דף הבית מתכונים ואוכל מתכוני מאפים פיצה – מאכל פופולרי במיוחד
פיצה – מאכל פופולרי במיוחד
דומינוס 19/08/10 |  צפיות: 5762

פיצה היא אחד מהמאכלים הפופולריים ביותר. הפיצה שהחלה את דרכה כמאכל איטלקי מסורתי עברה שינויים כשהגיע לארצות הברית יחד עם המהגרים האיטלקים והתגלגה לגרסה המוכרת לנו כיום.

כמובן שהפופולריות של הפיצה לא פסחה גם על ישראל. הגל הנרחב של פיצריות שכונתיות שהיהו נפוצות בשנות השמונים פינה את מקומו ולאחר הפופולריות של הבאגטים והפרוזן יוגורט שבה הפיצה למעמדה כמזון המהיר המועדף בישראל, אבל הפעם בגרסאות משופרות.

לדוגמה כאשר מחפשים פיצות בתל אביב מגלים כי ישנן לפחות 70 פיצריות בעיר עצמה. כמובן שבנוסף יש להביא בחשבון שבנוסף לפיצריות ישנן גם מסעדות רבות המגישות פיצות בתל אביב לצד מאכלים איטלקיים אחרים.

משלוחי פיצות הם נפוצים בכל רחבי העולם ואמנם מדובר על תואר לא רשמי אבל ככל הנראה תל אביב היא בירת המשלוחים העולמית. אין עוד עיר שתושביה יכולים להזמין כמעט כל דבר עד לפתח ביתם וכשיש מי שקונה יש מי שמספק. תל אביב מציעה כנראה את המבחר הגדול ביותר של משלוחי פיצות בישראל וכל אחד יכול למצוא פיצה שתקלע לטעמו - עבה או דקה, עגולה או חתוכה למרובעים, במבצעים של 1+1 או לפי משקל, רגילה או עמוסה בתוספות.

פיצה היתה ונותרה אחד המאכלים הפופולריים ביותר להזמנה במשלוח. ניתן לחלוק אותה, היא שורדת את המסע טוב יחסית ומדובר באוכל שקל ונוח לאכול בזמן שצופים בטלוויזיה או גולשים באינטרנט. בימים של משחקי ספורט המשודרים בטלוויזיה או פרקי גמר של תוכניות קשה לעתים אפילו למצוא משלוחי פיצות זמינים בעיר.

הטרנד האחרון בעיר הוא פיצות גורמה העשויות מרכיבים משובחים ומציעות מגוון של רטבים ותוספות בשילובים מפתיעים. כמובן גם שאפשר להזמין פיצה מאחת מהרשתות הגדולות והבינלאומיות ועדיין ניתן למצוא גם את הגרסאות המתקתקות מעט עם הרבה גבינה צהובה שהולכות טוב עם טרופית.

בנוסף לפיצות הגורמה טרנד נוסף של פיצות בתל אביב הוא למעשה דווקא חזרה למקורות ואפייה של פיצות באופן המסורתי בתנור עצים, מה שמעניק לפיצה טעם שאין לו תחליף.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דומינוס


 


מאמרים נוספים מאת דומינוס
 
מתכון לפיצה מהירה
לפני כמה זמן, ככה באמצע הקיץ, תקף אותי ערב אחד רעב לפיצה. בדיוק גמרתי להעביר את הדירה ופיצה נראתה לי אוכל מצויין לסיטואציה. עזבתי את תל אביב בגלל שבעל הבית שוב העלה לי את שכר הדירה וחשבתי לעצמי שלמרות שלא מדובר בתל אביב בטוח אפשר להשיג פיצה ברמת גן בלי בעיה.

פיצה – מאכל פופולרי במיוחד
פיצה היא אחד מהמאכלים הפופולריים ביותר. הפיצה שהחלה את דרכה כמאכל איטלקי מסורתי עברה שינויים כשהגיע לארצות הברית יחד עם המהגרים האיטלקים והתגלגה לגרסה המוכרת לנו כיום.

איך לבחור פיצריה טובה?
אם מתאים לכם למצוא פיצריה טעימה וטעימה שמוכרת פיצה משלוחים הם חלק בלתי-נפרד מהעניין. בכל מה שקשור לעניין טעים כמו פיצה משלוחים הם אחד הדברים החשובים ביותר: האם משלוח הפיצה מגיע בזמן? האם השליח מאחר או מגיע בול בזמן שהובטח לכם? האם אתם בוחרים ברשת מזון אמינה, איכותית וטעימה כמו דומינוס או בפיצריה שכונתית קטנה? לפני שאתם מזמינים פיצה משלוחים – כדאי לזכור – הם הדבר שיכול לעשות את ההבדל בין פיצה חמה וטעימה ובין פיצה קרה ומאכזבת.

משלוחי פיצה
מתחשק לכם לאכול פיצה? רוצים לבלות את הערב מול הטלוויזיה עם מגש פיצה טעים? בא לכם להתפנן מול המחשב עם פינוק קרם בוואריה או מוס שוקולד? כשאתם מזמינים פיצה - כדאי לכם לחשוב איזו פיצה תגיע הכי מהר, בלי שתצטרכו לקבל פיצוי מהשליח על כך שהגיעה אליכם פיצה קרה או פושרת. משלוחי פיצה הם חלק מהטעם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI