דף הבית רוחניות גלגול נשמות כיצד נוצרות נשמות חדשות?
כיצד נוצרות נשמות חדשות?
ד"ר זיו מאיר 17/09/10 |  צפיות: 15552

כיצד נוצרות נשמות חדשות?

מתוך ספרו של ד"ר זיו מאיר "נשמות תאומות וזוגיות".

"לכאורה כפי שאמרת קודם לכן" המשיך ידידי המלומד, "מאותן ניצוצות שנוצרו מהתנפצות נשמתו של האדם הראשון, אשר חיכו לירידה. אולם מה יקרה בעוד חמישים שנה? בעוד מאה שנה? כאשר אוכלוסיית העולם תכפיל ותשלש את עצמה"? המשיך ושאל.

"ראה, הזמן כאן, חמישים שנה, או מאה שנה הוא כלום לעומת האינסוף, הזמן הוא תוצר של הכדור בו אנו חיים, מחוץ לכדור הארץ אין זמן, על כן חמישים או מאה שנה הן כאין וכאפס לנשמות הקיימות מיליוני שנים, ואלו שעדיין לא ירדו על פי גישה זו, ירדו בעתיד", השבתי לו והמשכתי.  "מכל מקום, אם נשוב רגע לתיאוריה האפשרית שפיתחתי קודם לכן, לעניין האנרגיות המשויכות גם לחלק הפיסי, האבולוציוני. הרי שכפי שכל דבר בטבע מתרבה על ידי שכפול והתחלקות, כגון: התאים בגופנו, המתחלקים בתהליך הגדילה. או כאשר הם משתבשים ונוצר שכפול תאים בלתי מבוקר המוכר לכולם כמחלת הסרטן. או אפילו אותם יצורים מיקרוסקופיים המתרבים על ידי שכפול וחלוקה. מאחר וקיימת הקבלה, בין חוקי הפיסיקה וחוקי המטאפיסיקה, דהיינו בין החומר לרוח. הרי שגם הנשמות מתרבות באופן זה על פי צורך, כך נוצר מצב בו הנפש משוכפלת, הנפש היא אנרגיית החיות, והליך שכפולה מתחיל עם ההפריה, עם המפגש בין הביצית לזרע. אזיי היא משוכפלת, היא בתחילה "נפש" המורכבת משתי חלקי נשמות ההורים,  אולם עם הזמן ויציאת העובר לעולם, מתחברת אליה חלק של הנשמה אשר בחרה להתגלם בגוף הפיסי", הסברתי לידידי המלומד שנראה כי משום מה הוא מתעמק יותר ויותר בנושא.

"אתה זוכר את הפרסום על  הכבשה "דולי", אשר שוכפלה פיסית בתנאי מעבדה"? שאל. "כן" השבתי, "אז האם בעקבות שכפולה  הגנטי,  גם זיכרונותיה  הקארמתיים  זהים לאחותה"? שאל.

"כן" השבתי לו, "לכאורה התשובה חיובית, היא אמורה להיות זהה לאחותה. שהרי מעבר לשכפול הגנטי נוצר צורך בנפש נוספת, אשר סביר ששוכפלה עקב הצורך שנוצר".

"רגע, אבל לבעלי חיים יש נשמות בכלל? הרי אמרת קודם כי נשמה יש רק לבני אדם, ואילו לבעלי חיים יש רק איזה חלק של נשמה ששכחתי איך קראת לו", ניזכר הפרופ' המלומד. "קראתי לחלק הזה "נפש". הנפש היא החלק הנמוך של הנשמה, אולם נשמה על פי הקבלה יכולה להתגלגל גם בבעלי חיים לצורך תיקון, ולפי זה אני מבין שלא קראת את ספרי "המדריך לגלגול נשמות על פי הקבלה" שהרי שם תיארתי בהרחבה נושא זה, גם לאלו בעלי חיים מתגלגלים הנשמות ולצורך מה" גערתי בו בבדיחות.

 "כן אבל שם אין את נושא השכפול הגנטי כפי שאתה מסביר עכשיו" השיב.  ראיתי שהוא כן עשה "שיעורי בית". "נכון בקבלה יש מצבי תיקון מצד אחד והתפצלות של הנשמה לצורך תיקון בו זמנית, אבל במקרה זה  הנפש לדעתי מתרבה על ידי היווצרות של אנרגיה כתוצאה מההפרייה, ומושפעת משתי ההורים, כאשר רמת הנפש שהיא חלק מהנשמה הוותיקה, מתאחדת עם הנפש החדשה שנוצרה עם או בסמוך ללידה, והרמות הגבוהות יותר של הנשמה כגון: "הרוח והנשמה" מתאחדות עם הנפש בגיל בוגר, הן יורדות בהתאמה ועל פי בחירה לצורך חווית הלמידה שעליהן לעבור".

"אתה בעצם מדבר כאן על נפש חדשה ונפש וותיקה", ציין ידידי.

"כן, הנפש החדשה נוצרת עם ההתעברות כחלק אנרגטי גנטי משתי ההורים, רמת נפש זו היא אנרגיית החיים, הוויטליות, הגנטיקה ועוד, כאשר לנשמה הבוחרת לרדת ולהתחבר, יש את החלק הנפשי של הנשמה שלה, כך שתי חלקי הנפש מתחברים בתחילה, בחלק השני של הנפש מצוי הזיכרון הקרמתי, על כן החלק או הזיכרון הקרמתי של שתי הכבשים בסופו של דבר לא יהיה זהה, על אף שמבחינה גנטית הן כן תהיינה זהות, זאת בהנחה שלכבשים אין את החלק הנשמתי הגבוה יותר". 

"זאת אומרת שיש נשמות חדשות, קבע באופן מוחלט וסופי ידידי המלומד".

"פרופ' קליין, יש לנו כאן במכללה קורס "שחזור גלגולים" שבודאי עשוי מאוד לעניין אותך, אולם כמדומני שהגעת אליי לצורך טיפול כלשהו, או שמא זה חלק מהטיפול" הזכרתי לו לבל ייגרר  לדברים אחרים עד שלטיפול כבר לו יהיה זמן. 

"לא, לא זה בסדר גמור, השיחות איתך כל כך מרתקות עד שהטיפול מתגמד, אנו נגיע לשלב הטיפולים" הפטיר והניף את ידו בביטול .

"אז מה אתה אומר, אם יש נשמות חדשות מתי ואיך הן מופיעות"? שאל בהתעניינות גוברת והולכת.

 לפרטים נוספים ולרכישת הספר בהוזלה במכללת ברק לרפואה משלימה בירושלים.

www.barakcollege.com


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ד"ר זיו מאיר

ד"ר זיו מאיר פרפסיכולוג ונטורופט.



 


מאמרים נוספים מאת ד"ר זיו מאיר
 
N.L.P לחיים טובים ומשופרים.
11/01/19 | NLP
לימודי ה-N.L.P. במכללת ברק מתקיימים באווירה משפחתית, קבוצות קטנות, יחס אישי. איך פועלת התפיסה וכיצד עובד המוח. מהו מבנה האישיות ע"פ ה-NLP, מה משפיע עלינו יותר – התורשה או הסביבה והכי חשוב: למה זה חשוב לנו כמובילי שינוי. איך יוצרים כימיה בין אישית ברמה גבוהה, ומרחב בטוח המאפשר טרנספורמציה והצלחה מרבית בתקשורת בינאישית/ בטיפול. כיצד להתגבר על פוביות... הנושאים הנלמדים בקורס מה זה NLP. מהי ההיסטוריה של הNLP ואת מה אנחנו "מתכנתים". מה ההבדל בין דמיון מודרך לדמיון מונחה? – כולנו משתמשים בדמיון על

תטא רייקי
תטא רייקי, אנרגיית העל של העידן החדש. באמצעות אנרגיית תטא רייקי שהיא אנרגיית העל של העידן החדש, ניתן לאזן ולחדש תאים מתים, ניתן לאזן השפעות מגלגולים קודמים המצויים ב-ד.נ.א. האנרגטי שבחלקו מושפע מה-ד.נ.א. של ההורים, ובחלקו הוא יצירת רסיסי נשמה החוזרים בגוף חדש. כיצד נוכל להשפיע על המיטוכונדריה של התאים בגופנו למניעת הזדקנות וליצור תאים צעירים במקום שכפול תאים התואמים את גילנו הכרונולוגי? על כך בקורס החדש במכללת ברק לרפואה משלימה שלוחות ירושלים אשקלון באר שבע.

חלומות וברביטורטים
27/09/10 | חלומות
חלומות וברביטורטים מאת ד"ר זיו מאיר מכללת ברק במחקרים שונים שנערכו בדבר שימוש בתרופות לשינה התבררו עובדות מעניינות. לדוגמא: במחקר שנערך על ידי פרופ'''' איאן אוסוולד מאוניברסיטת אדינבורו שחקר את השפעת הברביטורטים על השינה, התברר כי תרופות רבות מדכאות את שנת החלום.

כיצד מופיעות נשמות חדשות?
כיצד מופיעות נשמות חדשות? מתוך ספרו של ד"ר זיו מאיר "נשמות תאומות וזוגיות" "לדעתי, יש להבחין בין שתי מקרים מרכזיים שונים: הראשון הוא רצון מצד ההורים לילד במשפחה, כלומר שני בני הזוג רוצים לצרף אליהם נשמה נוספת. =מתוך בחירה. כאשר הרצון יוצר את סוג האנרגיה להיווצרותה. האופן השני הוא מצבים מאולצים, כגון אונס, או שמירה מפני הריון בלתי רצוי שנכשל, או מתוך פחד או אי רצון לבצע הפלה מאמונה זו או אחרת.=כלומר הריון שלא מבחירה, אזי סוג האנרגיה היא שונה.

כיצד נוצרות נשמות חדשות?
כיצד נוצרות נשמות חדשות? מתוך ספרו של ד"ר זיו מאיר "נשמות תאומות וזוגיות". "לכאורה כפי שאמרת קודם לכן" המשיך ידידי המלומד, "מאותן ניצוצות שנוצרו מהתנפצות נשמתו של האדם הראשון, אשר חיכו לירידה. אולם מה יקרה בעוד חמישים שנה? בעוד מאה שנה? כאשר אוכלוסיית העולם תכפיל ותשלש את עצמה"? המשיך ושאל.

האם יש נשמות חדשות?
האם יש נשמות חדשות? מתוך ספרו של ד"ר זיו מאיר "נשמות תאומות וזוגיות" פרופ' קליין הגיע אליי ביום שישי בשעה שקבענו. הפעם הוא חייך אליי עם היכנסו, בניגוד לפגישתנו הקודמת. "אני יכול להגיד לך שהשבוע הזה היה לי השבוע הארוך בחיי" ציין והתיישב על הכיסא. "מדוע"? שאלתי, אף שידעתי את התשובה, הרי גם אני ציפיתי בכיליון עיניים לפגישה. "מפני שכל השבוע חיכיתי לפגישה איתך, כל יום הייתי סופר את הימים לפגישה איתך", ציין בהתלהבות. "תראה במהלך השבוע חשבתי רבות על השיחה שלנו, רציתי להבין האם לדעתך קיימות גם נשמות חדשות לחלוטין? למען האמת בדקתי גם במאמרים שלך באינטרנט אבל לא התייחסת לזה בשום מקום, רק דע לך שקראתי

האם אני ורעייתי המנוחה נשמות תאומות?
האם אני ורעייתי המנוחה נשמות תאומות? מתוך ספרו של ד"ר זיו מאיר "נשמות תאומות וזוגיות" "האם אני ורעייתי המנוחה אכן נשמות תאומות"? חזר פרופ' קליין לשאלתו הראשונה. "הסברת לי מה היא נשמה, או מה הן התפיסות בעניין זה, אך אני עדיין מאוד מוטרד מכך שרעייתי המנוחה נמצאת איתי. אני ממש מרגיש בה, אמר הפרופ' והמשיך, "אתה יודע מה יכול להיות כאשר אני בקשר עם אישה אחרת? בודאי זה ברור לך לחלוטין". המשיך תוך שהוא משכל רגליים

האם יש נשמות תאומות?
מתוך ספרו של ד"ר זיו מאיר "נשמות תאומות וזוגיות" האם יש נשמות תאומות שאל פרופ' קליין? "כן ולא" השבתי לו. "כן ולא" השבתי לו. הוא נעץ בי מבט משתאה, "מה הכוונה? או שיש או שאין" פסק חד משמעית. "לא יתכן תשובה והיפוכה" המשיך. "נכון" השבתי. "אכן התשובה לכך לא פשוטה כלל, אבהיר את דברי.

הקשר בין פסיכותרפיה לפסיכותרפיה גופנית
הקשר בין פסיכותרפיה לפסיכותרפיה גופנית
מאת ד"ר זיו מאיר

בסיס הפסיכותרפיה הגופנית הוא טיפול ריגשי /נפשי המשלב בין הצד הפיזי לצד הנפשי, כלומר הוצאת הרגש המודחק הטמון בזיכרון באמצעות תהליך הטיפול הפיזי.
הטיפול ב פסיכותרפיה גופנית גורם לשחרור הצורך להדחיק, שכן המטופל חווה את הסיבה לטראומה שהדחיק והזיכרון אינו גורם עוד לכאב ריגשי, לא יהיה למטופל קושי לזכור את האירוע, כך האנרגיה המושקעת בהדחקה תשמש לתפקידי חיים אחרים כגון: יציבה, בריאות גופנית, שמחת חיים ועוד.


מה הוא טיפול פסיכותרפיה התנהגותית
מה הוא טיפול פסיכותרפיה התנהגותית

מאת ד"ר זיו מאיר

בבסיס הטיפול ב פסיכותרפיה ההתנהגותית קיימת ההנחה, שכל ביטוי התנהגותי בלתי מסתגל, הוא הרגל שנרכש בעבר. באמצעות התאמה אישית של מערך התניות וחיזוקים, ניתן להביא לידי שינוי הרגליו הבלתי רצויים של המטופל ובאמצעות החיזוקים שיקבל ירכוש את ההרגלים הרצויים. בגישה זו הפסיכותרפיסט פעיל בטיפול, עליו לתכנן מערך של למידה,של חיזוקים והתניות, כדי להכחיד התנהגות בלתי רצויה,ולעודד הופעת התנהגות רצויה. עתה הוא אינו מאזין ומפרש בלבד את העבר או את סיבת ההפרעה...אלא עוסק בעיצוב ההתנהגות בהווה.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI