דף הבית
אינדקס עסקים
הכותבים הפעילים ביותר
המאמרים הניצפים ביותר
תגיות פופולריות
תנאי שימוש
צור קשר
דף הבית
מוסיקה
1447אורית וולף-אמנות האלתור
פרסום המאמר באתרך
פרסום המאמר באתרך
באפשרותך לפרסם את המאמר הזה באתרך בכפוף
לתנאי השימוש
.בפרסום המאמר עליך להקפיד על הכללים הבאים: יש לפרסם את כותרת המאמר, תוכנו,
וכן פרטים אודות כותב המאמר
. כמו כן יש לכלול
קישור לאתר
מאמרים עסקיים ומקצועיים (http://www.portal-asakim.com)
.
בחזרה למאמר
כותרת המאמר:
תקציר המאמר:
מה זה אלתור ונגינת אלתורים
מילות מפתח:
קישור ישיר למאמר:
גירסת HTML:
<html> <head> <title>1447אורית וולף-אמנות האלתור</title> <meta name="description" content="מה זה אלתור ונגינת אלתורים"> <meta name="keywords" content="ELYBIKORET"> <meta name="expires" CONTENT="never"> <meta name="language" CONTENT="hebrew"> <meta name="distribution" CONTENT="Global"> <meta name="robots" content="index, follow"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1255"> </title> <body dir="rtl"> <h1>1447אורית וולף-אמנות האלתור</h1><br/> <br/><strong>נכתב על ידי: <a title="1447אורית וולף-אמנות האלתור" href="http://www.portal-asakim.com/Authors//Author1062.aspx ">ELYBIKORET</a></strong><br/> <br/>1447אורית וולף-אמנותהאלתור-אימפרוביזציה צילומים-אלי ליאוןאילתור-אימפרוביזציה זו פעולה של יצירת דבר מה חדשושונה, משך תקופת זמן מסויימת.זאת המצאה וחשיבה מהירה. זה אומר המצאת וחיבור היצירהתוך כדי ביצועה או במילים אחרות יצירת דבר מה חדש באימפולס רגעי. האלתור אינו קיים רק באמנות אלא בכל שטחיהחיים. האילתור מעודד את היצירתיות. אילתור במוסיקה הוא צורת הלחנה שממציאים ומבצעיםבאותו רגע. האילתור בג'אז הוא חלק אינטגרלימהג'אז . אירוע מוסיקלית, כאשר מוסיקאים מנגנים מבלי להתכונןומבלי לקבוע מראש מה לנגן נקרא ג'אם סאשן. אילתור זה המקום האידאלי להביע את הרגשות באותורגע.אתה מעכל את מה שאתה יודע והופך אותו למשהו אחר. לפעמים כאשר נכנסת לתלם לא אתה המחליט מה לנגן אלאהמנגינה זורמת מעצמה והיא באה מהתת המודע שלך.באלתור יש הבדל בין הרעיון המקורי והביצוע.ציניקניםיגידו שאין טעם לפחד מטעויות כי טעויות אינן קיימות אלא קיימים אלתורים בילתימודעים.בעצם כל נגינה במוסיקה לא לפי התוים יכולה להחשב במידה מסויימתכאילתור.בסידרת הקונצרטים -הרצאה בשם "בחותם אישי' של ד'ראורית וולף המתקיימת במוזיאון תא שמענו הפעם על אמנות האלתור/מפגש ייחודי על אמנותהאימפרוביזציה והעיבוד היצירתי. הקונצרט התחיל כאשר אורית וולף ניגנה אתיצירתה"התבוננות פנימה".היא הודיע כי לאלתר חייבים ללמוד והיא למדה על אמנותהאימפרוביזציה והעיבוד היצירתי אצל פרופ' אנדרה הידו חתן פרס ישראל למוסיקה1997. ארבעה היו אורחי ד'ר וולף הפעם.הם אילתרו יצירותשונות וניגנו כיחידים או בזוגות עם אורית ובסוף ארבעתם יחד על שני פסנתרים . אנדיפלדבאו ,ירון הרמן וטל זילבר אלתרו יצירות ג'אז ואחרות,שמענו אילתור כאשר בפסנתר ככלי מיתר נוגן אלתור ביד אחד על הפסנתר והשניה אל תוך הפסנתר הפתוחבמיתרים. תוך כדי האלתור שמענו שאם משתמשים בפדל ויד אחד עלהמיתר בתוך הפסנתר, על ידי שינוי הלחץ על המיתר אפשר לשנות את הצליל.נעשה נסיון עם הקהל שהציע שיר ושמענו אילתור על השירשהוצע. האורחת הרביעית היתה זמרת הסופרן קארין שיפריןשאילתרה שירים ישראליים ושירי ג'אז כסולנית או עם ד'ר וולף. נלקחו שתי יצירות חיברו אותם ביחד והתאימו את נקודתהמפגש ביניהם. נעשה מפגש בין השיר הבה נגילה לבין המלחין רחמנינובושמענו את התוצאה כאשר כל אחד מהקהל השתדל לזהות מה השיר ומהרחמנינוב. התוצאה בכל אופן היתה נהדרת.היתה זאת תכנית מיוחדת וקצת חריגה מהתכניות שרגיליםלשמוע. הפעם לשם שינוי אורית נתנה את הבמה לאורחיה והיאהאזינה הרבה לנגינתם.בקונצרט החמישי בסידרה שיערך ב4.2.16 הנושא יהיה'משוברט עד רוול/השתקפויות במים; מהרומנטיקה עד האקספרסיוניזם'. האמנים האורחים יהיו הכנר סרגי אוסטרובסקי,הויולניתשולי ווטרמן הצ'לן פליקס נמירובסקי ונגן הקונטרבס ניר קומפורטי.שני האחרונים חבריהתזמורת הפילהרמונית הישראלית.לראות או לא לראות;כרגיל תכנית מיוחדת ,חריגה, מהנהומלמדת מבוצעת נהדר ומרתקת ביותר.נכתב על ידי -<a href="mailto:elybikoret@gmail.com">elybikoret</a> -אלי ליאון, 07/1/2016 16:19ליאון אלי<br /><a href="mailto:elybikoret@gmail.com">elybikoret@gmail.com</a><br /><a href="http://www.elybikoret.022.co.il">www.elybikoret.022.co.il</a><br />03-6856786<br />054-249-3488<br />עתונאי-מבקראמנות<br />חבר אגודת העתונאים של תא <br />ותא המבקרים שלידה<br />מנהל קהילות התרבותוהפנאי-אתר מוטקה <br/><br/> <strong><u>פרטים אודות כותב המאמר</u></strong> <br/> <p>אלי ליאון-ELYBIKORET</p> <br/><a href="http://www.portal-asakim.com"> מקור המאמר: אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים</a>
גירסת טקסט:
1447אורית וולף-אמנות האלתור 1447אורית וולף-אמנותהאלתור-אימפרוביזציה צילומים-אלי ליאוןאילתור-אימפרוביזציה זו פעולה של יצירת דבר מה חדשושונה, משך תקופת זמן מסויימת.זאת המצאה וחשיבה מהירה. זה אומר המצאת וחיבור היצירהתוך כדי ביצועה או במילים אחרות יצירת דבר מה חדש באימפולס רגעי. האלתור אינו קיים רק באמנות אלא בכל שטחיהחיים. האילתור מעודד את היצירתיות. אילתור במוסיקה הוא צורת הלחנה שממציאים ומבצעיםבאותו רגע. האילתור בג'אז הוא חלק אינטגרלימהג'אז . אירוע מוסיקלית, כאשר מוסיקאים מנגנים מבלי להתכונןומבלי לקבוע מראש מה לנגן נקרא ג'אם סאשן. אילתור זה המקום האידאלי להביע את הרגשות באותורגע.אתה מעכל את מה שאתה יודע והופך אותו למשהו אחר. לפעמים כאשר נכנסת לתלם לא אתה המחליט מה לנגן אלאהמנגינה זורמת מעצמה והיא באה מהתת המודע שלך.באלתור יש הבדל בין הרעיון המקורי והביצוע.ציניקניםיגידו שאין טעם לפחד מטעויות כי טעויות אינן קיימות אלא קיימים אלתורים בילתימודעים.בעצם כל נגינה במוסיקה לא לפי התוים יכולה להחשב במידה מסויימתכאילתור.בסידרת הקונצרטים -הרצאה בשם "בחותם אישי' של ד'ראורית וולף המתקיימת במוזיאון תא שמענו הפעם על אמנות האלתור/מפגש ייחודי על אמנותהאימפרוביזציה והעיבוד היצירתי. הקונצרט התחיל כאשר אורית וולף ניגנה אתיצירתה"התבוננות פנימה".היא הודיע כי לאלתר חייבים ללמוד והיא למדה על אמנותהאימפרוביזציה והעיבוד היצירתי אצל פרופ' אנדרה הידו חתן פרס ישראל למוסיקה1997. ארבעה היו אורחי ד'ר וולף הפעם.הם אילתרו יצירותשונות וניגנו כיחידים או בזוגות עם אורית ובסוף ארבעתם יחד על שני פסנתרים . אנדיפלדבאו ,ירון הרמן וטל זילבר אלתרו יצירות ג'אז ואחרות,שמענו אילתור כאשר בפסנתר ככלי מיתר נוגן אלתור ביד אחד על הפסנתר והשניה אל תוך הפסנתר הפתוחבמיתרים. תוך כדי האלתור שמענו שאם משתמשים בפדל ויד אחד עלהמיתר בתוך הפסנתר, על ידי שינוי הלחץ על המיתר אפשר לשנות את הצליל.נעשה נסיון עם הקהל שהציע שיר ושמענו אילתור על השירשהוצע. האורחת הרביעית היתה זמרת הסופרן קארין שיפריןשאילתרה שירים ישראליים ושירי ג'אז כסולנית או עם ד'ר וולף. נלקחו שתי יצירות חיברו אותם ביחד והתאימו את נקודתהמפגש ביניהם. נעשה מפגש בין השיר הבה נגילה לבין המלחין רחמנינובושמענו את התוצאה כאשר כל אחד מהקהל השתדל לזהות מה השיר ומהרחמנינוב. התוצאה בכל אופן היתה נהדרת.היתה זאת תכנית מיוחדת וקצת חריגה מהתכניות שרגיליםלשמוע. הפעם לשם שינוי אורית נתנה את הבמה לאורחיה והיאהאזינה הרבה לנגינתם.בקונצרט החמישי בסידרה שיערך ב4.2.16 הנושא יהיה'משוברט עד רוול/השתקפויות במים; מהרומנטיקה עד האקספרסיוניזם'. האמנים האורחים יהיו הכנר סרגי אוסטרובסקי,הויולניתשולי ווטרמן הצ'לן פליקס נמירובסקי ונגן הקונטרבס ניר קומפורטי.שני האחרונים חבריהתזמורת הפילהרמונית הישראלית.לראות או לא לראות;כרגיל תכנית מיוחדת ,חריגה, מהנהומלמדת מבוצעת נהדר ומרתקת ביותר.נכתב על ידי -elybikoret -אלי ליאון, 07/1/2016 16:19ליאון אלי elybikoret@gmail.com www.elybikoret.022.co.il 03-6856786 054-249-3488 עתונאי-מבקראמנות חבר אגודת העתונאים של תא ותא המבקרים שלידה מנהל קהילות התרבותוהפנאי-אתר מוטקה נכתב על ידי אלי ליאון-ELYBIKORET מקור המאמר:אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים http://www.portal-asakim.com
בחזרה למאמר
לכותבי מאמרים
התחבר
הרשמה למערכת
שחזור סיסמה
מאמרים בקטגוריות
אימון אישי
אינטרנט והחיים ברשת
בידור ופנאי
ביטוח
בית משפחה וזוגיות
בניין ואחזקה
הודעות לעיתונות
חברה, פוליטיקה ומדינה
חוק ומשפט
חינוך ולימודים
מדעי החברה
מדעי הטבע
מדעי הרוח
מחשבים וטכנולוגיה
מיסים
מתכונים ואוכל
נשים
ספורט וכושר גופני
עבודה וקריירה
עיצוב ואדריכלות
עסקים
פיננסים וכספים
קניות וצרכנות
רוחניות
רפואה ובריאות
תחבורה ורכב
תיירות ונופש
© כל הזכויות שמורות לאתר מאמרים עסקיים ומקצועיים
שיווק באינטרנט
על ידי WSI