דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים שיפוצים - קבלן שיפוצים
שיפוצים - קבלן שיפוצים
אורי 18/10/10 |  צפיות: 2189

שיפוצים - קבלן שיפוצים

 

כולנו מכירים את הסיטואציה שבה אנחנו צריכים לשפץ את הדירה לאחר שפתאום הסתבר לנו שיש קילוף של הצבע בקירות השונים, או לאחר שהצטרף ילד נוסף למשפחה ויש צורך לשבור קירות בבית, או לאחר שפשוט מתחשק לנו לשפר את המראה של הדירה שלנו ולשדרג את העיצוב שלה ולחוש שאנו גרים בארמון ולא בסתם חורבה ישנה.

 

פרויקט של שיפוצים דורש מאתנו להשקיע לא מעט זמן בתכנון של השיפוצים, בבחירה של אנשי המקצוע הרצויים, בהחלטה על התקציב הדרוש ועוד.

יש כאלו שיחליטו על פרויקט שיפוצים קטן המתמקד רק בחדר האמבטיה שיתבצע ע"י קבלן שיפוצים המתמחה בשיפוץ חדר האמבטיה ויש כאלו שיחליטו על פרויקט שיפוצים נרחב וגדול שיתבצע ע"י קבלן שיפוצים המבצע מגוון רחב של עבודות שיפוץ.

 

כאמור יש היום סוגים שונים של קבלני שיפוצים, יש קבלני שיפוצים המתמקדים בסוג שיפוץ ספציפי למשל קבלן שיפוצים המתמחה בשיפוצים בגבס, ויש קבלן שיפוצים המבצע מטריה שלמה של עבודות שיפוץ החלה מעבודות צבע וכלה בעבודות ריצוף.

 

בכל מקרה שבו אתם בוחרים קבלן שיפוצים בררו היטב האם מדובר בקבלן שיפוצים שאכן רשום אצל רשם הקבלנים כקבלן שיפוצים או שמא מדובר בשיפוצניק חובבני המגדיר עצמו כקבלן שיפוצים מבלי שיש לו מסמכים המאשרים זאת.

 

תהליך הבחירה של קבלן שיפוצים אינו פשוט כלל וכלל , אם אנו רוצים קבלן שיפוצים רציני ומקצועי חשוב שנחפש קודם כל המלצות על אותו קבלן שיאשרו לנו שאכן הקבלן ביצע כבר עבודות מקצועיות עבור אנשים אחרים , בנוסף לכך חשוב למצוא תשובות לשאלות חשובות כמו : מהי האחריות המקצועית של אותו קבלן, האם הוא לוקח אחריות כמו שצריך או שהוא בורח מאחריות ומפיל את הכל עליכם, האם הקבלן מבטח את עצמו ואת עובדיו כראוי, האם הקבלן עורך עמכם הסכם הגון וראוי או שזהו הסכם חובבני ומעורפל, האם המחירים שהוא דורש הם סבירים או שאלו מחירים בשמיים? כל אלו שהן שאלות שיש למצוא להן תשובות ברורות עוד לפני שאנו בוחרים את קבלן השיפוצים שעונה לצרכים שלנו ומתאים לתקציב שלנו.

 

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי


 


מאמרים נוספים מאת אורי
 
ניתוחים פלסטיים – מה שרואים במראה
אלפי אנשים בישראל עוברים מדי שנה ניתוחים פלסטיים, שלעיתים מערבים היבט קוסמטי בלבד ופעמים אחרות גם פן רפואי

רופאים, מטופלים ומה שביניהם
כאשר אתם מגיעים לבדיקות אצל רופאים ישנם מספר כללים המחייבים את נותן השירות, שכן היחסים שבין רופאים למטופלים מעוגנים בחוקים, כללי אתיקה ופסיקות, אשר נועדו לשמור על מערכת יחסים תקינה ועל זכויותיהם של הפציינטים

לקחת אחריות על בריאות המשפחה
בריאות המשפחה הייתה מאז ומתמיד בראש מעיני האדם, ודבר זה יישאר תמיד נכון. יחד עם זאת, ישנם מספר וחידושים המאפיינים את העידן המודרני, שמכריחים אותנו לקחת יותר אחריות על מעשינו.

ייחודו של טיפול משפחתי
מטבע הדברים, בכל משפחה קיימות תקופות טובות יותר ופחות, אותן אנו עוברים ביחד ובכוחות משותפים. ואולם, לעיתים הבעיות נעשות קשות ותכופות יותר, מעוררות דאגה גדולה, ופוגעות באופן מהותי בתפקוד ובאיכות החיים. במקרים אלו, כדאי לשקול פנייה אל טיפול משפחתי המבוצע על ידי פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים ועובדים סוציאליים שעברו הכשרות מיוחדות בתחום.

מצלמות לרכב
19/05/14 | רכב
במאמר זה נסביר הכל על מצלמות לרכב!

כיצד תמצאו חנויות פרחים בנתניה?
אם בעבר, כאשר חיפשתם חנות פרחים בנתניה הייתם מגיעים פיזית אל החנות, על מנת לבחור את הפרחים, לקחת אותם ולשלם עליהם, הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין לכל הדעות...

בקרת כניסה, שעון נוכחות ועוד...
בקרת כניסה, היא עניין שיש להשקיע בו מחשבה מרובה, במיוחד כאשר מדובר על מקומות עבודה או בנייני מגורים. תוכלו לשים לב, שלא רק מקומות סגורים רבים.....

ISO 9001 וכל מה שצריך לדעת על ISO 13485
17/04/12 | תעשייה
מאמר המסביר על התקנים הדרושים

מידע אודות רישום פטנטים
המאמר הבא מביא הכל על עריכת פטנטים ורישום פטנטים

שכפול מפתחות ע"י מנעולן
26/02/12 | בית חכם
המאמר הבא מביא הכל על שכפול מפתחות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI