דף הבית בניין ואחזקה ריהוט חדרי שינה
חדרי שינה
אורי 08/08/10 |  צפיות: 2131

חדרי שינה

חדר השינה הוא מקום אינטימי, שבו דיירי הבית נוהגים לנוח במהלך היום ולישון בו במהלך הלילה ופריט ריהוט אחד מהחשובים.


כיום, ברוב הבתים החדשים ישנה יחידת הורים המשמשת את ההורים, שהם בדרך כלל גם בעלי הבית, ולכל ילד כמעט יש חדר שינה משלו. ביחידת ההורים יש בדרך כלל מיטה זוגית עם מזרן, שידה, ארון בגדים, שידת טואלט עם תמרוקים, מראה, טלוויזיה, חדר רחצה וחדר ארונות. חדרי השינה הסטנדרטיים של הילדים מאופיינים במיטה עם מזרן, שידה, ארון בגדים, מראה, ספרייה, מחשב ולעיתים גם טלוויזיה.

חדרי שינה כפריים

חדרי השינה הכפריים הינם חדרי שינה המעוצבים בסגנון כפרי, ושניתן לראותם לרוב בחדרי אירוח כמו צימרים. עיצוב חדרי שינה בסגנון כפרי כולל אלמנטים הקשורים לעיצוב צימרים וגם אלמנטים עיצוביים הקשורים לסביבה שבה נמצא המבנה. חדר שינה כפרי צריך לדמות אווירה כפרית, המזכירה את הסביבה של הטבע. לשם כך נדרש שבחדר השינה ייעשה שימוש בעץ, באריגים ובאלמנטים המיועדים לדמות את הטבע ואת אווירת הכפר. האלמנט המרכזי בסגנון העיצוב הכפרי הוא העץ, הווילונות בחלונות צריכים להיות בצבעים פרחוניים או בגוונים של חום. בנוסף פעמים רבות מצויים בחדר פריטים מקש, היכולים להעשיר את האווירה הכפרית.. על רצפת החדר ייתכן שיהיו שטיחים ותחתית החדר עשויה להיות מפרקט או מעץ.

חדרי שינה מעץ מלא

עץ מלא הינו סוג של עץ המאופיין במשקל ובחוזק גבוהים, וכן ברמת צפיפות גבוהה. חדרי שינה מעץ מלא נחשבים כעמידים ואיכותיים יותר, ועל כן גם יקרים יותר. הריח והצבע הטבעי של העץ המלא, המתלווה לריהוט בחדר השינה הכולל מיטה זוגית, שידות וארונות, יוצר אווירה כפרית. יתרה מזו, חדרי שינה מעץ מלא יוצרים תחושה אצילית ואלגנטית.

חדרי שינה מעוצבים

חדרי שינה אלו נחשבים לאופנתיים ויוקרתיים וכן גם למתקדמים מאוד מבחינה טכנולוגית. השינויים הבולטים בעין בחדרים אלו הוא בעיקר במיטות עצמן, אשר הפכו מכבדות ומסורבלות לקלילות יותר. המרכיבים בהם משתמשים לייצור חדרי שינה מעוצבים הינם משובחים, והרהיטים הינם בעלי גימורים איכותיים וחיבורי עץ ברמה גבוהה. בנוסף, התוספות הנלוות לחדרי שינה אלה כוללות, בדרך כלל, מערכות חשמליות משופרות ומסילות משוכללות לרהיטים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי


 


מאמרים נוספים מאת אורי
 
ניתוחים פלסטיים – מה שרואים במראה
אלפי אנשים בישראל עוברים מדי שנה ניתוחים פלסטיים, שלעיתים מערבים היבט קוסמטי בלבד ופעמים אחרות גם פן רפואי

רופאים, מטופלים ומה שביניהם
כאשר אתם מגיעים לבדיקות אצל רופאים ישנם מספר כללים המחייבים את נותן השירות, שכן היחסים שבין רופאים למטופלים מעוגנים בחוקים, כללי אתיקה ופסיקות, אשר נועדו לשמור על מערכת יחסים תקינה ועל זכויותיהם של הפציינטים

לקחת אחריות על בריאות המשפחה
בריאות המשפחה הייתה מאז ומתמיד בראש מעיני האדם, ודבר זה יישאר תמיד נכון. יחד עם זאת, ישנם מספר וחידושים המאפיינים את העידן המודרני, שמכריחים אותנו לקחת יותר אחריות על מעשינו.

ייחודו של טיפול משפחתי
מטבע הדברים, בכל משפחה קיימות תקופות טובות יותר ופחות, אותן אנו עוברים ביחד ובכוחות משותפים. ואולם, לעיתים הבעיות נעשות קשות ותכופות יותר, מעוררות דאגה גדולה, ופוגעות באופן מהותי בתפקוד ובאיכות החיים. במקרים אלו, כדאי לשקול פנייה אל טיפול משפחתי המבוצע על ידי פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים ועובדים סוציאליים שעברו הכשרות מיוחדות בתחום.

מצלמות לרכב
19/05/14 | רכב
במאמר זה נסביר הכל על מצלמות לרכב!

כיצד תמצאו חנויות פרחים בנתניה?
אם בעבר, כאשר חיפשתם חנות פרחים בנתניה הייתם מגיעים פיזית אל החנות, על מנת לבחור את הפרחים, לקחת אותם ולשלם עליהם, הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין לכל הדעות...

בקרת כניסה, שעון נוכחות ועוד...
בקרת כניסה, היא עניין שיש להשקיע בו מחשבה מרובה, במיוחד כאשר מדובר על מקומות עבודה או בנייני מגורים. תוכלו לשים לב, שלא רק מקומות סגורים רבים.....

ISO 9001 וכל מה שצריך לדעת על ISO 13485
17/04/12 | תעשייה
מאמר המסביר על התקנים הדרושים

מידע אודות רישום פטנטים
המאמר הבא מביא הכל על עריכת פטנטים ורישום פטנטים

שכפול מפתחות ע"י מנעולן
26/02/12 | בית חכם
המאמר הבא מביא הכל על שכפול מפתחות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI