דף הבית
אינדקס עסקים
הכותבים הפעילים ביותר
המאמרים הניצפים ביותר
תגיות פופולריות
תנאי שימוש
צור קשר
דף הבית
מוסיקה
1669אסילום-להקת המחול הקיבוצית-ביקורת
פרסום המאמר באתרך
פרסום המאמר באתרך
באפשרותך לפרסם את המאמר הזה באתרך בכפוף
לתנאי השימוש
.בפרסום המאמר עליך להקפיד על הכללים הבאים: יש לפרסם את כותרת המאמר, תוכנו,
וכן פרטים אודות כותב המאמר
. כמו כן יש לכלול
קישור לאתר
מאמרים עסקיים ומקצועיים (http://www.portal-asakim.com)
.
בחזרה למאמר
כותרת המאמר:
תקציר המאמר:
מחול בכוריאוגרפיה של רמי באר
מילות מפתח:
קישור ישיר למאמר:
גירסת HTML:
<html> <head> <title>1669אסילום-להקת המחול הקיבוצית-ביקורת</title> <meta name="description" content="מחול בכוריאוגרפיה של רמי באר"> <meta name="keywords" content="ELYBIKORET"> <meta name="expires" CONTENT="never"> <meta name="language" CONTENT="hebrew"> <meta name="distribution" CONTENT="Global"> <meta name="robots" content="index, follow"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1255"> </title> <body dir="rtl"> <h1>1669אסילום-להקת המחול הקיבוצית-ביקורת</h1><br/> <br/><strong>נכתב על ידי: <a title="1669אסילום-להקת המחול הקיבוצית-ביקורת" href="http://www.portal-asakim.com/Authors//Author1062.aspx ">ELYBIKORET</a></strong><br/> <br/>1669אסילום-להקת המחול הקיבוצית-ביקורת צילומים:אייל הירשללהקת המחול הקיבוצית בכורה חדשה בשם 'אסילום' בכוריאוגרפיה שלרמי באר. כבר מזמן הפסקתי להתרשם משמות הניתנים למחולות המודרניים אולקרוא מה התוכן ,אם יש כזה,במחול. בדרך כלל בין הכתוב למתרחש על הבמה יש קשר רופף אםבכלל.זה לא מפריע לי להנות מהמחול,אם הוא טוב,כי זה מאפשר לכל אחדמהצופים לראות במחול מה שהוא רוצה ובנוסף זה מפעיל את הדמיון שלהצופה.לשם המחול שראיתי אמש בלהקה הקיבוצית גם שם משנה -מחסה,מקלטמסתור. הבנתי שזו מילה לטינית ומאחר וידעתי על מקום מקלט עתיק בשם זה,חיפשתי את הפרוש המדוייק של המקום.ובאמת היה בעולם העתיק מקום מחסה בו הלכו אנשים שנרדפו מכל סיבהשהיא או רצו להיות במקום מקלט מוגן.מקום כזה קיבל חסות דתית ומקומות כאלו היו קיימים בעיקר במקדשיםאו במקומות בהם התקיים פולחן כל שהוא.גם ביהדות היה קיים 'אסילום'בצורת ערי המקלט או נגיעה בקרנותהמזבח.מאחר, וכבר על פי פרוטש השם ,מה צריך להיות בעבודה החדשה של רמיבאר חיפשתי זאת בכוריאוגרפיה.יש לציין שהכוריאוגרפיה היתה מרתקת.יש בה נטיה לחלק את הרקדניםלשניים. קבוצה של רקדנים הרוקדים כקבוצה ולידה רקדן או שניים הרוקדים בנפרד בתנועותשונות מהמבוצעות על ידי הקבוצה.הפרוש שלי הקבוצה זה מקום המקלט.ההרקדניםהבודדים-הנרדפים מחפשי המקלט.הפעם יש לציין ,קיים קשר בין השם לנרקד. אנו רואים אנשים המנסים להגיע למקום המחסה,אנשים הנרדפים מחוץלמקום הבטוח ונרגעים כאשר נכנסים אליו. יש בלהקה 17 רקדנים כולם מעולים ,כאשר כמובן יש כמה שמתבלטיםיותר ביניהם גם מרטין הארייג,סו ג'וון קים,ג'ן וואןסוק,ג'אנגוון ג'אנג ואחרים.הכוריאוגרפיה מלאה בצורות שונות של ריקוד. יש צעדה אחורנית כאשר הרקדנים בצעד אחורי עוברים מצד ימין לצדשמאל ולהפך,יש קבוצות ומפעם לפעם מהקבוצה יוצא רקדן לבצע סולו או דואט,יש קפיאהבמקום של רקדני הקבוצה בזמן שהסולן רוקד,יש הליכה של הרקדנים היוצרים שרשרת ארוכהועוד.כמה פעמים הרקדנים יצרו צורות גאומטריות ישרות כגון מלבן פתוחועוד.הצורות מחושבות היטב ומשתנות כל הזמן.הלהקה מגובשת ביותר.מורגשת האחידות בביצוע,ההקפדה על כל תנועה,עלכל צעד,על שינוי מהיר ממבנה אחד למבנה שני במהירות,בעדינות,במעברים נקיים ולאמורגשים.הסולנים הם חלק מהקבוצה והם יוצאים ממנה מהמבנה המסויים כדילרקוד את הסולו שלהם וחוזרים לקבוצה.יש הקפדה על קטעי סולו או מבנים קצרים ,מוקפדיםללא התמשכות או החוזרים על עצמם.לא כל קטע מובן,לא כל קטע מתחבר לנושא הכללי אך הכל מענין,הכלברור,הכל מרתק.המבקשים מקלט יוצאים מהקבוצה,אך במהירות חוזרים אליה ומורגשת אזהתרגעות ושלווה יחסית. רמי באר היה אחראי על הכוריאוגרפיה,עיצוב הבמה-מסכים שחוריםוהתאורה.התלבושות עוצבו ע'י רמי באר ולילך חצבני.בסך הכל עבודה מרשימה,מרתקת ומענינת.לראות או לא לראות:עבודה יפה מומלצת ביותר. <table border="0"> <tbody> <tr> <td></td> </tr> <tr> <td> נכתב על ידי <a href="mailto:elybikoret@gmail.com">elybikoret</a>-אלי ליאון,28/5/2018, 08.27 </td> </tr> </tbody> </table><p align="center"><br />אלי ליאון</p> <p align="center"><a title="mailto:elybikoret@gmail.com" href="mailto:elybikoret@gmail.com">elybikoret@gmail.com</a></p> <p align="center"><a href="http://www.elybikoret.022.co.il/">www.elybikoret.022.co.il</a></p> <p align="center">03-6856786<br />0542493488<br />עיתונאי-מבקר אמנות<br />תיאטרון,מחול,מוסיקה,קולנוע,פנאי</p> <p align="center">חבר אגודת העתונאים של תל אביב<br />ותא המבקרים שליד האגודה<br />מנהל קהילות התרבות והפנאי-אתר מוטקה</p> <p align="center">מבקר התרבות של אתרי דעתון והפורטלשלי</p> <p align="center">מבקר גם באתרים עסקים,ק. דהמרקר.תפוז.פרשן</p> <p align="center">Word press</p> <br/><br/> <strong><u>פרטים אודות כותב המאמר</u></strong> <br/> <p>אלי ליאון-ELYBIKORET</p> <br/><a href="http://www.portal-asakim.com"> מקור המאמר: אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים</a>
גירסת טקסט:
1669אסילום-להקת המחול הקיבוצית-ביקורת 1669אסילום-להקת המחול הקיבוצית-ביקורת צילומים:אייל הירשללהקת המחול הקיבוצית בכורה חדשה בשם 'אסילום' בכוריאוגרפיה שלרמי באר. כבר מזמן הפסקתי להתרשם משמות הניתנים למחולות המודרניים אולקרוא מה התוכן ,אם יש כזה,במחול. בדרך כלל בין הכתוב למתרחש על הבמה יש קשר רופף אםבכלל.זה לא מפריע לי להנות מהמחול,אם הוא טוב,כי זה מאפשר לכל אחדמהצופים לראות במחול מה שהוא רוצה ובנוסף זה מפעיל את הדמיון שלהצופה.לשם המחול שראיתי אמש בלהקה הקיבוצית גם שם משנה -מחסה,מקלטמסתור. הבנתי שזו מילה לטינית ומאחר וידעתי על מקום מקלט עתיק בשם זה,חיפשתי את הפרוש המדוייק של המקום.ובאמת היה בעולם העתיק מקום מחסה בו הלכו אנשים שנרדפו מכל סיבהשהיא או רצו להיות במקום מקלט מוגן.מקום כזה קיבל חסות דתית ומקומות כאלו היו קיימים בעיקר במקדשיםאו במקומות בהם התקיים פולחן כל שהוא.גם ביהדות היה קיים 'אסילום'בצורת ערי המקלט או נגיעה בקרנותהמזבח.מאחר, וכבר על פי פרוטש השם ,מה צריך להיות בעבודה החדשה של רמיבאר חיפשתי זאת בכוריאוגרפיה.יש לציין שהכוריאוגרפיה היתה מרתקת.יש בה נטיה לחלק את הרקדניםלשניים. קבוצה של רקדנים הרוקדים כקבוצה ולידה רקדן או שניים הרוקדים בנפרד בתנועותשונות מהמבוצעות על ידי הקבוצה.הפרוש שלי הקבוצה זה מקום המקלט.ההרקדניםהבודדים-הנרדפים מחפשי המקלט.הפעם יש לציין ,קיים קשר בין השם לנרקד. אנו רואים אנשים המנסים להגיע למקום המחסה,אנשים הנרדפים מחוץלמקום הבטוח ונרגעים כאשר נכנסים אליו. יש בלהקה 17 רקדנים כולם מעולים ,כאשר כמובן יש כמה שמתבלטיםיותר ביניהם גם מרטין הארייג,סו ג'וון קים,ג'ן וואןסוק,ג'אנגוון ג'אנג ואחרים.הכוריאוגרפיה מלאה בצורות שונות של ריקוד. יש צעדה אחורנית כאשר הרקדנים בצעד אחורי עוברים מצד ימין לצדשמאל ולהפך,יש קבוצות ומפעם לפעם מהקבוצה יוצא רקדן לבצע סולו או דואט,יש קפיאהבמקום של רקדני הקבוצה בזמן שהסולן רוקד,יש הליכה של הרקדנים היוצרים שרשרת ארוכהועוד.כמה פעמים הרקדנים יצרו צורות גאומטריות ישרות כגון מלבן פתוחועוד.הצורות מחושבות היטב ומשתנות כל הזמן.הלהקה מגובשת ביותר.מורגשת האחידות בביצוע,ההקפדה על כל תנועה,עלכל צעד,על שינוי מהיר ממבנה אחד למבנה שני במהירות,בעדינות,במעברים נקיים ולאמורגשים.הסולנים הם חלק מהקבוצה והם יוצאים ממנה מהמבנה המסויים כדילרקוד את הסולו שלהם וחוזרים לקבוצה.יש הקפדה על קטעי סולו או מבנים קצרים ,מוקפדיםללא התמשכות או החוזרים על עצמם.לא כל קטע מובן,לא כל קטע מתחבר לנושא הכללי אך הכל מענין,הכלברור,הכל מרתק.המבקשים מקלט יוצאים מהקבוצה,אך במהירות חוזרים אליה ומורגשת אזהתרגעות ושלווה יחסית. רמי באר היה אחראי על הכוריאוגרפיה,עיצוב הבמה-מסכים שחוריםוהתאורה.התלבושות עוצבו ע'י רמי באר ולילך חצבני.בסך הכל עבודה מרשימה,מרתקת ומענינת.לראות או לא לראות:עבודה יפה מומלצת ביותר. נכתב על ידי elybikoret-אלי ליאון,28/5/2018, 08.27 אלי ליאון elybikoret@gmail.com www.elybikoret.022.co.il 03-6856786 0542493488 עיתונאי-מבקר אמנות תיאטרון,מחול,מוסיקה,קולנוע,פנאי חבר אגודת העתונאים של תל אביב ותא המבקרים שליד האגודה מנהל קהילות התרבות והפנאי-אתר מוטקה מבקר התרבות של אתרי דעתון והפורטלשלי מבקר גם באתרים עסקים,ק. דהמרקר.תפוז.פרשן Word press נכתב על ידי אלי ליאון-ELYBIKORET מקור המאמר:אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים http://www.portal-asakim.com
בחזרה למאמר
לכותבי מאמרים
התחבר
הרשמה למערכת
שחזור סיסמה
מאמרים בקטגוריות
אימון אישי
אינטרנט והחיים ברשת
בידור ופנאי
ביטוח
בית משפחה וזוגיות
בניין ואחזקה
הודעות לעיתונות
חברה, פוליטיקה ומדינה
חוק ומשפט
חינוך ולימודים
מדעי החברה
מדעי הטבע
מדעי הרוח
מחשבים וטכנולוגיה
מיסים
מתכונים ואוכל
נשים
ספורט וכושר גופני
עבודה וקריירה
עיצוב ואדריכלות
עסקים
פיננסים וכספים
קניות וצרכנות
רוחניות
רפואה ובריאות
תחבורה ורכב
תיירות ונופש
© כל הזכויות שמורות לאתר מאמרים עסקיים ומקצועיים
שיווק באינטרנט
על ידי WSI