דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר פטרת ציפורניים- טיפול אפשרי לפי גישות שונות
פטרת ציפורניים- טיפול אפשרי לפי גישות שונות
gili eitan 14/11/10 |  צפיות: 4528


פטרת ציפורנים היא תופעה מעיקה וטורדנית הפוגעת לא אחת בדימוי העצמי של מי שסובל ממנה. אנשים רבים שמופיעה להם פטרת הציפורן בכף הרגל נמנעים מללכת ברגליים חשופות או עם סנדלים בשל תחושת מבוכה.

כאשר כחלק מסימפטומים של פטרת ציפורנים מופיעים סימני פטריות על הרגליים תוך פגיעה במבנה הציפורן. פטרת הציפורן היא בהחלט מפגע אסתטי בלתי נעים. השאלה המרכזית המעסיקה את הסובלים מפטריות בציפורניים היא כיצד נפטרים מהן. במאמר זה נסקור בקצרה את השיטות השונות לסילוק פטרת ציפורנים.

פטרת ציפורניים: טיפול בשיטת "זה יעבור מעצמו" לא יעבוד!


פטרת ציפורנים אינה תעבור ללא טיפול מתאים. אם הינכם סובלים מהופעת פטריות ציפורניים לא מומלץ להתעלם. ללא טיפול נגד, פטרת הציפורן עלולה להחמיר. סימפטומים של החמרה במקרה של פטרת ציפורנים עלולים לכלול גירוד חריף יותר, פגיעה קשה יותר במבנה הציפורן והתפשטות של פטריות ציפורניים לאצבעות נוספות.

החדשות הטובות עבור הסובלים מהופעת פטריות ציפורניים הוא מספר השיטות הגדול יחסית לטיפול נגד פטרת הציפורן. כמו כן, שיטות הטיפול נגד פטריות ציפורניים הולכות ומשתכללות כל הזמן.

פטרת ציפורניים טיפול אפשרי: אז מה עושים עם פטרת ציפורנים?


פטרת הציפורן וכן פטריות ציפורניים ככלל היא תופעה מטרידה ועקשנית. גישות שונות מציעות עבור פטרת ציפורניים טיפול מנקודת מבטן, כאשר כל אחת מהשיטות יכולה להיות אפקטיבית במידה שמשתנה ממטופל למטופל.

בכל מקרה בו מופיעות פטריות ציפורניים, יש לפני טיפול לבצע אבחון של סוג הפטרייה. אבחון  של פטרת הציפורן נעשה במעבה לאחר לקיחת דגימה מהמטופל.

פטרת ציפורניים טיפול קונבנציונלי

הרפואה מציעה עבור פטרת ציפורניים טיפול מקיף הכולל לרוב טיפול תרופתי.  לאחר אבחון של סוג הפטרייה על ידי רופא ירשום לכם הרופא כדורים כמו למיסיל. כיום כדורים נגד פטריות ציפורניים מגלים יעילות רבה יותר עבור מספר גדל של מטופלים בסילוק פטרת הציפורן.

פטרת ציפורניים טיפול אלטרנטיבי


טיפולים אלטרנטיביים עבור פטרת הציפורן כוללים טיפול ישיר לבעיה וטיפול מקיף לגוף המתייחס ליכולת הריפוי הטבעית והכוללת של הגוף. מגוון של שיטות כנגד פטרת ציפורנים התלויות גם בגישת המטפל. אם תחפשו טיפולים אלטרנטיביים כנגד פטרת הציפורן תוכלו לנסות גישות הוליסטיות של הרפואה הסינית המשלבות דיקור סיני וטיפול מקומי בעזרת משחות ושמנים טבעיים.

שיטות מודרניות לסילוק פטריות ציפורניים: פטרת ציפורניים טיפול בלייזר


בתחום הטיפולים כנגד פטריות בציפורניים חלו לאחרונה חידושים הכוללים שיטת טיפול חדשה לסילוק פטרת הציפורן בעזרת קרן לייזר. קליניקות המתמחות בטיפול נגד של פטריות ציפורניים מציעות עבור פטרת ציפורניים טיפול אפקטיבי האמור להיות מהיר וחסר כאבים. כשפונים לקליניקות השונות מומלץ לברר אם הקליניקה מציעה פיקוח מצד רופאים.

בשיטה חדשנית זו לסילוק פטרת ציפורנים נעשה שימוש בקרן לייזר המשמידה את גורם המחלה באופן ישיר. באמצעות קרינה אינפרה אדומה מושמדים הגורמים לפטרייה מתחת לציפורן עד לסילוקם המלא.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 gili eitan


 


מאמרים נוספים מאת gili eitan
 
מהו בית השקעות, מנהל ניהול תיקי השקעות, ומנהל השקעות
15/11/10 | השקעות
כל אדם המתייחס לכספו ברצינות, ורוצה למנף אותו, נעזר בבית השקעות. בית השקעות טוב, הוא כזה אשר ער לשינויים הדינאמיים שמתרחשים במשק, ומנתב את הכספים של לקוחותיו הפרטיים והעסקיים במסגרת תיקי השקעות, או קרנות בצורה יעילה.

מזרונים- בריאות עם איכות
15/11/10 | שינה
מזרונים הינם משטחים אשר משמשים אותנו למנוחה או לשינה, והן חשובים לנו לאין שעור שכן תפקידם הוא לאפשר לנו שינה סדירה ועמוקה שממנה נקום רעננים ומלאי אנרגיות.

פטרת ציפורניים- טיפול אפשרי לפי גישות שונות
פטרת ציפורנים אינה תעבור ללא טיפול מתאים. אם הינכם סובלים מהופעת פטריות ציפורניים לא מומלץ להתעלם. ללא טיפול נגד, פטרת הציפורן עלולה להחמיר. החדשות הטובות עבור הסובלים מהופעת פטריות ציפורניים הוא מספר השיטות הגדול יחסית לטיפול נגד פטרת הציפורן. כמו כן, שיטות הטיפול נגד פטריות ציפורניים הולכות ומשתכללות כל הזמן.

ביטוח משכנתאות- כי כולנו רוצים להרגיש בטוחים
14/11/10 | משכנתא
רוב האנשים מגיעים לשלב בחייהם הבוגרים בו הם מעוניינים לרכוש נכס. זוגות צעירים שרק התחתנו, זוגות שהחליטו להרחיב את המשפחה ולהביא ילדים לעולם ואנשים אשר החליטו כי נמאס להם לשלם שכירות ולעבור מדירה לדירה רוב חייהם. אם בעבר, רוב האנשים לא יכלו להרשות לעצמם רכישת דירה מבחינה פיננסית, כיום ישנו פתרון: משכנתאות.

קורס קואצ'ינג לחיים טובים יותר
מאמן אישי, או בשמו הלועזי קאוצ'ר, הפך בשנים האחרונות למקצוע פופולארי מאוד.
מאמן אישי מסייע רבות לאנשים בכל הנוגע לפתרון בעיות והכוונה בחייהם האישיים ואף העסקיים.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI