דף הבית פיננסים וכספים השקעות מהו בית השקעות, מנהל ניהול תיקי השקעות, ומנהל השקעות
מהו בית השקעות, מנהל ניהול תיקי השקעות, ומנהל השקעות
gili eitan 15/11/10 |  צפיות: 3647


בית השקעות מטפל בניהול פיננסי של עסקים ולקוחות פרטיים לרבות: קרנות נאמנות, תיקי השקעות, ועוד. כל אדם המתייחס לכספו ברצינות, ורוצה למנף אותו, נעזר בבית השקעות.
בית השקעות טוב, הוא כזה אשר ער לשינויים הדינאמיים שמתרחשים במשק, ומנתב את הכספים של לקוחותיו הפרטיים והעסקיים במסגרת תיקי השקעות, או קרנות בצורה יעילה.
כל מנהל השקעות המכבד עצמו ומציג עצמו כמקצועי, הינו בעל ידע אקדמי. הידע האקדמי של מנהל השקעות הוא בדרך כלל מתחום הכלכלה.

מהו תיק השקעות וכיצד מנהלים תיקי השקעות

כל אדם אשר מחזיק בכסף נזיל ואין הוא יודע כיצד לנהלו כראוי, או לחילופין אין בחיי היום יום שלו זמן לנהל את כספו תוך מעקב מתמיד, שוכר את שרותיו של מנהל השקעות.
מנהל השקעות משמש כמיופה כוחו של בעל ההון ומנהל עבורו את ההשקעות הפיננסיות על פי ניסיונו המקצועי ומיומנותו, תוך היכרות מעמיקה של השוק.
כל מטרתו של מנהל השקעות, היא ליצור עבור הלקוח תשואות גבוהות ככל הניתן, וזאת הוא עושה על ידי קנייה ומכירה של ניירות ערך ועוד.
כל ניהול תיקי השקעות, חייב להתבצע בשקיפות מלאה. חשוב לשים לב כי מי שמנהל תיק השקעות עבור לקוחותיו, מתמחה בתחומים שונים אשר בהם הוא מצליח יותר, לרבות: שוק קרן נאמנות, או לחילופין קופות גמל ועוד.

לבחור בית השקעות, אשר ינהל עבורכם תיק השקעות, אינו צעד פשוט משום העובדה שהכסף שלכם נמצא באחריותו. שימו לב כי כל מנהל, מחויב לעבור מבחן ברשות לניירות ערך.
בטרם הבחירה הגורלית של מנהל ההשקעות, (אצלו אתם מפקידים את כספיכם), יש לבחון את הצלחותיו הקודמות בכל הקשור אל ניהול תיקי השקעות של לקוחות נוספים.
כל בית השקעות אותו אתם בוחרים, חייב להיות בעל ניסיון רב ועשיר, שהרי אין אתם רוצים שכספכם ירד לטמיון.
ככל שלחברת בית השקעות ניסיון ומוניטין גבוה יותר, כך אתם יכולים להיות רגועים בבחירתכם.
במידה ועולה חשש כי ניהול תיקי השקעות לא מתבצע בשקיפות מלאה, הרי שזה אמור להדליק נורה אדומה ויש סיכוי סביר כי כספכם נמצא בסכנה.
שימו לב כי כל צעד אשר מבצעים בחברת בית השקעות בה בחרתם, הינו מדוד ואתם מודעים לו.

מהי עלות ניהול תיק השקעות

בבואכם לנהל תיק השקעות, תאלצו לשלם לבית ההשקעות דמי ניהול. דמי הניהול נקבעים על פי ערכו של תיק ההשקעות אותו אתם מוסרים לידיו: ככל שגובהו של תיק השקעות גדול יותר, כך הסכום שתשלמו יהיה בהתאם. שכר זה הוא למעשה התמריץ של מנהל תיקי לקוחות אותו בחרתם.
ניהול חכם של תיק השקעות יחסוך לכם עוגמת נפש ויביא לכם רווחים בעתיד. קחו בחשבון כי לעיתים משתלם להשקיע קצת יותר על מנת לזכות בהרבה יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 gili eitan


 


מאמרים נוספים מאת gili eitan
 
מהו בית השקעות, מנהל ניהול תיקי השקעות, ומנהל השקעות
15/11/10 | השקעות
כל אדם המתייחס לכספו ברצינות, ורוצה למנף אותו, נעזר בבית השקעות. בית השקעות טוב, הוא כזה אשר ער לשינויים הדינאמיים שמתרחשים במשק, ומנתב את הכספים של לקוחותיו הפרטיים והעסקיים במסגרת תיקי השקעות, או קרנות בצורה יעילה.

מזרונים- בריאות עם איכות
15/11/10 | שינה
מזרונים הינם משטחים אשר משמשים אותנו למנוחה או לשינה, והן חשובים לנו לאין שעור שכן תפקידם הוא לאפשר לנו שינה סדירה ועמוקה שממנה נקום רעננים ומלאי אנרגיות.

פטרת ציפורניים- טיפול אפשרי לפי גישות שונות
פטרת ציפורנים אינה תעבור ללא טיפול מתאים. אם הינכם סובלים מהופעת פטריות ציפורניים לא מומלץ להתעלם. ללא טיפול נגד, פטרת הציפורן עלולה להחמיר. החדשות הטובות עבור הסובלים מהופעת פטריות ציפורניים הוא מספר השיטות הגדול יחסית לטיפול נגד פטרת הציפורן. כמו כן, שיטות הטיפול נגד פטריות ציפורניים הולכות ומשתכללות כל הזמן.

ביטוח משכנתאות- כי כולנו רוצים להרגיש בטוחים
14/11/10 | משכנתא
רוב האנשים מגיעים לשלב בחייהם הבוגרים בו הם מעוניינים לרכוש נכס. זוגות צעירים שרק התחתנו, זוגות שהחליטו להרחיב את המשפחה ולהביא ילדים לעולם ואנשים אשר החליטו כי נמאס להם לשלם שכירות ולעבור מדירה לדירה רוב חייהם. אם בעבר, רוב האנשים לא יכלו להרשות לעצמם רכישת דירה מבחינה פיננסית, כיום ישנו פתרון: משכנתאות.

קורס קואצ'ינג לחיים טובים יותר
מאמן אישי, או בשמו הלועזי קאוצ'ר, הפך בשנים האחרונות למקצוע פופולארי מאוד.
מאמן אישי מסייע רבות לאנשים בכל הנוגע לפתרון בעיות והכוונה בחייהם האישיים ואף העסקיים.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI