דף הבית רוחניות גלגול נשמות שחזור גלגולים לתיקון הקארמה
שחזור גלגולים לתיקון הקארמה
יעקב סמלסון 13/05/08 |  צפיות: 4371
כמה פעמים שאלתם את עצמכם מדוע אנו מפחדים לטוס / לנהוג / לשחות / לעלות על בניין גבוה?
מאיפה מגיעים אותם פחדים שניסיון חיינו אינו מספיק כדי לפתח אותם?
מדוע פעם אחר פעם אנו נכשלים במציאת בן/ת זוג, במציאת עבודה, בלימודים, ביחסים עם בני המשפחה?
מה לא בסדר איתנו?
למה שום דבר לא הולך לנו?
למה הכל קורה רק לנו?
ומצד שני מה הפך אותנו לכל כך "מיוחדים"?.
במאמר זה אנחנו הולכים לדבר על אחד הנושאים היותר קרובים לליבי אשר מנסה (וביננו גם מצליח) לתת תשובה הולמת לכל אותם מסתורין אשר סובבים אותנו וכל כך משפיעים על מי שאנחנו כיום.
כבר בימי קדם ניטש ויכוח עז בקהילת הפילוסופים באשר לשאלה מהוא גוף ומהי נפש, עם בואה של תקופת הרנסאנס, רנה דקרט, פילוסוף ומתמטיקאי צרפתי, נאבק בקשרים שבין הגוף לנפש ויצר בעיה פילוסופית לא פשוטה, למרות שמה שאנו חושבים משפיע על מה שאנו עושים, ומה שאנו חווים משפיע על מה שאנו חושבים ומרגישים, נשאלת השאלה איך יכולה הנפש הבלתי מוחשית לתקשר עם הגוף הגשמי. בניסיון להיאבק עם הקונפליקט, הציעו פילוסופים הסברים שונים ובהם שפינוזה שטען שהגוף והנפש הם אספקטים שונים של אותה ישות, אחרים טענו שהעולם הפיזי מתקיים עד לגבול שנתפס על ידי הנפש ואחרים טענו שהנפש אינה קיימת אלא הינה תוצאת לוואי של פעילות הגוף הפיזי.
פרויד, אבי הפסיכולוגיה, טען שהאדם נולד עם דחפים אשר נמצאים בתת מודע וזהו מקום מושבם של האינסטינקטים, אינסטינקט החיים ואינסטינקט המוות אשר הם אלה שמשפיעים באופן חזק ביותר על מי אנחנו ועל מי שנהיה.
מאיפה באים אותם דחפים?
איך זה שתינוק שנולד, מגיע עם מטען?
מאיפה המטען מגיע?
כדי לתת מענה לתשובות הללו אנחנו צריכים לצאת מהקופסה, מהמחשבה הליניארית (הקווית) ולהבין שיש כנראה משהו יותר גדול, משהו מופלא, אשר היום נפתח אליו את הדלת.
אקדים ואומר שאכן אין הוכחה מדעית מקובלת שמה שתשמעו היום אכן כך הוא, אולם חשוב שתזכרו שגם התיאוריה של פרויד, אשר משמשת כיום כבסיס לטיפול פסיכולוגי, לא הוכחה וגם לא ניתנת להוכחה מדעית.
ד"ר בריאן וייס וד"ר מייקל ניוטון, שניהם רופאים פסיכיאטרים, אשר עסקו בהיפנוזה לצורך טיפול ובמהלכו החזירו אנשים לשנות הילדות הראשונות, נתקלו במקרה באפשרות להחזיר את המטופלים שלהם לתקופות מקודמות משנות הילדות הראשונות והם הראשונים שנתקלו בחיים קודמים או בשמם העממי – גלגולים קודמים.
אז בואו נתחיל את המסע
כולנו נשמות!
אשר מתגלגלות פעם אחר פעם לגוף פיזי על מנת לחוות חוויות, ללמוד, להתפתח ולסגור שיעורים ומעגלים קודמים.
הדחף אשר מניע אותנו הוא הדחף להגשמה עצמית, ללמוד, לחוות, להתפתח – למה זה כך? כי לצורך כך נבראנו מתוך המקור הראשוני (יש הקוראים לו אלוהים, הרוח הגדולה, וכו'). וכאשר נסיים את כל השיעורים, הלימודים והתיקונים נחזור אל המקור הראשוני, ובאופן זה גם המקור הראשוני יתפתח מתוך החוויות שלנו כנשמות.
מאחר ונבראנו מתוך המקור הראשוני, יש לנו את יכולות הבריאה שלו, יכולות אלו מוטמעות בתוכנו, ובכוחנו, בכוח מחשבתנו, ובכוח אמונתנו, לברוא את המציאות שאנו שואפים אליה!
בכל פעם שהתגלגלנו לגוף פיזי, חווינו, למדנו, התפתחנו, טעינו ושגינו – כל מה שקרה לנו באותו גלגול מאוחסן ברמת ה-DNA שלנו, ולכן כל פעם שאנו חוזרים, הגלגולים הקודמים משפיעים עלינו.
כל אותם חוויות, החיוביות והשליליות נקראות קארמה, כל מעשה שלנו יוצר קארמה (להבדיל מדארמה שהינה הדרך הבודהיסטית לצאת מסבל החיים)
מאחר וקארמה היא תוצאה של הפעילות שלנו לאורך כל הגלגולים שלנו, בכל פעם שאנו פוגשים אדם חדש, ובמיוחד אם יוצרים איתו קשר משמעותי אזי נוצר קשר קארמתי חדש אשר במקרה והוא יהיה שלילי ישפיע עלינו גם בגלגולים הבאים.
כאשר נוצרת קארמה שלילית בין אנשים, והיא אינה נפתרת במהלך הגלגול, אותם אנשים יתגלגלו שוב, בגלגול אחר, במטרה לפתור את הקארמה השלילית. כתוצאה מכך בני זוג יכולים לחזור כאבא ובת, אימא ובת, אחים, דודים או כל סוג אחר של קשרים אשר יובילו לביצוע התיקון הדרוש.
בנוסף לצורך השלמת התמונה והחוויה, הנשמה יכולה לבחור פעם להיות זכר ופעם אחרת להיות נקבה, פעם להיות אחות גדולה, ופעם להיות אחות קטנה, פעם להיות עשירה ופעם להיות ענייה.
מה זאת אומרת הנשמה בוחרת? מה קורה לנשמה לאחר שסיימה את גלגולה הפיזי?
בשיחזורים שנעשו ע"י מייקל ניוטון ובריאן וייס ומפורטים בספריהם, נראה כי עם סיום הגלגול הפיזי, חוזרת הנשמה אל בין הגלגולים שם היא עוברת קודם כל תהליך של בחינה וניתוח הגלגול האחרון בעזרת מדריכים עליונים כאשר משך התהליך נקבע בהתאם למהות הגלגול אם היה טוב או רע, כאשר הגלגול היה רע במיוחד, תהליך הפקת הלקחים יכול להיות ארוך מאוד.
לאחר מכן, הנשמה יכולה להחליט האם להמשיך ולהיות בין הגלגולים או להתגלגל מיד. בין הגלגולים הינו אזור ללא חוויית זמן, למעשה זהו איזור ההיערכות וקבוצות למידה אשר בסופו של דבר, יובילו להתגלגל שוב.
בשלב זה נכנסת הנשמה למעין אולם קולנוע, איפה שמוצגים לה מספר תסריטים אפשריים של סיפורי חיים, ועליה לבחור אחד מהם, הבחירה כוללת את בני המשפחה, הסיטואציה, דרך החיים, החברים, הקשיים, הגודייז וכו'.
לאחר הבחירה, חוזרת הנשמה ונכנסת לתוך גוף פיזי, כאשר מנגנוני ההגנה הטבעיים מופעלים והיא אינה זוכרת את היותה נשמה נצחית, את שהייתה בין הגלגולים ואת הבחירות שעשתה.
הזכרנו קודם שכולנו הגענו מהמקור הראשוני, ולכן יש בכוחנו לברוא, אחד המשפטים הכי משמעותיים שכדאי לזכור הינו "מחשבה יוצרת מציאות" כתוצאה מכך יש ביכולתנו, בעת היותנו בגוף פיזי, להחליט לשנות את המציאות שבה אנחנו נמצאים, ולצאת מהתסריט שקבענו לעצמנו מראש, ומכאן עוד משפט ידוע "הכל צפוי והרשות נתונה".
ממידע שתוקשר ע"י מתקשרים שונים ובינהם לי קרול המתקשר את קריון נראה כי בשנת 1987 התקיימה ישיבה חשובה ביותר ברמה הקוסמית כאשר המשתתפים בה היו כל הנשמות שנוצרו אי פעם, על הפרק היתה החלטה האם להמשיך בתוכנית הקיימת שהיתה אמורה להוביל למלחמת עולם שלישית בשנת 2000 או לבצע שינוי לכיוון של התעלות והתפתחות אישית וקולקטיבית.
ההחלטה היתה לצאת לדרך חדשה, וכתוצאה מכך, בשנת 1989 נפלה חומת ברלין, ובשנת 1991 נפלה ברית המועצות.
ההחלטה הגורלית פתחה עידן חדש על פני כדור הארץ, בעידן זה העבודה הרוחנית הגיעה לשיאה ויותר ויותר אנו רואים אנשים אשר פונים לעסוק בעולם הרוחני ואשר בעבר לא היו חולמים לעשות כן.
שינוי זה הביא את היכולת לחוות כיום את הגלגולים הקודמים שלנו, ובאמצעות תהליכים שונים ובניהם "רטרו הילינג" ביצוע של שחרור קארמה שלילית מתוך ה-DNA שלנו המאפשרת לנו להמשיך נקיים, טהורים, ולנצל את היכולות האלוהיות שקיימות בתוכנו לתועלת הזולת ולתועלת עצמנו.
טכניקת הקארמה תרפיה מספקת הרבה יותר מסתם סקרנות למי היינו ואיך ואיפה חיינו בפעמים קודמות, זוהי שיטה רבת עוצמה אשר מאפשרת לאלה מכם שרוצים בכך, להושיט יד אל תוך הקערה ולהוציא את החלק הטוב ביותר מכל אחד מהגלגולים הללו וליישם אותו בחייכם הנוכחיים.
הדלת אל האור והידע סוף סוף נפתחת.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יעקב סמלסון

ספירטואל - לאנשים שרוצים לשפר את חייהם

www.spirtoal.com  [email protected]

טל: 054:2562601



 


מאמרים נוספים מאת יעקב סמלסון
 
שימוש במטוטלת לאבחון וחיזוי
13/05/08 | מדיטציה
השתמשו במטוטלת, אם תרצו, כדי לגלות מה קורה בגופכם, מה הדבר הטוב ביותר עבורכם, לאיזה סוג מזון אתם אלרגיים, איזה מקצוע כדאי ללמוד, איזה מבין הצעות העבודה לקבל ועוד

בין ביואנרגיה ומשלימים אנרגטיים
המערכת האנרגטית המקיפה את האדם היא הקובעת את מידת בריאותו, מידת חיוניותו, הזדקנותו, תפקודו הכימי והפיזיולוגי, וכתוצאה מכך את תפקודו הרגשי, הנפשי והמנטלי.
לכל אדם ישנו משלים או משלימה אנרגטיים והקשר בין המשלימים הוא גורלי.
הטיפול בביואנרגיה נעשה ללא מגע יד אדם. הוא בטוח לחלוטין ואינו כולל אי נעימויות כלשהן למטופל, ואפילו ניתן לבצעו מרחוק.


שחזור גלגולים לתיקון הקארמה
כמה פעמים שאלתם את עצמכם מדוע אנו מפחדים לטוס / לנהוג / לשחות / לעלות על בניין גבוה?
מאיפה מגיעים אותם פחדים שניסיון חיינו אינו מספיק כדי לפתח אותם?
כולנו נשמות! אשר מתגלגלות פעם אחר פעם לגוף פיזי על מנת לחוות חוויות, ללמוד, להתפתח ולסגור שיעורים ומעגלים קודמים.
טכניקת הקארמה תרפיה מספקת הרבה יותר מסתם סקרנות למי היינו ואיך ואיפה חיינו בפעמים קודמות, זוהי שיטה רבת עוצמה אשר מאפשרת לאלה מכם שרוצים בכך, להושיט יד אל תוך הקערה ולהוציא את החלק הטוב ביותר מכל אחד מהגלגולים הללו וליישם חיינו

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI