דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים CSG קיבלה הכרה כמתאמת מסע לקוחות מובילה מטעם חברת אנליסטים ראשית
CSG קיבלה הכרה כמתאמת מסע לקוחות מובילה מטעם חברת אנליסטים ראשית
חיים נוי 12/06/24 |  צפיות: 134

CSG קיבלה הכרה כמתאמת מסע לקוחות מובילה מטעם חברת אנליסטים ראשית

פלטפורמת מעורבות הלקוחות CSG Xponent קיבלה את הדירוג הגבוה ביותר שניתן לקבל ב-16 קריטריונים

דנבר, 12 ביוני 2024, (BUSINESS WIRE):

הציפיות ההולכות וגדלות של לקוחות יוצרות צורך קריטי עבור מותגים לפגוש את הלקוח במקום שחשוב לו באותו הרגע. כגורם מוביל ב-The Forrester Wave™: Customer Journey Orchestration Platforms, Q2 2024, אשר פורסם היום, CSG® (נאסד"ק: CSGS) עוזרת למותגים המוכרים ביותר בעולם להפוך תובנות של לקוחות לפעולות. CSG Xponent, הפלטפורמה הטובה מסוגה למעורבות לקוחות, קיבלה את הציון הגבוה ביותר ב-16 מתוך 30 הקריטריונים של Forrester Wave™, כולל ניתוח מסע לקוחות, תיאום בין מסעות שונים וכן קבלת החלטות בזמן אמת.

"מותגים גדולים מסתמכים עלינו כיום יותר מתמיד לשליטה בנתונים שלהם ולניהול פעיל של מסע הלקוח, במקום לראות מהצד את המסע שמתקיים מעצמו", אמר מארק סמית, סגן נשיא בכיר לחוויית לקוחות ב-CSG. "ההכרה שלנו כחברה מובילה בדוח תיאום המסעות של Forrester Wave מהווה עבורנו אבן דרך למשימה המתמשכת שלנו כחברה ממוקדת לקוחות, מונעת נתונים וזריזה. תיאום הלקוחות, כולל קבלת החלטות בזמן אמת ובינה מלאכותית במסע חזוי, נמצאים בליבה של פלטפורמת CSG Xponent ועושים הבדל חשוב עבור לקוחות ותיקים המעוניינים להאיץ את הצמיחה העסקית שלהם, לזכות בנאמנות ולהגדיל את שביעות הרצון של לקוחות ועובדים כאחד".

The Forrester Wave™: Customer Journey Orchestration Platforms ציינה כי "CSG היא מועמדת טובה עבור חברות וחברות ייעוץ בתחום ה-CX המעוניינות במודלים בשלים ומותאמים אישית בענף, ביכולות נתונים מעמיקות ובמוצרי AI מבוססי מסע בתחום הטלקומוניקציה, השירותים הפיננסיים, שירותי הבריאות והקמעונאות".

המקרה הספציפי: CSG Xponent עוזרת לספקי שירותים פיננסיים באמריקה לתאם את תהליך הקצאת הלידים ולמטב את חוויית הלקוחות והעובדים. החברה מתבססת על יכולות תיאום המסע של CSG Xponent ומבצעת ניתוב מותאם היטב של לידים אל סוכן הביטוח המתאים בהתאם להיסטוריית הלקוח, לכוונותיו וליכולות הסוכן. הפלטפורמה מחברת בין הלקוח לסוכן המתאים ביותר תוך שימוש ביכולות קבלת החלטות בזמן אמת והאזנה, ומיידעת את הסוכן באופן מידי דרך רשת התקשורת של החברה. CSG Xponent עוזרת לענקית השירותים הפיננסיים להקצות למעלה מ-500,000 לידים מדי שנה, מה שמשפר משמעותית את תוצאות המכירות, תומך בקיבולת העובדים, מקצר את זמן התגובה ויוצר חוויית לקוח נטולת שיבושים בין הערוצים השונים. בעקבות הצלחה מרשימה זו החברה הטמיעה מספר שיפורים נוספים בחוויית הלקוח והעובדים המבוססת על CSG Xponent.

CSG קיבלה את הציון הגבוה ביותר ב-16 קטגוריות של דוח תיאום מסע הלקוח מטעם The Forrester Wave™, כולל:

*קבלת החלטות בזמן אמת: יכולות הליבה של CSG Xponent ניתנות למדרוג בקנה מידה נרחב, זהו מנוע קבלת החלטות בזמן אמת שמסוגל לקבל למעלה מ-1,000 החלטות מורכבות בשנייה.

*חיבור נתונים בין מקורות: "רבים טוענים ליכולת לאחד נתונים ממקורות שונים, אך רק מעטים אכן עושים זאת. הצלחנו להגיע לכך הודות ל-CSG Xponent", ציין לקוח ממליץ. "לכך יש השפעה מידית על העסק משום שאנו יכולים לראות בזמן אמת כיצד הפעולות משפיעות בצורה ישירה על תגובת הלקוח".

*בינה מלאכותית במסע צפוי מראש: בעידן הבינה המלאכותית, CSG נותנת עדיפות לשימוש אחראי ופרגמטי ב-AI ובלמידה חישובית כדי לשפר ולהתאים לדרישות הלקוח בזמן אמת וכדי למטב את התוצאות.

קראו את הניתוח של Forrester העוסק ב"תשעת הספקים החשובים ביותר" בדוח The Forrester Wave™: Customer Journey Orchestration Platforms, Q2 2024.

אודות CSG

CSG מעצימה חברות ומאפשרת להן לגבש חוויות בלתי נשכחות אשר לאנשים ולעסקים קל יותר להתחבר ולהשתמש בהן ואף לשלם עבור השירותים המוערכים ביותר. פתרונות חווית הלקוח, החיוב והתשלומים שלנו עוזרים לחברות בכל גודל להרוויח כסף ולעשות הבדל. פתרונות SaaS שלנו מאפשרות למנהיגי חברות לקחת פיקוד על העתיד שלהם ולהתחבר אל עזרי הנחיה מאנשי CSG ברחבי העולם, עם מחויבות עיקשת וחשיבה הצופה אל העתיד.

רוצים להתכונן לעתיד ולחולל שינויים כמו מותגים גלובליים שסומכים על CSG? בקרו בכתובת csgi.com לפרטים נוספים.

למידע נוסף:

Julia Dakhlia
Public Relations
+1 (402) 431-7376
[email protected]

John Rea
Investor Relations
+1 (210) 687-4409
[email protected]

מקור: CSG

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
קבוצת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases תספק כשני תריסר תחנות מימן על בסיס נוזלי בדרום קוריאה
תדלוק אוטובוס מימן בתחנת מימן על בסיס נוזלים המצוידת בפתרון של Nikkiso בדרום קוריאה

CallTower מרחיבה את צוות מנהלי הצמיחה ב-EMEA
CallTower מקדמת בברכה מנהלי מכירות ומנהלי תפעול מכירות חדשים באזור EMEA: פדרו דיאס, שון בלקמור, ריק סלרס וג'יגסי ג'איאווארה

ApplyBoard משיקה את Abbie, יועצת הבינה המלאכותית הראשונה בעולם ללימודים בחו"ל
עם העוצמה של GPT, Abbie מציעה הכוונה מקצועית מותאמת כדי לתמוך ולייעל את כל מסע החינוך הבינלאומי

Movellus מציגה את משפחת מוצריAeonic Power™ לוויסות מתח בשבב עצמו
מוצרים ראשונים פותחו עבור ליבות חישוביות הפועלות בתנאי זרם גבוה וחיבורי שבב לשבב

EY מכריזה על מייק ג'קובסקי מ-Duck Creek Technologies כזוכה בפרס Entrepreneur Of The Year® 2024 של ניו אינגלנד
הפרס חוגג את המנהיגים הנועזים שמביאים שינויים גדולים לשווקים, מחוללים מהפכה בתעשיות ומשנים חיים

ExaGrid זכתה בתואר "יצרנית השנה של חומרת גיבוי ארגונית" ועוד בטקס Storage Awards לשנת 2024
המוצר של ExaGrid, השותפויות והצוות קיבלו הכר באירוע “The Storries XXI” שנערך בלונדון

NIQ ו-World Data Lab חושפות את דו"ח “Spend Z”
NielsenIQ ‏(“NIQ”) בשיתוף עם World Data Lab ‏(WDL) פרסמו את דו"ח ההוצאה הדורית המקיף והראשון מסוגו המתמקד אך ורק בדור ה-Z. המחקר והניתוח שהופיעו בדו"ח Spend Z מדגישים את מחויבותה של NIQ לספק תבונות שוק מעשיות.

Dejavoo מרחיבה את פריסתה הגלובלית עם רכישת חברת הפינטק הישראלית Z-Credit
חברת Dejavoo, מובילה עולמית בטכנולוגיות תשלומים חדשניות, הודיעה היום על רכישת החברות Z-Credit ו-Z2C, המתמחות בפיתוח והפצה של טכנולוגיות תשלומים מתקדמות, Gateway לסליקת אשראי ופתרונות חומרה בתקן EMV לשוק התשלומים הישראלי. הרכישה משקפת את מחויבותה המתמשכת של Dejavoo לצמיחה, התרחבות והמשך מתן פתרונות תשלום חדשניים ללקוחותיה.

כנס אפריקה הראשון של AACSB
AACSB International, האגודה המקצועית הגדולה בעולם לחינוך עסקי, תארח את כנס אפריקה הראשון שלה. אירוע פתיחה זה יכנס מחנכים עסקיים ומנהיגים עסקיים באפריקה ומחוצה לה, כדי לדון בחידושים ביזמות, קיימות והסמכה באזור. שיתופי הפעולה שייצאו מכנס זה יסייעו לעצב עתיד בהיר ובר-קיימא יותר של עסקים באפריקה.

Adalvo מקבלת את האישור הגנרי הראשון באיחוד האירופי עבור עט הזרקה מלא מראש של לירגלוטייד
הפיתוח המוצלח של לירגלוטייד מדגיש את היכולת של Adalvo להציע סל טיפול בסוכרת מגוון ומקיף, הכולל זריקות פפטידים מורכבות כמו גם טיפולים דרך הפה באמצעות מולקולות קטנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI