דף הבית
אינדקס עסקים
הכותבים הפעילים ביותר
המאמרים הניצפים ביותר
תגיות פופולריות
תנאי שימוש
צור קשר
דף הבית
מוסיקה
1367תז הפילהרמונית-מנצח יצחק פרלמן
פרסום המאמר באתרך
פרסום המאמר באתרך
באפשרותך לפרסם את המאמר הזה באתרך בכפוף
לתנאי השימוש
.בפרסום המאמר עליך להקפיד על הכללים הבאים: יש לפרסם את כותרת המאמר, תוכנו,
וכן פרטים אודות כותב המאמר
. כמו כן יש לכלול
קישור לאתר
מאמרים עסקיים ומקצועיים (http://www.portal-asakim.com)
.
בחזרה למאמר
כותרת המאמר:
תקציר המאמר:
נוגנו יצירות של ובר,שופן וצ'יקובסקי
מילות מפתח:
קישור ישיר למאמר:
גירסת HTML:
<html> <head> <title>1367תז הפילהרמונית-מנצח יצחק פרלמן</title> <meta name="description" content="נוגנו יצירות של ובר,שופן וצ'יקובסקי"> <meta name="keywords" content="ELYBIKORET"> <meta name="expires" CONTENT="never"> <meta name="language" CONTENT="hebrew"> <meta name="distribution" CONTENT="Global"> <meta name="robots" content="index, follow"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1255"> </title> <body dir="rtl"> <h1>1367תז הפילהרמונית-מנצח יצחק פרלמן</h1><br/> <br/><strong>נכתב על ידי: <a title="1367תז הפילהרמונית-מנצח יצחק פרלמן" href="http://www.portal-asakim.com/Authors//Author1062.aspx ">ELYBIKORET</a></strong><br/> <br/>1367התז הפילהרמונית-מנצח-יצחק פרלמן-ובר,שופן,צ'יקובסקי צילומים-אלי ליאוןהתזמורת הפילהרמונית הישראלית אירחה בסידרה שלמה-6 קונצרטים את הכנר יצחקפרלמן אך הפעם לא ככנר אלא כמנצח. פרלמן השתכלל עם הזמן והוא נכנס לבמה לא כפי שהינו רגילים לראותו נעזר בקבייםאלא בכלי מוטורי עם מנוע חשמלי עד לדוכן המנצחים.כרגיל וכמקובל הוא התקבל על ידי הקהל במחיאות כפיים רבות. הקונצרט התחיל בפתיחה לאופרה "אוברון' מאת ובר. הפתיחה התחילה בצורה איטית, מתמשכת בצלילים ארוכים .פתיחה מאוד איטית ולאחרמכן המשך במהירות המקובלת.משך הקונצרט כולו פרלמן האיט את הקצב בקטעים רבים ביצירות שנוגנו.האטת הקצב בפתיחה עשה אותה לסופר רומנטית. הענין התקבל יפה והיה מענין לשמוע את האינטרפרטציה שנתן פרלמן לפתיחה.בהמשך שמענו את הקונצ'רטו לפסנתר מס 2 מאת שופן בביצוע דניל טריפונוב זוכהפרס ראשון בתחרות רובינשטיין שנערכה בארץ ב2011 ותחרות צ'יקובסקי שנערכהבמוסקוה. היום הוא בן 24 והספיק כבר להופיע עם מיטב התזמורות בעולם כולל הפילהרמוניתהישראלית. טריפונוב פסנתרן בחסד.הוא מנגן ברגש.גופו מנגן יחד עם הידיים.חזהו ,גבו וראשוזזים למעלה ולמטה וכמעט נוגעים בפסנתר בזמן שהוא מנגן.הבעת פניו מראה את ההכנהלהפקת הצליל מהפסנתר כאשר הרומנטיקה נשפכת כמיים. נגינתו מעולה.יש לו סוג של עדינות בהפקת הצלילים הרומנטיים.פרלמן ניצח מעולה על כל שלוש היצירות ששמענו בתכנית ובכל זאת היתי מעדיףלשמוע אותו ככנר במקום כמנצח. פרלמן שהופיע רבות כסולן ידע היטב להתאים את נגינת התזמורת בהתאם לנגינת הסולןמבלי לכסות אותו במקומות מסויימים. היתה התחשבות מרבית מצד התזמורת בנגינת הסולן וכל זאת בזכות המנצחפרלמן. טריפונוב בנגינתו ביצע שופן במיטבו. בפרק השני האיטי התזמורת ניגנה בצורה כמעט חרישית והשאירה כמעט את כל הבמהובצדק לסולן. טריפונוב התגלה גם בהדרן שנתן כוירטואוז גדול,הצלילים שהוא מוציא מהפסנתרנקיים ביותר,חדים וברורים.לסיום שמענו את הסימפוניה מס'5 מאת צ'יקובסקי. זאת יצירה ששמענו אותה פעמים אין ספור וקשה לחדש בה משהו. הן בפתיחה והן בסימפוניה הקצב של נגינת היצירה או חלקים ממנה היה איטימהמקובל. פרלמן משתמש ביד ימין כמעט רק למתן הקצב וביד שמאל לשאר ההוראותלתזמורת.לפעמים נראה שיד ימין משמשת בעצם כמטרונום בלבד הנותן בצורה מונוטונית אתהקצב .לגבי הסימפוניה ישנם חוקרים הטוענים שבסימפוניה מס'5 מופיע כמוטו בפרקהראשון מוטיב הגורל החוזר ומופיע במרומז בכל הסימפוניה כולל בפרק הסיום.יתכן מאוד, טוענים החוקרים שזה בהשפעת הסימפוניה ה5 של בטהובן- סימפונית הגורל. בפרק השני ישנה נעימה בולטת שבוצעה בצורה נהדרת על ידי הקרן. הפרק השלישי נקרא וולס, האוירה משתנה והוא מזכיר את הבלטים המפורסמים שלצ'יקובסקי.לראות או לא לראות:מוסיקה יפה ומוכרת,סולן מבריק,מנצח מפורסם ביותר אם כיככנר.חוויה והנאה רבה ביותר.נכתב על ידי <a href="mailto:elybikoret@gmail.com">elybikoret</a>-אלי ליאון , 19/5/2015 22:59אליליאון <a href="mailto:leonely@gmail.com">leonely@gmail.com</a> <a href="http://www.elybikoret.022.co.il/">www.elybikoret.022.co.il</a> 03-6856786 טל 0542493488 מבקראמנות חבר אגודתהעתונאים של תל אביב ותא המבקריםשליד האגודה מנהל קהילותהתרבות והפנאי-אתר מוטקה <br/><br/> <strong><u>פרטים אודות כותב המאמר</u></strong> <br/> <p>אלי ליאון-ELYBIKORET</p> <br/><a href="http://www.portal-asakim.com"> מקור המאמר: אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים</a>
גירסת טקסט:
1367תז הפילהרמונית-מנצח יצחק פרלמן 1367התז הפילהרמונית-מנצח-יצחק פרלמן-ובר,שופן,צ'יקובסקי צילומים-אלי ליאוןהתזמורת הפילהרמונית הישראלית אירחה בסידרה שלמה-6 קונצרטים את הכנר יצחקפרלמן אך הפעם לא ככנר אלא כמנצח. פרלמן השתכלל עם הזמן והוא נכנס לבמה לא כפי שהינו רגילים לראותו נעזר בקבייםאלא בכלי מוטורי עם מנוע חשמלי עד לדוכן המנצחים.כרגיל וכמקובל הוא התקבל על ידי הקהל במחיאות כפיים רבות. הקונצרט התחיל בפתיחה לאופרה "אוברון' מאת ובר. הפתיחה התחילה בצורה איטית, מתמשכת בצלילים ארוכים .פתיחה מאוד איטית ולאחרמכן המשך במהירות המקובלת.משך הקונצרט כולו פרלמן האיט את הקצב בקטעים רבים ביצירות שנוגנו.האטת הקצב בפתיחה עשה אותה לסופר רומנטית. הענין התקבל יפה והיה מענין לשמוע את האינטרפרטציה שנתן פרלמן לפתיחה.בהמשך שמענו את הקונצ'רטו לפסנתר מס 2 מאת שופן בביצוע דניל טריפונוב זוכהפרס ראשון בתחרות רובינשטיין שנערכה בארץ ב2011 ותחרות צ'יקובסקי שנערכהבמוסקוה. היום הוא בן 24 והספיק כבר להופיע עם מיטב התזמורות בעולם כולל הפילהרמוניתהישראלית. טריפונוב פסנתרן בחסד.הוא מנגן ברגש.גופו מנגן יחד עם הידיים.חזהו ,גבו וראשוזזים למעלה ולמטה וכמעט נוגעים בפסנתר בזמן שהוא מנגן.הבעת פניו מראה את ההכנהלהפקת הצליל מהפסנתר כאשר הרומנטיקה נשפכת כמיים. נגינתו מעולה.יש לו סוג של עדינות בהפקת הצלילים הרומנטיים.פרלמן ניצח מעולה על כל שלוש היצירות ששמענו בתכנית ובכל זאת היתי מעדיףלשמוע אותו ככנר במקום כמנצח. פרלמן שהופיע רבות כסולן ידע היטב להתאים את נגינת התזמורת בהתאם לנגינת הסולןמבלי לכסות אותו במקומות מסויימים. היתה התחשבות מרבית מצד התזמורת בנגינת הסולן וכל זאת בזכות המנצחפרלמן. טריפונוב בנגינתו ביצע שופן במיטבו. בפרק השני האיטי התזמורת ניגנה בצורה כמעט חרישית והשאירה כמעט את כל הבמהובצדק לסולן. טריפונוב התגלה גם בהדרן שנתן כוירטואוז גדול,הצלילים שהוא מוציא מהפסנתרנקיים ביותר,חדים וברורים.לסיום שמענו את הסימפוניה מס'5 מאת צ'יקובסקי. זאת יצירה ששמענו אותה פעמים אין ספור וקשה לחדש בה משהו. הן בפתיחה והן בסימפוניה הקצב של נגינת היצירה או חלקים ממנה היה איטימהמקובל. פרלמן משתמש ביד ימין כמעט רק למתן הקצב וביד שמאל לשאר ההוראותלתזמורת.לפעמים נראה שיד ימין משמשת בעצם כמטרונום בלבד הנותן בצורה מונוטונית אתהקצב .לגבי הסימפוניה ישנם חוקרים הטוענים שבסימפוניה מס'5 מופיע כמוטו בפרקהראשון מוטיב הגורל החוזר ומופיע במרומז בכל הסימפוניה כולל בפרק הסיום.יתכן מאוד, טוענים החוקרים שזה בהשפעת הסימפוניה ה5 של בטהובן- סימפונית הגורל. בפרק השני ישנה נעימה בולטת שבוצעה בצורה נהדרת על ידי הקרן. הפרק השלישי נקרא וולס, האוירה משתנה והוא מזכיר את הבלטים המפורסמים שלצ'יקובסקי.לראות או לא לראות:מוסיקה יפה ומוכרת,סולן מבריק,מנצח מפורסם ביותר אם כיככנר.חוויה והנאה רבה ביותר.נכתב על ידי elybikoret-אלי ליאון , 19/5/2015 22:59אליליאון leonely@gmail.com www.elybikoret.022.co.il 03-6856786 טל 0542493488 מבקראמנות חבר אגודתהעתונאים של תל אביב ותא המבקריםשליד האגודה מנהל קהילותהתרבות והפנאי-אתר מוטקה נכתב על ידי אלי ליאון-ELYBIKORET מקור המאמר:אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים http://www.portal-asakim.com
בחזרה למאמר
לכותבי מאמרים
התחבר
הרשמה למערכת
שחזור סיסמה
מאמרים בקטגוריות
אימון אישי
אינטרנט והחיים ברשת
בידור ופנאי
ביטוח
בית משפחה וזוגיות
בניין ואחזקה
הודעות לעיתונות
חברה, פוליטיקה ומדינה
חוק ומשפט
חינוך ולימודים
מדעי החברה
מדעי הטבע
מדעי הרוח
מחשבים וטכנולוגיה
מיסים
מתכונים ואוכל
נשים
ספורט וכושר גופני
עבודה וקריירה
עיצוב ואדריכלות
עסקים
פיננסים וכספים
קניות וצרכנות
רוחניות
רפואה ובריאות
תחבורה ורכב
תיירות ונופש
© כל הזכויות שמורות לאתר מאמרים עסקיים ומקצועיים
שיווק באינטרנט
על ידי WSI