דף הבית
אינדקס עסקים
הכותבים הפעילים ביותר
המאמרים הניצפים ביותר
תגיות פופולריות
תנאי שימוש
צור קשר
דף הבית
מוסיקה
1777תחרות הפסנתר בישראל
פרסום המאמר באתרך
פרסום המאמר באתרך
באפשרותך לפרסם את המאמר הזה באתרך בכפוף
לתנאי השימוש
.בפרסום המאמר עליך להקפיד על הכללים הבאים: יש לפרסם את כותרת המאמר, תוכנו,
וכן פרטים אודות כותב המאמר
. כמו כן יש לכלול
קישור לאתר
מאמרים עסקיים ומקצועיים (http://www.portal-asakim.com)
.
בחזרה למאמר
כותרת המאמר:
תקציר המאמר:
בחירת מועמדים לתחרות פסנתר במלטה
מילות מפתח:
קישור ישיר למאמר:
גירסת HTML:
<html> <head> <title>1777תחרות הפסנתר בישראל</title> <meta name="description" content="בחירת מועמדים לתחרות פסנתר במלטה"> <meta name="keywords" content="ELYBIKORET"> <meta name="expires" CONTENT="never"> <meta name="language" CONTENT="hebrew"> <meta name="distribution" CONTENT="Global"> <meta name="robots" content="index, follow"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1255"> </title> <body dir="rtl"> <h1>1777תחרות הפסנתר בישראל</h1><br/> <br/><strong>נכתב על ידי: <a title="1777תחרות הפסנתר בישראל" href="http://www.portal-asakim.com/Authors//Author1062.aspx ">ELYBIKORET</a></strong><br/> <br/>1777תחרות פסנתר בישראל צילומים-ברוך נוימןאמש הסתיימה תחרות הפסנתר בתל אביב במסגרת תחרות הפסנתר הבינלאומית-14 דרכיםלמלטה. התחרות במלטה וזו שבתל אביב שהיא בעצם חלק ממנה נערכות בחסות הקרן האירופאיתלתמיכה בתרבות.כבר שמענו שני קונצרטים במשכן לאמנויות הבמה במסגרת הקרן ועליהם כבר כתבתיב15.9 תחת המספר 1775התחרות הבינלאומית מספקת אפשרות ובמה לאמנים צעירים שיציגו לא רק את כישוריהםהטכניים ומקצועיים אלא גם את אישיותם היחודית ואת הידע בפרשנותם ליצירות המוסיקליותאותן הם ימנגנים.תחרות תל אביב הבינלאומית לפסנתר בבית הספר בוכמן-מהטה באוניברסיטת תל אביבנערכה במסגרת הקרן בין התאריכים6-18.9.2019בתחרות זו השתתפו 36 מתחרעים מ14 ארצות שמתוכם היו שישה ישראלים.בתחרות היו 4 שלבים שכללו שני שלבים של נגינת רסיטלים כאשר בשלב השני כלמתחרה חייב היה לנגן פרקים מתוך יצירתו 'זכרונות ילדות'של המלחין אלכסי שור שהנומלחין הבית של הקרן והתחרות.בשלב השלישי היה חצי הגמר בו שישה משתתפים שיצאו במקומות 1-6 בשלבים הקודמיםניגנו קונצ'רטו לפסנתר לפי בחירתו בליווי פסנתר שני. הפסנתר השני שימש תחליף לתזמורת .שלב הרביעי היה שלב הגמר אותו שמעתי אמש ועליו אני כותב כעת.בשלב זה ניגנושלושת הראשונים משלב חצי הגמר. לכל השלושה שהגיעו לשלב הגמר הובטחו פרסים נכבדים מאוד.למקום הראשון 50000יורו,לשני 25000 ולשלישי 10000 יורו. בנוסף הובטחו להם קונצרטים שונים בישראל ובעולם.חמשת הזוכים במקומות הראשונים בתחרות בארץ יעפילו לתחרות מלטה הבינלאומיתלפסנתר שתתקיים בסתיו 2021 במלטה בבירה וולטה. במלטה יתחרו כל הזוכים בחמשת המקומות הראשונים בכל אחת מ14 המדינות המשתתפותבתחרות.במלטה אם כן,יתחרו על המקום הראשון 70 מועמדים.הפרסים במלטה יהיו פרס ראשון 200000 יורו שיורכב מ100000 יורו שימסרו לו מידוהיתרה יקבל ב20 קונצרטים במקומות שונים בהם יקבל 5000 יורו על כל קונצרט. קונצרט כזה יערך גם בישראל.הפרסים במלטה ישחולקו ימסרו ל8 המגיעים למקומות1-8 כאשר הפרס הראשון יהיה50000 למקום הראשוןןסכומים קטנים יותר בהתאם למקום כאשר המקום השמיני יקבל 1000יורו.בתחרות שהתקיימה בארץ היו 7 שופטים כאשר יו'ר התחרות היה פרופ תום לב .סך כלהשופשטים מישראל היו 4 בנוסף ל2 מאזרבייג'ן ואחד מטייוואן.בשלב הגמר ששמעתי התזמורת הסימפונית ירושלים ליוותה את המתחרים בניצוח דמטרייבלונסקי שהיה גם המנהל האמנותי של התחרות.התזמורת היתה טובה מאוד וליוותה את המתחרים בהתחשב בהם התחשבות מרבית.לשלב הגמר הגיעו שלושה מתחרים. ניקולאי קוזנצוב מרוסיה בן 24 הגיע למקום הראשון.תום בורובן 18 מישראל הגיעלמקום השני ואלמוג סגל בן 24 מישראל הגיע למקום השלישי.בקשר לדירוג ,לדעתי המקום הראשון הגיע לתום בורו והשני לניקולאי קוזנצוב.הסיבההעיקרית לדירוג השונה שלי היתה שקוזנצוב שניגן נהדר השתדל להרשים את הצופים,ניגןקטעים רבים שבהם חשוב יותר היה לו במקום להתרכז בנגינה מכל הלב. היה חסר לי רגש בנגינתו וובהרבה קטעים הרגשתי נגינה יפה אך מוטוריתמשהו. בנגינתו לקחו חלק כל חלקי גופו ,הרים את הידיים דבוהה גבוהה כדי לנגן קטעיםשהיה צריך לנגן בעוצמה וזה נעשה לא כדי להפיק צליל טוב יותר וחזק יותר אלא כדילעשות רושם. ואכן בעשית רושם הוא הצליח ביותר.הערה צדדית בקונצ'רטו זה התזמורת בחלקים רבים כיסתה את הסולן וצריך לחפש אתהסיבה לכך ,שלדעתי לא התזמורת היתה האחראית לכך. קוזנצוב ניגן את הקונצ'רו לפסנתר מס 2 מאת רחמנינוב..הזוכה במקום השני,לדעת השופטים,תום בורו, ניגן את הקונצ'רטו בG מז'ור מאתרוול. נגינתו היתה מקסימה ,וירטואוזית עם טכניקה מעולה.נגינה יפה כוחנית במקומותהנכונים ועדינה במקום שזה נדרש.לקונצ'רטו סממנים של מוסיקת ג'אז.הקונצ'רטו מאוד יפה וקשה לביצוע ובורו ביצעאותו על הצד הטוב ביותר.הפרק הראשון היה קיצבי ביותר וכך זה נוגן,הפרק השני היהאיטי רומנטי ותום ניגן אותו ברגש רב והפרק השלישי מהיר.במקום השלישי הגיע אלמוג סגלשניגן את הקונצ'רטו מס 1 מאת ברהמס.. לדעתי זו היתה בחירה לא נכונה של סגל. הקונצ'רטו ארוך,קשה לביצוע,אינו מאפשרלהרשים בנגינה. לקונצ'רו פתיחה תזמורתית ארוכה מהרגיל ורק אחריה נכנס הפסנתר.בהתחלה נגינתו שלסגל היתה מעייפת,אפטית,לא הורגשה בו רוח חיים. נגינתו היתה טובה מאוד.אין לזלזל בנגינתו הוירטואוזית והיפה,אך כנראה בחירתהקונצ'רטו לא איפשרה לו להראות את מלוא כוחו.בחירת השופטים במקרה זה היצתה מוצדקתבהחלט.נגינת שלושת המתחרים היתה נהדרת והיה קשה לדרג אותם מבין השלושה התרשמתי הכי הרבה מנגינתו של תום בורו.גם כאן הפריעו לי מחיאות הכפיים בסיום כל פרק כבשני הקונצרטיםהראשונים. היה לי מוזר אם כי ניחשתי את הסיבה,בZמן נגינתו של קוזנצוב לא היו הפרעותבאמצע ומחיאות הכפיים היו רק בסוף הקונצ'רטו ולא אחרי סיום כל פרק.חמשת ההמתחרים העולים לתחרות במלטה בנוסף לשלושת הזוכים בקונצרט זה הם צאנגואנג מסין שהגיעה למקום הרביעי וטטיאנה שפרן מאוקרינה שהגיע למקום החמישי.מאחל לכולם הצלחה במלטה וביחוד לשני המתחרים מישראללראות או לא לרואת: קונצרט מעולה,תחרות יפה, עם פרסים בגולים במיוחד.מבחינתגובה הפרסים מתחרה בכבוד עם תחרות רובינשטיין המפורסמת המתקיימת בארץ.נכתב על ידי אלי ליאון ב17.9.2019 שעה 08.12<p align="center"><br />אלי ליאון</p> <p align="center"><a title="mailto:elybikoret@gmail.com" href="mailto:elybikoret@gmail.com">elybikoret@gmail.com</a></p> <p align="center"><a href="http://www.elybikoret.022.co.il/">www.elybikoret.022.co.il</a></p> <p align="center">03-6856786<br />0542493488<br />עיתונאי-מבקר אמנות<br />תיאטרון,מחול,מוסיקה,קולנוע,פנאי</p> <p align="center">חבר אגודת העתונאים של תל אביב<br />ותא המבקרים שליד האגודה<br />מנהל קהילות התרבות והפנאי-אתר מוטקה</p> <p align="center">מבקר התרבות של אתרי דעתון והפורטלשלי</p> <p align="center">מבקר גם באתרים עסקים,ק. דהמרקר.תפוז.פרשן</p> <p align="center">Word press</p> <br/><br/> <strong><u>פרטים אודות כותב המאמר</u></strong> <br/> <p>אלי ליאון-ELYBIKORET</p> <br/><a href="http://www.portal-asakim.com"> מקור המאמר: אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים</a>
גירסת טקסט:
1777תחרות הפסנתר בישראל 1777תחרות פסנתר בישראל צילומים-ברוך נוימןאמש הסתיימה תחרות הפסנתר בתל אביב במסגרת תחרות הפסנתר הבינלאומית-14 דרכיםלמלטה. התחרות במלטה וזו שבתל אביב שהיא בעצם חלק ממנה נערכות בחסות הקרן האירופאיתלתמיכה בתרבות.כבר שמענו שני קונצרטים במשכן לאמנויות הבמה במסגרת הקרן ועליהם כבר כתבתיב15.9 תחת המספר 1775התחרות הבינלאומית מספקת אפשרות ובמה לאמנים צעירים שיציגו לא רק את כישוריהםהטכניים ומקצועיים אלא גם את אישיותם היחודית ואת הידע בפרשנותם ליצירות המוסיקליותאותן הם ימנגנים.תחרות תל אביב הבינלאומית לפסנתר בבית הספר בוכמן-מהטה באוניברסיטת תל אביבנערכה במסגרת הקרן בין התאריכים6-18.9.2019בתחרות זו השתתפו 36 מתחרעים מ14 ארצות שמתוכם היו שישה ישראלים.בתחרות היו 4 שלבים שכללו שני שלבים של נגינת רסיטלים כאשר בשלב השני כלמתחרה חייב היה לנגן פרקים מתוך יצירתו 'זכרונות ילדות'של המלחין אלכסי שור שהנומלחין הבית של הקרן והתחרות.בשלב השלישי היה חצי הגמר בו שישה משתתפים שיצאו במקומות 1-6 בשלבים הקודמיםניגנו קונצ'רטו לפסנתר לפי בחירתו בליווי פסנתר שני. הפסנתר השני שימש תחליף לתזמורת .שלב הרביעי היה שלב הגמר אותו שמעתי אמש ועליו אני כותב כעת.בשלב זה ניגנושלושת הראשונים משלב חצי הגמר. לכל השלושה שהגיעו לשלב הגמר הובטחו פרסים נכבדים מאוד.למקום הראשון 50000יורו,לשני 25000 ולשלישי 10000 יורו. בנוסף הובטחו להם קונצרטים שונים בישראל ובעולם.חמשת הזוכים במקומות הראשונים בתחרות בארץ יעפילו לתחרות מלטה הבינלאומיתלפסנתר שתתקיים בסתיו 2021 במלטה בבירה וולטה. במלטה יתחרו כל הזוכים בחמשת המקומות הראשונים בכל אחת מ14 המדינות המשתתפותבתחרות.במלטה אם כן,יתחרו על המקום הראשון 70 מועמדים.הפרסים במלטה יהיו פרס ראשון 200000 יורו שיורכב מ100000 יורו שימסרו לו מידוהיתרה יקבל ב20 קונצרטים במקומות שונים בהם יקבל 5000 יורו על כל קונצרט. קונצרט כזה יערך גם בישראל.הפרסים במלטה ישחולקו ימסרו ל8 המגיעים למקומות1-8 כאשר הפרס הראשון יהיה50000 למקום הראשוןןסכומים קטנים יותר בהתאם למקום כאשר המקום השמיני יקבל 1000יורו.בתחרות שהתקיימה בארץ היו 7 שופטים כאשר יו'ר התחרות היה פרופ תום לב .סך כלהשופשטים מישראל היו 4 בנוסף ל2 מאזרבייג'ן ואחד מטייוואן.בשלב הגמר ששמעתי התזמורת הסימפונית ירושלים ליוותה את המתחרים בניצוח דמטרייבלונסקי שהיה גם המנהל האמנותי של התחרות.התזמורת היתה טובה מאוד וליוותה את המתחרים בהתחשב בהם התחשבות מרבית.לשלב הגמר הגיעו שלושה מתחרים. ניקולאי קוזנצוב מרוסיה בן 24 הגיע למקום הראשון.תום בורובן 18 מישראל הגיעלמקום השני ואלמוג סגל בן 24 מישראל הגיע למקום השלישי.בקשר לדירוג ,לדעתי המקום הראשון הגיע לתום בורו והשני לניקולאי קוזנצוב.הסיבההעיקרית לדירוג השונה שלי היתה שקוזנצוב שניגן נהדר השתדל להרשים את הצופים,ניגןקטעים רבים שבהם חשוב יותר היה לו במקום להתרכז בנגינה מכל הלב. היה חסר לי רגש בנגינתו וובהרבה קטעים הרגשתי נגינה יפה אך מוטוריתמשהו. בנגינתו לקחו חלק כל חלקי גופו ,הרים את הידיים דבוהה גבוהה כדי לנגן קטעיםשהיה צריך לנגן בעוצמה וזה נעשה לא כדי להפיק צליל טוב יותר וחזק יותר אלא כדילעשות רושם. ואכן בעשית רושם הוא הצליח ביותר.הערה צדדית בקונצ'רטו זה התזמורת בחלקים רבים כיסתה את הסולן וצריך לחפש אתהסיבה לכך ,שלדעתי לא התזמורת היתה האחראית לכך. קוזנצוב ניגן את הקונצ'רו לפסנתר מס 2 מאת רחמנינוב..הזוכה במקום השני,לדעת השופטים,תום בורו, ניגן את הקונצ'רטו בG מז'ור מאתרוול. נגינתו היתה מקסימה ,וירטואוזית עם טכניקה מעולה.נגינה יפה כוחנית במקומותהנכונים ועדינה במקום שזה נדרש.לקונצ'רטו סממנים של מוסיקת ג'אז.הקונצ'רטו מאוד יפה וקשה לביצוע ובורו ביצעאותו על הצד הטוב ביותר.הפרק הראשון היה קיצבי ביותר וכך זה נוגן,הפרק השני היהאיטי רומנטי ותום ניגן אותו ברגש רב והפרק השלישי מהיר.במקום השלישי הגיע אלמוג סגלשניגן את הקונצ'רטו מס 1 מאת ברהמס.. לדעתי זו היתה בחירה לא נכונה של סגל. הקונצ'רטו ארוך,קשה לביצוע,אינו מאפשרלהרשים בנגינה. לקונצ'רו פתיחה תזמורתית ארוכה מהרגיל ורק אחריה נכנס הפסנתר.בהתחלה נגינתו שלסגל היתה מעייפת,אפטית,לא הורגשה בו רוח חיים. נגינתו היתה טובה מאוד.אין לזלזל בנגינתו הוירטואוזית והיפה,אך כנראה בחירתהקונצ'רטו לא איפשרה לו להראות את מלוא כוחו.בחירת השופטים במקרה זה היצתה מוצדקתבהחלט.נגינת שלושת המתחרים היתה נהדרת והיה קשה לדרג אותם מבין השלושה התרשמתי הכי הרבה מנגינתו של תום בורו.גם כאן הפריעו לי מחיאות הכפיים בסיום כל פרק כבשני הקונצרטיםהראשונים. היה לי מוזר אם כי ניחשתי את הסיבה,בZמן נגינתו של קוזנצוב לא היו הפרעותבאמצע ומחיאות הכפיים היו רק בסוף הקונצ'רטו ולא אחרי סיום כל פרק.חמשת ההמתחרים העולים לתחרות במלטה בנוסף לשלושת הזוכים בקונצרט זה הם צאנגואנג מסין שהגיעה למקום הרביעי וטטיאנה שפרן מאוקרינה שהגיע למקום החמישי.מאחל לכולם הצלחה במלטה וביחוד לשני המתחרים מישראללראות או לא לרואת: קונצרט מעולה,תחרות יפה, עם פרסים בגולים במיוחד.מבחינתגובה הפרסים מתחרה בכבוד עם תחרות רובינשטיין המפורסמת המתקיימת בארץ.נכתב על ידי אלי ליאון ב17.9.2019 שעה 08.12 אלי ליאון elybikoret@gmail.com www.elybikoret.022.co.il 03-6856786 0542493488 עיתונאי-מבקר אמנות תיאטרון,מחול,מוסיקה,קולנוע,פנאי חבר אגודת העתונאים של תל אביב ותא המבקרים שליד האגודה מנהל קהילות התרבות והפנאי-אתר מוטקה מבקר התרבות של אתרי דעתון והפורטלשלי מבקר גם באתרים עסקים,ק. דהמרקר.תפוז.פרשן Word press נכתב על ידי אלי ליאון-ELYBIKORET מקור המאמר:אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים http://www.portal-asakim.com
בחזרה למאמר
לכותבי מאמרים
התחבר
הרשמה למערכת
שחזור סיסמה
מאמרים בקטגוריות
אימון אישי
אינטרנט והחיים ברשת
בידור ופנאי
ביטוח
בית משפחה וזוגיות
בניין ואחזקה
הודעות לעיתונות
חברה, פוליטיקה ומדינה
חוק ומשפט
חינוך ולימודים
מדעי החברה
מדעי הטבע
מדעי הרוח
מחשבים וטכנולוגיה
מיסים
מתכונים ואוכל
נשים
ספורט וכושר גופני
עבודה וקריירה
עיצוב ואדריכלות
עסקים
פיננסים וכספים
קניות וצרכנות
רוחניות
רפואה ובריאות
תחבורה ורכב
תיירות ונופש
© כל הזכויות שמורות לאתר מאמרים עסקיים ומקצועיים
שיווק באינטרנט
על ידי WSI