהמוכנים לבוא לתקופה קצרה בעוד שאם היו צריכים להציג כל יום אופרה אחרת היו צריכיםלהתבסס על הכוחות המקומיים בלבד והופעות אורח להופעות ספורות כל פעם.שיטה השניהמגוונת יותר ואם אתה רוצה לראות כמה אופרות בפרק זמן קצראתה יכול. "צאנב מוסיף ואומר: 'התפלאתי שיש לכם תזמורת אופרה כל כךטובה. ביחוד התרשמתי מחטיבת כלי הקשת שהיתה טובה מאוד. כמעט ואין תזמורת אופרה ברמה כזו בבתי האופרה הגדולים בעולםבהם שרתי. נאמר לי שתזמורת האופרה היא גוף עצמאי שנותן גם קונצרטיםעצמאיים ללא קשר עם האופרה.אני גם יודע זאת מידיעה אישית כי הופעתי לא מזמן כסולןאיתה ביחד עם הזמרת קריידן.יתכן וזו הסיבה לטיב המעולה של התזמורת".שאלתי את מר צ'אנב באיזו סוג של אופרות הוא אוהב יותר לשיר.בכאלו שבויימו בימוי מודרני או קונבנציונלי מסורתי."הכל תלוי בבמאי.אם הבמאי יודע את מלאכתו ואינו מסתמך רק עלאפקטים חיצוניים אלא בונה את הבימוי בצורה הגיונית וטובה אין לי בעיה לשיר גםבאופרות שבוימו בצורה מודרנית אך דבר אחד יכול אני להגיד בבטחון. אינני אוהב לשירבאופרות מאת מלחינים מודרניים כולל האופרות של וגנר.הקול שלי אינו מתאיםלכך.""הכי מתאים לקול שלי ולצורת השירה שלמדתי ורגיל אליה לשיר הן האופרות האיטלקיות.מאחר ויש שפע מהן אין לי בעיה ויכול אני להרשות לעצמי להיותבררן.כמובן שאינני שולל שירה באופרות לא איטלקיות אך באיטלקיות אני מרגיש בבית.אנישר גם בארצות דוברות גרמנית ומדי פעם יוצא לי לשיר גם בגרמנית אך לרוב באופרותאיטלקיות."שאלתי את קאמן צ'אנב' מה דעתו על האופרה הישראלית ועל הזמריםאיתם הוא שר הפעם. "לא רק אני אלא הדעה ברוב המקומות שאני מבקר היא חיוביתביותר על האופרה הישראלית.מדינה קטנה עם היסטוריה אופראית לא גדולה המצליחה להציגמספר לא מבוטל של הפקות כל שנה וללהק אותן תמיד בכחות טובים מאוד.זהו השיג שלא כל אופרה יכולה להתברך איתו.כל זאתכמובן אודות למאמצים של מנהלת האופרה חנה מוניץ והמנהל המתאם מיכאל איזנשטדטהמשתדלים מעל ומעבר ""גם אותי מצא מיכאל שבא לשמוע אותי באופרה במקום שהופעתיושאינני זוכר היכן זה היה,התרשם משירתי והציע לי לשיר בקבלריה רוסטיקנה.התאריכים שהיציע לי התאימו לי ומיד הסכמתי. קיבלתי אתההזמנה ברצון רב למרות שלא ביקרתי לפני כן בישראל אך שמעתי רק דברים טובים עלהמדינה,על התפתחותה ועל הפיכת מדבר לגן פורח ומה שהכי חשוב היה לי באותו רגע השםהטוב של האופרה שיש בעולם לאופרה הישראלית.""אני מוצף הזמנות אך אינני מוכן לקבל כל הצעה אלא אם התפקידהוא משמעותי,האופרה לטעמי וזמני פנוי." כבר מזמן עברתי את התקופה שהיתי מוכן לשיר בכל תפקיד ובכלבית אופרה."למרות שאני "מטייל" בעולם כל הזמן, מפעם לפעם קופץלמולדת-בולגריה כדי לשיר באופרה של סופיה.לאחר שאסיים בסוף החודש את ביקורי כאןאתחיל לשיר ב"האידה" ובעוד אופרה בסופיה."שאלתי מה דעתו על התפקיד של ריקרדו באופרה "נשףהמסכות" "תפקיד גדול,בנוי היטב,יש בו אריות טובות,דורש מאמץ רב.אחדהתפקידים המעטים באופרות, אם לא היחיד, שבו הטנור מת בסוף ולא הגיבורה הראשית.תענוגגדול בשבילי לשיר בתפקיד זה"לשאלתי האם יש לו תחביב כל שהוא או משהו שהוא מתעסק איתומחוץ לשירה עונה מר צ'אנב בכנות שהיה רוצה לעסוק בעוד דברים אך לצערו זמנו החופשיאינו מאפשר לו זאת. הוא חייב להתאמן ולשיר כל יום לפחות 40-60 רגע אחרת הואמרגיש שקולו אינו ב"פורמה"איחלתי למר צ'אנב שהות נעימה בישראל, בהצלחה ושנשמח לארחאותו ולהנות מקולו גם בעתיד הקרוב.נכתב על ידי elybikoret-אלי ליאון , 23/1/2014 16:19 אלי ליאון elybikoret@gmail.com www.elybikoret.022.co.il טל03-6856786 054-249-34-88 עיתונאי-מבקראמנות, חבר אגודת העיתונאים ת"א ותא המבקרים שליד האגודה נכתב על ידי אלי ליאון-ELYBIKORET מקור המאמר:אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים http://www.portal-asakim.com
בחזרה למאמר
לכותבי מאמרים
התחבר
הרשמה למערכת
שחזור סיסמה
מאמרים בקטגוריות
אימון אישי
אינטרנט והחיים ברשת
בידור ופנאי
ביטוח
בית משפחה וזוגיות
בניין ואחזקה
הודעות לעיתונות
חברה, פוליטיקה ומדינה
חוק ומשפט
חינוך ולימודים
מדעי החברה
מדעי הטבע
מדעי הרוח
מחשבים וטכנולוגיה
מיסים
מתכונים ואוכל
נשים
ספורט וכושר גופני
עבודה וקריירה
עיצוב ואדריכלות
עסקים
פיננסים וכספים
קניות וצרכנות
רוחניות
רפואה ובריאות
תחבורה ורכב
תיירות ונופש
© כל הזכויות שמורות לאתר מאמרים עסקיים ומקצועיים
שיווק באינטרנט
על ידי WSI