דף הבית פיננסים וכספים משכנתא ביטוח משכנתאות- כי כולנו רוצים להרגיש בטוחים
ביטוח משכנתאות- כי כולנו רוצים להרגיש בטוחים
gili eitan 14/11/10 |  צפיות: 3554


רוב האנשים מגיעים לשלב בחייהם הבוגרים בו הם מעוניינים לרכוש נכס.
זוגות צעירים שרק התחתנו, זוגות שהחליטו להרחיב את המשפחה ולהביא ילדים לעולם ואנשים אשר החליטו כי נמאס להם לשלם שכירות ולעבור מדירה לדירה רוב חייהם.
אם בעבר, רוב האנשים לא יכלו להרשות לעצמם רכישת דירה מבחינה פיננסית, כיום ישנו פתרון: משכנתאות.

משכנתאות- מהן?

משכנתאות הן הלוואות מהבנק המיועדות לרכישת נכס לשם מגורים או למטרת עסק.
סכום ההלוואה הוא בדרך כלל סכום גדול ולכן הבנק פורס לכם את החזר המשכנתא על גבי מספר שנים.
עד כאן הפתרון נשמע אידיאלי, אך חשוב לדעת כי ישנן סוגי משכנתאות שונות, ריביות שונות ותנאים שונים של כל גוף המלווה לכם משכנתא.
על מנת לא לקבל החלטה מוטעית ולקחת משכנתאות אשר אינן מתאימות לכם, דבר שיכול לגרום לבעיות בנוגע להחזרי התשלום שלהן, חשוב לשכור את שירותיה של חברה אשר עוסקת בייעוץ משכנתאות.
חברה כזו תעזור לכם להחליט מהן סוג המשכנתאות המתאימות לכם בהתחשב ב: תקופת המשכנתא, אחוזי ההון העצמי לעומת ההון שאנו לוקחים מהבנק או מחברת הביטוח, סוג הריבית, גובה הריבית והאם משכנתאות אלו צמודות למדד.

ביטוח משכנתא

ביטוח משכנתא הוא חובה לכל אדם אשר החליט לקחת משכנתא מהבנק או מחברת הביטוח.
ביטוח משכנתא הוא הדרך בה הבנק או חברת הביטוח מבטיחים לעצמם החזר של אותה הלוואה שלקחתם לרכישת דירה, במקרה בו נקלעתם לצרות ואין לכם איך להחזיר את סכום הכסף שלוויתם.

ביטוחי משכנתא מורכבים משני סוגי ביטוחים:
ביטוח משכנתא מבנה- כאן אתם למעשה עושים ביטוח על הדירה או הנכס שרכשתם.
שימו לב, הגובה של ביטוח מבנה חייב להיות לפחות בהתאם לסכום המשכנתא שלקחתם.
כאן מובטח שאם נגרמים למבנה של הדירה נזקים, חברת הביטוח תכסה פיננסית את אותם הנזקים.
ביטוח משכנתא חיים- במקרה בו אחד מבני הזוג לא יוכל להחזיר את סכום המשכנתא שלווה בגלל חס וחלילה מחלה או מקרה מוות, חברת הביטוח תיקח על עצמה את תשלום הסכום ולא בן הזוג שנותר.

משכנתאות- מחשבון משכנתא ככלי עזר

אחד מכלי העזר היעילים ביותר שיעזור לכם בעת ההחלטה לקחת משכנתא הוא מחשבון משכנתא.
מחשבון משכנתא יעזור לכם לבחור במסלול המשכנתא המתאים לכם. כמו כן, מחשבון משכנתא יעזור לכם לחשב את סכום הריבית של מסלול זה או אחר.
כל שאתם צריכים לעשות הוא להזין בשדה מחשבון משכנתא את סכום המשכנתא, הריבית ומספר השנים שהנכם מעוניינים לפרוס את התשלומים. התוצאה שתינתן לכם במחשבון הוא ההחזר החודשי שיהיה עליכם לשלם.
היתרון כאן הוא שאתם תגיעו למסקנה באשר לסוג המשכנתא המתאימה לכם ביותר ומהו מספר החודשים או השנים של החזר המשכנתא והכל באמצעות כלי עזר נגיש וידידותי למשתמש הנקרא: מחשבון משכנתא.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 gili eitan


 


מאמרים נוספים מאת gili eitan
 
מהו בית השקעות, מנהל ניהול תיקי השקעות, ומנהל השקעות
15/11/10 | השקעות
כל אדם המתייחס לכספו ברצינות, ורוצה למנף אותו, נעזר בבית השקעות. בית השקעות טוב, הוא כזה אשר ער לשינויים הדינאמיים שמתרחשים במשק, ומנתב את הכספים של לקוחותיו הפרטיים והעסקיים במסגרת תיקי השקעות, או קרנות בצורה יעילה.

מזרונים- בריאות עם איכות
15/11/10 | שינה
מזרונים הינם משטחים אשר משמשים אותנו למנוחה או לשינה, והן חשובים לנו לאין שעור שכן תפקידם הוא לאפשר לנו שינה סדירה ועמוקה שממנה נקום רעננים ומלאי אנרגיות.

פטרת ציפורניים- טיפול אפשרי לפי גישות שונות
פטרת ציפורנים אינה תעבור ללא טיפול מתאים. אם הינכם סובלים מהופעת פטריות ציפורניים לא מומלץ להתעלם. ללא טיפול נגד, פטרת הציפורן עלולה להחמיר. החדשות הטובות עבור הסובלים מהופעת פטריות ציפורניים הוא מספר השיטות הגדול יחסית לטיפול נגד פטרת הציפורן. כמו כן, שיטות הטיפול נגד פטריות ציפורניים הולכות ומשתכללות כל הזמן.

ביטוח משכנתאות- כי כולנו רוצים להרגיש בטוחים
14/11/10 | משכנתא
רוב האנשים מגיעים לשלב בחייהם הבוגרים בו הם מעוניינים לרכוש נכס. זוגות צעירים שרק התחתנו, זוגות שהחליטו להרחיב את המשפחה ולהביא ילדים לעולם ואנשים אשר החליטו כי נמאס להם לשלם שכירות ולעבור מדירה לדירה רוב חייהם. אם בעבר, רוב האנשים לא יכלו להרשות לעצמם רכישת דירה מבחינה פיננסית, כיום ישנו פתרון: משכנתאות.

קורס קואצ'ינג לחיים טובים יותר
מאמן אישי, או בשמו הלועזי קאוצ'ר, הפך בשנים האחרונות למקצוע פופולארי מאוד.
מאמן אישי מסייע רבות לאנשים בכל הנוגע לפתרון בעיות והכוונה בחייהם האישיים ואף העסקיים.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI