דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים שיפוץ דירה
שיפוץ דירה
אורי 25/10/10 |  צפיות: 2296

שיפוץ דירה

בישראל שבה מחירי הנדל"ן לא מפסיקים לעלות,  יותר ויותר קשה לממש את הפנטזיה של מעבר לדירה חדשה, ולכן יש אנשים רבים שמחליטים לשדרג את הדירה שלהם ולחדש אותה ע"י ביצוע פרויקט שיפוצים כלשהו שיעניק לדירה מראה חדש, מבנה חדש ועיצוב חדש.

שיפוץ דירה הוא מהלך נפוץ , ורבים מאתנו מכירים אנשים אחרי ששיפצו את דירתם. שיפוץ דירה יכול להתרחש מסיבות שונות ויכולים להיות לו צורות שונות.

יש מי שיחליט על שיפוץ דירה לאחר שהצטרף עוד תינוק למשפחה, ויש מי שיחליט על שיפוץ דירה לאחר שהגוזלים פרחו מהקן , יש מי שירצה לבצע פרויקט שיפוצים מקיף הכולל בתוכו עבודות שונות, ויש מי שיחליט לבצע שיפוץ מצומצם הכולל חדר אחד או מתרכז בתחום ספציפי אחד.

אם וכאשר החלטתם שהגיע הזמן לבצע פרויקט של שיפוץ דירה כדאי שתתכננו היטב את מהלך השיפוצים ותכינו את עצמכם בצורה הטובה ביותר לקראת השיפוצים.

לכן לפני שאתם  מתחילים חשוב להתייחס לכמה וכמה נושאי שהם:

  • למה אנחנו רוצים לבצע שיפוץ של הדירה – לפני שאנחנו מתחילים לחלום על הדירה משופצת שנראית כמו דף שנלקח ממגזין לעיצוב,  כדאי שנחשוב היטב מהם הצרכים האמיתיים שלנו, האם אנחנו צריכים להחליף את הצנרת הישנה, או שאולי כדאי שנחליף את תשתית החשמל ונתאים אותה לחשמל תלת פאזי, האם כדאי לעצב את חדר הילדים מחדש או שאפשר להמשיך עם העיצוב הקיים , כל אלו ועוד שאלות רבות צריכות לקבל מענה .
  • אילו בעלי מקצוע אנו צריכים – לאחר שבררנו עם עצמנו אילו עבודות שיפוץ אנו רוצים שיתבצעו במהלך שיפוץ הדירה, אנו יכולים לדעת טוב יותר מיהם בעלי המקצוע  שאנו נזדקק להם, מי שלא מעוניין לשנות דבר בתשתית החשמל בדירה סביר שלא יזדקק לחשמלאי, ומי שמעונין שיהיה בדירה קיר גבס חדש שיחצוץ בין חדרי הילדים , הרי שהוא זקוק לאיש מקצוע המתמחה בעבודות גבס.

יש היום שפע של אנשי מקצוע העוסקים בשיפוץ דירה, יש מי שמתמחה בתחום ספציפי של שיפוץ ויש מי שמנהל חברת שיפוצים המציעה מטריה שלמה של עבודות שיפוץ מסוגים שונים.

את אנשי המקצוע השונים ניתן למצוא היום לא רק באמצעות פליירים בתיבות הדואר, או חברים שהמליצו לנו על איש מקצוע זה או אחר, היום יש גם את פלטפורמת האינטרנט שבה  מופיעים קבלני שיפוצים רבים המציעים את שירותיהם השונים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי


 


מאמרים נוספים מאת אורי
 
ניתוחים פלסטיים – מה שרואים במראה
אלפי אנשים בישראל עוברים מדי שנה ניתוחים פלסטיים, שלעיתים מערבים היבט קוסמטי בלבד ופעמים אחרות גם פן רפואי

רופאים, מטופלים ומה שביניהם
כאשר אתם מגיעים לבדיקות אצל רופאים ישנם מספר כללים המחייבים את נותן השירות, שכן היחסים שבין רופאים למטופלים מעוגנים בחוקים, כללי אתיקה ופסיקות, אשר נועדו לשמור על מערכת יחסים תקינה ועל זכויותיהם של הפציינטים

לקחת אחריות על בריאות המשפחה
בריאות המשפחה הייתה מאז ומתמיד בראש מעיני האדם, ודבר זה יישאר תמיד נכון. יחד עם זאת, ישנם מספר וחידושים המאפיינים את העידן המודרני, שמכריחים אותנו לקחת יותר אחריות על מעשינו.

ייחודו של טיפול משפחתי
מטבע הדברים, בכל משפחה קיימות תקופות טובות יותר ופחות, אותן אנו עוברים ביחד ובכוחות משותפים. ואולם, לעיתים הבעיות נעשות קשות ותכופות יותר, מעוררות דאגה גדולה, ופוגעות באופן מהותי בתפקוד ובאיכות החיים. במקרים אלו, כדאי לשקול פנייה אל טיפול משפחתי המבוצע על ידי פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים ועובדים סוציאליים שעברו הכשרות מיוחדות בתחום.

מצלמות לרכב
19/05/14 | רכב
במאמר זה נסביר הכל על מצלמות לרכב!

כיצד תמצאו חנויות פרחים בנתניה?
אם בעבר, כאשר חיפשתם חנות פרחים בנתניה הייתם מגיעים פיזית אל החנות, על מנת לבחור את הפרחים, לקחת אותם ולשלם עליהם, הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין לכל הדעות...

בקרת כניסה, שעון נוכחות ועוד...
בקרת כניסה, היא עניין שיש להשקיע בו מחשבה מרובה, במיוחד כאשר מדובר על מקומות עבודה או בנייני מגורים. תוכלו לשים לב, שלא רק מקומות סגורים רבים.....

ISO 9001 וכל מה שצריך לדעת על ISO 13485
17/04/12 | תעשייה
מאמר המסביר על התקנים הדרושים

מידע אודות רישום פטנטים
המאמר הבא מביא הכל על עריכת פטנטים ורישום פטנטים

שכפול מפתחות ע"י מנעולן
26/02/12 | בית חכם
המאמר הבא מביא הכל על שכפול מפתחות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI