דף הבית מתכונים ואוכל מתכונים - אחר משלוחי פיצה
משלוחי פיצה
דומינוס 28/07/10 |  צפיות: 4091

מתחשק לכם לאכול פיצה? רוצים לבלות את הערב מול הטלוויזיה עם מגש פיצה טעים? בא לכם להתפנן מול המחשב עם פינוק קרם בוואריה או מוס שוקולד? כשאתם מזמינים פיצה - כדאי לכם לחשוב איזו פיצה תגיע הכי מהר, בלי שתצטרכו לקבל פיצוי מהשליח על כך שהגיעה אליכם פיצה קרה או פושרת. משלוחי פיצה הם חלק מהטעם.

משלוחי פיצה הם אחד הדברים החשובים כשבא לך ליהנות מפיצה טעימה עם תוספות שונות – זיתים, פטריות, גבינה בולגרית, אנשובי, תירס או טונה. כמה פעמים כבר קרה לכם שחיכיתם לפיצה שהזמנתם והשליח פשוט איחר? אתם פותחים את הדלת ומגלים בחור מיוזע וקצת מבוהל שאומר לכם בשורה התחתונה שהפיצה הגיעה אבל היא, מה לעשות, קרה. שום פיצוי לא יכול לעזור לכם כיוון שהמוצר שהמתנתם לו פשוט לא הגיע כמו שבאמת רציתם אותו: חם וטרי. משלוחי פיצה הם, מה לעשות, חלק בלתי-נפרד מהעסקה.

לפני שאתם מזמינים פיצה מפנקת ישר אליכם הביתה, רצוי שתחשבו על שני דברים חשובים: האחד, שתקבלו את הפיצה הכי טעימה במחיר הכי משתלם. השני, שהפיצה תגיע אליכם הביתה במהירות הגדולה ביותר, בזמן הקצר ביותר, במרחק הכי קטן מהרגע שבו בחרתם להזמין פיצה הביתה לרגע שבו השליח יורד מהטוסטוס ומביא לכם הביתה את המוצר שהמתנתם לו. משלוחי פיצה איכותיים ובזמן קצר הופכים, כולנו יודעים, את הפיצה לטעימה הרבה יותר. משלוחי פיצה שמגיעים בדיוק בזמן הופכים כל פיצה למעדן שאתם מרגישים כי קיבלתם בדיוק את מה ששילמתם עבורו.

אז מכיוון שאתם כבר רעבים ובא לכם לטעום פיצה פריכה וטעימה ישר מהתנור, כדאי שתבחרו בחברה שתיתן לכם בדיוק את מה שבא לכם – אך גם בדיוק מתי שמתחשק לכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דומינוס


 


מאמרים נוספים מאת דומינוס
 
מתכון לפיצה מהירה
לפני כמה זמן, ככה באמצע הקיץ, תקף אותי ערב אחד רעב לפיצה. בדיוק גמרתי להעביר את הדירה ופיצה נראתה לי אוכל מצויין לסיטואציה. עזבתי את תל אביב בגלל שבעל הבית שוב העלה לי את שכר הדירה וחשבתי לעצמי שלמרות שלא מדובר בתל אביב בטוח אפשר להשיג פיצה ברמת גן בלי בעיה.

פיצה – מאכל פופולרי במיוחד
פיצה היא אחד מהמאכלים הפופולריים ביותר. הפיצה שהחלה את דרכה כמאכל איטלקי מסורתי עברה שינויים כשהגיע לארצות הברית יחד עם המהגרים האיטלקים והתגלגה לגרסה המוכרת לנו כיום.

איך לבחור פיצריה טובה?
אם מתאים לכם למצוא פיצריה טעימה וטעימה שמוכרת פיצה משלוחים הם חלק בלתי-נפרד מהעניין. בכל מה שקשור לעניין טעים כמו פיצה משלוחים הם אחד הדברים החשובים ביותר: האם משלוח הפיצה מגיע בזמן? האם השליח מאחר או מגיע בול בזמן שהובטח לכם? האם אתם בוחרים ברשת מזון אמינה, איכותית וטעימה כמו דומינוס או בפיצריה שכונתית קטנה? לפני שאתם מזמינים פיצה משלוחים – כדאי לזכור – הם הדבר שיכול לעשות את ההבדל בין פיצה חמה וטעימה ובין פיצה קרה ומאכזבת.

משלוחי פיצה
מתחשק לכם לאכול פיצה? רוצים לבלות את הערב מול הטלוויזיה עם מגש פיצה טעים? בא לכם להתפנן מול המחשב עם פינוק קרם בוואריה או מוס שוקולד? כשאתם מזמינים פיצה - כדאי לכם לחשוב איזו פיצה תגיע הכי מהר, בלי שתצטרכו לקבל פיצוי מהשליח על כך שהגיעה אליכם פיצה קרה או פושרת. משלוחי פיצה הם חלק מהטעם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI