דף הבית
אינדקס עסקים
הכותבים הפעילים ביותר
המאמרים הניצפים ביותר
תגיות פופולריות
תנאי שימוש
צור קשר
דף הבית
בידור תחביבים ופנאי - אחר
1584אינפאוסט-להקת המחול פרפקט דנסרס-משכן אמנויות הבמה תא
פרסום המאמר באתרך
פרסום המאמר באתרך
באפשרותך לפרסם את המאמר הזה באתרך בכפוף
לתנאי השימוש
.בפרסום המאמר עליך להקפיד על הכללים הבאים: יש לפרסם את כותרת המאמר, תוכנו,
וכן פרטים אודות כותב המאמר
. כמו כן יש לכלול
קישור לאתר
מאמרים עסקיים ומקצועיים (http://www.portal-asakim.com)
.
בחזרה למאמר
כותרת המאמר:
תקציר המאמר:
ריקוד וכוריאוגרפיה טובים אך יש הרבה קטעים לא מובנים
מילות מפתח:
קישור ישיר למאמר:
גירסת HTML:
<html> <head> <title>1584אינפאוסט-להקת המחול פרפקט דנסרס-משכן אמנויות הבמה תא</title> <meta name="description" content="ריקוד וכוריאוגרפיה טובים אך יש הרבה קטעים לא מובנים"> <meta name="keywords" content="ELYBIKORET"> <meta name="expires" CONTENT="never"> <meta name="language" CONTENT="hebrew"> <meta name="distribution" CONTENT="Global"> <meta name="robots" content="index, follow"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1255"> </title> <body dir="rtl"> <h1>1584אינפאוסט-להקת המחול פרפקט דנסרס-משכן אמנויות הבמה תא</h1><br/> <br/><strong>נכתב על ידי: <a title="1584אינפאוסט-להקת המחול פרפקט דנסרס-משכן אמנויות הבמה תא" href="http://www.portal-asakim.com/Authors//Author1062.aspx ">ELYBIKORET</a></strong><br/> <br/>1584אינ פאוסט-להקת פרפקט דנסרס-משכן האמנויות תאצילומים-יחצןלהקת המחול המודרנית האיטלקית 'פרפקט דנסרס'נוסדה לפני כ8 שנים .מאז היא מעלהיצירות הזוכות להערכה בינלאומית גדולה. המנהלים האמנותיים של הלהקה הם וולטר מאטיני ואינה ברוקס המעלים כוריאוגרפיותחדשניות ,מיוחדות וחריגות בעולם המחול המודרני.אמש ראיתי את עבודתם 'אינ פאוסט'בה השתתף גם הרקדן הישראלי עדו תדמור בתפקידהראשי של פאוסט.יש כמה מאפינים לכוריאוגרפיה זו. קודם כל ריקוד האיטיות של הרקדנים השונים.שנית כמעט בכל רגע נתון מתרחשים עלהבמה כמה סצינות מקבילות שונות אחת מהשניה. דבר נוסף בעומק הבמה כתפאורה מוצבים שלושה בדים עליהם הצייר הישראלי בזוקהג'ו מצייר מתחילת המופע ועד סופו שלושה ציורים על בדים אלו.הרקדנים רוקדים אך התנהגותם ברוטלית רוב הזמן וזאת בהתאם לתכן המחול ותפקידםבו. לדוגמה תוך כדי הריקוד בעלי תפקידים שונים זורקים את פאוסט על הרצפה,דורכיםעליו,יושבים עליו.פאוסט מכניס אצבע לאחת הרקדניות לפה ועוד.כל הזמן יש תנועה על הבמה.יש דריכות ומתח הן בגלל המוסיקה המושמעת והן בגללהתנועות הברוטליות של הרקדנים.חלק גדול מהסצינות מתרחשות באור אפלולי וכמעט ואין סצינה הנרקדת באורמלא. עיצוב זה של התאורה אולי נכון לפי עלילת המחול אך מקשה לראות פרטים רבים ללאמאמץ רב של העינים גם אם אתה יושב בשורות הראשונות כנראה בנקודה זו אין מה לעשות כי זו האופנה שנמשכת ,לדעתי,כבר יותר מדיזמן.המופע מבוסס על מחזהו של גתה "פאוסט"שנכתב במאה ה18 ותחילת המאה ה19.פאוסט הנו רופא משכיל שאינו מרוצה מחייו. הוא כורת ברית עם השטן בה הוא מוכראת נשמתו לשטן תמורת תענוגות החיים על האדמה.המופע שראיתי, כאמור, מבוסס על המחזה ומציע לקהל סיור בפינות אפלות בנפשהאדם. כל זה יפה אך יש הרבה קטעים במופע שכונת הכוריאוגפים אינה מובנת והקהל רואה.נהנה אך לא יכול לרדת לעומק לכוונתם. כנראה שצריך להבין את הפסיכולוגיה של האדם כדי להבין חלקים רבים מהמופע.הצטינו בריקוד ובגילום הדמות המשוחקת עדו תדמור כפאוסט ואינה ברוקסכסטאנה. יש קטע בו היא מופיעה עם בובה של תינוק, קורעת את ראשו זורקת אותו ומחזיקה אתהתינוק ללא הראש.היא היתה הדומיננטית בין הרקדנים שבאו מאיטליה.כולם היו מצויינים הן כרקדניםוהן כשחקנים.עדו תדמור נראה כמקבץ נדבות עם שער ארוך פרוע לבוש לא יפה ויושב על כיסא שמפילים אותו ממנו, מתישב שוב ,נופל.מיחיסר ומראה את יסוריו. משחקו היה מעולה הוא היה עד כה רקדן מצויין ולמרות שלא ראיתי אותו תקופהממושכת עדיין נשאר מצויין בריקודו , בכושר הגופני הטוב,בגמישות גופו.היה במלואכושרו ונהנתי ביותר מביצועיו.כל הרקדנים היו בכושר גופני מעולה ורקדו מצויין. היו סצינות יפות מאוד עם תנועות מענינות ולא שיגרתיותקשה היה לנחש את תפקידם של יתר הדמויות אך כולם רקדו טוב.היו עוד 7 שמלאותפקידים כ-מלאך שחור,צדו הנשי והגברי של מפיסטו,וגנר,מלאך לבן, מרגריטהומרתה.התפאורה כללה את הציורים שצייר בזוקה ג'ו ווקיר אליו "זרקו 'עצמם חלקמהרקדנים,נתקלו בו או נגעו בו. בפינה של הבמה היה איזה חפץ שחור שלא הואר טוב ולא הוסיף או גרע דבר מהתפאורהולא הבנתי מה הוא סימל.מה היה תפקידו של ג'ו הצייר.מדוע הוא היה נחוץ לעלילה והתפתחותה .היה יפהלראות את ציוריו מ א עד ת והצורה איך התקבל הדמות הסופית בכל אחד מהציורים אך פרטלזאת שהוא הווה חלק מהתפאורה כוונת הבמאי לא הובנה. נראה היה לי שהציורים מסמלים אותה דמות בשלוש תקופות שונות מחיי הדמותעיצב את התאורה ברונו צ'יולי בצורה יפה אך לו היה מוסיף קצת אור בחלקיםמסויימים זה לא היה פוגם באוירה אך עוזר לראות היטב פרטים נוספים מהמתרחש עלהבמה.המוסיקה היתה קולז של חמישה מלחינים שונים . בקטעים מסויימים הרגשתי ניגוד בין המוסיקה הרועשת לבין השלוה של הרקדניםהצועדים או רוקדים על הבמה באיטיות.לראות או לא לראות;מופע מענין,ביצתוע טוב מאוד,נהנתי למרות שהלא מובן היה רב.נכתב על ידי <a href="mailto:elybikoret@gmail.com">elybikoret</a>-אלי ליאון ,2/6/2017 07:12אליליאון <a href="mailto:elybikoret@gmail.com">elybikoret@gmail.com</a> <a href="http://www.elybikoret.022.co.il/">www.</a><a href="http://www.elybikoret.022.co.il/">elybikoret.022.co.il</a> 03-6856786<br />0542493488<br />עיתונאי-מבקראמנות<br />תיאטרון,מחול,מוסיקה,קולנוע,פנאי חבר אגודת העתונאים של תל אביב<br />ותא המבקרים שליד האגודה<br />מנהלקהילות התרבות והפנאי-אתר מוטקה מבקר התרבות של דעתון ושל הפורטל שלנו מבקר תרבות גם בעסקים,ק. דה מרקר,פרשן WORD PRESS <br /><br /> <br/><br/> <strong><u>פרטים אודות כותב המאמר</u></strong> <br/> <p>אלי ליאון-ELYBIKORET</p> <br/><a href="http://www.portal-asakim.com"> מקור המאמר: אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים</a>
גירסת טקסט:
1584אינפאוסט-להקת המחול פרפקט דנסרס-משכן אמנויות הבמה תא 1584אינ פאוסט-להקת פרפקט דנסרס-משכן האמנויות תאצילומים-יחצןלהקת המחול המודרנית האיטלקית 'פרפקט דנסרס'נוסדה לפני כ8 שנים .מאז היא מעלהיצירות הזוכות להערכה בינלאומית גדולה. המנהלים האמנותיים של הלהקה הם וולטר מאטיני ואינה ברוקס המעלים כוריאוגרפיותחדשניות ,מיוחדות וחריגות בעולם המחול המודרני.אמש ראיתי את עבודתם 'אינ פאוסט'בה השתתף גם הרקדן הישראלי עדו תדמור בתפקידהראשי של פאוסט.יש כמה מאפינים לכוריאוגרפיה זו. קודם כל ריקוד האיטיות של הרקדנים השונים.שנית כמעט בכל רגע נתון מתרחשים עלהבמה כמה סצינות מקבילות שונות אחת מהשניה. דבר נוסף בעומק הבמה כתפאורה מוצבים שלושה בדים עליהם הצייר הישראלי בזוקהג'ו מצייר מתחילת המופע ועד סופו שלושה ציורים על בדים אלו.הרקדנים רוקדים אך התנהגותם ברוטלית רוב הזמן וזאת בהתאם לתכן המחול ותפקידםבו. לדוגמה תוך כדי הריקוד בעלי תפקידים שונים זורקים את פאוסט על הרצפה,דורכיםעליו,יושבים עליו.פאוסט מכניס אצבע לאחת הרקדניות לפה ועוד.כל הזמן יש תנועה על הבמה.יש דריכות ומתח הן בגלל המוסיקה המושמעת והן בגללהתנועות הברוטליות של הרקדנים.חלק גדול מהסצינות מתרחשות באור אפלולי וכמעט ואין סצינה הנרקדת באורמלא. עיצוב זה של התאורה אולי נכון לפי עלילת המחול אך מקשה לראות פרטים רבים ללאמאמץ רב של העינים גם אם אתה יושב בשורות הראשונות כנראה בנקודה זו אין מה לעשות כי זו האופנה שנמשכת ,לדעתי,כבר יותר מדיזמן.המופע מבוסס על מחזהו של גתה "פאוסט"שנכתב במאה ה18 ותחילת המאה ה19.פאוסט הנו רופא משכיל שאינו מרוצה מחייו. הוא כורת ברית עם השטן בה הוא מוכראת נשמתו לשטן תמורת תענוגות החיים על האדמה.המופע שראיתי, כאמור, מבוסס על המחזה ומציע לקהל סיור בפינות אפלות בנפשהאדם. כל זה יפה אך יש הרבה קטעים במופע שכונת הכוריאוגפים אינה מובנת והקהל רואה.נהנה אך לא יכול לרדת לעומק לכוונתם. כנראה שצריך להבין את הפסיכולוגיה של האדם כדי להבין חלקים רבים מהמופע.הצטינו בריקוד ובגילום הדמות המשוחקת עדו תדמור כפאוסט ואינה ברוקסכסטאנה. יש קטע בו היא מופיעה עם בובה של תינוק, קורעת את ראשו זורקת אותו ומחזיקה אתהתינוק ללא הראש.היא היתה הדומיננטית בין הרקדנים שבאו מאיטליה.כולם היו מצויינים הן כרקדניםוהן כשחקנים.עדו תדמור נראה כמקבץ נדבות עם שער ארוך פרוע לבוש לא יפה ויושב על כיסא שמפילים אותו ממנו, מתישב שוב ,נופל.מיחיסר ומראה את יסוריו. משחקו היה מעולה הוא היה עד כה רקדן מצויין ולמרות שלא ראיתי אותו תקופהממושכת עדיין נשאר מצויין בריקודו , בכושר הגופני הטוב,בגמישות גופו.היה במלואכושרו ונהנתי ביותר מביצועיו.כל הרקדנים היו בכושר גופני מעולה ורקדו מצויין. היו סצינות יפות מאוד עם תנועות מענינות ולא שיגרתיותקשה היה לנחש את תפקידם של יתר הדמויות אך כולם רקדו טוב.היו עוד 7 שמלאותפקידים כ-מלאך שחור,צדו הנשי והגברי של מפיסטו,וגנר,מלאך לבן, מרגריטהומרתה.התפאורה כללה את הציורים שצייר בזוקה ג'ו ווקיר אליו "זרקו 'עצמם חלקמהרקדנים,נתקלו בו או נגעו בו. בפינה של הבמה היה איזה חפץ שחור שלא הואר טוב ולא הוסיף או גרע דבר מהתפאורהולא הבנתי מה הוא סימל.מה היה תפקידו של ג'ו הצייר.מדוע הוא היה נחוץ לעלילה והתפתחותה .היה יפהלראות את ציוריו מ א עד ת והצורה איך התקבל הדמות הסופית בכל אחד מהציורים אך פרטלזאת שהוא הווה חלק מהתפאורה כוונת הבמאי לא הובנה. נראה היה לי שהציורים מסמלים אותה דמות בשלוש תקופות שונות מחיי הדמותעיצב את התאורה ברונו צ'יולי בצורה יפה אך לו היה מוסיף קצת אור בחלקיםמסויימים זה לא היה פוגם באוירה אך עוזר לראות היטב פרטים נוספים מהמתרחש עלהבמה.המוסיקה היתה קולז של חמישה מלחינים שונים . בקטעים מסויימים הרגשתי ניגוד בין המוסיקה הרועשת לבין השלוה של הרקדניםהצועדים או רוקדים על הבמה באיטיות.לראות או לא לראות;מופע מענין,ביצתוע טוב מאוד,נהנתי למרות שהלא מובן היה רב.נכתב על ידי elybikoret-אלי ליאון ,2/6/2017 07:12אליליאון elybikoret@gmail.com www.elybikoret.022.co.il 03-6856786 0542493488 עיתונאי-מבקראמנות תיאטרון,מחול,מוסיקה,קולנוע,פנאי חבר אגודת העתונאים של תל אביב ותא המבקרים שליד האגודה מנהלקהילות התרבות והפנאי-אתר מוטקה מבקר התרבות של דעתון ושל הפורטל שלנו מבקר תרבות גם בעסקים,ק. דה מרקר,פרשן WORD PRESS נכתב על ידי אלי ליאון-ELYBIKORET מקור המאמר:אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים http://www.portal-asakim.com
בחזרה למאמר
לכותבי מאמרים
התחבר
הרשמה למערכת
שחזור סיסמה
מאמרים בקטגוריות
אימון אישי
אינטרנט והחיים ברשת
בידור ופנאי
ביטוח
בית משפחה וזוגיות
בניין ואחזקה
הודעות לעיתונות
חברה, פוליטיקה ומדינה
חוק ומשפט
חינוך ולימודים
מדעי החברה
מדעי הטבע
מדעי הרוח
מחשבים וטכנולוגיה
מיסים
מתכונים ואוכל
נשים
ספורט וכושר גופני
עבודה וקריירה
עיצוב ואדריכלות
עסקים
פיננסים וכספים
קניות וצרכנות
רוחניות
רפואה ובריאות
תחבורה ורכב
תיירות ונופש
© כל הזכויות שמורות לאתר מאמרים עסקיים ומקצועיים
שיווק באינטרנט
על ידי WSI